fri·gi·de (bn.)quote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef Mauzer het volgende:
U hebt gezocht op firgide:
Ik ook. Ik zei zo tegen d'r: daar ben ik dus niet van gediend.quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef mighty_myte het volgende:
"wil je neuken?"
natuurlijk niet achterlijke trut!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
ik bedoel frigide *duuuh*quote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef Mauzer het volgende:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
wat doe je nu danquote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Mainport het volgende:
* Mainport wacht op de poepzak die post: "Mag ik u een vraag stellen?"
'Eentje dan'quote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef Mainport het volgende:
* Mainport wacht op de poepzak die post: "Mag ik u een vraag stellen?"
MENquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:06 schreef STAKKA het volgende:
"Op welke dag valt Kerst dit jaar?"
"25 december natuurlijk!"
"Oh ja, het is natuurlijk een schrikkeljaar."
Is het Jezus al door iemand uit je geschopt?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:28 schreef BrauN het volgende:
Op straat door een junkie:
"Hey, hey! Psssst, kom eens hier! Pssst, frikandelletjes kopen?"![]()
Dat was er één van jou ja. Die vond ik toendertijd zó schitterend.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Is het Jezus al door iemand uit je geschopt?
Bij mij of ik het wilde verkopen. In het buitenland, toen die zwerver begreep dat ik uit Nederland kwam.quote:
Dat was bij mij de tweede vraag, die eigenlijk nog veel gekker is inderdaad..quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Bij mij of ik het wilde verkopen. In het buitenland, toen die zwerver begreep dat ik uit Nederland kwam.
Zag het in je Fotoboek jaquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat was er één van jou ja. Die vond ik toendertijd zó schitterend.
Zegt dat iets over jou of over de persoon die het vroeg?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was bij mij de tweede vraag, die eigenlijk nog veel gekker is inderdaad..
#1 : Cocaine kopen?
#2 : Heb je cocaine te koop?
#3 : Hasj dan?
Dit was gewoon in Nederland.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:42 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Lang, lááááng geleden aan een paar franse boertjes uitgelegd dat nederland grotendeels onder de zeespiegel ligt en dat er dijken en duinen zijn om het water buiten te houden. Waarop het betreffende boerke vroeg of er dan nooit terroristen waren die daar gaten in maakten... Nu ik er over nadenk... is tegenwoordig best wel een dreiging...
Recent: mijn Lieve Vrouw loopt met onze Lieve Dochter (3 maanden) in de kinderwagen rond. Komt er iemand vragen: Wat leuk! Is het een jongen? Waarop LV anwoordt: "Ja! En vind je niet dat hij een schattig roze jurkje aanheeft?
Dan had ik em voor z,n bek geramt met zo,n kutvraag.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:42 schreef Molluck het volgende:
"Was jij laatst niet op tv?"
(ik vraag me nog steeds af of ze me met Jan Smit of Jim verwarde...van beide word ik niet vrolijk)
Het was een zijquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:44 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dan had ik em voor z,n bek geramt met zo,n kutvraag.![]()
Dat vraag ik me dus ook af.. In diezelfde buurt wordt ook wel gevraagd wat ik kost, en dat zou je nog op kledingstijl kunnen gooien.. Maar wat ik in godsnaam heb dat ik voor drugsgebruiker/dealer wordt aangezien?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:41 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zegt dat iets over jou of over de persoon die het vroeg?
Mwoh....quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
Maar wat ik in godsnaam heb dat ik voor drugsgebruiker/dealer wordt aangezien?Geen idee.....
Toen ik vertelde in een belgische disco dat ik een nederlander was vroegen ineens alle belgen of ik wiet of zo bij me had. Ze denken dat elk nederlander een junk in spe is...quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:
Dat vraag ik me dus ook af.. In diezelfde buurt wordt ook wel gevraagd wat ik kost, en dat zou je nog op kledingstijl kunnen gooien.. Maar wat ik in godsnaam heb dat ik voor drugsgebruiker/dealer wordt aangezien?Geen idee.....
Nog echt gaan ook hehquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Razor21 het volgende:
Jaar of 17 was ik werkte als vakantiehulp bij AT&T in het magazijn :
Dag 1
Medewerker komt naar mij toelopen met een lege emmer en geeft deze vervolgens aan mij.
Zegt daarna "Hey Razor21 loop even die trap op daar in dat kamertje zit Joop onze baas, en vraag hem even of hij nog wat heftruckkorrels heeft"
Ik zo van![]()
Hij zo vanschiet nu maar op de heftruck kan niet verder rijden de korrels zijn op.
Ik zo vanen toch naar boven lopen en vroeg het ook nog die Joop zo van eh.. :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hehehe...quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Razor21 het volgende:
Dag 1
Medewerker komt naar mij toelopen met een lege emmer en geeft deze vervolgens aan mij.
Zegt daarna "Hey Razor21 loop even die trap op daar in dat kamertje zit Joop onze baas, en vraag hem even of hij nog wat heftruckkorrels heeft"
Ik zo van![]()
Hij zo vanschiet nu maar op de heftruck kan niet verder rijden de korrels zijn op.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef Mauzer het volgende:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
in de discotheek waar ik vroeger werkte vroegen we nieuwe werknemers in de kelder bierzout te gaan halenquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef Razor21 het volgende:
Dag 1
Ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik zo van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:22 schreef Kadesh het volgende:
Klant - Kan ik hier niet op rekening kopen, want die andere winkel ligt altijd zo te zeiken als de incasso is mislukt.
Ik -![]()
![]()
Net zoiets als "Waar denk je aan?"quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:03 schreef bonke het volgende:
hou je nog een beetje van me ?
tuurlijk niet
Dat is ook zo.. Een hele tijd terug, toen ik nog rookte als een ketter, ook in een Belgisch cafe beland, waar toen ik zocht naar sigaretten en een aansteker mij meteen al werd meegedeeld dat drugsgebruik daar niet is toegestaan.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Toen ik vertelde in een belgische disco dat ik een nederlander was vroegen ineens alle belgen of ik wiet of zo bij me had. Ze denken dat elk nederlander een junk in spe is...
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is ook zo.. Een hele tijd terug, toen ik nog rookte als een ketter, ook in een Belgisch cafe beland, waar toen ik zocht naar sigaretten en een aansteker mij meteen al werd meegedeeld dat drugsgebruik daar niet is toegestaan.Ik werd sowieso weggekeken daar, maar vond het wel typisch.
Er zijn mensen die complete gesprekken kunnen voeren in hun slaap..quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:48 schreef giMoz het volgende:
<naam>?
"ja?"
"Slaap je?"
nee ik antwoord altijd als ik slaap.... :S
dat zijn dus vrouwenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:55 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn mensen die complete gesprekken kunnen voeren in hun slaap..
"Yups ... Schoonmoeder zit er nog in, maar die vind het buiten te koudquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef mcintosh het volgende:
M'n auto brandde uit langs de snelweg
Er stopt een auto om te kijken of ik hulp nodig heb
Maar das niet zo, sta er rustig naar te kijken
Vraagt ie: "zitten er nog mensen in"
WTF
"Ja en verder mijn vrouw en 2 kinderen, maar ja die kregen de gordel niet af"quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:18 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
"Yups ... Schoonmoeder zit er nog in, maar die vind het buiten te koud"
Want zulke vragen zijn taboe natuurlijk.... dan loop je gelijk rood aan van binnen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:54 schreef The_Mavericks het volgende:
op de parkeer plaats bij sensation black:
hij: is dat nou een hummer?
ik:![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:11 schreef mcintosh het volgende:
M'n auto brandde uit langs de snelweg
Mitsubitschi Colt uit '86quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |