ze zit onder in de kamer met een beker warme melk , ze kan niet slapenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]nu ff nog iets harder roepen
[HOOLS] HET VBL café #1020 - Uitbuiken!!!!!
aha, kan ze mooi pils komen brengenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:17 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ze zit onder in de kamer met een beker warme melk , ze kan niet slapen![]()
nog ff een glaasje water drinken, heb ik morgen niet zoveel last van een katerquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha, kan ze mooi pils komen brengen
dat moest ik dadelijk ook maar eens gaan doenquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nog ff een glaasje water drinken, heb ik morgen niet zoveel last van een kater![]()
Zo vroeg al weg bij de radstake? Om half 4 stond ik nog op de parkeerplaats in de bus. Wat was ik vd kaart zeg, maar ik begin alweer wat te ontnucheren, houdiosquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:31 schreef pascalheister het volgende:
zo ik duik erin, met radio 2 op de achtergrond
truste
half 3 weggegaan, reed mee met een vriendin van me die nog moest werken vanmorgenquote:Op dinsdag 27 december 2005 04:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zo vroeg al weg bij de radstake? Om half 4 stond ik nog op de parkeerplaats in de bus. Wat was ik vd kaart zeg, maar ik begin alweer wat te ontnucheren, houdios
En als Terol de bal niet af wil geven?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:09 schreef Eilanden het volgende:
Kijk uit als Jantje Michels aan de bar gaat zitten vandaag .... bukken!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Laat hem ... hij is eraan gehecht geraaktquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:10 schreef SCH het volgende:
[..]
En als Terol de bal niet af wil geven?
Moest ie gehecht worden, de arme jongen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat hem ... hij is eraan gehecht geraakt
Joef?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een joef die Michels. Bij FC Den Bosch deed ie soms ook al van die rare dingen. Mafketel is het.
Aha! Zal wel een Bossche uitspraak zijn...quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:11 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Joef?![]()
Is dat een kruising tussen een jood en een boef?![]()
goede massage van de vrouw?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:26 schreef Dylan Dog het volgende:
Iemand een remedie tegen nekpijn?
Al gehad. Gaat niet overquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
goede massage van de vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |