ze zit onder in de kamer met een beker warme melk , ze kan niet slapenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]nu ff nog iets harder roepen
[HOOLS] HET VBL café #1020 - Uitbuiken!!!!!
aha, kan ze mooi pils komen brengenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze zit onder in de kamer met een beker warme melk , ze kan niet slapen![]()
nog ff een glaasje water drinken, heb ik morgen niet zoveel last van een katerquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, kan ze mooi pils komen brengen
dat moest ik dadelijk ook maar eens gaan doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog ff een glaasje water drinken, heb ik morgen niet zoveel last van een kater![]()
Zo vroeg al weg bij de radstake? Om half 4 stond ik nog op de parkeerplaats in de bus. Wat was ik vd kaart zeg, maar ik begin alweer wat te ontnucheren, houdiosquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:31 schreef pascalheister het volgende:
zo ik duik erin, met radio 2 op de achtergrond
truste
half 3 weggegaan, reed mee met een vriendin van me die nog moest werken vanmorgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 04:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo vroeg al weg bij de radstake? Om half 4 stond ik nog op de parkeerplaats in de bus. Wat was ik vd kaart zeg, maar ik begin alweer wat te ontnucheren, houdios
En als Terol de bal niet af wil geven?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:09 schreef Eilanden het volgende:
Kijk uit als Jantje Michels aan de bar gaat zitten vandaag .... bukken!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Laat hem ... hij is eraan gehecht geraaktquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
En als Terol de bal niet af wil geven?
Moest ie gehecht worden, de arme jongen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat hem ... hij is eraan gehecht geraakt
Joef?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een joef die Michels. Bij FC Den Bosch deed ie soms ook al van die rare dingen. Mafketel is het.
Aha! Zal wel een Bossche uitspraak zijn...quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Joef?![]()
Is dat een kruising tussen een jood en een boef?![]()
goede massage van de vrouw?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand een remedie tegen nekpijn?
Al gehad. Gaat niet overquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goede massage van de vrouw?
SCH een uurtje op je laten zittenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand een remedie tegen nekpijn?
Lekker man, lekker gezeten, lekker gegeten, allemaal kleine hapjes dus niet te vol.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:41 schreef pascalheister het volgende:
bluezz ga jij anders even naar DD toe
hoe was je 6 gangen etentje trouwens?
Beats me. Werd wakker en het deed verrekkes zeer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:37 schreef Bluezz het volgende:
Wát voor nekpijn is het?
Spierpijn, verdraaid, op de tocht?
Kama Sutra?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Beats me. Werd wakker en het deed verrekkes zeer.
Bier?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:11 schreef clauwheee het volgende:
Vannacht werd ik wakker met een beetje erge keelpijnVandaag toch maar lekker in m'n warme huissie blijven dus, zodat ik morgen gewoon aan het werk kan.
Mijn keel heeft dus veeeeeel drankjes nodig!!!
Attent van je!quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:23 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zet een hele fles voor Clau neer
[afbeelding]
welke wedtsrijd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in de wedtsrijd.
Ik ook. Die van ons danquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in de wedtsrijd.
Echt raar vind ik het niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
clip van Placebo, mag niet op MTV worden uitgezonden.![]()
yes, curlingquote:
De tepel gaf niet de doorslag in deze...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij bepaalde dingen wel ja, maar als ze bij mtv een tepel zien schreeuwen ze het al uit![]()
Zal ik toeteren?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ga je kijken? Ik zit op 1km van het stadion...
Ik kan mij er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
clip van Placebo, mag niet op MTV worden uitgezonden.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:27 schreef Eilanden het volgende:
En omdat het vandaag 3e kerstdag is, krijg je de pinguin van de Frontpage er gewoon gratis bij![]()
[afbeelding]
Wat is rimtim???quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook net wakker is...
Gister lekker wezen stappen, ik ben geloof ik nog steeds rimtim...
Het broertje van Rintintinquote:
Programmaboekje Ajax-PSV 89-90quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:35 schreef Suijk het volgende:
Wat heb je verkocht?
Die is al een paar jaar oud hoor..quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef pascalheister het volgende:
Van God Los net even gekeken
Weer een keer een goede nederlandse film
Kijk jij al die films trouwens allemaal in je eentje?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef pascalheister het volgende:
Van God Los net even gekeken
Weer een keer een goede nederlandse film
de meeste wel ja, in gezelschap ook wel maar dat is toch weer anders kijken vind ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Kijk jij al die films trouwens allemaal in je eentje?
ja dus? heb jij ook alle films voor 2005 gezien dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die is al een paar jaar oud hoor..
nee m'n Phoxy PSV mascotte knuffel nou goedquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Met zn massage pinguin natuurlijk
Tsss ik heb hem nét van mijn dochter geleend!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:13 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die is al een paar jaar oud hoor..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:18 schreef TerroRobbie het volgende:
Met zn massage pinguin natuurlijk
Levert dat nou nog wat op zo'n boekje?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:59 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Programmaboekje Ajax-PSV 89-90
bestaat dat? leuke reaggaetonquote:Op dinsdag 27 december 2005 07:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Taxichauffeuses ja... die mensen nemen zichzelf ook altijd heel erg serieus.![]()
![]()
Draaien ze geen leuke reggaeton daar?
Verkocht voor 3 euro, niet echt de moeite. Maar ik ben dan nog een ebay noob. Gedreven handelaren als DG doen goede zaken op ebay.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Levert dat nou nog wat op zo'n boekje?
Ik doe ook meequote:Op dinsdag 27 december 2005 15:19 schreef just me het volgende:
[..]
Tsss ik heb hem nét van mijn dochter geleend!
[..]
afblijven die wil ik winnen!!
quote:
3 euro.. dat moet je dan toch eens anders aanpakkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verkocht voor 3 euro, niet echt de moeite. Maar ik ben dan nog een ebay noob. Gedreven handelaren als DG doen goede zaken op ebay.
Vertel...quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
3 euro.. dat moet je dan toch eens anders aanpakken![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef just me het volgende:
[..]
jammer dat samen delen geen optie is
Linnquote:
Ja dat bestaat. In Puerto Rico leuke reggaeton gehoordquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:30 schreef rubbereend het volgende:oi
planten staan nu definitief vorst vrij
[..]
bestaat dat? leuke reaggaeton
Raam dichtdoenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:39 schreef clauwheee het volgende:
Kachel staat op hoog maar heb het brrrr koud
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:00 schreef clauwheee het volgende:
Er heeft me een pipo toegevoegd op MSN, hij heeft me van Fok gehaald maar zit zelf niet op Fok![]()
Slijmbalquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]die voegt gewoon alle mooie vrouwen uit het fotoboek toe
Het is een vogel ..... het is een vliegtuig ..... Nee, het is Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Clau!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:54 schreef clauwheee het volgende:
[..]
![]()
Eigenlijk kan ik niet echt bij dat raam om um dicht te doen. Maar heb net met gevaar voor eigen leven toch maar capriolen uitgehaald om um dicht te krijgen. Clau vloog bijna met stoel en al van drie hoog door het raam naar benee, maar tis me gelukt
Oh, da's niet zo erg .. goedkoper dan dubbel glasquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:02 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Serieus, ik flikkerde bijna door het enkel glas
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:04 schreef Eilanden het volgende:
Oh, da's niet zo erg .. goedkoper dan dubbel glas
[..]
Oh, da's niet zo erg .. goedkoper dan dubbel glas
[..]
Het is een vogel ..... het is een vliegtuig ..... Nee, het is Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Clau!!!![]()
Opnieuw Clau ... of iets over doen.....quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:06 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje - 10 punten. Je kunt weer overnieuw beginnen.
Jij bent echt de leukste thuis op de deurklink na?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Opnieuw Clau ... of iets over doen.....
Of sta ik nu op -20???![]()
![]()
Ik denk wel dat er wat kilootjes bij zijn gekomenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:12 schreef methodmich het volgende:
Iedereen bijgekomen van de kerst?
* methodmich heeft net de thuiskapster gehad.
Heb je zo veel gegeten dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er wat kilootjes bij zijn gekomen
Awwww Clauquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:12 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Jij bent echt de leukste thuis op de deurklink na?
-20 dus.
bij iedereen in totaalquote:
Clau, heb je kunstmest gebruikt? Je borstjes zijn gegroeid.quote:
Waar ben je zoal geweest?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:15 schreef dndiek het volgende:
[..]
bij iedereen in totaal![]()
Maar ik zal er niet lichter op geworden zijn
Beek en Donk, Maastricht, Helmondquote:
Ik val niet zo op blond, voor de rest ben je er lekker op vooruit gegaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:19 schreef clauwheee het volgende:
Golfer: Mjah, en wat vind je van m'n geblondeerde haren?
Oh oooooooh ... volgens mij moet ik meer doen dan een Roosviceetje geven om dit weer goed te maken....quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik val niet zo op blond, voor de rest ben je er lekker op vooruit gegaan.![]()
Beek en Donk --> mijn ouders en veel vriendenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vet spannend. Woont daar veel familie?
Aan mij, natuurlijk. Das duidelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Ik heb Danny B. ook een SMS gestuurd, dat we bij Groningse winst de Alblasserdamse brug opblazen. Kijken waar hij meer aan gehecht is, clauwheee.
En logischquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Aan mij, natuurlijk. Das duidelijk.
Goed hoor, vrij normaal. Zondag schoonfamilie, gisteren eigen familie. Met m'n zwager en pa nog Talpa de wedstrijden gekeken. Feyenoord won zowaar.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef dndiek het volgende:
Hoe is jouw kerst geweest MM?
Ow jij gaat nu gelijk weer voor de punten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:24 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En logischTsja MM, elk nadeel hep een voordeel
Uiteraard wil ik in no-time weer een topscore behalenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ow jij gaat nu gelijk weer voor de punten?
Markus maakt er 3quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:22 schreef borisz het volgende:
Markus zorgt voor de doelpunten vanavond
Dus hij gaat zijn eigen keeper 3x passeren. Want alles is voor Bassie en die gaat weer de nul houdenquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef Joagertje het volgende:
ja ik kom je ff helpen. Durven ze wel zo met zn allen tegen Clauwhee
Joagertje is een vriend van Nocaquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:38 schreef Bluezz het volgende:
Wie is joagertje?
Dat ben ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:38 schreef Bluezz het volgende:
Wie is joagertje?
als ik van jullie van zul je bedoelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:39 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Joagertje is een vriend van NocaHij komt af en toe bij ons staan bij een thuiswedstrijd, als ie daar zin in heeft
Ok.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:40 schreef Eilanden het volgende:
Clau ... elke vrouw is veeleisend, dus da's niks nieuws!
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Moet ik trouwens straks weer bier gaan drinken .
*mompeldemompel* Zet Clau een Roosviceetje voor en een thee, met zelfgebakken koekjes en brengt hetzelfde naar Bloesie *mompeldemompel*quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ok.
Ja, lekker rosviceetje. Of koppie thee. Met koekje. En geef Bluezzie er ook eentje voordat ze zo naar Golfer mag
Ach, een rasechte Zeeuw doet dat wel, anders is ie de sjaak.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Heh, wat vervelendquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
Je bent toch weer op de goede weg?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:41 schreef Eilanden het volgende:
Clau, ik kukel trouwens wel snel bij jou van de pluspunten in de minpunten!
Klopt, er is geen willen bij...quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, een rasechte Zeeuw doet dat wel, anders is ie de sjaak.
Dankjewelquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
*mompeldemompel* Zet Clau een Roosviceetje voor en een thee, met zelfgebakken koekjes en brengt hetzelfde naar Bloesie *mompeldemompel*
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:43 schreef golfer het volgende:
Overigens, Clauwtje, op het origineel van jouw superwoman-outfit komen de haartjes een beetje door je broekje heen.
Volgende keer toch weer even scheren voordat je op de foto gaat.
Doe je voorzichtig? Glad is het namelijk wel!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:43 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz zwaait naar het joagertje, en neemt het koekje mee voor in de auto.... geen files zag ik
Oei, een potentiele mevrouw Sandman?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, er is geen willen bij...
Ik heb gisterennacht Bloem ook nog gebeld, om een telefoonnummer van een vriendin van haar![]()
Kijk dat is beter nieuws.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:43 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz zwaait naar het joagertje, en neemt het koekje mee voor in de auto.... geen files zag ik
Kut kliek dat we zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:44 schreef Joagertje het volgende:
Vind het hier anders wel glad worden van al dat geslijm
Nee, een potentieel slachtoffer voor gisternachtquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:45 schreef methodmich het volgende:
[..]
Oei, een potentiele mevrouw Sandman?
Ja maar... ja maar ... ik dacht wel wat credits opgebouwd te hebben ... één verkeerde opmerking over de stevigheid van glas en ik word naar de hoek gestuurdquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:43 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Je bent toch weer op de goede weg?
Nee, SCHat, ze eet het koekje zelf op in de auto, ze zwaait naar je. Le-zen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:46 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Kijk dat is beter nieuws.Bedankt voor het koekje. En het is hier inderdaad erg glad.
Ah, Jack the Ripper revisited.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, een potentieel slachtoffer voor gisternacht
Skate-offs./Olympisch kwalificatietournooiquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:48 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, SCHat, ze eet het koekje zelf op in de auto, ze zwaait naar je. Le-zen!
Skate Offquote:
Ja weet je wel, een sport van die Friezen op die ijzertjes. Hebben wij als Groningers niet zo heel veel meequote:
Je kent me toch. Ik ben de minste niet. Die punten heb je zo weer opgebouwd!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:47 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja maar... ja maar ... ik dacht wel wat credits opgebouwd te hebben ... één verkeerde opmerking over de stevigheid van glas en ik word naar de hoek gestuurd![]()
Oe. Dank voor de tip!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Skate-offs./Olympisch kwalificatietournooi
Nederland 2.
Kijk uit voor de ruiten!!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:51 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe. Dank voor de tip!
* clauwheee naar tv rent.
quote:
Mogguh tong. Hoe is het met het katertje?quote:
* clauwheee een glas wijn gaat inschenken voor Tong. Rood? Wit? Alles goed?quote:
Ik wor oud Golfert. Heb nog koppijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Mogguh tong. Hoe is het met het katertje?
Ik beoel eigenlijk, zet die fles even uit m'n gezichtsveld.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
* clauwheee een glas wijn gaat inschenken voor Tong. Rood? Wit? Alles goed?
Ja na een roes van 36 uur voel ik me redelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Tongie, ouwe bok! Alles lekker?
Nee, nee. Niks daarvan. Je moet beginnen met dat waar je mee gestopt bent.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik beoel eigenlijk, zet die fles even uit m'n gezichtsveld.
Hoezo, ze blijven er anders ook nietquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Er gaan helemaal geen punten weg uit Amsterdam vanavond.
's nachts een vent overdag een ventquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee, nee. Niks daarvan. Je moet beginnen met dat waar je mee gestopt bent.
Dat mag 3 x per jaar!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja na een roes van 36 uur voel ik me redelijk
Kun je het niet volgen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik moet nog eens iemand ritselen die mij op de hoogte houdt tijdens dat vreet en zuipfestijn vanavond...
Dan ga ik voor die laatstequote:Op dinsdag 27 december 2005 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Ik heb twee opties. Eerlijk alles delen of alles is voor Bassie.
Dat is snel hčquote:
Ik ga uit eten strakkies...quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Kun je het niet volgen?
Ik hoop dat het ergens op internet te volgen is.
Ik ook. Alles is voor Amsterdamse Bassiequote:
Nee want ik ben er wel en ik ben ook aan het formatterenquote:
Ach, we zullen zien.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik ook. Alles is voor Amsterdamse Bassie
En wie ga je ontvoeren?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:16 schreef rubbereend het volgende:
zo de alle 500 heren en dames van de Quote500 gelezen
k zat meer aan uithuwelijken te denkenquote:
Je bent toch geen opblaas-rubbereendje?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k zat meer aan uithuwelijken te denken
Hetzelfde en eet smakelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat eens een hapje eten.
Fijne avond allen!
Krijg ik toch een beetje gelijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:51 schreef dndiek het volgende:
Het ziet er naar uit dat het formatteren enige tijd in beslag gaat nemen![]()
de laptop staat al een tijdje op 0 %
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
Je bent toch geen opblaas-rubbereendje?
Cool ding!quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:03 schreef rubbereend het volgende:Ireen Wüst
[..]
[afbeelding]
opgeblazen genoeg?
quote:
Zeker wetenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:02 schreef clauwheee het volgende:
Tong leuk hč, dat schaatsen op deze dinsdagmiddag/avond.
foto?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo, ben ik weer es![]()
Kerst zit er weer op, en ik ben een flinke verkoudheid rijker. Vanavond tennissen in Enschede. O ja, er zat een heel leuk meisje in de trein
Ik heb niet zo'n hip mobieltjequote:
Moet je zo'n brief sturen naar Rails (dat brasboekje wat altijd in de trein ligt).quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Kerst zit er weer op, en ik ben een flinke verkoudheid rijker. Vanavond tennissen in Enschede. O ja, er zat een heel leuk meisje in de trein
Dat jij amsterdam en rotterdam in een adem noemtquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Moet je zo'n brief sturen naar Rails (dat brasboekje wat altijd in de trein ligt).
Op het traject Rotterdam-Amsterdam viel mijn oog meteen op jou. Ik niet onaardige jongen van 1 meter 45, met kale kop en rotte voortanden, ik droeg een Lonsdale trui en een kapotte jeans. Jij had een houten been en je loensde wat (of keek je me bewust aan?).
Graag zou ik een keer een biertje met je drinken op het station.
Zelfs nog aan elkaar geschrevenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:21 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat jij amsterdam en rotterdam in een adem noemt!!
Lang leve de verbroedering... NOT!quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:21 schreef Superheld het volgende:
Dat jij amsterdam en rotterdam in een adem noemt!!
Nee, geen metro gezien.. wieso?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:22 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Lang leve de verbroedering... NOT!
Heb je de SNS reclame niet gezien in de Metro vandaag?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond overwegend vrije medehools!
Oh trouwens, ik kom volgende maand jullie nieuwe stadion ff keuren hoogst waarschijnlijk.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]he alweer zo'n mooie vrouw, net in de film ook al
Ok goedzo, tot danquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:47 schreef Superheld het volgende:
[..]
Oh trouwens, ik kom volgende maand jullie nieuwe stadion ff keuren hoogst waarschijnlijk.![]()
Ben nu echt weg![]()
jij kan toch springen als de beste?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:47 schreef -Vaduz- het volgende:
(bijna) Allemaal aan het genieten van de vrije dagen?
* -Vaduz- was vandaag razende reporter, heeft o.a. een sfeerverslagje gemaakt van een springfestijn van de plaatselijke gymvereniging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |