Je verwart het met 1948.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:54 schreef SunChaser het volgende:
Staat t orgineel er ook in, van Gilbert O.S.?
En ik heb t fout, Frits corrigeert mequote:Op dinsdag 27 december 2005 12:54 schreef SunChaser het volgende:
Staat t orgineel er ook in, van Gilbert O.S.?
Toen was geluk heel gewoon.... oftewel, 1948. En die staat er gek genoeg niet in. Maar het origineel wel!quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:55 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En ik heb t fout, Frits corrigeert meBen vast in de war met die chocolademelk van Verkade en natte haartjes-liedje
Niet na gisteren, die zal zich wel weer hebben volgegoten met Chablis-tjes in de Kuip, dus die is waarschijnlijk met z'n kleren aan in slaap gesukkeld.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:53 schreef Jane het volgende:
Ach, Gerard heeft 's nachts allang weer z'n pyjama aan, arme man...
Wat stom. Vertaling van Van Kooten en de Bie, die het cynisch bedoelden, maar ja, Cox bracht t melancholisch.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:57 schreef Jane het volgende:
[..]
Toen was geluk heel gewoon.... oftewel, 1948.
Ik woon op 5 minuten afstandquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:01 schreef Jane het volgende:
Lekker, dat metaalbedrijf in Groningen.Waar kan ik solliciteren?
Ohhhhhh! Die is errug mooi!quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Roger Daltrey
Ja, erg stom. Ik had hem ook wel verwacht.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:03 schreef SunChaser het volgende:
Waarom staat Tom Robinson met Listen To TheRadio niet in de lijst, is echt Radio2 materiaal.
Ik kan me herinneren dat ik 3 jaar geleden al de grootste moeite had om hem te vinden om te downloaden. Toen heb ik zelf maar een mp3tje gemaakt. Ik heb hem namelijk nog op vinyl-single.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Fred Astaire van The Mo er niet meer instaat..
Ja, maar het mooiste nummer van Hans Vermeulen vind ik 'Hilde', maar die staat er dan weer niet in.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jenny is ook lief liedje..
Ah, die heb ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het nummer Versailles van White Soxx is ook bijzonder lastig te vinden, het is nooit op cd verschenen. Erg gewild materiaal bij veel luisteraars..
Ja, heel mooi.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:13 schreef SunChaser het volgende:
Willie NelsonMooier dan de Elvis-versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |