ze zit onder in de kamer met een beker warme melk , ze kan niet slapenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]nu ff nog iets harder roepen
[HOOLS] HET VBL café #1020 - Uitbuiken!!!!!
aha, kan ze mooi pils komen brengenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze zit onder in de kamer met een beker warme melk , ze kan niet slapen![]()
nog ff een glaasje water drinken, heb ik morgen niet zoveel last van een katerquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, kan ze mooi pils komen brengen
dat moest ik dadelijk ook maar eens gaan doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog ff een glaasje water drinken, heb ik morgen niet zoveel last van een kater![]()
Zo vroeg al weg bij de radstake? Om half 4 stond ik nog op de parkeerplaats in de bus. Wat was ik vd kaart zeg, maar ik begin alweer wat te ontnucheren, houdiosquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:31 schreef pascalheister het volgende:
zo ik duik erin, met radio 2 op de achtergrond
truste
half 3 weggegaan, reed mee met een vriendin van me die nog moest werken vanmorgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 04:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo vroeg al weg bij de radstake? Om half 4 stond ik nog op de parkeerplaats in de bus. Wat was ik vd kaart zeg, maar ik begin alweer wat te ontnucheren, houdios
En als Terol de bal niet af wil geven?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:09 schreef Eilanden het volgende:
Kijk uit als Jantje Michels aan de bar gaat zitten vandaag .... bukken!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Laat hem ... hij is eraan gehecht geraaktquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
En als Terol de bal niet af wil geven?
Moest ie gehecht worden, de arme jongen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat hem ... hij is eraan gehecht geraakt
Joef?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een joef die Michels. Bij FC Den Bosch deed ie soms ook al van die rare dingen. Mafketel is het.
Aha! Zal wel een Bossche uitspraak zijn...quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Joef?![]()
Is dat een kruising tussen een jood en een boef?![]()
goede massage van de vrouw?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand een remedie tegen nekpijn?
Al gehad. Gaat niet overquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goede massage van de vrouw?
SCH een uurtje op je laten zittenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand een remedie tegen nekpijn?
Lekker man, lekker gezeten, lekker gegeten, allemaal kleine hapjes dus niet te vol.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:41 schreef pascalheister het volgende:
bluezz ga jij anders even naar DD toe
hoe was je 6 gangen etentje trouwens?
Beats me. Werd wakker en het deed verrekkes zeer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:37 schreef Bluezz het volgende:
Wát voor nekpijn is het?
Spierpijn, verdraaid, op de tocht?
Kama Sutra?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Beats me. Werd wakker en het deed verrekkes zeer.
Bier?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:11 schreef clauwheee het volgende:
Vannacht werd ik wakker met een beetje erge keelpijnVandaag toch maar lekker in m'n warme huissie blijven dus, zodat ik morgen gewoon aan het werk kan.
Mijn keel heeft dus veeeeeel drankjes nodig!!!
Attent van je!quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:23 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden zet een hele fles voor Clau neer
[afbeelding]
welke wedtsrijd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in de wedtsrijd.
Ik ook. Die van ons danquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:48 schreef SCH het volgende:
Ik heb ontzettend veel zin in de wedtsrijd.
Echt raar vind ik het niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
clip van Placebo, mag niet op MTV worden uitgezonden.![]()
yes, curlingquote:
De tepel gaf niet de doorslag in deze...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij bepaalde dingen wel ja, maar als ze bij mtv een tepel zien schreeuwen ze het al uit![]()
Zal ik toeteren?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ga je kijken? Ik zit op 1km van het stadion...
Ik kan mij er iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:52 schreef pascalheister het volgende:
clip van Placebo, mag niet op MTV worden uitgezonden.![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:27 schreef Eilanden het volgende:
En omdat het vandaag 3e kerstdag is, krijg je de pinguin van de Frontpage er gewoon gratis bij![]()
[afbeelding]
Wat is rimtim???quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ook net wakker is...
Gister lekker wezen stappen, ik ben geloof ik nog steeds rimtim...
Het broertje van Rintintinquote:
Programmaboekje Ajax-PSV 89-90quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:35 schreef Suijk het volgende:
Wat heb je verkocht?
Die is al een paar jaar oud hoor..quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef pascalheister het volgende:
Van God Los net even gekeken
Weer een keer een goede nederlandse film
Kijk jij al die films trouwens allemaal in je eentje?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:02 schreef pascalheister het volgende:
Van God Los net even gekeken
Weer een keer een goede nederlandse film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |