quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:50 schreef dndiek het volgende:
Ik wil ook naar het Euroborg-stadion eind januari
Maar dan moet ik nog een keer een uitkaart gaan halenquote:
Eigenlijk niet, maar ik ken het gevoel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
jij kan toch springen als de beste?
Je kon het vast niet laten om even mee te doen![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:20 schreef dndiek het volgende:
Kutkutkutterdekut... Ik ga maar eens een topic openen over formatteren
Ik heb er nog een nul achterstaanquote:
Hey! Krijgt hij geen minpunten????quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja nou..begin jij nu ook nog ff?
quote:
Lekkere vuistslag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Met de groeten van Jan:
[afbeelding]
Nee niks, niet de aandacht gaan afleiden!quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey! Krijgt hij geen minpunten????
Tsjees ... je bent wel extra streng wat mij betreftquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:28 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee niks, niet de aandacht gaan afleiden!
Die ADHD'er traint onze jeugd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Met de groeten van Jan:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tsjees ... je bent wel extra streng wat mij betreft
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef dndiek het volgende:
Formatteer-probleem
Wie o wie kan mij verder helpen
Als ik eens hoor van een kaartenregen bij de jeugd dan weet ik hoe het komt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het goede voorbeeld voor de jeugd![]()
Maar hij redt het niet Clauwie, nu gaat het echt spannend worenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:44 schreef clauwheee het volgende:
Tong, daar keken we voor hè, die Ritsma
Klopt, maar ik vond het wel mooi om te zien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar hij redt het niet Clauwie, nu gaat het echt spannend woren
Excelsior'31, hij doceert de beste jeugd (E,D,C volgens mij) volgens de Wiel Coerver methode.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:41 schreef TerroRobbie het volgende:
Welke club was het ook alweer? En welk team doet hij?
amateurquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:34 schreef dndiek het volgende:
Formatteer-probleem
Wie o wie kan mij verder helpen
Ik zal er even rekening mee houdenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:57 schreef tong80 het volgende:
Overduelleren in Megaromp rescue. Op zwart responsen terug naar de oude module en projecteren.
Een kind kan de was doen.
Wedden van wel ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:27 schreef TerroRobbie het volgende:
ik vind het niet leuk.
Voor drie punten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Driedubbele dan maar?
[afbeelding]
Zeg! Nu ga je te ver!quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dan moet die irritante eikel Danny B. van je wel beter gaan voetballen
Wat klets je nou, hij is altijdquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tegen Utreg was 'ie echt bere irritant!
Nee hoor, Jans weet dat het goed bedoeld isquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:46 schreef Eilanden het volgende:
Schijnt dat Buijs na de wedstrijd disciplinair gestraft gaat worden door Jans .....
vanwege SMS'en tijdens de theepauze
Grrr...geven ze weer een doelpunt weg.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
Als de stand zo blijft is dit alweer de 3e wedstrijd op mijn toto-formulier die ik helemaal goed heb voorspeld.
Jij bent geen vriendjes met Lev denk ik nu.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Grrr...geven ze weer een doelpunt weg.
SMS-sex tijdens de wedstrijd is volgens mij niet goed hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:49 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee hoor, Jans weet dat het goed bedoeld is
Nee, scheelt me weer 3 punten op mijn toto-formulier.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:54 schreef clauwheee het volgende:
Jij bent geen vriendjes met Lev denk ik nu.
Ja...maar ze begonnen te laat met hun offensiefje, en Ajax zakte compleet in leek het. Jammer. Op naar vrijdagquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:55 schreef Eilanden het volgende:
Jammer .. Grun had van mij die derde er ook nog wel in mogen schieten!
Ha, moet jij eens opletten. De laatste wedstrijden deden we het best aardig dacht ik zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 21:55 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SMS-sex tijdens de wedstrijd is volgens mij niet goed hoor
*zucht*quote:
Maar Clau, de SMS-sex die wij met z'n tweeen hebben tijdens wedstrijden van Groningen heeft toch niets met Danny Buijs te maken?quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ha, moet jij eens opletten. De laatste wedstrijden deden we het best aardig dacht ik zo![]()
![]()
Jemig, ben jij goed uitgerust ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Maar Clau, de SMS-sex die wij met z'n tweeen hebben tijdens wedstrijden van Groningen heeft toch niets met Danny Buijs te maken?![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:03 schreef golfer het volgende:
Trouwens, als je ooit nog eens een foto van je huisdier neemt, kan je niet voorzichtige genoeg zijn.
Let op de reflectie in het raam:
Grappige beesten
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:03 schreef golfer het volgende:
Trouwens, als je ooit nog eens een foto van je huisdier neemt, kan je niet voorzichtige genoeg zijn.
Let op de reflectie in het raam:
Grappige beesten
![]()
OK OK ik kruip wel weer mijn hol in.......quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:05 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jemig, ben jij goed uitgerust ofzo?
En Bluezz is zo van slag dat ze niet eens ziet dat het geen hond maar een kat is!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef Eilanden het volgende:
[..]![]()
![]()
En de reactie van Bluezz .... is die echt van jou.... die hond dan
Joh, ik kan wel wat hebben hoorquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:07 schreef Eilanden het volgende:
[..]
OK OK ik kruip wel weer mijn hol in.......![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:06 schreef Eilanden het volgende:![]()
![]()
En de reactie van Bluezz .... is die echt van jou.... die hond dan
Toch nog 2-2, had je niet verwacht na de 1e helft zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:17 schreef SCH het volgende:
Hoi hallo, jammer van die laatste Nevland poging
Brrr, het was wel koud zeg.
Had toch meer in gezeten - vind RKC maar matig - eerlijk gezegd zeiden MaxPower en ik in de rust tegen elkaar: zal wel weer 2-2 worden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Toch nog 2-2, had je niet verwacht na de 1e helft zeker.
Goede uitslag wmb.
Dat meeeen je nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:10 schreef Eilanden het volgende:
En Bluezz is zo van slag dat ze niet eens ziet dat het geen hond maar een kat is!!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |