Komt door de moslims, en als dat het niet is zal het vast komen door de negersquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:57 schreef RichardQuest het volgende:
Heeft nu al verbazingwekkend lang geduurd voordat het weer kan, weet jij waarom, MrX?
De natuur heeft een hekel aan Friesland?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:57 schreef RichardQuest het volgende:
Heeft nu al verbazingwekkend lang geduurd voordat het weer kan, weet jij waarom, MrX?
Nu de negers het baanschaatsen veroveren (dat ook al) zullen de kaaskoppen snel op een strenge elfstedentochtwiner moeten hopen.quote:Op woensdag 28 december 2005 00:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Komt door de moslims, en als dat het niet is zal het vast komen door de negers![]()
wedden dan wint een knoflookvreterquote:Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Nu de negers het baanschaatsen veroveren (dat ook al) zullen de kaaskoppen snel op een strenge elfstedentochtwiner moeten hopen.
gekker moet het niet wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 00:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
wedden dan wint een knoflookvreter![]()
dat kan niet, ik wacht nog altijd op sneeuw, dromenland of nietquote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ga eens slapen joh, vlegel
Wat voor een foute drugs lingo is dat dan weerquote:Op woensdag 28 december 2005 03:17 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
dat kan niet, ik wacht nog altijd op sneeuw, dromenland of niet
Wat een kwalijke kwalificatie zonder aanleiding.quote:Op woensdag 28 december 2005 02:58 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ga eens slapen joh, vlegel
Nog zo'n nachtbrakerquote:Op woensdag 28 december 2005 03:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Wat een kwalijke kwalificatie zonder aanleiding.
noemen ze dat nou spelletjesmoeheid?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Wat voor een foute drugs lingo is dat dan weer
Je bent geirriteerd door mijn aanwezigheid?quote:Op woensdag 28 december 2005 03:24 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nog zo'n nachtbraker
Nee hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 03:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Je bent geirriteerd door mijn aanwezigheid?
Eerder dronkenschap mijn beste, eerder dronkenschapquote:Op woensdag 28 december 2005 03:26 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
noemen ze dat nou spelletjesmoeheid?
Trusten.quote:Op woensdag 28 december 2005 03:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
truste zakjap en Extrawaskracht
En ik maar denken dat het iets te maken heeft met het winsterse weer.quote:Depressielijn 'veel' gebeld tijdens kerst
(Novum) - De depressielijn van de Stichting Pandora meldt dat de belangstelling voor de hulpdienst tijdens de kerstdagen 'behoorlijk groot' was. Tientallen mensen die zich neerslachtig en eenzaam voelden, belden de afgelopen dagen. De depressielijn hanteerde voor het eerst verruimde openingstijden tijdens de kerstdagen. Dat meldt Pandora-medewerkster Elly Wisker van de depressielijn dinsdag.
De stichting Pandora, een organisatie die zich inzet voor mensen met psychische problemen, zet de verruimde openingstijden volgend jaar door. "Jammer genoeg hebben dit jaar meer mensen gebeld dan vorig jaar met kerst. Kennelijk voorzien wij in een behoefte. Het is heel triest dat steeds meer mensen depressieklachten hebben of zich eenzaam voelen. Niet alleen ouderen, ook jongeren van begin twintig bellen naar ons om die reden", zegt Wisker.
De lijn is volgens haar bedoeld als luisterend oor. "We geven geen adviezen. We praten meer als ervaringsdeskundige op de mensen in. Sommige mensen denken dat we een 'wonderpilletje' voor ze hebben. Was dat maar zo. Wij proberen de mensen te helpen met het acceptatieproces."
Precieze cijfers over het aantal bellers waren dinsdag nog niet bekend.
zaterdag 1ste kerstdag gaf die lijn geen gehoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 05:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het iets te maken heeft met het winsterse weer.
klikquote:De Pandora Depressielijn is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 19.00 tot 21.00 uur op het telefoonnummer 0900-6120909
Hmm dat moet wel mee vallen door het weer lijkt me... zo winters is het ook weer niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 05:04 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het iets te maken heeft met het winsterse weer.
quote:Op woensdag 28 december 2005 05:16 schreef Caesu het volgende:
zaterdag 1ste kerstdag gaf die lijn geen gehoor.
Voor de goddenlozen bestaat er geen redding... Die had je zelf ook wel kunnen bedenken.quote:Op woensdag 28 december 2005 05:19 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Misschien dat Drugshond hier wat mee kan.
Zegt de goddeloze.quote:Op woensdag 28 december 2005 05:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voor de goddenlozen bestaat er geen redding... Die had je zelf ook wel kunnen bedenken.
Ik wens jou een prettig nachtrust toequote:Op woensdag 28 december 2005 05:29 schreef Drugshond het volgende:
05:10 , gelijk begonnen met een Indische maaltijd.
(ga weer proberen te slapen).
Want met volle maag slaapt ik toch een stuk lekkerder.
En het is pas 28 dec.quote:Agenten gewond door explosie
Uitgegeven: 28 december 2005 09:54
Laatst gewijzigd: 28 december 2005 09:54
DEN HAAG - Twee politiemensen zijn woensdagochtend vroeg gewond geraakt, toen een explosie plaatsvond in een illegaal vreugdevuur in Den Haag. Dat heeft de politie woensdag laten weten. Er werden vier mensen gearresteerd.
Het incident vond rond kwart over een plaats in de Burgemeester Jansenstraat. De politiemensen waren na klachten van buurtbewoners naar de straat gegaan, waar zij ongeveer vijftien mensen rond het vuur aantroffen.
Toen zij geen aanstalten maakten om het vuur uit te maken, ging de politie over tot arrestaties. Tijdens het inrekenen deed zich volgens de politie een grote explosie voor in het vreugdevuur. De politiemensen raakten dermate grewond dat ze naar het ziekenhuis moesten voor behandeling. De arrestanten zijn tussen de 19 en 26 jaar oud.
beginnerslatjesquote:Op woensdag 28 december 2005 10:56 schreef RichardQuest het volgende:.
* RichardQuest pakt de latten.
Wat heeft DoG een kleine maat.
nog steeds brakjesquote:Op woensdag 28 december 2005 11:42 schreef Drugshond het volgende:
ik las ff beginnerssletjes.
Ik ga maar weer koffiezetten, ik voel me nog steeds brak na 2e kerstdag.
Ja man.... iets te hard aan het stoeien geweest met de whisky.quote:
Hallo autorijderquote:Op woensdag 28 december 2005 12:09 schreef George-Butters het volgende:
Goedemorgen schone slapers!
Ja, niet geredquote:Op woensdag 28 december 2005 12:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij om 8:00 al weer op moest
Nee hequote:Op woensdag 28 december 2005 12:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]niet geheel verwonderlijk.
Ik ben vrij hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 12:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jezelf ziekmelden op 4e kerstdag is een heel plausibele reden.
eigenaar : George-Buttersquote:
binnenlandsbestuur.nlquote:Eerdmans presenteert Kamervragen top-10 (23/12/2005)
Kamerlid Joost Eerdmans (LPF) presenteert voor de derde keer aan het einde van het jaar zijn top-10 met meest opvallende en onnodige Kamervragen van het afgelopen jaar. Wat betreft de LPF is de Kamer gebaat bij de invoering van een vraagquotum.
Ook uit het rapport ‘Niet teveel gevraagd’ van de Raad voor Openbaar Bestuur van afgelopen juni bleek dat zestien procent van de Kamervragen over 2004 in de categorie ’oneigenlijk’ viel. Wat moet een minister met vragen over een tenenlikker in Rotterdam? Of over de postcodeproblematiek in Moerwijk? Deze Kamervragen hadden volgens de LPF helemaal niet aan een minister of staatssecretaris gesteld moeten worden, maar aan lokale autoriteiten.
Eerdmans vindt dat er teveel Kamervragen worden gesteld doordat ‘er teveel uit de heup wordt geschoten’. Daarom is de LPF voor het aanleggen van een vraagquotum: maximaal tachtig Kamervragen per fractie per jaar. Eerdmans: ‘De beantwoording van Kamervragen kost ook veel geld: zo’n tweeduizend euro per Kamervraag, dus een slordige 3,6 miljoen euro op jaarbasis aldus Remkes, in antwoord op mijn Kamervraag destijds.’
In 2004 werden er 2.101 vragen gesteld, veertig procent meer dan in 2003. De cijfers over 2005 zijn nog niet beschikbaar.
De meest opvallende Kamervragen uit 2005 volgens Eerdmans:
1. BTW-heffing voor hulpsinterklazen (Nawijn - GN)
2. Hergebruik van vrijkomende specie aan de overkant van de Maas op 200 meter afstand (Roefs - PvdA)
3. De beperking van de stabiliteitseis voor skutsjes tot een helling van 20 graden (Van Hijum - CDA)
4. Een luchtalarm op de dag van het Europese referendum (Varela - LPF)
5. De fiscale aftrekbaarheid van de opleiding tot heks (Van Vroonhoven-Kok en Omzigt - CDA)
6. De sluiting van de recreatief aantrekkelijke spoorwegovergang in Echt-Susteren (Duyvendak - GL)
7. Het illegaal doodschieten van een mus (Van Velzen - SP)
8. Het verplaatsen van drie woonboten in de omgeving van het stadion van FC Zwolle (Verdaas - PvdA)
9. Het onderhoud van schouwpaden langs het Julianakanaal in Stein (Duyvendak - GL)
10. Zomerfeesten op agrarische grond (Schreijer-Pierik, CDA)
Jaargang: 2005
Op meer dan 2101 vragen vallen 10 van deze briljantjes eigenlijk toch nog wel mee?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:36 schreef zakjapannertje het volgende:
in het kader van 'nutteloze feitjes van de dag':
[..]
binnenlandsbestuur.nl
Acjh ja die hele autosport (op wat rally's na) blijft natuurlijk gewoon wat voor paupers met compensatiedrang.quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:18 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zo zie je maar, baggerklasse.
Binnen nu en 5 jaar bestaat het niet meer.
Doet ie fietsen ook als een hyperactieve maniak??quote:Op woensdag 28 december 2005 14:05 schreef du_ke het volgende:zag Bert Visscher net fietsen hier in stad
.
Ja best welquote:Op woensdag 28 december 2005 14:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Doet ie fietsen ook als een hyperactieve maniak??du_ke
Tuurlijk slaap lekker verderquote:Op woensdag 28 december 2005 14:03 schreef du_ke het volgende:
Acjh ja die hele autosport (op wat rally's na) blijft natuurlijk gewoon wat voor paupers met compensatiedrang.
Zo beter?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:43 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zie je icoon niet.
Weinig dromen aan. Je kan het precies zien aan het type mensen dat het leuk vindtquote:
Arabische uitvinding.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:44 schreef MrX1982 het volgende:
Russische propaganda.
Goed punt.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Autosport bestaat niet, want bij een sport wordt altijd gebruik gemaakt van een bal.
De kortzichtigheidquote:Op woensdag 28 december 2005 14:44 schreef Johan_de_With het volgende:
Autosport bestaat niet, want bij een sport wordt altijd gebruik gemaakt van een bal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |