Weet ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:23 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Komt de door de bietels........
1616 Beatles - No reply 1965 1515
Zou best kunnen, ik verdiep me niet echt in het songfestival...gisteren ding-a-dong was weer genoeg voor mijquote:
Niet echt, ze hebben daardoor wel een paar keer het songfestival gewonnenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een schande voor de ieren
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet echt, ze hebben daardoor wel een paar keer het songfestival gewonnen
Wij zijn toch ook trots op Ding-a-Dong?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]denk je nou echt dat een ier trots is op dit gedrocht ?
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wij zijn toch ook trots op Ding-a-Dong?![]()
When you're feeling all rightquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wij zijn toch ook trots op Ding-a-Dong?![]()
Ik denk dat de Ieren wel blij zijn dat ze door hem een paar keer het songfestival hebben gewonnen ja. Echt erg zullen ze het niet vinden. Bijvoorbeeld met Ding a dong, daar heb ik ook niet aversie tegen ofzo. Het boeit me gewoon niet genoeg, hetzelfde zal denk ik gelden voor veel Ierenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]denk je nou echt dat een ier trots is op dit gedrocht ?
Ik ook niet, zal wel zo'n radio 2 plaat zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:38 schreef MaJo het volgende:
Ik heb dit nummer van Ruth Jacott echt nog nooit gehoord
Ik ook hoor, vind het altijd wel een vrolijk nummertjequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De Nederlandse versie natuurlijk, gisteren ging iedereen uit zijn dak anders![]()
Sorry, het was een beetje sarcastischquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoor, vind het altijd wel een vrolijk nummertje
Vaag nummer dit trouwens, en die vent heeft een vreemd accent. Iemand enig idee waar hij vandaan komt?
Welkom terug Janequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:57 schreef Jane het volgende:
Hallo, ik ben er weer!
Was net onderweg naar huis (lopend hoor, wees gerust), toen No Reply gedraaid werd. Mooi getimed dus!
Ik luister heel veel naar Radio 2, maar ik kende 'em ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik ook niet, zal wel zo'n radio 2 plaat zijn![]()
Had je het hier over Aphrodite's Child, btw?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:41 schreef MaJo het volgende:
Vaag nummer dit trouwens, en die vent heeft een vreemd accent. Iemand enig idee waar hij vandaan komt?
Daarom staat er in de lijst ook 1977 bij. Het is dus van 'Wings Over America' en niet de versie van 'McCartney'.quote:
Gitaaaaarmuuuuziiiiiiiiieeeeeekquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:32 schreef Jane het volgende:
Er komen een paar draken van nummers aan, heb ik al gezien.
quote:jarinda van splunter uit Ouddorp ZH
Ik ben fan van Jan Smit, dus daarom is deze plaat zo mooi. die van Mexico zouden we voor een bruiloft doen, dus die kon ik al Die van Celine Dion is echt fantastisch . ik ga er bijna bij huilen.
wim Stabel uit alphen
als ze deze bij ons draaien in het zangcafé is het altijd feest en gezellig. Zangcafé is een keer in de maand met een zangboek in de hand meezingen met een hele boel gezellige mensen in ons dorp.
samantha uit Den haag
Nederlands volksheld
JP Nagel uit franeker
hierbij heb ik altyd even een moment van rust en denk dan even aan mn overleden vader en denk dat het goed was zo
g looy uit amsterdam
fijne mooie vrouw met een lekkere stem
Maaike van Schie uit Rijnsburg
Eigenlijk ben ik helemaal geen fan van de zangeres zonder naam. Maar kun je ook een plaat mooi vinden op een emotionele manier? De plaat haalt herinneringen op aan mijn overleden vader. Wat kon hij van "Leidse Marie", zoals hij haar noemde, genieten. Het is nu al 10 jaar geleden dat hij is overleden, maar als ik maar aan deze plaat denk, lijkt het wel of hij er gisteren nog was.
Tess Kosse
Deze plaat is niet eens echt mooi, maar ik heb er wel iets bijzonders mee. Tot groot verdriet van mijn familie heb ik er plezier in deze plaat al sinds mijn tweede levensjaar uit volle borst mee te bleren. Met extra nadruk op de lange uithalen. Heerlijk!
trea uit amsterdam
ze haalt zooooooooooooooo lekkerrrrrrrrrrr uit,en ik doe lekerrrrrrrrrrr mee, jammie!
Dat moet dan wel héél lang geleden zijn geweest . . .quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:11 schreef golfer het volgende:
Parole, parole...![]()
Jeugdsentiment alweer.
1587 ) Shocking blue - Never marry a railroad manquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:13 schreef SunChaser het volgende:
Welk nummer zitten we?
Op dit 2 zit ik ook te wachten!!!!quote:
Brings back memoriesquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Op dit 2 zit ik ook te wachten!!!!Afternoon Delight
Ah toe, blijf nog even luisteren. Anders ben ik zo alleen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:21 schreef SunChaser het volgende:
Moet me dan wel door twee zeiknummers heenworstelen van Level42 en Phill C.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:24 schreef SunChaser het volgende:
Ja, moet morgen wel werken maar dát nummer luisteren we nog even samen dan
Het is toch niet zo'n zeikerige kerstfilm, hè? Daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:31 schreef SunChaser het volgende:
Bad Santa is echt geweldig, al koop je m voor volgend jaar, lees dit maar eens.
http://www.imdb.com/title/tt0307987/
Verre, verre van dat. Maar daarom zo ontzettend leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:34 schreef Jane het volgende:
Het is toch niet zo'n zeikerige kerstfilm, hè? Daar heb ik helemaal geen zin in.
Tnx dat je even gewacht hebt met naar bed gaan.quote:
okéquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:37 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Verre, verre van dat. Maar daarom zo ontzettend leuk.
Ik melancholiekquote:Op dinsdag 27 december 2005 02:39 schreef Jane het volgende:
En ik word ook altijd héél vrolijk van dat liedje, ja.
Beide even nietszeggend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:41 schreef SunChaser het volgende:
Ik verwar Arne Jansen altijd met Albert West
Oeps, helemaal gemist!quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
West had anders weer een hit dit jaar
Ja, die is ook mooi, idd.quote:
Ken je die versie van Janet Jackson, doet ze ook op mee. Gone Tills its Gona.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:53 schreef Jane het volgende:
Big Yellow Taxi.... uiteraard VÉÉL mooier in de versie van Joni Mitchell zelf. Maar die heb ik helaas gemist.
Is ook mooi, ik ken m vooral in de FGTH-uitvoering.quote:Op dinsdag 27 december 2005 02:51 schreef Jane het volgende:
Ik vind Ferry 'cross the Mersey erg mooi.
Ja, ik ken hem, ja. Volgens mij nog via jou ook.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ken je die versie van Janet Jackson, doet ze ook op mee. Gone Tills its Gona.
Je blijft tot even voor 6?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet goed om die lijst bij de hand te hebben. Ik zie The Beatles en George Harrison alweer aankomen. Zo kom ik natuurlijk nooit in bed.
Ik zit vooral de lijst te bekijken en wil dan de liedjes horen die ik nog niet ken, zoals deze ook.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:16 schreef Jane het volgende:
Eigenlijk is het helemaal niet goed om die lijst bij de hand te hebben. Ik zie The Beatles en George Harrison alweer aankomen. Zo kom ik natuurlijk nooit in bed.
Wie weet.quote:
Trouwens, ik had nog niet verder gekeken dan Bangladesh, maar daarna komen er nog meer idd.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:25 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De rillingen kropen over mijn rug naar beneden: kramp in mijn beenspieren![]()
Maar de film![]()
Hierna Bob Seger. Die vind ik wel mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:26 schreef Neleos het volgende:
Wakker blijven wordt zo wel moeilijk natuurlijk![]()
Het leek wel of hij constant aan het kwijlen was terwijl hij zong. Angstaanjagendquote:Op dinsdag 27 december 2005 03:34 schreef Jane het volgende:
Ik ben te jong voor David Cassidy. Maar ik heb een tijdje geleden een soort docu over hem gezien en de gekte die er om hem heen heerste toen hij tieneridool was en die was best boeiend.
Was vanavond bij de Top 2000 a Gogo nog een stukje uit een clip van hem en de Partridge Family. Snap niet dat de dames daar nat van werden/worden, maar ik kom dan ook niet uit die tijd...quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:38 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Het leek wel of hij constant aan het kwijlen was terwijl hij zong. Angstaanjagend![]()
Maar die keybord-speelster zag er wel goed uit.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:41 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Was vanavond bij de Top 2000 a Gogo nog een stukje uit een clip van hem en de Partridge Family. Snap niet dat de dames daar nat van werden/worden, maar ik kom dan ook niet uit die tijd...
Ik dacht het ook ja...quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:49 schreef Neleos het volgende:
Deze ken ik toch van The Spencer Davis Group??
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:49 schreef Neleos het volgende:
Deze ken ik toch van The Spencer Davis Group??
Dat vind ik ook.quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die van SDG is wel veel beter...
En dan moet je eens naar het uur daarna kijken...quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, Beatles en George Harrison in het volgende uur..Somebody's not going to sleep..
Pffff, eindelijk slapen...quote:Op dinsdag 27 december 2005 04:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het uur daarna, echter... total beatle-loos!
Er gaan geruchten dat dat éigenlijk wel the words zijn.quote:
Ben je er nog wel, Crizje?quote:Op dinsdag 27 december 2005 03:17 schreef Crizje het volgende:
Dat probleem heb ik ook ja, want ik wil dit:
1553 Danny de Munk - Ik voel me zo verdomd alleen
natuurlijk nog wel even meemaken zo
slaapverwekkend liedjequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:55 schreef I_doubt het volgende:
En Ray Charles met zijn I can't stop loving you.
Tijd om even achteruit te hangen entot mij te nemen.
Want ik moet oppassen om niet in slaap te vallen: het meedogenloze snelle ritme van de afgelopen liedjes laat mijn hart op hol slaan![]()
ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:01 schreef mrkanarie het volgende:
en nog steeds snap ik niet dat Katie Melua nu al zo hoog staat, ok, het is een leuk liedje, maar toch.
Op plaats 23quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:01 schreef mrkanarie het volgende:
en nog steeds snap ik niet dat Katie Melua nu al zo hoog staat, ok, het is een leuk liedje, maar toch.
quote:
Tis natuurlijk wel zo dat iemand als Katie Melua redelijk vaak op radio 2 te horen is geweest omdat haar muziekstijl daar redelijk goed bij past. Dus ja, het is wel mogelijk dat er veel mensen het als eigen inbreng hebben ingevuld omdat je werd doodgepleurd met die fietjes :Squote:Op dinsdag 27 december 2005 11:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Op plaats 23
Heb ik ook het idee dat het volk belazerd wordt?
Of zijn de resultaten uitkomsten van een gewogen gemiddelde?
Of heeft iemand (per ongeluk) haar naam 1 miljoen keer ingestuurd?
De nieuwe complot theorie:quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel zo dat iemand als Katie Melua redelijk vaak op radio 2 te horen is geweest omdat haar muziekstijl daar redelijk goed bij past. Dus ja, het is wel mogelijk dat er veel mensen het als eigen inbreng hebben ingevuld omdat je werd doodgepleurd met die fietjes :S
Fout. Radio2 heeft ook veel mannen als luisteraar die Katie Melua neukbaar vindenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De nieuwe complot theorie:
Nederland fietsland
In Peking zijn veel fietsjes
Dus het komt door al de Chinese restaurants in Nederland.
Het zijn de Chinezen!, die zoveel stemmen hebben uitgebracht.![]()
Ze is wel lekker jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Fout. Radio2 heeft ook veel mannen als luisteraar die Katie Melua neukbaar vinden
[afbeelding]
Inderdaad: alle presentatoren zijn van het verkeerde geslachtquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Fout. Radio2 heeft ook veel mannen als luisteraar die Katie Melua neukbaar vinden
[afbeelding]
Volgend jaar staat ze er niet meer in. Of op plaats 1874, en het jaar daarna niet meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Op plaats 23
Heb ik ook het idee dat het volk belazerd wordt?
Of zijn de resultaten uitkomsten van een gewogen gemiddelde?
Of heeft iemand (per ongeluk) haar naam 1 miljoen keer ingestuurd?
Hé Jane. Welcome back in the showquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:44 schreef Jane het volgende:
Steeleye Span! Geweldig!![]()
En goedemorgen btw!
Och arme.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:48 schreef Jane het volgende:
Ik werd net wakker gebeld door mijn nichtje, I_doubt. Anders was ik nog niet wakker geweest hoor.
Maar het is sowieso beter voor mijn ritme. Morgen mag ik namelijk gewoon werken.
Hier wordt voor de rest van dit jaar alleen komende donderdag een bijdrage geleverd aan de opbloei van de Nederlandse economiequote:Op dinsdag 27 december 2005 11:48 schreef Jane het volgende:
Ik werd net wakker gebeld door mijn nichtje, I_doubt. Anders was ik nog niet wakker geweest hoor.
Maar het is sowieso beter voor mijn ritme. Morgen mag ik namelijk gewoon werken.
Ik help tot en met een januari alleen de productieoverschotten van de brouwerijen omlaag, dr is geen werk voor mij deze weekquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hier wordt voor de rest van dit jaar alleen komende donderdag een bijdrage geleverd aan de opbloei van de Nederlandse economie![]()
Oh, ik heb wel wat met die Nederlandse slijmmuziek, een muzikale tearjerkerquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ok, dalijk ff een radiostilte inlassen tijdens anita meijert
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Moggûh, medeluisteraars
Dan ben je net op tijdquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oeh, straks Ventura Highway! I love that song!
Niets mis met dat nummer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:08 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
ok, dalijk ff een radiostilte inlassen tijdens anita meijert
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:35 schreef Martijn_77 het volgende:
Mis helaas bets veel vandaag hier op mijn werk want ze hebben hier verplicht 538 op staan
Ach na deze week zullen er vast en zeker nieuwe mp3tjes op mijn bak verschijnen, maar het gaat ook om het gevoel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:37 schreef ABBAfan het volgende:
Gaan jullie nou echt hele dagen naar die lijsten luisteren en net als vroeger met jullie bandrecordertjes liedjes opnemen? Een moderne internetter heeft toch al z'n favo liedjes als MP3 op de computer staan.
Ik heb gister de hele dag geluisterd (zo'n 15 uren) en je komt genoeg nieuws tegen waarvan je denkt "waarom heb ik dit nog niet" of "ow is dat dit nummer" etc. En dan neem ik ze niet op met een bandrecoder, bij mij draait zo'n mp3-winkel op de achtergrond mee, en ook de lijst in excel formaat heb ik op de achtergrond. Heel modern hèquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:37 schreef ABBAfan het volgende:
Gaan jullie nou echt hele dagen naar die lijsten luisteren en net als vroeger met jullie bandrecordertjes liedjes opnemen? Een moderne internetter heeft toch al z'n favo liedjes als MP3 op de computer staan.
Ik heb 3 jaar geleden geloof ik de hele Top 2000 gedownload (wat ik nog niet had dan). Maar toch is het anders als ze op de radio zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:37 schreef ABBAfan het volgende:
idd, het gevoel is het belangrijkste, veel nummers in de lijst zitten toch ook al in mijn collectiequote:Op dinsdag 27 december 2005 12:39 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ach na deze week zullen er vast en zeker nieuwe mp3tjes op mijn bak verschijnen, maar het gaat ook om het gevoel.
En als ik on line ga luisteren gaan mijn collega's zeuren dat ze twee soorten muziek door elkaar horenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
En zeker geen mobieltje of mp3 speler met fm tuner![]()
Straksquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:40 schreef mitt het volgende:
vind Frits Spits wel erg irritant zeg, jezus![]()
Dat overdreven gedoe, die one-liners van hemquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:42 schreef Jane het volgende:
[..]
StraksHans
weer.
Maar ik erger me ook nog niet zo aan Frits hoor.
Ik moet morgen en donderdag juist weer werken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En als ik on line ga luisteren gaan mijn collega's zeuren dat ze twee soorten muziek door elkaar horen![]()
![]()
Maar ja vanaf woensdag ben ik vrij en ik wel de hele dag luisteren!!![]()
ach das morgen dus al, ff doorbijten dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:41 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
En als ik on line ga luisteren gaan mijn collega's zeuren dat ze twee soorten muziek door elkaar horen![]()
![]()
Maar ja vanaf woensdag ben ik vrij en ik wel de hele dag luisteren!!![]()
Hj laat af en toe te duidelijk blijken dat hij uit een voorwereldse tijd komt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:40 schreef mitt het volgende:
vind Frits Spits wel erg irritant zeg, jezus![]()
Hij is dood. Maar hij beseft het zelf nog niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:44 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe, die one-liners van hem
Iig mogen ze wel een stuk hoger dan die 80e plaats waar ze nu staanquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:47 schreef Jane het volgende:
12 nummers van The Beach Boys maar... Eigenlijk te weinig....
Hun God Only Knows zou wat mij betreft op nr. 1 mogen staan, zei ik vorige week nog tegen een vriend van me.Zo mooi!
Hear, hear!quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:47 schreef Jane het volgende:
Hun God Only Knows zou wat mij betreft op nr. 1 mogen staan, zei ik vorige week nog tegen een vriend van me.Zo mooi!
Is zeker een heel mooi nummer, maar dat nummer heeft bij mij weer andere herinneringen.. aan een crematie van een goede vriend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:47 schreef Jane het volgende:
Je verwart het met 1948.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:54 schreef SunChaser het volgende:
Staat t orgineel er ook in, van Gilbert O.S.?
En ik heb t fout, Frits corrigeert mequote:Op dinsdag 27 december 2005 12:54 schreef SunChaser het volgende:
Staat t orgineel er ook in, van Gilbert O.S.?
Toen was geluk heel gewoon.... oftewel, 1948. En die staat er gek genoeg niet in. Maar het origineel wel!quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En ik heb t fout, Frits corrigeert meBen vast in de war met die chocolademelk van Verkade en natte haartjes-liedje
Niet na gisteren, die zal zich wel weer hebben volgegoten met Chablis-tjes in de Kuip, dus die is waarschijnlijk met z'n kleren aan in slaap gesukkeld.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:53 schreef Jane het volgende:
Ach, Gerard heeft 's nachts allang weer z'n pyjama aan, arme man...
Wat stom. Vertaling van Van Kooten en de Bie, die het cynisch bedoelden, maar ja, Cox bracht t melancholisch.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Toen was geluk heel gewoon.... oftewel, 1948.
Ik woon op 5 minuten afstandquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:01 schreef Jane het volgende:
Lekker, dat metaalbedrijf in Groningen.Waar kan ik solliciteren?
Ohhhhhh! Die is errug mooi!quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Roger Daltrey
Ja, erg stom. Ik had hem ook wel verwacht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:03 schreef SunChaser het volgende:
Waarom staat Tom Robinson met Listen To TheRadio niet in de lijst, is echt Radio2 materiaal.
Ik kan me herinneren dat ik 3 jaar geleden al de grootste moeite had om hem te vinden om te downloaden. Toen heb ik zelf maar een mp3tje gemaakt. Ik heb hem namelijk nog op vinyl-single.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Fred Astaire van The Mo er niet meer instaat..
Ja, maar het mooiste nummer van Hans Vermeulen vind ik 'Hilde', maar die staat er dan weer niet in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jenny is ook lief liedje..
Ah, die heb ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het nummer Versailles van White Soxx is ook bijzonder lastig te vinden, het is nooit op cd verschenen. Erg gewild materiaal bij veel luisteraars..
Ja, heel mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:13 schreef SunChaser het volgende:
Willie NelsonMooier dan de Elvis-versie.
Daar moest ik ook gelijk aan denken bij Nina.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lene Lovich staat er dan weer niet in..
Ik had ook een hele andere lijst in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:23 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Lene Lovich staat er dan weer niet in..
Ze komt niet meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef Jane het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa!!! En daar is 'ie mensen. Neerlands Trots!
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef Jane het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaa!!! En daar is 'ie mensen. Neerlands Trots!
[afbeelding]
Te laat, newbiedoobiedoo!quote:
Billy is zeer oké.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Jane het volgende:
Het is geloof ik niet oké om Billy Joel oké te vinden, maar ik vind het toch mooi.
Waarom zou dat niet ok zijn? Billy Joel is gewoon okquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:27 schreef Jane het volgende:
Het is geloof ik niet oké om Billy Joel oké te vinden, maar ik vind het toch mooi.
I don't care what consequence it brings
I have been a fool for lesser things
I want you so bad
I think you ought to know that
I inted to hold you for the longest time
Mozes, hoeveel sterren heeft deze puzzelquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Een vraag. Er was al even heel kort iets over gezegd in het tweede topic; maar Radio 2 zegt dus dat er dik 1 miljoen stemmen zijn uitgebracht. Maar zijn dit 1 miljoen stemmen op een plaat of 1 miljoen mensen (maal maximaal 11 platen)?
In 2002 zijn er 270.000 stemmen uitgebracht. Als dit dan stemmen op platen zijn, dan kun je van alles beneden positie 500 van redelijke willekeur spreken.
Gezien de populariteit van de Top 2000 lijkt het me dan dat ze 1 miljoen mensen (1 miljoen lijstjes) bedoelen. Maar, in 2004 hadden ze bijna 1 miljoen stemmen en tegelijkertijd in totaal 450.000 unieke bezoekers op de website. Als je daar nog de mensen die niet stemmen afhaalt, dan houd je te weinig mensen over lijkt me, aangezien ik toch verwacht dat de meesten via de website hebben gestemd en niet via de telefoon?
Dan zou je weer zeggen, het zijn in totaal 1 miljoen stemmen op een plaat, en dan kom je in de knoop met het gegeven volgens Radio 2 dat een plaat tenminste 150 stemmen moet hebben om in de lijst te komen. Iemand anders heeft daar in deel twee van dit topic al een berekening op losgelaten.
Tel maar mee, als elke plaat het minimaal aantal stemmen krijgt, dan zit je al aan 150 x 2000 = 300 000 stemmen. Terwijl dit aantal natuurlijk hoe lager de nummers worden alsmaar hoger wordt, vooral voor de top 100.
Wie kan dit ophelderen?![]()
Je mocht zo vaak stemmen als je wilde, dus het hoeven niet 1 miljoen unieke bezoekers (stemmers) zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:34 schreef ItaloDancer het volgende:
Gezien de populariteit van de Top 2000 lijkt het me dan dat ze 1 miljoen mensen (1 miljoen lijstjes) bedoelen. Maar, in 2004 hadden ze bijna 1 miljoen stemmen en tegelijkertijd in totaal 450.000 unieke bezoekers op de website. Als je daar nog de mensen die niet stemmen afhaalt, dan houd je te weinig mensen over lijkt me, aangezien ik toch verwacht dat de meesten via de website hebben gestemd en niet via de telefoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |