quote:Radio 3 is leukerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
slaapverwekkend liedjequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:55 schreef I_doubt het volgende:
En Ray Charles met zijn I can't stop loving you.
Tijd om even achteruit te hangen enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.tot mij te nemen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Want ik moet oppassen om niet in slaap te vallen: het meedogenloze snelle ritme van de afgelopen liedjes laat mijn hart op hol slaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:01 schreef mrkanarie het volgende:
en nog steeds snap ik niet dat Katie Melua nu al zo hoog staat, ok, het is een leuk liedje, maar toch.
Op plaats 23quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:01 schreef mrkanarie het volgende:
en nog steeds snap ik niet dat Katie Melua nu al zo hoog staat, ok, het is een leuk liedje, maar toch.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:11 schreef pascalheister het volgende:
* ook weer luistertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tis natuurlijk wel zo dat iemand als Katie Melua redelijk vaak op radio 2 te horen is geweest omdat haar muziekstijl daar redelijk goed bij past. Dus ja, het is wel mogelijk dat er veel mensen het als eigen inbreng hebben ingevuld omdat je werd doodgepleurd met die fietjes :Squote:Op dinsdag 27 december 2005 11:07 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Op plaats 23
Heb ik ook het idee dat het volk belazerd wordt?
Of zijn de resultaten uitkomsten van een gewogen gemiddelde?
Of heeft iemand (per ongeluk) haar naam 1 miljoen keer ingestuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop