fri·gi·de (bn.)quote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef Mauzer het volgende:
U hebt gezocht op firgide:
Ik ook. Ik zei zo tegen d'r: daar ben ik dus niet van gediend.quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef mighty_myte het volgende:
"wil je neuken?"
natuurlijk niet achterlijke trut!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
ik bedoel frigide *duuuh*quote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef Mauzer het volgende:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
wat doe je nu danquote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Mainport het volgende:
* Mainport wacht op de poepzak die post: "Mag ik u een vraag stellen?"
'Eentje dan'quote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Mainport het volgende:
* Mainport wacht op de poepzak die post: "Mag ik u een vraag stellen?"
MENquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:06 schreef STAKKA het volgende:
"Op welke dag valt Kerst dit jaar?"
"25 december natuurlijk!"
"Oh ja, het is natuurlijk een schrikkeljaar."
Is het Jezus al door iemand uit je geschopt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:28 schreef BrauN het volgende:
Op straat door een junkie:
"Hey, hey! Psssst, kom eens hier! Pssst, frikandelletjes kopen?"![]()
Dat was er één van jou ja. Die vond ik toendertijd zó schitterend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is het Jezus al door iemand uit je geschopt?
Bij mij of ik het wilde verkopen. In het buitenland, toen die zwerver begreep dat ik uit Nederland kwam.quote:
Dat was bij mij de tweede vraag, die eigenlijk nog veel gekker is inderdaad..quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bij mij of ik het wilde verkopen. In het buitenland, toen die zwerver begreep dat ik uit Nederland kwam.
Zag het in je Fotoboek jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat was er één van jou ja. Die vond ik toendertijd zó schitterend.
Zegt dat iets over jou of over de persoon die het vroeg?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was bij mij de tweede vraag, die eigenlijk nog veel gekker is inderdaad..
#1 : Cocaine kopen?
#2 : Heb je cocaine te koop?
#3 : Hasj dan?
Dit was gewoon in Nederland.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:42 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Lang, lááááng geleden aan een paar franse boertjes uitgelegd dat nederland grotendeels onder de zeespiegel ligt en dat er dijken en duinen zijn om het water buiten te houden. Waarop het betreffende boerke vroeg of er dan nooit terroristen waren die daar gaten in maakten... Nu ik er over nadenk... is tegenwoordig best wel een dreiging...
Recent: mijn Lieve Vrouw loopt met onze Lieve Dochter (3 maanden) in de kinderwagen rond. Komt er iemand vragen: Wat leuk! Is het een jongen? Waarop LV anwoordt: "Ja! En vind je niet dat hij een schattig roze jurkje aanheeft?
Dan had ik em voor z,n bek geramt met zo,n kutvraag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:42 schreef Molluck het volgende:
"Was jij laatst niet op tv?"
(ik vraag me nog steeds af of ze me met Jan Smit of Jim verwarde...van beide word ik niet vrolijk)
Het was een zijquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dan had ik em voor z,n bek geramt met zo,n kutvraag.![]()
Dat vraag ik me dus ook af.. In diezelfde buurt wordt ook wel gevraagd wat ik kost, en dat zou je nog op kledingstijl kunnen gooien.. Maar wat ik in godsnaam heb dat ik voor drugsgebruiker/dealer wordt aangezien?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zegt dat iets over jou of over de persoon die het vroeg?
Mwoh....quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
Maar wat ik in godsnaam heb dat ik voor drugsgebruiker/dealer wordt aangezien?Geen idee.....
Toen ik vertelde in een belgische disco dat ik een nederlander was vroegen ineens alle belgen of ik wiet of zo bij me had. Ze denken dat elk nederlander een junk in spe is...quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af.. In diezelfde buurt wordt ook wel gevraagd wat ik kost, en dat zou je nog op kledingstijl kunnen gooien.. Maar wat ik in godsnaam heb dat ik voor drugsgebruiker/dealer wordt aangezien?Geen idee.....
Nog echt gaan ook hehquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Razor21 het volgende:
Jaar of 17 was ik werkte als vakantiehulp bij AT&T in het magazijn :
Dag 1
Medewerker komt naar mij toelopen met een lege emmer en geeft deze vervolgens aan mij.
Zegt daarna "Hey Razor21 loop even die trap op daar in dat kamertje zit Joop onze baas, en vraag hem even of hij nog wat heftruckkorrels heeft"
Ik zo van![]()
Hij zo vanschiet nu maar op de heftruck kan niet verder rijden de korrels zijn op.
Ik zo vanen toch naar boven lopen en vroeg het ook nog die Joop zo van eh.. :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hehehe...quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Razor21 het volgende:
Dag 1
Medewerker komt naar mij toelopen met een lege emmer en geeft deze vervolgens aan mij.
Zegt daarna "Hey Razor21 loop even die trap op daar in dat kamertje zit Joop onze baas, en vraag hem even of hij nog wat heftruckkorrels heeft"
Ik zo van![]()
Hij zo vanschiet nu maar op de heftruck kan niet verder rijden de korrels zijn op.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef Mauzer het volgende:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
in de discotheek waar ik vroeger werkte vroegen we nieuwe werknemers in de kelder bierzout te gaan halenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Razor21 het volgende:
Dag 1
Ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:22 schreef Kadesh het volgende:
Klant - Kan ik hier niet op rekening kopen, want die andere winkel ligt altijd zo te zeiken als de incasso is mislukt.
Ik -![]()
![]()
Net zoiets als "Waar denk je aan?"quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:03 schreef bonke het volgende:
hou je nog een beetje van me ?
tuurlijk niet
Dat is ook zo.. Een hele tijd terug, toen ik nog rookte als een ketter, ook in een Belgisch cafe beland, waar toen ik zocht naar sigaretten en een aansteker mij meteen al werd meegedeeld dat drugsgebruik daar niet is toegestaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toen ik vertelde in een belgische disco dat ik een nederlander was vroegen ineens alle belgen of ik wiet of zo bij me had. Ze denken dat elk nederlander een junk in spe is...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is ook zo.. Een hele tijd terug, toen ik nog rookte als een ketter, ook in een Belgisch cafe beland, waar toen ik zocht naar sigaretten en een aansteker mij meteen al werd meegedeeld dat drugsgebruik daar niet is toegestaan.Ik werd sowieso weggekeken daar, maar vond het wel typisch.
Er zijn mensen die complete gesprekken kunnen voeren in hun slaap..quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:48 schreef giMoz het volgende:
<naam>?
"ja?"
"Slaap je?"
nee ik antwoord altijd als ik slaap.... :S
dat zijn dus vrouwenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn mensen die complete gesprekken kunnen voeren in hun slaap..
"Yups ... Schoonmoeder zit er nog in, maar die vind het buiten te koudquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef mcintosh het volgende:
M'n auto brandde uit langs de snelweg
Er stopt een auto om te kijken of ik hulp nodig heb
Maar das niet zo, sta er rustig naar te kijken
Vraagt ie: "zitten er nog mensen in"
WTF
"Ja en verder mijn vrouw en 2 kinderen, maar ja die kregen de gordel niet af"quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:18 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
"Yups ... Schoonmoeder zit er nog in, maar die vind het buiten te koud"
Want zulke vragen zijn taboe natuurlijk.... dan loop je gelijk rood aan van binnen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:54 schreef The_Mavericks het volgende:
op de parkeer plaats bij sensation black:
hij: is dat nou een hummer?
ik:![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef mcintosh het volgende:
M'n auto brandde uit langs de snelweg
Mitsubitschi Colt uit '86quote:
Weet ik toch niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:38 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
SJONGE JONGE!!! hij zei ja........tuurlijk zie die nee oelewapper
![]()
Dat vind ik niet zo'n domme vraag. Over begrippen als 'terstond', 'spoedig' en 'kort nadat' is ook in de rechtspraak discussie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:00 schreef FiveseveN het volgende:
Een paar jaar geleden werkte ik bij een organisatie waar ik veel vragen van zowel werknemers als werkgevers over de CAO had te beantwoorden.
Zo staat er een regel in opgenomen dat de werknemer zich weer beter moet melden kort nadat hij/zij de werkzaamheden weer had opgevat.
Krijg ik de vraag van een werknemer van een Gronings bedrijf, waar een hele discussie was losgebarsten over de vraag: "Hoeveel tijd is kort nadat?"
Hehehe, had ik na mijn aanrijding -onder de auto- "alles goed met je?" NEE natuurlijk niet, ik lig onder je auto, gek!quote:Op maandag 26 december 2005 23:30 schreef blackmage het volgende:
met een bloedend gat in mijn hoofd "gaat het met je?"
Het gaat erom met welke INTENTIE zo'n artikel is geschreven. Als je alles tot op de millimeter wilt vastleggen en regelen (een ziekte van de laatste tijd) dan vallen er grote gaten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:41 schreef girllover het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo'n domme vraag. Over begrippen als 'terstond', 'spoedig' en 'kort nadat' is ook in de rechtspraak discussie.
Ja, inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef freako het volgende:
"Heb je het kunnen vinden?", als je mooi op tijd bij een afspraak verschijnt..
Ik snap ook wel dat het gewoon iets is om het ijs wat te breken, maar het blijft een rare vraag.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:57 schreef SolidasRock het volgende:
Toen ik een keer de stekker van FoK!server eruittrok om te kunnen stofzuigen in de serversruimte vroeg iteejer:"WTF doe je?"
DAT ZIE JE TOCH?![]()
Weet ik nog wel. Blij dat ik hem een goede kopstoot verkocht heb!quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:09 schreef Salsagirl het volgende:
ja ooit iemand,of ik te koop was![]()
en ja niet in termen ...voor sex..(voor de weirdo's)
Hij wilde me echt kopen ,maar gaf wel meteen aan dat ik toch niet te koop zou zijn en sowieso te duur...sorry ben je dan wijs !!!! en is echt gebeurd
quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:55 schreef Lief-visje het volgende:
toen ik in amerika alleen op vakantie was en ik mijn verjaardag vierde bij kennissen vroeg er een jongen ben jij nou ook hoer en verkoop je ook wiet ??
hij dacht dat ieder meisje in nederland hoer was en iedereen wiet verkoopte.......
Lang leve de kortzichtigheid van sommige mensen...quote:Op woensdag 28 december 2005 01:11 schreef Black_Crow het volgende:
Ongeveer 5 jaar lang ben ik begeleider geweest van Lich. gehandicapten vakanties.
Ik kreeg elk jaar dezelfde gasten mee ( 2 stuks )
Het 3e jaar vroeg 1 van de gasten aan mij "waar staat jou rolstoel eigelijk ik zie je alleen maar rond lopen"
Waren het verstandelijk gehandicapten? Da's wel zo ongeveer de domste vraag die ik hier ben tegengekomen.quote:Op woensdag 28 december 2005 01:11 schreef Black_Crow het volgende:
Ongeveer 5 jaar lang ben ik begeleider geweest van Lich. gehandicapten vakanties.
Ik kreeg elk jaar dezelfde gasten mee ( 2 stuks )
Het 3e jaar vroeg 1 van de gasten aan mij "waar staat jou rolstoel eigelijk ik zie je alleen maar rond lopen"
De mensen waar ik over spreek hadden alle uit éen lopende lichamelijke handicapen. 80 % daarvan zat in een rolstoel.quote:Op woensdag 28 december 2005 09:09 schreef girllover het volgende:
[..]
Waren het verstandelijk gehandicapten? Da's wel zo ongeveer de domste vraag die ik hier ben tegengekomen.![]()
well als het met koeie letters erop staat en hij er al 2 minuten naar stond te kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Want zulke vragen zijn taboe natuurlijk.... dan loop je gelijk rood aan van binnen?
wat jij zegt.quote:Op maandag 26 december 2005 23:18 schreef Vampier het volgende:
Wat zijn jouw vreemde vragen?
Dat heb je zojuist gedaan, nu zijn je credits op, helaasquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:29 schreef Dagguzz het volgende:
"Mag ik je een vraag stellen?"
Minder erg als het antwoord krijgen dat dat haar vorige vriendje wasquote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef Sport_Life het volgende:
Gisteren bij een vriendin vakantie foto's van haar wezen kijken;
ik: Is dat nou je vader? (had haar vader nooit gezien)
zij: uuuh nee....
ik: oh ja hij ziet er idd wel beetje oud uit ja..![]()
(jaar of 60 )
Hoe oud is die vriendin dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef Sport_Life het volgende:
Gisteren bij een vriendin vakantie foto's van haar wezen kijken;
ik: Is dat nou je vader? (had haar vader nooit gezien)
zij: uuuh nee....
ik: oh ja hij ziet er idd wel beetje oud uit ja..![]()
(jaar of 60 )
quote:*telefoon gaat*
Met Barra
spreek ik met henk?
nee anders had ik wel gezegt met henk.....
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Razor21 het volgende:
Dag 1
Ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zou niet snel gebeuren, haar ex ken ik ook heel goedquote:Op woensdag 28 december 2005 13:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Minder erg als het antwoord krijgen dat dat haar vorige vriendje was
18quote:
Nou...?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:02 schreef Nuna het volgende:
En hoe is het in de liefde?Zo'n kutvraag.
Sta je op het station te bellen, schiet er net met een hoop kabaal een trein langs, krijg je de droge opmerking "Oh ben je op het station??" - NEE IK STA MIDDEN IN DE STAD EN INEENS KWAM ER EEN TREIN LANGSquote:Op woensdag 28 december 2005 16:14 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
Als iemand je op je thuisnummer belt en zegt: ... Hey, ben je thuis? (en ja dat gebeurd wel eens)
Dat hoor je ook echt duidelijk aan de andere kant van de telefoon dat het een trein is...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:17 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Sta je op het station te bellen, schiet er net met een hoop kabaal een trein langs, krijg je de droge opmerking "Oh ben je op het station??" - NEE IK STA MIDDEN IN DE STAD EN INEENS KWAM ER EEN TREIN LANGS
Ik vind het helemaal niet zo'n gekke vraag.... Wie zet er nou Hobby: Sex neer danquote:Op woensdag 28 december 2005 16:23 schreef LaraLove het volgende:
* ZZzzzzzeg Meizje, wil jai neuiku?
-nou....NEE!
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo'n gekke vraag.... Wie zet er nou Hobby: Sex neer dan![]()
Zij!!quote:Op woensdag 28 december 2005 16:48 schreef dyna18 het volgende:
Ik vind het helemaal niet zo'n gekke vraag.... Wie zet er nou Hobby: Sex neer dan![]()
Ach, tijdens een van mijn stages wilden ze me pad sturen voor een goudmagneet. Ik:quote:Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef Yodaah het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Meesterlijk!
Deze is binnen de trant van: 'Zeg, ga es naar de buren en vraag of je hun plintentrap mag lenen...'![]()
Dus als je sex een leuke bezigheid vind, wil dat meteen zegeen dat je geïntereseerd bent in sex met iedereen???quote:Op woensdag 28 december 2005 16:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Kan toch dat je je telefoon doorgeschakeld hebt?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:14 schreef Lieveheers_Meisje het volgende:
Als iemand je op je thuisnummer belt en zegt: ... Hey, ben je thuis? (en ja dat gebeurd wel eens)
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:58 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ach, tijdens een van mijn stages wilden ze me pad sturen voor een goudmagneet. Ik:![]()
Even later moest ik een oplossing maken van zilver in zoutzuur. Voor de niet-chemici onder ons: zilverchloride is vreselijk onoplosbaar, normaal gesproken zou het in het gunstigste geval een laagje witte prut worden. Ik weer:Bleek het via een truukje tóch te kunnen... Ik
quote:Moraal van het verhaal: niet elke vraag is zo achterlijk als ik lijk.
Foto danquote:Op woensdag 28 december 2005 17:00 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Dus als je sex een leuke bezigheid vind, wil dat meteen zegeen dat je geïntereseerd bent in sex met iedereen???![]()
En zeker niet op die manier ....
Aangezien TMF voor 90% R&B en Hip Hop is, was de vraag dus:quote:Op woensdag 28 december 2005 18:25 schreef VixenFromHell het volgende:
gister..
"heb jij een tmf kont nou eindelijk?"
ik had echt zoiets van.. wtf?!
Hahah herkenbaar..quote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef meeloper het volgende:
"Heb je hem wel teruggespoeld?"
Vroeg moeders een aantal maanden geleden toen een DVD'tje terug naar de videotheek moest.
Een klassieker. En daarna ook nog een Boswandeling (quote:
Of de aardbeienladder...quote:Op woensdag 28 december 2005 14:16 schreef Yodaah het volgende:
Deze is binnen de trant van: 'Zeg, ga es naar de buren en vraag of je hun plintentrap mag lenen...'![]()
Ze dachten kennelijk dat je een inboorling wasquote:Op donderdag 29 december 2005 11:09 schreef LaraLove het volgende:
Oja en deze...toen ik ooit met een vriendin in Enschede op stap was
hey meidje, ga je mee brommers kieken????
(en daarmee bedoelde hij zoenen)
Er wordt mij her en der wel gevraagd "Do you speak English?", wat ik meestal met mijn domme kop bevestig.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:11 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ze dachten kennelijk dat je een inboorling was
Moet je ze eens een keer in perfect engels van repliek dienen; 'I don't speak English. Normally I do, but not at the moment...'quote:Op donderdag 29 december 2005 13:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er wordt mij her en der wel gevraagd "Do you speak English?", wat ik meestal met mijn domme kop bevestig.
Ben je dan al wakker dan?quote:Op donderdag 29 december 2005 08:02 schreef DeeCruise het volgende:
"Bel ik je wakker?" om 11 uur sochtends.....:(
Het gaat er meer omdat ze die vragen stellen omdat ze denken dat ik buitenlands/toeriste ben. Antwoorden dat ik ook Nederlands versta zou dus het beste zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:24 schreef Serendips het volgende:
[..]
Moet je ze eens een keer in perfect engels van repliek dienen; 'I don't speak English. Normally I do, but not at the moment...'
En nee, dat heb ik zelf nog nooit geprobeerd...
Het komt regelmatig voor dat ik dan nog slaap.. dus ik snap die vraag welquote:Op donderdag 29 december 2005 08:02 schreef DeeCruise het volgende:
"Bel ik je wakker?" om 11 uur sochtends.....:(
quote:Op donderdag 29 december 2005 01:27 schreef meeloper het volgende:
"Heb je hem wel teruggespoeld?"
Haha, zo had ik hem nog niet bekeken...Dat probleem heb ik niet zo, ik word doorgaans wel voor Nederlandse aangezien...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaat er meer omdat ze die vragen stellen omdat ze denken dat ik buitenlands/toeriste ben. Antwoorden dat ik ook Nederlands versta zou dus het beste zijn.
Ik bekijk het meestal ook pas op die manier nadat ik bevestig dat ik Engels spreek, en het eventuele verhaal dus in het Engels gezegd wordt.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:32 schreef Serendips het volgende:
[..]
Haha, zo had ik hem nog niet bekeken...dat
Als je merkt dat zoiemand ook gewoon Nederlands praat.. kun je ook gewoon in het Engels doorpraten, en hem daarna in het Nederlands nog een goede dag wensenquote:Op donderdag 29 december 2005 14:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het gaat er meer omdat ze die vragen stellen omdat ze denken dat ik buitenlands/toeriste ben. Antwoorden dat ik ook Nederlands versta zou dus het beste zijn.
Dat is wel een idee ja.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:34 schreef Simple_Mind het volgende:
[..]
Als je merkt dat zoiemand ook gewoon Nederlands praat.. kun je ook gewoon in het Engels doorpraten, en hem daarna in het Nederlands nog een goede dag wensen..
Ook leuk....Ik heb dat trouwens wel een keer gedaan, bedenk ik me nu...Bij Amerikaanse vrienden kwam een monteur langs en die heb ik eerst 5 minuten in het engels laten stuntelen om vervolgens gewoon in het Nederlands antwoord te geven. Hij was 'not amused' zullen we maar zeggen...quote:Op donderdag 29 december 2005 14:34 schreef Simple_Mind het volgende:
Als je merkt dat zoiemand ook gewoon Nederlands praat.. kun je ook gewoon in het Engels doorpraten, en hem daarna in het Nederlands nog een goede dag wensen..
Nou! Wat een onwijs achterlijke vraag! Inderdaad zeg!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:43 schreef Aventura het volgende:
Ontelbare keren: 'Zijn jullie tweeling?'
(Ik lijk als 2 druppels water op mijn zus).
Maar da's dan toch juist niet zo'n gekke vraag?quote:Op donderdag 29 december 2005 14:43 schreef Aventura het volgende:
Ontelbare keren: 'Zijn jullie tweeling?'
(Ik lijk als 2 druppels water op mijn zus).
Oh, op die manier!quote:Op donderdag 29 december 2005 14:51 schreef Aventura het volgende:
Als je twee identieke personen ziet lopen vraag je toch niet naar de bekende weg
Zelfde soort vraag als deze, die ik ook in Amerika kreeg:quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:43 schreef AKnynke het volgende:
situatie: Ik, lang (1.88), blond en blauwe ogen ben in Amerika. Op een gegeven moment vertel ik dat ik uit 'The Netherlands' kom. De meest stomme vraag die mij toen gesteld is is 'The Netherlands, that's near China, right?' Ik heb nog nooit zo verbaasd gekeken.
Amerikanen he.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef Striet het volgende:
[..]
Zelfde soort vraag als deze, die ik ook in Amerika kreeg:
Netherlands, isn't that the capital of Amsterdam?
haha, wat nou?quote:Op donderdag 29 december 2005 15:11 schreef rameijer het volgende:
Zomerbaantje bij de plantsoenendienst (don't ask), mijn eerste dag, na de lunchpauze:
Leider: "Wie van jullie is er goed in wiskunde?"
Ik: "Uuhh...ik kan het wel redelijk."
Leider: "Mooi, dan mag jij afwassen."
![]()
hahahahahaquote:Op donderdag 29 december 2005 15:11 schreef rameijer het volgende:
Zomerbaantje bij de plantsoenendienst (don't ask), mijn eerste dag, na de lunchpauze:
![]()
hehe zon naai truckje doe ik altijd als ik stagaires hebquote:Op donderdag 29 december 2005 15:11 schreef rameijer het volgende:
![]()
Sla ze. Hard.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:57 schreef Serendips het volgende:
O ja, in de categorie stomme Amerikanen heb ik er ook nog wel eentje;
'So you come from Holland....Do you have the same alphabet as us...?'![]()
Maar Nederland staat ook niet bekend als Holland.. eerder als The Netherlands..quote:Op donderdag 29 december 2005 17:58 schreef Faithy het volgende:
Iemand op JFK Airport vroeg aan mij:
Is Holland the Capitol of Amsterdam?
Geweldig!quote:Op donderdag 29 december 2005 15:11 schreef rameijer het volgende:
![]()
In wat voor situatie was dat?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:21 schreef Jett het volgende:
''mag ik je opeten?''
NEE zullen we dat gewoon even niet doen
Ik DENK, weet het niet zeker hoor, maar dat het je ontgaan is wat de bedoeling is van deze topicquote:Op donderdag 29 december 2005 18:35 schreef thunderice het volgende:
uitgaan, en ja ik weetquote:Op donderdag 29 december 2005 18:35 schreef classpc het volgende:
[..]
In wat voor situatie was dat?
Je hebt een mooie gele kikker in je ava
het is een beleefde manier om te zeggen dat je appels niet lekker vindtquote:Op donderdag 29 december 2005 19:14 schreef i-spy24 het volgende:
Als je net een nieuwe Apple powerbook hebt gekocht, het vol trots laat zien aan het wintel - asus schrijf je in voor een cursus en je krijgt een wintel-notebook cadeau volk waarvan 1 vraagt: " Heel mooi maar doetie het? "![]()
Wat een mongolen ook he![]()
Je snapt het niet he, dat heet "intresse tonen". "een gesprek aan de gang houden". "antwoorden".quote:Op donderdag 29 december 2005 21:01 schreef Nuna het volgende:
Vriendin: ''In de zomervakantie ga ik met wat vriendinnetjes naar Turkije''
Dom iemand: ''Oh, hoe ga je dan? Met het vliegtuig?''
Nee, zwemmend![]()
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:18 schreef wendytje het volgende:
Een jongen vroeg in een stampvolle disco: "als je met je moeder en je kind in een auto zit en je rijdt van een brug, je kan maar 1 iemand redden, wie red je dan?"
Ik: "mijn kind". Hij: "nee, je moeder, want een kind kun je nog eens maken". Ik: "nee, m'n kind". Hij: "ja want deze vraag kreeg ik voor m'n psychologische test voor de luchtmacht.... Lust je wat te drinken?" Ik....liep hard weg.
quote:Op donderdag 29 december 2005 21:18 schreef wendytje het volgende:
Een jongen vroeg in een stampvolle disco: "als je met je moeder en je kind in een auto zit en je rijdt van een brug, je kan maar 1 iemand redden, wie red je dan?"
Ik: "mijn kind". Hij: "nee, je moeder, want een kind kun je nog eens maken". Ik: "nee, m'n kind". Hij: "ja want deze vraag kreeg ik voor m'n psychologische test voor de luchtmacht.... Lust je wat te drinken?" Ik....liep hard weg.
Waarom vraagt ie niet gelijk om harde sex op de wc?quote:Op donderdag 29 december 2005 21:26 schreef Agiath het volgende:
[..]![]()
Zeg dan gewoon in een keer: "Wil je wat te drinken? "
Prutser
Tijd om eens te gaan praten met het wij kunnenweleen normale post schrijven op Fok Volk..quote:Op donderdag 29 december 2005 19:14 schreef i-spy24 het volgende:
Als je net een nieuwe Apple powerbook hebt gekocht, het vol trots laat zien aan het wintel - asus schrijf je in voor een cursus en je krijgt een wintel-notebook cadeau volk waarvan 1 vraagt: " Heel mooi maar doetie het? "![]()
Lief.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:01 schreef Nuna het volgende:
Vriendin: ''In de zomervakantie ga ik met wat vriendinnetjes naar Turkije''
Dom iemand: ''Oh, hoe ga je dan? Met het vliegtuig?''
Nee, zwemmend![]()
Jongens die met zulke openingszinnen naar een dame toestappen hebben waarschijnlijk in hun leven nog geen sex gehad, dus straight to the point zal voor hem idd een drankje aan de bar ipv. harde sex op de wc betekenen..quote:Op donderdag 29 december 2005 21:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Waarom vraagt ie niet gelijk om harde sex op de wc?
Gewoon straight to the point wezen.
okquote:Op donderdag 29 december 2005 22:15 schreef meeloper het volgende:
[..]
Jongens die met zulke openingszinnen naar een dame toestappen hebben waarschijnlijk in hun leven nog geen sex gehad, dus straight to the point zal voor hem idd een drankje aan de bar ipv. harde sex op de wc betekenen..
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:22 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
"en ben je nou elke maand ongesteld, of...?"
Zeggen dat zij de mooiste is en dat je van haar houdt, zeker succes!!quote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef Classics het volgende:
ok
geef ons eens de kortste route om toch dat doel te bereiken![]()
oopsquote:Op donderdag 29 december 2005 18:05 schreef Simple_Mind het volgende:
[..]
Maar Nederland staat ook niet bekend als Holland.. eerder als The Netherlands..
Anyway.. dat veel Amerikanen dom zijn hoeft niet meer bewezen te worden, maar ik vind het wel heel ver gaan om te vragen of Holland het capitool van Amsterdam is..
(behalve als Faithy 'Capital' bedoelde, in welk geval het al eerder in dit topic gezegd was)
Dat hebben ze mij ook wel eens gevraagd!!!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:43 schreef Emel het volgende:
"waarom draag jij geen hoofddoek?"
Dat is mij niet gevraagd. Wel of ik de ramadan een beetje door kom.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:43 schreef Emel het volgende:
"waarom draag jij geen hoofddoek?"
Ga jij maar fijn met de auto naar Turkijequote:Op donderdag 29 december 2005 21:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je snapt het niet he, dat heet "intresse tonen". "een gesprek aan de gang houden". "antwoorden".
Daarnaast kun je ook prima met de auto naar turkijke
Nouja, misschien bestaan er wel kappers die haar kunnen bij knippen..quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:18 schreef Sport_Life het volgende:
Jah, en die nieuwe kapper heeft er haar aangemaakt zeker?..
offtopicquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, misschien bestaan er wel kappers die haar kunnen bij knippen..
Nee, het is allemaal van nature!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja, misschien bestaan er wel kappers die haar kunnen bij knippen..
quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:25 schreef Foo_niks het volgende:
Denk je niet dat je moeder aan kanker is overleden door het verdriet wat jij haar hebt aangedaan .
met de groeten van hans teeuwenquote:Op vrijdag 30 december 2005 18:25 schreef Foo_niks het volgende:
Denk je niet dat je moeder aan kanker is overleden door het verdriet wat jij haar hebt aangedaan .
Hoe je je in moet houden om een doltrieste gelovige niet op zijn bolle oog te hengsten.quote:Op vrijdag 30 december 2005 18:34 schreef brrrrrrt het volgende:
Wat denk je dat God je wil leren door het verlies van je vriendin?
misschien had ze de foon gevonden ...quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:19 schreef girllover het volgende:
De domste vraag die ik ooit heb gehóórd (dus hij is een beetje off topic) was die van een meisje dat in de trein zat en van wie haar mobiele telefoon overging. Ze nam op en zei "Hé, hoi Sandra........hoe wist je dat ik hier was?"
![]()
Zou eigenlijk moeten zijn: "Heb je het makkelijk kunnen vinden?"quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:24 schreef freako het volgende:
"Heb je het kunnen vinden?", als je mooi op tijd bij een afspraak verschijnt..
Ik snap ook wel dat het gewoon iets is om het ijs wat te breken, maar het blijft een rare vraag.
Misschien zei Sandra tegen dat meisje "Zit je lekker in de trein" oid.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:19 schreef girllover het volgende:
De domste vraag die ik ooit heb gehóórd (dus hij is een beetje off topic) was die van een meisje dat in de trein zat en van wie haar mobiele telefoon overging. Ze nam op en zei "Hé, hoi Sandra........hoe wist je dat ik hier was?"
![]()
Wat een agressieve onbeschofte taal zeg tegen iemand die je wil helpen. Ben je daar trots op?quote:Op zaterdag 31 december 2005 04:39 schreef Revenge2005 het volgende:
ben toen met me fiets over de kop heen gegaan
dus ik beland met me bek op de stoep ( 4 tanden naar de fillistijnen ) en een paar tanden door de lip
en een lichte hersenschudding
ik sta op en plots ineens een man met de vraag
"doet het pijn"
Nee hoor tievus mongool hoe kom je daar nou bij dan
Godver Wat denk je zelf jeez
quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:46 schreef MUUS het volgende:
Toen ik een jaar of 18 was en met een beautycase naast me en een sigaretje in mijn hand op de bus stond te wachten
Oud, raar wijf: "Is dat drugs?" *wijst naar sigaret*
Ik: "Euh nee, da's nou een sigaret"
Oud, raar wijf: "Dat is drugs he? Je hebt ook zo'n koffer *wijst naar beautycase* en hoeren hebben zulke koffers en die gebruiken allemaal drugs."
Ik: "Euh nee, dit is een sigaret en dat is een beautycase en ik ben geen hoer, dank u vriendelijk."
Oud, raar wijf: "Jaja, hoeren met hun drugs en koffers!" *haalt haar neus op* "Nou ja, je moet zelf weten wat je met je leven doet, maar ik vind het SMERIG!"
Ja, da's wel een domme vraag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 18:54 schreef Xrenity het volgende:
"Ben je altijd op tweede kerstdag jarig?"
quote:Op zaterdag 31 december 2005 16:28 schreef Overlast het volgende:
2 jaar geleden ofzo vroeg een oud vrouwtje aan me of ik "ook geen slaapplaats had".
Ze was dekens aan het uitdelen aan zwervers voor de kou ofzo. Blijkbaar leek het of ik in de doelgroep viel![]()
Volgens mij had ik geen gel in mijn haar en me een tijdje niet geschoren.
Ik zeg dan altijd:quote:
Ok, dit is dus weer een prachtig voorbeeld van hoe erg roken is ingeburgerd in NLquote:Op zaterdag 31 december 2005 15:46 schreef MUUS het volgende:
Oud, raar wijf: "Is dat drugs?" *wijst naar sigaret*
Ik: "Euh nee, da's nou een sigaret"
Oud, raar wijf: "Dat is drugs he?
Ik: "Euh nee, dit is een sigaret
Da's gewoon om even te checken.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn moeder toen ik 's ochtends in bed lag: Ben je wakker?
Nee, als ik NIET wakker was, zou ik toch helemaal niet kunnen reageren.
Hoe simpel kun je zijn zeg..quote:Op zondag 1 januari 2006 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ok, dit is dus weer een prachtig voorbeeld van hoe erg roken is ingeburgerd in NL
Kom op, een sigaret IS toch ook gewoon drugs? Waarom zou het geen drugs zijn? Omdat iedereen het doet? Nicotine is verslavender dan heroine, dus.... geen drugs? Je brengt op een bepaalde manier (door het te roken in dit geval) een stofje in je lichaam dat je lichaam nodigt heeft of omdat je het lekker vindt er ervan geniet. Compleet hetzelfde als met andere drugs dus. Zie geen enkele reden waarom het geen drugs zou zijn.
Ach, jezelf voor de gek houden is menselijk.
opmerkelijk hoe erg fok!kers een topic zover kunnen buigen dat het een roken=drugs=slecht-topic wordt...quote:Op zondag 1 januari 2006 16:25 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ok, dit is dus weer een prachtig voorbeeld van hoe erg roken is ingeburgerd in NL
Kom op, een sigaret IS toch ook gewoon drugs? Waarom zou het geen drugs zijn? Omdat iedereen het doet? Nicotine is verslavender dan heroine, dus.... geen drugs? Je brengt op een bepaalde manier (door het te roken in dit geval) een stofje in je lichaam dat je lichaam nodigt heeft of omdat je het lekker vindt er ervan geniet. Compleet hetzelfde als met andere drugs dus. Zie geen enkele reden waarom het geen drugs zou zijn.
Ach, jezelf voor de gek houden is menselijk.
Evaluatie en feedback zijn heel belangerijkquote:Op maandag 2 januari 2006 14:23 schreef LaraLove het volgende:
Net nadat je keihard klaargekomen bent:
"Was het lekker???"
-afknapper
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:01 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Evaluatie en feedback zijn heel belangerijk![]()
Waar gebeurd:quote:Op donderdag 29 december 2005 15:21 schreef Striet het volgende:
[..]
Zelfde soort vraag als deze, die ik ook in Amerika kreeg:
Netherlands, isn't that the capital of Amsterdam?
Van mij had ie dan die beuk allang te pakken gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:56 schreef Vampier het volgende:
[..]
Hoe je je in moet houden om een doltrieste gelovige niet op zijn bolle oog te hengsten.![]()
Schattig.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:34 schreef Dissolved het volgende:
Ik doe in mij pyama de deur open, staat er zo'n eci figuur voor de deur.
Vraagt hij: "Woon je hier?"
Nee, ik doe altijd bij andere mensen thuis in mijn pyama de deur open.![]()
Draag jij een pijama? ... wat liefquote:Op maandag 2 januari 2006 17:34 schreef Dissolved het volgende:
Ik doe in mij pyama de deur open, staat er zo'n eci figuur voor de deur.
Vraagt hij: "Woon je hier?"
Nee, ik doe altijd bij andere mensen thuis in mijn pyama de deur open.![]()
Ik vind 't ook lief.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:08 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Draag jij een pijama? ... wat lief
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:00 schreef Extend het volgende:
Meisje na het nueqen:
Heb jij eigenlijk ook een SOA?
Dat vraag je toch ervoor?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |