quote:
Kutnewbiequote:Op woensdag 21 december 2005 21:55 schreef capricorn1 het volgende:
Hoe krijg ik foto's geplakt?
control-v over het algemeen, maar ik denk dat je image tags bedoeldquote:Op woensdag 21 december 2005 21:55 schreef capricorn1 het volgende:
Hoe krijg ik foto's geplakt?
1 |
Dan zou ik voortaan wel eerst je onderbroek aantrekken als je die foto maaktquote:Op woensdag 21 december 2005 21:50 schreef Croupouque het volgende:
[afbeelding]
Mijn kat 'Schnitzel' is op zich ook wel een grappig beest.
Het viel me nu pas op...quote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dan zou ik voortaan wel eerst je onderbroek aantrekken als je die foto maakt![]()
O, ja deze foto had ik ook al via de mail gehad![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 21:57 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
control-v over het algemeen, maar ik denk dat je image tags bedoeld
[ code verwijderd ]
Uploaden naar iets als www.parkyourpic.com ofzo. Daar krijg je een linkje en dat plak je hier weer met genoemde [img] tags.quote:Op woensdag 21 december 2005 22:08 schreef capricorn1 het volgende:
Ik heb de foto's op mijn computer staan en zijn in JPEG..... BlonT he![]()
[..]
Ik neem aan dat het plaatje dat je gebruikt afkomstig is vanuit een horror-film, zou je me mischien A.U.B willen vertellen wat de titel van die film is ?quote:Op woensdag 21 december 2005 21:55 schreef Dreuzel het volgende:
Sam niet te vergeten R.I.P.
[afbeelding]
Nope, Sam is gekozen tot de lelijkste hond/huisdier ter wereldquote:Op woensdag 21 december 2005 22:26 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het plaatje dat je gebruikt afkomstig is vanuit een horror-film, zou je me mischien A.U.B willen vertellen wat de titel van die film is ?
Het lijkt mij namelijk een goeie Greepy Horror Movie !![]()
Dat meen je niet, die is echt lelijk zeg !quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nope, Sam is gekozen tot de lelijkste hond/huisdier ter wereld![]()
Is dus een echte hond, en niet een of ander geval uit een horrorfilm![]()
Maar het zijn er toch 2 ???quote:Op woensdag 21 december 2005 22:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nope, Sam is gekozen tot de lelijkste hond/huisdier ter wereld![]()
Is dus een echte hond, en niet een of ander geval uit een horrorfilm![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |