Je mocht zo vaak stemmen als je wil??quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Je mocht zo vaak stemmen als je wilde, dus het hoeven niet 1 miljoen unieke bezoekers (stemmers) zijn geweest.
Maak je niet druk, broeder.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je mocht zo vaak stemmen als je wil??Serieus?
Had ik daar toch even de illusie met een "serieuze" lijst te maken te hebben![]()
Dat zou wel mijn verhaal kloppend maken.
Waar zijn Gert & Hermien trouwens in de lijst?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:45 schreef SunChaser het volgende:
Gert Timmerman
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
En jane, ietsjes daarna weer the Cats, speciaal voor jou
Je was 16 maar zei dat je 14 was?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik was 16, zei 14.
Was je vast niet die leernicht met die snorquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:51 schreef SunChaser het volgende:
Bordeline
Mijn eerste liefde ontmoette ik tijdens een playbackshow. Ik deed FGHT, zei Madonna met Bordeline. We hadden 3 maand verkering. Ik was 16, zei 14. Daarna groeiden we uit elkaar
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:51 schreef SunChaser het volgende:
Bordeline
Mijn eerste liefde ontmoette ik tijdens een playbackshow. Ik deed FGHT, zei Madonna met Bordeline. We hadden 3 maand verkering. Ik was 16, zei 14. Daarna groeiden we uit elkaar
Sorry.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Dadelijk Tears For Fears![]()
Prachtige muziek allemaal![]()
Nee, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:58 schreef SunChaser het volgende:
Jane, heb jij Moulin Rouge al eens gezien?
quote:Ewan, die je zo lekker vindt
Weet niet of ik de deur nog uit kom vandaag. Met de sneeuw en de Top 2000 enzo...quote:En ga je Bad Santa nog halen?
Mooi begin van het uur!quote:
Maar je werd toch maar mooi even getroost door: "Huilen is voor jou te laat"quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wel weer jammer dat de beste TFF-nummers er dan weer niet instaan..
Welke doel je op?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wel weer jammer dat de beste TFF-nummers er dan weer niet instaan..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar je werd toch maar mooi even getroost door: "Huilen is voor jou te laat"![]()
Ook goeiesmiddagsquote:
Is ook geen single geweest. Misschien daarom.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:13 schreef I_doubt het volgende:
Baby's in black? Beatles
Zegt mij echt niks. Ik herken het geluid maar verder...????
Ach, ze komen nog maar 9 keer langsquote:
Allemaal mooi inderdaadquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Pale Shelter, Head Over Heels, Change..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:15 schreef I_doubt het volgende:
waarbij vanzelf love handles heen en weer wapperen![]()
![]()
Van mij zou het wel mogen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Deze zou er ook in moeten staan.
[afbeelding]
Hoe durf je zo minachtend te doen !!!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Deze zou er ook in moeten staan.
[afbeelding]
best welquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:29 schreef I_doubt het volgende:
ELO is best aardig
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef SunChaser het volgende:
Het favo liedje van mn moeder
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oke, oke..
we love you, I_doubt en Jane
Ja idd, Todd hoort erin. I saw the light of Can we still be friends enzo..quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef Terreros85 het volgende:
Ik baal trouwens nog steeds dat Joe Jackson - stepping out er weer niet in staat. Net als Todd Rundgren trouwens![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oke, oke..
we love you, I_doubt en Jane
ja, precies...Kunnen we geen bongenootschap sluiten voor volgend jaar? Todd Rundgren in de top 2000. Ik heb op hem gestemd dit jaar trouwnsquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja idd, Todd hoort erin. I saw the light of Can we still be friends enzo..
Het is die tekst. Fenomenaalquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:44 schreef ThunderChild het volgende:
Eén van de weinige nummers van Elton John die ik wel kan waarderen . . .![]()
![]()
mwa, zitten wel een paar leuken tussen vind ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:44 schreef ThunderChild het volgende:
Eén van de weinige nummers van Elton John die ik wel kan waarderen . . .![]()
![]()
Hij heeft meer mooie nummers gemaakt, ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:46 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
mwa, zitten wel een paar leuken tussen vind ik![]()
Precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij heeft meer mooie nummers gemaakt, ja.Alleen ook een paar enorme zeiknummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |