slaapverwekkend liedjequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:55 schreef I_doubt het volgende:
En Ray Charles met zijn I can't stop loving you.
Tijd om even achteruit te hangen entot mij te nemen.
Want ik moet oppassen om niet in slaap te vallen: het meedogenloze snelle ritme van de afgelopen liedjes laat mijn hart op hol slaan![]()
ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:01 schreef mrkanarie het volgende:
en nog steeds snap ik niet dat Katie Melua nu al zo hoog staat, ok, het is een leuk liedje, maar toch.
Op plaats 23quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:01 schreef mrkanarie het volgende:
en nog steeds snap ik niet dat Katie Melua nu al zo hoog staat, ok, het is een leuk liedje, maar toch.
quote:
Tis natuurlijk wel zo dat iemand als Katie Melua redelijk vaak op radio 2 te horen is geweest omdat haar muziekstijl daar redelijk goed bij past. Dus ja, het is wel mogelijk dat er veel mensen het als eigen inbreng hebben ingevuld omdat je werd doodgepleurd met die fietjes :Squote:Op dinsdag 27 december 2005 11:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Op plaats 23
Heb ik ook het idee dat het volk belazerd wordt?
Of zijn de resultaten uitkomsten van een gewogen gemiddelde?
Of heeft iemand (per ongeluk) haar naam 1 miljoen keer ingestuurd?
De nieuwe complot theorie:quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Tis natuurlijk wel zo dat iemand als Katie Melua redelijk vaak op radio 2 te horen is geweest omdat haar muziekstijl daar redelijk goed bij past. Dus ja, het is wel mogelijk dat er veel mensen het als eigen inbreng hebben ingevuld omdat je werd doodgepleurd met die fietjes :S
Fout. Radio2 heeft ook veel mannen als luisteraar die Katie Melua neukbaar vindenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
De nieuwe complot theorie:
Nederland fietsland
In Peking zijn veel fietsjes
Dus het komt door al de Chinese restaurants in Nederland.
Het zijn de Chinezen!, die zoveel stemmen hebben uitgebracht.![]()
Ze is wel lekker jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Fout. Radio2 heeft ook veel mannen als luisteraar die Katie Melua neukbaar vinden
[afbeelding]
Inderdaad: alle presentatoren zijn van het verkeerde geslachtquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:19 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Fout. Radio2 heeft ook veel mannen als luisteraar die Katie Melua neukbaar vinden
[afbeelding]
Volgend jaar staat ze er niet meer in. Of op plaats 1874, en het jaar daarna niet meerquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Op plaats 23
Heb ik ook het idee dat het volk belazerd wordt?
Of zijn de resultaten uitkomsten van een gewogen gemiddelde?
Of heeft iemand (per ongeluk) haar naam 1 miljoen keer ingestuurd?
Hé Jane. Welcome back in the showquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:44 schreef Jane het volgende:
Steeleye Span! Geweldig!![]()
En goedemorgen btw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |