quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:47 schreef ondeugend het volgende:
NC
Naomi Cambellquote:
Ik zie het idd, NCquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:53 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Naomi Cambell
NC heet het gewoon... volgens mij
Iets te spits hoor !quote:
Ik heb hem laatst nog in handen gehad, toen ik wat testers uitprobeerde in de winkel... maar goed op testers zitten meestal geen dop, dus vandaar dat hij er ook "gewoon" uitzagquote:
dan ruiken wij dus hetzelfde vandaagquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:29 schreef dynamiet het volgende:
Paco van Paco Rabanne
Heb geen idee hoe ie ruikt. Wie weet moet ik weer een naar de Douglasquote:
Echt heerlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:34 schreef Natalie het volgende:
[..]
Heb geen idee hoe ie ruikt. Wie weet moet ik weer een naar de Douglas
Momenteel draag ik trouwens geen geurtje.
Same here, wat een bijzondere geur!!Eigenlijk niet iets voor overdag..ik blijf aan mijn polsen snuffelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:37 schreef Salsagirl het volgende:
vandaag had ik deze op gedaan...
[afbeelding]
Ook vandaag weerquote:Op woensdag 28 december 2005 00:10 schreef SatanicWarrior het volgende:
[afbeelding]
Chanel Allure pour Homme
Hypnose is idd erg okayquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:49 schreef Biglebowski het volgende:
Ik heb zelf net KITON gekocht heerlijk ...lekker zeperig geurtje en blijft ook lang hangen. Voor dames vind ik Narciso Rodriguez erg lekker en ook Hypnose van Lancome.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 17:11 schreef PrintScreen het volgende:
Ultraviolet van Paco Rabanne
[afbeelding]
Vandaag weerquote:Op donderdag 29 december 2005 15:25 schreef mrsj het volgende:
Bruno Banani - Time to play
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef mrsj het volgende:
Davidoff - Cool Water
Heb daar monster van gekregen die is wel lekker opzich.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:31 schreef blessed19 het volgende:
[afbeelding]
kende hem niet, maar echt een heerlijk geurtje![]()
*genoteerd*quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:42 schreef Camplo het volgende:
[..]
Heb daar monster van gekregen die is wel lekker opzich.
Maar Burberry Brit zat er ook bij en die is veel lekkerder.
Die staat ook nog op mijn verlanglijstje! Is idd heerlijk!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:34 schreef _Dizzy_ het volgende:
[afbeelding]
Ji Sander Sport Woman..
Heeeeerlijk
Vandaag weerquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:03 schreef mrsj het volgende:
L´air Du Temps - Nina Ricci
Oh die is lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |