fri·gi·de (bn.)quote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef Mauzer het volgende:
U hebt gezocht op firgide:
Ik ook. Ik zei zo tegen d'r: daar ben ik dus niet van gediend.quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef mighty_myte het volgende:
"wil je neuken?"
natuurlijk niet achterlijke trut!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
ik bedoel frigide *duuuh*quote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef Mauzer het volgende:
U hebt gezocht op firgide:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
wat doe je nu danquote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Mainport het volgende:
* Mainport wacht op de poepzak die post: "Mag ik u een vraag stellen?"
'Eentje dan'quote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Mainport het volgende:
* Mainport wacht op de poepzak die post: "Mag ik u een vraag stellen?"
MENquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:06 schreef STAKKA het volgende:
"Op welke dag valt Kerst dit jaar?"
"25 december natuurlijk!"
"Oh ja, het is natuurlijk een schrikkeljaar."
Is het Jezus al door iemand uit je geschopt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:28 schreef BrauN het volgende:
Op straat door een junkie:
"Hey, hey! Psssst, kom eens hier! Pssst, frikandelletjes kopen?"![]()
Dat was er één van jou ja. Die vond ik toendertijd zó schitterend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is het Jezus al door iemand uit je geschopt?
Bij mij of ik het wilde verkopen. In het buitenland, toen die zwerver begreep dat ik uit Nederland kwam.quote:
Dat was bij mij de tweede vraag, die eigenlijk nog veel gekker is inderdaad..quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bij mij of ik het wilde verkopen. In het buitenland, toen die zwerver begreep dat ik uit Nederland kwam.
Zag het in je Fotoboek jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat was er één van jou ja. Die vond ik toendertijd zó schitterend.
Zegt dat iets over jou of over de persoon die het vroeg?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was bij mij de tweede vraag, die eigenlijk nog veel gekker is inderdaad..
#1 : Cocaine kopen?
#2 : Heb je cocaine te koop?
#3 : Hasj dan?
Dit was gewoon in Nederland.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:42 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Lang, lááááng geleden aan een paar franse boertjes uitgelegd dat nederland grotendeels onder de zeespiegel ligt en dat er dijken en duinen zijn om het water buiten te houden. Waarop het betreffende boerke vroeg of er dan nooit terroristen waren die daar gaten in maakten... Nu ik er over nadenk... is tegenwoordig best wel een dreiging...
Recent: mijn Lieve Vrouw loopt met onze Lieve Dochter (3 maanden) in de kinderwagen rond. Komt er iemand vragen: Wat leuk! Is het een jongen? Waarop LV anwoordt: "Ja! En vind je niet dat hij een schattig roze jurkje aanheeft?
Dan had ik em voor z,n bek geramt met zo,n kutvraag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:42 schreef Molluck het volgende:
"Was jij laatst niet op tv?"
(ik vraag me nog steeds af of ze me met Jan Smit of Jim verwarde...van beide word ik niet vrolijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |