Douchen wil ook wel eens helpen...quote:
Boeiend, alsof jij perfect Italiaans spreekt.quote:Op woensdag 1 februari 2006 16:24 schreef hydrah het volgende:
Burberry Brit GOLD
[..]
Je bedoeld zeker Acqua di Giò![]()
Nee maar ik kan het wel overtypen vanaf het flesjequote:Op woensdag 1 februari 2006 18:19 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Boeiend, alsof jij perfect Italiaans spreekt.
ik heb de flesjes altijd in de badkamer staan...quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:50 schreef hydrah het volgende:
[..]
Nee maar ik kan het wel overtypen vanaf het flesje
Op m'n kamers dus bij m'n computers... en ook in m'n badkamer ja.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:30 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
ik heb de flesjes altijd in de badkamer staan...
jij je pc ook?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:39 schreef Tokay het volgende:
Ik vind deze toch wel érg zalig!
[afbeelding]
Light Blue, van Dolce & Gabbana.
Diesel Plus Plus?quote:Op donderdag 2 februari 2006 17:53 schreef hydrah het volgende:
Weer eensch een klassieker opgedaan, De witte Diesel alleen weet ik niet meer hoe hij heet. er staat alleen Diesel op .
Is die wat? Ben tot nu toe niet zo onder de indruk van de geuren van Annick Goutal eigenlijk...quote:
Zeer uniek en speciaal, bergamot - mandragore - zwarte peper - gember - steranijs.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 23:20 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Is die wat? Ben tot nu toe niet zo onder de indruk van de geuren van Annick Goutal eigenlijk...
quote:Aroma's van klimop, champacabloem, mandarijn, orchidee, viooltje, roos, Perzische pruim, amaranthout, muskus.
De compositie behoort tot de zacht bloemige geuren met uitgebalanceerde, luxe aroma's.
weet jij dan misschien ook waar je Sable van Annick Goutal kunt krijgen? khad em ooit gekregen van iemand maar hijs alweer op....quote:
Sure, via deze link kun je de verkooppunten bekijken, en op Skins.nl zijn een aantal producten vinden. Succes, Sables is een zeer aparte geur!quote:Op maandag 6 februari 2006 20:55 schreef MoChe het volgende:
[..]
weet jij dan misschien ook waar je Sable van Annick Goutal kunt krijgen? khad em ooit gekregen van iemand maar hijs alweer op....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |