quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:47 schreef ondeugend het volgende:
NC
Naomi Cambellquote:
Ik zie het idd, NCquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Naomi Cambell
NC heet het gewoon... volgens mij
Iets te spits hoor !quote:
Ik heb hem laatst nog in handen gehad, toen ik wat testers uitprobeerde in de winkel... maar goed op testers zitten meestal geen dop, dus vandaar dat hij er ook "gewoon" uitzagquote:
dan ruiken wij dus hetzelfde vandaagquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:29 schreef dynamiet het volgende:
Paco van Paco Rabanne
Heb geen idee hoe ie ruikt. Wie weet moet ik weer een naar de Douglasquote:
Echt heerlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe ie ruikt. Wie weet moet ik weer een naar de Douglas
Momenteel draag ik trouwens geen geurtje.
Same here, wat een bijzondere geur!!Eigenlijk niet iets voor overdag..ik blijf aan mijn polsen snuffelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:37 schreef Salsagirl het volgende:
vandaag had ik deze op gedaan...
[afbeelding]
Ook vandaag weerquote:Op woensdag 28 december 2005 00:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
[afbeelding]
Chanel Allure pour Homme
Hypnose is idd erg okayquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:49 schreef Biglebowski het volgende:
Ik heb zelf net KITON gekocht heerlijk ...lekker zeperig geurtje en blijft ook lang hangen. Voor dames vind ik Narciso Rodriguez erg lekker en ook Hypnose van Lancome.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef PrintScreen het volgende:
Ultraviolet van Paco Rabanne
[afbeelding]
Vandaag weerquote:Op donderdag 29 december 2005 15:25 schreef mrsj het volgende:
Bruno Banani - Time to play
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef mrsj het volgende:
Davidoff - Cool Water
Heb daar monster van gekregen die is wel lekker opzich.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:31 schreef blessed19 het volgende:
[afbeelding]
kende hem niet, maar echt een heerlijk geurtje![]()
*genoteerd*quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heb daar monster van gekregen die is wel lekker opzich.
Maar Burberry Brit zat er ook bij en die is veel lekkerder.
Die staat ook nog op mijn verlanglijstje! Is idd heerlijk!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:34 schreef _Dizzy_ het volgende:
[afbeelding]
Ji Sander Sport Woman..
Heeeeerlijk
Vandaag weerquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef mrsj het volgende:
L´air Du Temps - Nina Ricci
Oh die is lekkerquote:
Jeetje, nou... Wat een lelijk ding!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:35 schreef Puckzzz het volgende:
Rush - Gucci
zaterdag gehaaldmaar dat is me toch een lelijk plastic flesje zeg
ik dacht eerst dat het flesje nog in een plastic doosje zat ofzo
[afbeelding]
Maar ruikt ie ook net zo lekker als Rush?quote:
Als ik bij een parfumerie kom, zal ik ze eens gaan vergelijken.quote:Op maandag 9 januari 2006 13:32 schreef Puckzzz het volgende:
Maar ruikt ie ook net zo lekker als Rush?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:43 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
Raymond
monstertje gekregen, maar het is echt een geur voor de gemiddelde dart fan
x2quote:
Touch of pink van Lacostequote:
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 23:30 schreef zosas het volgende:
Hugo Boss - Bottled
half nederland vind het wel een "wijs" geurtje, en loopt er daarom ook meequote:Op zondag 22 januari 2006 11:16 schreef PositiV het volgende:
[afbeelding]
Zegt genoeg toch? haha vind het wel een ''wijs'' geurtje
ach jah hij ruikt lekker heb ook nog MEXX (xx by mexx) denk ik hoor dat hij zo heet en instinct van david beckham ben er wel zuinig op dus krijg ik af en toe wel wat van mijn oudersquote:Op zondag 22 januari 2006 12:07 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
half nederland vind het wel een "wijs" geurtje, en loopt er daarom ook mee
is die nieuw? heb hem nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 09:53 schreef hydrah het volgende:
Gaultier 2 door Jean Paul Gaultier.
[afbeelding]
Redelijk nieuw, ik heb hem in ieder geval gister gekocht en toen was hij er ongeveer al een maandje.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:17 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
is die nieuw? heb hem nog nooit gezien.
Hij is wel sterk, maar lijkt niks op Le Male. Ik zou hem omschrijven als muskus en vanille, met een ontploffing van fruitig-bloemen die net als Le Male zeer lang blijft zitten.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 10:32 schreef Erosjuhhh het volgende:
oken waar ruikt hij naar? veel naar de gaultier le male of ?
Douchen wil ook wel eens helpen...quote:
Boeiend, alsof jij perfect Italiaans spreekt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:24 schreef hydrah het volgende:
Burberry Brit GOLD
[..]
Je bedoeld zeker Acqua di Giò![]()
Nee maar ik kan het wel overtypen vanaf het flesjequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:19 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Boeiend, alsof jij perfect Italiaans spreekt.
ik heb de flesjes altijd in de badkamer staan...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:50 schreef hydrah het volgende:
[..]
Nee maar ik kan het wel overtypen vanaf het flesje
Op m'n kamers dus bij m'n computers... en ook in m'n badkamer ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:30 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
ik heb de flesjes altijd in de badkamer staan...
jij je pc ook?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Tokay het volgende:
Ik vind deze toch wel érg zalig!
[afbeelding]
Light Blue, van Dolce & Gabbana.
Diesel Plus Plus?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:53 schreef hydrah het volgende:
Weer eensch een klassieker opgedaan, De witte Diesel alleen weet ik niet meer hoe hij heet. er staat alleen Diesel op .
Is die wat? Ben tot nu toe niet zo onder de indruk van de geuren van Annick Goutal eigenlijk...quote:
Zeer uniek en speciaal, bergamot - mandragore - zwarte peper - gember - steranijs.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Is die wat? Ben tot nu toe niet zo onder de indruk van de geuren van Annick Goutal eigenlijk...
quote:Aroma's van klimop, champacabloem, mandarijn, orchidee, viooltje, roos, Perzische pruim, amaranthout, muskus.
De compositie behoort tot de zacht bloemige geuren met uitgebalanceerde, luxe aroma's.
weet jij dan misschien ook waar je Sable van Annick Goutal kunt krijgen? khad em ooit gekregen van iemand maar hijs alweer op....quote:
Sure, via deze link kun je de verkooppunten bekijken, en op Skins.nl zijn een aantal producten vinden. Succes, Sables is een zeer aparte geur!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef MoChe het volgende:
[..]
weet jij dan misschien ook waar je Sable van Annick Goutal kunt krijgen? khad em ooit gekregen van iemand maar hijs alweer op....![]()
Waarschijnlijk stink je dan echt een uur in de wind! Jouw neus reukt het luchtje na verloop van tijd minder maar je omgeving ruikt het nog steeds primaquote:Op woensdag 15 februari 2006 23:48 schreef CrookedEye het volgende:
[afbeelding]
Koop ik altijd, maar moet soms helaas echt veel op doen voordat je het goed ruikt.
Is dat nou deze?quote:
white is voor mannen ook hequote:Op donderdag 16 februari 2006 20:41 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Is dat nou deze?
[afbeelding]
Hoe heet die witte dan? Gewoon white?
Die witte is voor vrouwen en daar hoort die zwarte voor mannen bij.quote:
die ja.. niet echt origineel maar wel lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |