Dit is zeker de Grazy Frogquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef inkie1010 het volgende:
En nu weer hop naar de grappige beesten!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef Croupouque het volgende:
Mijn kat 'Schnitzel' is op zich ook wel een grappig beest.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:36 schreef WAT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Croupouque ... ... reflectie .... .. ruit .... penis ....
Het gaat om de kat, maar de reflectie van de ruit is ook grappig.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef Sander170 het volgende:
Waar slaat die penis eigenlijk op, gaat het nou om de kat, de penis, of om beide gevallen ???
Daar geef ik je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:57 schreef WAT het volgende:
[..]
Het gaat om de kat, maar de reflectie van de ruit is ook grappig.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Eigenlijk is dit topic niet bedoeld voor photoshop en in scene gezette plaatjes, maar met name voor spontaan grappige foto's van dieren![]()
Die heeft morgen een kater!!quote:
Jullie doen het zelf ook dus verwijder jezelf maar en die andere gek ookquote:Op woensdag 28 december 2005 00:28 schreef inkie1010 het volgende:
Sander170 het is hier geen slowchattopic en als je dan wat zegt, zeg het dan ontopic zoals al eerder gevraagd is. Ik heb je reacties verwijderd. Wil je erover praten doe dat dan in [FB F&F] verpot ons hier, of geef een brul.....
Ontopic:
[afbeelding]
Ik vind dit soort foto's altijd helemaal niks, veel te gemaakt en vooral leuk voor de beestjes om in zo'n mok gepropt te wordenquote:
Staat deze te koop?quote:Op woensdag 28 december 2005 12:01 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die heeft morgen een kater!!![]()
[afbeelding]
In een stoombad om precies te zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:53 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ahwwww het arme ding in de sneeuw![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |