Je mocht zo vaak stemmen als je wil??quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Je mocht zo vaak stemmen als je wilde, dus het hoeven niet 1 miljoen unieke bezoekers (stemmers) zijn geweest.
Maak je niet druk, broeder.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je mocht zo vaak stemmen als je wil??Serieus?
Had ik daar toch even de illusie met een "serieuze" lijst te maken te hebben![]()
Dat zou wel mijn verhaal kloppend maken.
Waar zijn Gert & Hermien trouwens in de lijst?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:45 schreef SunChaser het volgende:
Gert Timmerman
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
En jane, ietsjes daarna weer the Cats, speciaal voor jou
Je was 16 maar zei dat je 14 was?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik was 16, zei 14.
Was je vast niet die leernicht met die snorquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:51 schreef SunChaser het volgende:
Bordeline
Mijn eerste liefde ontmoette ik tijdens een playbackshow. Ik deed FGHT, zei Madonna met Bordeline. We hadden 3 maand verkering. Ik was 16, zei 14. Daarna groeiden we uit elkaar
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:51 schreef SunChaser het volgende:
Bordeline
Mijn eerste liefde ontmoette ik tijdens een playbackshow. Ik deed FGHT, zei Madonna met Bordeline. We hadden 3 maand verkering. Ik was 16, zei 14. Daarna groeiden we uit elkaar
Sorry.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Dadelijk Tears For Fears![]()
Prachtige muziek allemaal![]()
Nee, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:58 schreef SunChaser het volgende:
Jane, heb jij Moulin Rouge al eens gezien?
quote:Ewan, die je zo lekker vindt
Weet niet of ik de deur nog uit kom vandaag. Met de sneeuw en de Top 2000 enzo...quote:En ga je Bad Santa nog halen?
Mooi begin van het uur!quote:
Maar je werd toch maar mooi even getroost door: "Huilen is voor jou te laat"quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wel weer jammer dat de beste TFF-nummers er dan weer niet instaan..
Welke doel je op?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wel weer jammer dat de beste TFF-nummers er dan weer niet instaan..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar je werd toch maar mooi even getroost door: "Huilen is voor jou te laat"![]()
Ook goeiesmiddagsquote:
Is ook geen single geweest. Misschien daarom.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:13 schreef I_doubt het volgende:
Baby's in black? Beatles
Zegt mij echt niks. Ik herken het geluid maar verder...????
Ach, ze komen nog maar 9 keer langsquote:
Allemaal mooi inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Pale Shelter, Head Over Heels, Change..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:15 schreef I_doubt het volgende:
waarbij vanzelf love handles heen en weer wapperen![]()
![]()
Van mij zou het wel mogen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Deze zou er ook in moeten staan.
[afbeelding]
Hoe durf je zo minachtend te doen !!!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Deze zou er ook in moeten staan.
[afbeelding]
best welquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:29 schreef I_doubt het volgende:
ELO is best aardig
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef SunChaser het volgende:
Het favo liedje van mn moeder
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oke, oke..
we love you, I_doubt en Jane
Ja idd, Todd hoort erin. I saw the light of Can we still be friends enzo..quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef Terreros85 het volgende:
Ik baal trouwens nog steeds dat Joe Jackson - stepping out er weer niet in staat. Net als Todd Rundgren trouwens![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oke, oke..
we love you, I_doubt en Jane
ja, precies...Kunnen we geen bongenootschap sluiten voor volgend jaar? Todd Rundgren in de top 2000. Ik heb op hem gestemd dit jaar trouwnsquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja idd, Todd hoort erin. I saw the light of Can we still be friends enzo..
Het is die tekst. Fenomenaalquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:44 schreef ThunderChild het volgende:
Eén van de weinige nummers van Elton John die ik wel kan waarderen . . .![]()
![]()
mwa, zitten wel een paar leuken tussen vind ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:44 schreef ThunderChild het volgende:
Eén van de weinige nummers van Elton John die ik wel kan waarderen . . .![]()
![]()
Hij heeft meer mooie nummers gemaakt, ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
mwa, zitten wel een paar leuken tussen vind ik![]()
Precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij heeft meer mooie nummers gemaakt, ja.Alleen ook een paar enorme zeiknummers.
Ja, dat wel natuurlijk, ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:49 schreef ThunderChild het volgende:
"And it hurts to be in love"
Nog even wachtenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:05 schreef domokun. het volgende:
Ik verheug me meer op tears for fears, maar de top 2000 is natuurlijk
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef I_doubt het volgende:
Maar zo meteen: tatte ratta: Mannish boy van Muddy Waters![]()
Een genie aan het werk! De hootchee cootchee man.
Oh yeah
Everything
Everything
everything is gonna be all right this morning
etc![]()
Anders vraag je het toch ?? Misschien breng je ze wel op ideeën . . .quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:08 schreef Terreros85 het volgende:
Na het volgende nummer ga ik naar de kapper. Hopen dat de de top2000 daar ook aanstaat![]()
Ja dat is veel ouder.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:10 schreef Neleos het volgende:
Komt dit nummer echt uit 1988? Dacht dat het veel ouder was...
ineens veel meer klantenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Anders vraag je het toch ?? Misschien breng je ze wel op ideeën . . .![]()
Daar komt ie !quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:05 schreef domokun. het volgende:
Ik verheug me meer op tears for fears, maar de top 2000 is natuurlijk
![]()
Die nieuwe plaat is ook weer erg mooiquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:18 schreef Jane het volgende:
Toch grappig dat TFF de tand des tijds beter heeft doorstaan dan sommige grotere namen uit de jaren 80.
Ik vind het een goed nummer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:26 schreef I_doubt het volgende:
Real mother for ya van Johnny Guitar Watson
Jaren 70 (heb ik van het lijstje) maar is inderdaad wel illustratief voor die periode denk ik.
Ik vind het maar matig.![]()
Gevoelig typje, aren't we?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:29 schreef I_doubt het volgende:
Nu dat jij er bent, Trijntje Oosterhuis
Die jankende tonen. Tissues staan al klaar![]()
hier ook al.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:31 schreef Jane het volgende:
Ik ben me er iig niet bewust van dat ik het ken...
Maar Michael Flatley (of hoe heet die gast?) zou er wel zo los op kunnen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef MaJo het volgende:
Lekkere opzwepende intro inderdaadHet suggereert een leuke Ierse schlager maar dat zal wel niet
Ja, idd!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef Neleos het volgende:
Ik zie ineens allemaal dansende hobbits voor me![]()
iddquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef Neleos het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef Neleos het volgende:
Ja Riverdance/Lord of the Flies (?). het deed me al meteen denken aan dat geweldige Riverdance nummerquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar Michael Flatley (of hoe heet die gast?) zou er wel zo los op kunnen!
Toen je nog "littleboyBadGuy" wasquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:35 schreef MrBadGuy het volgende:
The TurtlesVond ik als klein manneke altijd een geweldig nummer....en nu nog
![]()
Nog efkes wachten, vanaf 16 uur inderdaad in 4 uur 4 Beatles nummersquote:
Ik had precies hetzelfdequote:Op dinsdag 27 december 2005 15:42 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik nu ook, kende het nummer niet. Ik dacht al wat is dit![]()
Beatallica is erg leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:43 schreef Neleos het volgende:
Geef mij dan maar Beatallica.
Een zoon die noemt z'n vader junk,quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een zoon die noemt zijn vader Piet
ook al heet ie Willem
ja, we zijn met zijn 16 miljoenen nuquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:45 schreef Jane het volgende:
Ik vind de tekst inmiddels een beetje achterhaald eigenlijk...
Jij bent meer van "het land van"? (quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:45 schreef Jane het volgende:
Ach ja, het nummer is ook bijna 10 jaar oud. Maar na 11 september/6 mei/2 november klopt de tekst niet meer echt nee...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:45 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk een soort van "kopie" maar dan inderdaad met wat actuelere punten erin...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:46 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Jij bent meer van "het land van"? (! )
Die ken ik dus niet eens.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:47 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort van "kopie" maar dan inderdaad met wat actuelere punten erin...
Net boven radioheadquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Waar staat Kontebonke van Franky Boy eigenlijk?
En gezongen met een dik spraakgebrek.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:47 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort van "kopie" maar dan inderdaad met wat actuelere punten erin...
George Michael kan heel mooi zingen...alleen zijn zijn nummers vaak niet mooiquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Die ken ik dus niet eens.
Ah, een mooi zingende George Michael nu.(meen ik nog serieus ook)
Dit is dan ook van Elton John.quote:
956: Rene Klijn - Mr Bluequote:Op dinsdag 27 december 2005 15:49 schreef arco_corleone het volgende:
waarom staat rene klein - mr blue er eigenlijk niet in?? viel me nu net op
Zal idd komen doordat het een Elton John nummer is. En Somebody to Love deed hij idd ook prachtig op het tribute concert van Freddie Mercury in 1992quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is dan ook van Elton John.
Maar GM zong Somebody to love van Queen (mijn favo Queen-nummer btw) ook heel goed, idd.
Wist je al dat George Michael een duet gaat uitbrengen samen met Paul McCartney? Had ik volgensmij een tijdje geleden al in het Beatles topic gepost.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:52 schreef Jane het volgende:
Volgens mij zongen George en Elton dit voor het eerst samen op Live Aid.
Ik had het idd al gehoord ja. Misschien uit het Beatlestopic idd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wist je al dat George Michael een duet gaat uitbrengen samen met Paul McCartney? Had ik volgensmij een tijdje geleden al in het Beatles topic gepost.
Kloptquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:52 schreef Jane het volgende:
Volgens mij zongen George en Elton dit voor het eerst samen op Live Aid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Paul...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:57 schreef MaJo het volgende:
Commentaar bij Fool on the Hill van the Beatles: "Het is een nummer en uiteraard ook een zangeres die vanuit haar hart zingt."
Die Pauline tochquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:57 schreef MaJo het volgende:
Ik zit op radio2 wat commentaren te lezen bij Beatles nummers. Deze kon ik jullie niet onthouden. Commentaar bij Fool on the Hill van the Beatles: "Het is een nummer en uiteraard ook een zangeres die vanuit haar hart zingt."
* newbie checkt profielquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:55 schreef I_doubt het volgende:
The night they drove ol' dixie down
heerlijk weer zo'n nummer
Is dat nostalgie, zelfs als het pre-nataal is?![]()
Was het ook niet dhr Spits die in voorgaande jaren op heeft geroepen om vooral niet op BohRhap te stemmen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:58 schreef Lu_uK het volgende:
Het lijkt allemaal wel een stunt van Boudewijn De Groot zelf. Met Frits Spits in de hoofdrol. Hij heeft het voortdurend over hem. Elke aankondeging ongeveer wel.
En nu dus ook nog een nieuwe CD opeens.
Vrouwen met baardgroeiquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Arme Paul...Ik vind hem anders toch mannelijk zat!
[afbeelding]
Inderdaad hij zat altijd maar te zeuren. Hier zit meer achter.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Was het ook niet dhr Spits die in voorgaande jaren op heeft geroepen om vooral niet op BohRhap te stemmen?
Niet dat het erg is dat er eens een andere nummer 1 is![]()
quote:
Dat word uitgezonden tussen 21.00 -21.59quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat word uitgezonden tussen 21.00 -21.59
Dat kan ik mooi luisteren.![]()
Ik heb vannacht ook niet alles kunnen luisterenOm 03.00 pas. Toen werd ik wakker.
quote:
Tja het is wel een mooie reclame voor zowel Boudewijn als de Top 2000, maar dat er echt meer achter zit denk ik niet hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Inderdaad hij zat altijd maar te zeuren. Hier zit meer achter.
paniek hequote:
Vast iemand die iets anders in haar hoofd had (twee nummers bijvoorbeeld, tis wel heel duidelijk dat The Fool on the Hill door een man is gezongen)quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik snap niet hoe mensen kunnen denken dat hij een vrouw is?
Best wel jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Zijn er al wat leuke platen langs gekomen?
Nee, nog niks mm.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Zijn er al wat leuke platen langs gekomen?
Dat hoop ik dan maar. Maar zelfs dan staat er nog steeds bij dat het van the Beatles is...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vast iemand die iets anders in haar hoofd had (twee nummers bijvoorbeeld, tis wel heel duidelijk dat The Fool on the Hill door een man is gezongen)
Ja, maar het had ook door die Yoko gezongen kunnen zijn, natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Maar zelfs dan staat er nog steeds bij dat het van the Beatles is...
misschien was het Yoko die dat bericht heeft geschrevenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Maar zelfs dan staat er nog steeds bij dat het van the Beatles is...
Valt tegen he dit jaar? Op TV zag ik in de onderste regionen ook weer wat langskomen.quote:
kuch, ik quote:quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar het had ook door die Yoko gezongen kunnen zijn, natuurlijk.![]()
quote:"Het is een nummer en uiteraard ook een zangeres die vanuit haar hart zingt."
Dat is waar, stom dat ik dat niet eerder bedacht hebquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar het had ook door die Yoko gezongen kunnen zijn, natuurlijk.![]()
Het zit blijkbaar nogal diepquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:08 schreef Jane het volgende:
Waarom denken we nu gelijk allebei aan Yoko, MrBadGuy?
ze schoot gewoon bij mij te binnen, doet Yoko wel vakerquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:08 schreef Jane het volgende:
Waarom denken we nu gelijk allebei aan Yoko, MrBadGuy?
Sterkte!quote:
Ah dat is minder! Kun je je niet ziekmelden?quote:
Ik vond het een beetje jammer eigenlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:13 schreef Olmo het volgende:
Wel gaaf dat nummer net: 'titles'. Kende hem nog niet, maar vind hem best geinig
Tja, wij kunnen er ook niks aan doen dat ze er zo vaak in staan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:15 schreef Olmo het volgende:
Die topics van de top 2000 lijken trouwens wel verkapte Beatlestopics
quote:It's no surprise that Lennon had shouted himself hoarse by the end of the session, barely getting through "Twist and Shout," the most famous single take in rock history. He simply got caught up in the music, just like generations of listeners did.
Hij had Yoko toen nog niet eens ontmoet....ja en nu hou ik op over haarquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
John had dit nummer eigenlijk gewoon moeten 'zingen', maar er waren geen Fisherman's Friends in de buurt...
Staat op hun 3cd-box, is een wat meer jaren 50 rock en roll achtige versie. (al komt ie uit de 60's neem ik aan)quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:29 schreef Jane het volgende:
Geen idee! Ik ken het niet eens van The Beach Boys!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |