Ehm... ik heb niet zoveel met die Wiki als ik heel eerlijk ben, maar goed wie ben ikquote:Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef coz het volgende:
Plant heeft voor jullie een opzet gemaakt voor de F&F wiki
aub binnenkort een 200x200 plaatje inleveren voor de hoofdpagina
aha, ok.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:38 schreef inkie1010 het volgende:
Op zich zeg jij zelf niets verkeerds, maar degene ervoor wel en die quote jij ook. om de topics even schoon te houden heb ik alles wat voortborduurde op de misselijke reacties verwijderd.
En jij maakt uit wat een leuk topic is?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Vind je?
Maar wat wil je met een topic over een ezel dan?
Op deze manier krijg je alleen maar ONZ reakties.
Maak er wat meer werk van en start een leuk topic!
Ik heb mijn post hierboven wat aangepastquote:Op donderdag 22 december 2005 00:36 schreef Big_Boss_Man het volgende:
En jij maakt uit wat een leuk topic is?![]()
Hmm tja, op zich zou ik wel kunnen trachten te proberen te overwegen toe te geven dat je ergens een heel klein pietepeuterig, echt héél klein beetje gelijk hebt.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb mijn post hierboven wat aangepast
Het is gewoon niks joh, een topic openen met 1 regel?
Ik wist het welquote:Op donderdag 22 december 2005 00:48 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Hmm tja, op zich zou ik wel kunnen trachten te proberen te overwegen toe te geven dat je ergens een heel klein pietepeuterig, echt héél klein beetje gelijk hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |