En gezongen met een dik spraakgebrek.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:47 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Eigenlijk een soort van "kopie" maar dan inderdaad met wat actuelere punten erin...
George Michael kan heel mooi zingen...alleen zijn zijn nummers vaak niet mooiquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:48 schreef Jane het volgende:
[..]
Die ken ik dus niet eens.
Ah, een mooi zingende George Michael nu.(meen ik nog serieus ook)
Dit is dan ook van Elton John.quote:
956: Rene Klijn - Mr Bluequote:Op dinsdag 27 december 2005 15:49 schreef arco_corleone het volgende:
waarom staat rene klein - mr blue er eigenlijk niet in?? viel me nu net op
Zal idd komen doordat het een Elton John nummer is. En Somebody to Love deed hij idd ook prachtig op het tribute concert van Freddie Mercury in 1992quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit is dan ook van Elton John.
Maar GM zong Somebody to love van Queen (mijn favo Queen-nummer btw) ook heel goed, idd.
Wist je al dat George Michael een duet gaat uitbrengen samen met Paul McCartney? Had ik volgensmij een tijdje geleden al in het Beatles topic gepost.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:52 schreef Jane het volgende:
Volgens mij zongen George en Elton dit voor het eerst samen op Live Aid.
Ik had het idd al gehoord ja. Misschien uit het Beatlestopic idd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wist je al dat George Michael een duet gaat uitbrengen samen met Paul McCartney? Had ik volgensmij een tijdje geleden al in het Beatles topic gepost.
Kloptquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:52 schreef Jane het volgende:
Volgens mij zongen George en Elton dit voor het eerst samen op Live Aid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Paul...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:57 schreef MaJo het volgende:
Commentaar bij Fool on the Hill van the Beatles: "Het is een nummer en uiteraard ook een zangeres die vanuit haar hart zingt."
Die Pauline tochquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:57 schreef MaJo het volgende:
Ik zit op radio2 wat commentaren te lezen bij Beatles nummers. Deze kon ik jullie niet onthouden. Commentaar bij Fool on the Hill van the Beatles: "Het is een nummer en uiteraard ook een zangeres die vanuit haar hart zingt."
* newbie checkt profielquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:55 schreef I_doubt het volgende:
The night they drove ol' dixie down
heerlijk weer zo'n nummer
Is dat nostalgie, zelfs als het pre-nataal is?![]()
Was het ook niet dhr Spits die in voorgaande jaren op heeft geroepen om vooral niet op BohRhap te stemmen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:58 schreef Lu_uK het volgende:
Het lijkt allemaal wel een stunt van Boudewijn De Groot zelf. Met Frits Spits in de hoofdrol. Hij heeft het voortdurend over hem. Elke aankondeging ongeveer wel.
En nu dus ook nog een nieuwe CD opeens.
Vrouwen met baardgroeiquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Arme Paul...Ik vind hem anders toch mannelijk zat!
[afbeelding]
Inderdaad hij zat altijd maar te zeuren. Hier zit meer achter.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:00 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Was het ook niet dhr Spits die in voorgaande jaren op heeft geroepen om vooral niet op BohRhap te stemmen?
Niet dat het erg is dat er eens een andere nummer 1 is![]()
quote:
Dat word uitgezonden tussen 21.00 -21.59quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat word uitgezonden tussen 21.00 -21.59
Dat kan ik mooi luisteren.![]()
Ik heb vannacht ook niet alles kunnen luisterenOm 03.00 pas. Toen werd ik wakker.
quote:
Tja het is wel een mooie reclame voor zowel Boudewijn als de Top 2000, maar dat er echt meer achter zit denk ik niet hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
Inderdaad hij zat altijd maar te zeuren. Hier zit meer achter.
paniek hequote:
Vast iemand die iets anders in haar hoofd had (twee nummers bijvoorbeeld, tis wel heel duidelijk dat The Fool on the Hill door een man is gezongen)quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik snap niet hoe mensen kunnen denken dat hij een vrouw is?
Best wel jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Zijn er al wat leuke platen langs gekomen?
Nee, nog niks mm.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef methodmich het volgende:
Zijn er al wat leuke platen langs gekomen?
Dat hoop ik dan maar. Maar zelfs dan staat er nog steeds bij dat het van the Beatles is...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vast iemand die iets anders in haar hoofd had (twee nummers bijvoorbeeld, tis wel heel duidelijk dat The Fool on the Hill door een man is gezongen)
Ja, maar het had ook door die Yoko gezongen kunnen zijn, natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Maar zelfs dan staat er nog steeds bij dat het van the Beatles is...
misschien was het Yoko die dat bericht heeft geschrevenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar. Maar zelfs dan staat er nog steeds bij dat het van the Beatles is...
Valt tegen he dit jaar? Op TV zag ik in de onderste regionen ook weer wat langskomen.quote:
kuch, ik quote:quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar het had ook door die Yoko gezongen kunnen zijn, natuurlijk.![]()
quote:"Het is een nummer en uiteraard ook een zangeres die vanuit haar hart zingt."
Dat is waar, stom dat ik dat niet eerder bedacht hebquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:07 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar het had ook door die Yoko gezongen kunnen zijn, natuurlijk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |