Een nieuw deel openen
Vorige delen
Een nieuw deel openen
Vorige delen
jah. maar moet de oven dan nog aan blijven ?quote:Op maandag 26 december 2005 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even inpakken in aluminiumfolie dus.
Hm, ik weet niet of die kalkoen zo lang warm blijft... Van binnen wrs. wel, maar ik zou toch een beetje warmte blijven toevoeren.quote:Op maandag 26 december 2005 15:32 schreef SingleCoil het volgende:
jah. maar moet de oven dan nog aan blijven ?
Vandaag niet hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 15:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
uhhh...het was eigenlijk meer een grapje...ligt het gevoelig ?![]()
Veel plezier Lupaquote:Op maandag 26 december 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even de hondsels uitlaten, daarna Dennis bij de bushalte wegplukken en dan naar het eten en de cadeautjes. En naar mijn lieve papa en mama natuurlijk.
Have fun!quote:Op maandag 26 december 2005 17:33 schreef -Trinity- het volgende:
Net broer & vrienden geholpen met koken (groente snijden en wassen voornamelijk) omdat mijn pa met z'n middelvinger in het verband zit en daardoor niet kon helpen. Nu wachten op mijn visite. Ik ga lekker beneden bij mams zitten
.
Ja hoor vandaag welquote:
Aaaaaaah wat liefquote:Op maandag 26 december 2005 17:34 schreef -Trinity- het volgende:
Trin in de keuken op 1e kerstdag: strawberry shortcake uitproberen.
[afbeelding]
Ik word wel rood als ik lach.
[afbeelding]
Resultaat: erg lekker.
Vind je zalm in het geheel niet te eten, of wordt het gewoon niet goed klaar gemaakt?quote:Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef OoAstridoO het volgende:
wij eten zalm(ja ik ben kieskeurig
)
Ik lust t niet (maar ik lust heel veel nietquote:Op maandag 26 december 2005 17:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind je zalm in het geheel niet te eten, of wordt het gewoon niet goed klaar gemaakt?
Hoe komt dat zo dat je zoveel niet lust?quote:Op maandag 26 december 2005 17:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik lust t niet (maar ik lust heel veel nietdus vandaar dak mezelf kieskeurig noem)
Wist ik dat maarquote:Op maandag 26 december 2005 17:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo dat je zoveel niet lust?
Je kunt ook proberen iets anders klaar te maken.. Vaak scheelt het ook enorm hoe iets klaargemaakt is.quote:Op maandag 26 december 2005 17:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Wist ik dat maarmaar ik begin wel steeds vakker meer te eten uit fatsoen enzo
Ik ga de zalm nu ook wel proven aangezien er allerelei kruiden opzaten dus wie weetquote:Op maandag 26 december 2005 18:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen iets anders klaar te maken.. Vaak scheelt het ook enorm hoe iets klaargemaakt is.
Eet ze!quote:Op maandag 26 december 2005 18:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga de zalm nu ook wel proven aangezien er allerelei kruiden opzaten dus wie weetmaar ik ben dus erten
fijne avond nog
Mn moeder had er rekening mee gehoudenquote:
Nog leuke ruzies gehad?quote:Op maandag 26 december 2005 19:07 schreef SingleCoil het volgende:
*even ontsnapt
Weet je al wat het is?quote:Op maandag 26 december 2005 19:08 schreef SingleCoil het volgende:
me broertje heeft nog een desertje gemaakt. ik ben benieuwd...
Die combi heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 26 december 2005 19:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
"Erik, wat is het eigenlijk ?"
Petri: "Monchou met kersen"
quote:Op maandag 26 december 2005 19:11 schreef SingleCoil het volgende:
ik ook nog niet. maar ik ben er seconden van verwijderd.
Uhuh, restjes opmaken ook.quote:Op maandag 26 december 2005 19:37 schreef Reya het volgende:
Improviseren zorgt wel voor bijzonder eten![]()
Niet onbelangrijk.quote:Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef SingleCoil het volgende:
lekker was het, wel
ik kwam bij mijn ouders vandaan net.. die wonen tussen deventer en zwolle in..quote:Op maandag 26 december 2005 21:38 schreef Alicey het volgende:
Waar kom je vdaan dan?
En de kans op een royal flush op schoppen is dus nog veel minder. De eerste en ws ook de laatste keer dat ik dat heb gezien.quote:Royal Flush (4 possible hands in 2,598,960. Chance to get one: 0.000154%)
doet me denken aan [goed topic] Over de dominee en haar vrijheden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef SingleCoil het volgende:
een zwart gat...dat lijkt me rustig...
zeurverhaaltjequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
doet me denken aan [goed topic] Over de dominee en haar vrijheden.
Absoluut!quote:
Inderdaad, het duurt nu wel lang genoeg zo...quote:Jens mocht gisteren nog steeds niet naar huisHoop dat het vandaag beter met hem gaat en hij eindelijk weer naar huis mag!
Klinkt niet leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Jens is schijnbaar nog minder fit dan zondag, gisteren weer overgegeven en nog steeds houdt hij niet voldoende vocht vast![]()
Mjah, zulk soort zeikerds heb je altijd...quote:Mijn zusje belde vandaag om te zeggen dat ze ivm Jens niet kan komen werken, en daar deed haar collega moeilijk over! Hoe komt ze op het belachelijke idee! Alsof mijn zusje voor haar plezier de Kerstdagen in het ziekenhuis heeft doorgebracht met een behoorljik ziek kind!!![]()
Goedemorgen Bengeltjequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Reya en trinity
Wat is gerechtigheid in zo'n zaak? Zou jij de daders willen veroordelen?quote:Was even over dat drietal aan het lezen, in nws, die wat een 20 jarige hebben doodgeslagen.![]()
Zucht, waarom toch, wat bezielt zo'n mensen, En wat krijgen ze? Hier in Nederland
te lage straf waarschijnlijk.
Nee, ik zou zoiets niet alleen kunnen, daarom gaat dat gelukkig als groep,quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Goedemorgen Bengeltje
[..]
Wat is gerechtigheid in zo'n zaak? Zou jij de daders willen veroordelen?
Het soort mensen dat lijkt te denken dat je zoiets voor de lol doet zijn er helaas nog heel veel van.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Jens is schijnbaar nog minder fit dan zondag, gisteren weer overgegeven en nog steeds houdt hij niet voldoende vocht vast![]()
Mijn zusje belde vandaag om te zeggen dat ze ivm Jens niet kan komen werken, en daar deed haar collega moeilijk over! Hoe komt ze op het belachelijke idee! Alsof mijn zusje voor haar plezier de Kerstdagen in het ziekenhuis heeft doorgebracht met een behoorljik ziek kind!!![]()
Hangt er van af wat de aanklacht wordt. Daar valt zonder het hele verhaal nog niets over te zeggen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Reya en trinity
Was even over dat drietal aan het lezen, in nws, die wat een 20 jarige hebben doodgeslagen.![]()
Zucht, waarom toch, wat bezielt zo'n mensen, En wat krijgen ze? Hier in Nederland
te lage straf waarschijnlijk.
Het feit dat we als groep de bestraffing van criminaliteit regelen, houdt ook in dat er een collectieve consensus bestaat over hoe die bestraffing dient te gebeuren. Collectieve besluitvorming is dan ook zelden op de meet van individuele wensen gesneden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik zou zoiets niet alleen kunnen, daarom gaat dat gelukkig als groep,
Maar voor zoiets mogen ze van mij wel strenger zijn, als ze 10 jaar geven dan ook echt die 10 jaar
uitzitten en niet vervroegt eruit wegens goedgedrag.![]()
Dat past wel bij elkaar ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:07 schreef SingleCoil het volgende:
ik heb ook geen zin om te werken. maar ik heb vakantie dus dat scheelt.
* Reya studentquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Hier alles OK, ook al heb ik geen zin om te werken
ja hoor, wrijf het maar inquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:07 schreef SingleCoil het volgende:
ik heb ook geen zin om te werken. maar ik heb vakantie dus dat scheelt.
Dag na Kerst, dan is het eerder opvallend als er wel veel mensen zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Alicey het volgende:
Hier ben ik de enige op de afdeling die er is.. De rest heeft of vakantie of is ziek.
True. Deels ook wel rustig.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:18 schreef Reya het volgende:
[..]
Dag na Kerst, dan is het eerder opvallend als er wel veel mensen zijn![]()
Nouja, soms is het wel gezellig hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, geen collega's die tegen je aan zeuren![]()
Hoezo als experiment?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:49 schreef Alicey het volgende:
* Alicey gaat straks bij wijze van experiment de honden uitlaten.
Eet smakelijk, regel ook wat voor mijquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:54 schreef miss_sly het volgende:
* miss_sly gaat even wat te eten regelen
Een van die honden heeft om onduidelijke reden een grafhekel aan me, en de achterliggende gedachte is dat dat misschien verandert als ik ze zo nu en dan eens uitlaat.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een van die honden heeft om onduidelijke reden een grafhekel aan me, en de achterliggende gedachte is dat dat misschien verandert als ik ze zo nu en dan eens uitlaat.
Ik heb normaal gegeten niks extra was dan ook beroerdquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:07 schreef livEliveD het volgende:
Hoooooooi,
Hoe was de kerst? Ik heb genoeg gegeten voor 5 weken![]()
Zeker, zeker. Het was nog gezellig ook.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:09 schreef SingleCoil het volgende:
Bonjour L.
Dat wordt goedkoop dan !
Ik vind wel dat 't om echte (dus niet gemaakte of gedwongen) gezelligheid gaatquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:14 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Het was nog gezellig ook.
Ook nog een discussie gehad. Iemand vond dat kerst niet als primaire reden gezelligheid moet kennen. Terug naar de kern en zo. Mocht dat niet haalbaar zijn dan moesten we kerst maar helemaal afschaffen. Iets waar ik het absoluut niet mee eens ben dus dat werd extra gezellig.
Hoerekuttenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:54 schreef miss_sly het volgende:
Lekker hoor. Hoor ik vanochtend dat de akte van het oude huis as donderdag passeert. Het is nu te laat om een volmacht te regelen ofzo, dus ik moet maar gewoon op komen dagen. Weer vroeg op en misschien een lunchafspraak afzeggen
Nope, dat heb ik gevraagd, maar dat kan niet. Het moet in bijzijn van belanghebbenden worden gelezen en getekend. Het ergste is nog dat het deel waar ik bij moet zijn misschien 20 minuten gaat duren. Even Amsterdam-Wijchen om een handtekening te zettenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:57 schreef SingleCoil het volgende:
Ja kan toch gewoon morgen alsvast even bij de notaris langs gaan om te tekenen ?
Is hier geen oplossing voor. Dat ze iets doorsturen? Kan me voorstellen dat als je in het buitenland zit dat er ook iets voor bedacht moet zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef miss_sly het volgende:
Nope, dat heb ik gevraagd, maar dat kan niet. Het moet in bijzijn van belanghebbenden worden gelezen en getekend. Het ergste is nog dat het deel waar ik bij moet zijn misschien 20 minuten gaat duren. Even Amsterdam-Wijchen om een handtekening te zetten
Als je het op tijd regelt, kun je de papieren naar een notariskantoor bij je in de buurt laten sturen en daar een volmacht tekenen. Dat kan echter niet meer 2 dagen van tevoren en zeker niet in deze drukke tijd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:00 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is hier geen oplossing voor. Dat ze iets doorsturen? Kan me voorstellen dat als je in het buitenland zit dat er ook iets voor bedacht moet zijn
Dat is echt onzin, toen ik na mijn scheiding mijn huis verkocht ging ik echt niet met mijn ex-teerbeminde in 1 kamer zitten hoor, en die vrienden van haar die het huisovernamen hoefde ik ook niet zo van dichtbij te zien. De notaris vond dat best dus ik ben gewoon eerder even komen tekenen. Voorlezen duurde 10 minuten, je hebt toch de concept-akten al in je bezit ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nope, dat heb ik gevraagd, maar dat kan niet. Het moet in bijzijn van belanghebbenden worden gelezen en getekend. Het ergste is nog dat het deel waar ik bij moet zijn misschien 20 minuten gaat duren. Even Amsterdam-Wijchen om een handtekening te zetten
Ik heb net gevraagd of ik eerder kan komen tekenen, en dat gaat niet, zegt ze.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat is echt onzin, toen ik na mijn scheiding mijn huis verkocht ging ik echt niet met mijn ex-teerbeminde in 1 kamer zitten hoor, en die vrienden van haar die het huisovernamen hoefde ik ook niet zo van dichtbij te zien. De notaris vond dat best dus ik ben gewoon eerder even komen tekenen. Voorlezen duurde 10 minuten, je hebt toch de concept-akten al in je bezit ?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:04 schreef Reya het volgende:
Hmmm, mijn opa ligt in het ziekenhuis met een lekkende hartklep![]()
nou, balen dan maar...quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb net gevraagd of ik eerder kan komen tekenen, en dat gaat niet, zegt ze.
voor een volmacht is het te laat.
dus gewoon donderdag 11 uur aanwezig zijn en om 11.15 weer pleiten...daar komt het op neer.
Het goede nieuws: de loodgieter komt vrijdagmiddag kijken naar wat er gedaan moet worden
sterkte reya!quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:04 schreef Reya het volgende:
je hoeft niet weg en kunt lekker relaxen thuis werkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:12 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
miss
geen problemen tot nu toe in Den Haag.
Dat is de vierde hier in de LFC.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:04 schreef Reya het volgende:
Ik wacht nog op een eventuele mail van Hendrik ten Hoeven...quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:48 schreef OoAstridoO het volgende:
Lupa al wat meer bekend over de fryske meet?wat te doen enzo?
SCquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:12 schreef SingleCoil het volgende:
middag, schaapje
Sterkte dudequote:Op dinsdag 27 december 2005 13:04 schreef Reya het volgende:
De friesland meetquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik wacht nog op een eventuele mail van Hendrik ten Hoeven...
Zijn ze vlot mee om dat te vertellen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:54 schreef miss_sly het volgende:
Lekker hoor. Hoor ik vanochtend dat de akte van het oude huis as donderdag passeert. Het is nu te laat om een volmacht te regelen ofzo, dus ik moet maar gewoon op komen dagen. Weer vroeg op en misschien een lunchafspraak afzeggen
Weer een.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:04 schreef Reya het volgende:
Ik zat ook al aan zoiets te denken.. Allemaal op klompen enzo.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:18 schreef livEliveD het volgende:
[..]
De friesland meet![]()
"Wij zijn de boertjes van het platteland..."![]()
Nee hoor, ik ben er nog 2,5 uurquote:
Heej, duimen!quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef miss_sly het volgende:
Jens mag waarschijnlijk morgen naar huis
Mjah wat doe je er aan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben er nog 2,5 uur
Ik wil NU naar huis!
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:59 schreef miss_sly het volgende:
Jens mag waarschijnlijk morgen naar huis
Nog niet echt geweldig, maar hij had minder last van diarree en niet meer overgegeven. Als dat zich de rest van de dag en nacht zo voortzet, mag hij morgen rond de middag naar huis! Goed he?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:07 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ging het zoveel beter met hem dan ?
goede berichten inderdaad. Jens is sterkquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nog niet echt geweldig, maar hij had minder last van diarree en niet meer overgegeven. Als dat zich de rest van de dag en nacht zo voortzet, mag hij morgen rond de middag naar huis! Goed he?
Ja, Jens is geweldigquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
goede berichten inderdaad. Jens is sterk
ook al ben je nog zo'n goede moeder voorkom je niet alle ellende voor je kind.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, Jens is geweldig![]()
In ieder geval had de arts ook alle twijfels en schuldgevoel bij de mama's weggepraat: ze hadden het niet kunnen voorkomen en ze hebben heel goed gehandeld. Een opgelucht zusje aan de telefoon dus, die eindelijk weer zag dat ze toch echt wel een goede mama is
Precies! Maar dat moest ze even horen van iemand die weet waar hij/zij over praatquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook al ben je nog zo'n goede moeder voorkom je niet alle ellende voor je kind.
Het is iets wat de meesten maar moeilijk geloven en zich er bij neer leggen..quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ook al ben je nog zo'n goede moeder voorkom je niet alle ellende voor je kind.
* Alicey zit ook alleen op de afdelingquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:29 schreef miss_sly het volgende:
Waar is iedereen?
Ik zit hier al zo alleen; 6 mensen in het hele gebouw en die houden me niet genoeg wakker
Grootspraak natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef miss_sly het volgende:
En is dat grootspraak, of gaat dat echt gebeuren?
Ik ben niet degene waarmee ze gaat poolen. Maar als dat zo zou zijn dan weet ik niet hoe het afloopt. Vorige keer toen waren de Goden haar ook gunstig gezindquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:33 schreef miss_sly het volgende:
En is dat grootspraak, of gaat dat echt gebeuren?
Terwijl jij het eigenlijk gewoon veel beter kan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben niet degene waarmee ze gaat poolen. Maar als dat zo zou zijn dan weet ik niet hoe het afloopt. Vorige keer toen waren de Goden haar ook gunstig gezind![]()
Niet veel, wel ietsquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:58 schreef Alicey het volgende:
Terwijl jij het eigenlijk gewoon veel beter kan?
He, wat balen.. Tref je er net weer een die er niet gevoelig voor is.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Niet veel, wel ietsEik was het hele spel een verkapte versierpoging (zonder resultaat)
Idd, klootzakken zijn het, allemaalquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:03 schreef Alicey het volgende:
He, wat balen.. Tref je er net weer een die er niet gevoelig voor is.
Sla ze dood!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:06 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Idd, klootzakken zijn het, allemaal![]()
Ik had bij een eerdere aankoop een bon van de betreffende winkel gekregen waarmee ik nog het hele jaar - tenminste, dat zeiden ze toen - korting op enkele aankopen kon krijgen. Wil ik daar vandaag iets kopen, blijkt die bon maar geldig tot 3 december. Aankoop dus geskipt. Oplichtersquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:02 schreef Alicey het volgende:
Wat is er Rey?
Altijd goed nalezen als ze iets beloven.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik had bij een eerdere aankoop een bon van de betreffende winkel gekregen waarmee ik nog het hele jaar - tenminste, dat zeiden ze toen - korting op enkele aankopen kon krijgen. Wil ik daar vandaag iets kopen, blijkt die bon maar geldig tot 3 december. Aankoop dus geskipt. Oplichters![]()
Mjahquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:
[..]
Altijd goed nalezen als ze iets beloven.
quote:
Voornemen voor volgend jaar, het groeperen van postsquote:
Hehe met zo'n uitklapkruisje.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
[..]
Voornemen voor volgend jaar, het groeperen van posts![]()
Dat is ook de reden waarom ik nooit kerstkaarten verstuurquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:11 schreef Alicey het volgende:
Ik krijg nu een kerstkaart van iemand waarvan ik de hanepoten niet kan lezen.
Aan het handschrift te zien kan het familie zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is ook de reden waarom ik nooit kerstkaarten verstuur![]()
Ik ben met iemand anders van 2 meter gaan poolen. Eerst zijn we nog even de stad ingeweest. Mijn puma's zijn aan het sterven, dus ik wilde voor nieuwe kijken. Zag ik zwarte, echt precies die die ik wilde, hadden ze ze alleen vanaf maat 42 >(. Toen ik vroeg om maat 38 schoot hij in de lach, en mijn 2meterige vriend ook. We hebben 2-2 gespeeld. Ik bleek wel sterk in het nadeel met mijn lengte. Daarnaast miste ik voortdurend en heb ik per ongeluk met mijn keu tegen het plafond gestoten. Het ging dus best kut.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:57 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ik ben niet degene waarmee ze gaat poolen. Maar als dat zo zou zijn dan weet ik niet hoe het afloopt. Vorige keer toen waren de Goden haar ook gunstig gezind![]()
Ik ben gewoon een natuurtalent, want liv doet 't al véél langerquote:Niet veel, wel ietsEik was het hele spel een verkapte versierpoging (zonder resultaat)
Beyter dan overgevoeligquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:38 schreef Alicey het volgende:
livEliveD is ook overal blind en ongevoelig voor Trin.
Ongevoeligheid is ook niet alles.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Gevoeligheid is anders regelmatig een behoorlijke last
Let vooral op het soms.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:52 schreef Reya het volgende:
[..]
Mwah, soms lijkt het me een best praktische eigenschap![]()
Nou, als je voor de zoveelste keer probeert emoties te onderdrukken, schreeuw je er eik best hard omquote:
Mjah, maar het kan ook zijn dat je ze ten onrechte probeert te onderdrukken..quote:Op dinsdag 27 december 2005 21:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Nou, als je voor de zoveelste keer probeert emoties te onderdrukken, schreeuw je er eik best hard om![]()
quote:
Ik heb niks gemerkt maar ik was dan ook constant naar je lijf aan het starenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:28 schreef -Trinity- het volgende:
Zonder resultaat?! Had je niet door dat ik mijn hele keu onderkwijlde toen ik toekeek hoe jij zo voorover boog om te richten? Was lopen niet moeilijker toen ik aan je been hing? Was het niet duidelijk toen ik je bekogelde met condooms? Had je het niet door toen ik aan het strippen was? Vond je het kaarsvet niks?
Echt niet, emotieloze doosquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:38 schreef Alicey het volgende:
livEliveD is ook overal blind en ongevoelig voor Trin.
Krijg ik nu het standaard ik-heb-teveel-gegeten-met-kerst-en-ga-beginnen-met-lijnen riedeltje? Zo hemeltergend vrouwelijk is datquote:
Nee, lijnen ga ik vanzelf wel weer doen. Ik ben toevallig trots op mijn wintervetlaagje.quote:Op woensdag 28 december 2005 08:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Krijg ik nu het standaard ik-heb-teveel-gegeten-met-kerst-en-ga-beginnen-met-lijnen riedeltje? Zo hemeltergend vrouwelijk is dat![]()
Mooi zo.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:
Jens mag misschien vandaag naar huis. Het ging iets beter.
Mooi zo!quote:Op woensdag 28 december 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:
Jens mag misschien vandaag naar huis. Het ging iets beter.
kerst vieren bij je neukslet ?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallo.Tweede Kerstdag was erg leuk. Lekker gegeten, leuke kadootjes (heb een horloge van mijn moeder gekregen
). Heiden6 vond het ook gezellig. Echt een leuke avond.
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Jens is weer thuis
Nog wat gammel en huilerig omdat hij het allemaal niet zo snapt, maar hij heeft alweer een halve boterham gegeten en drinkt goed.
Heej, te gek !quote:Op woensdag 28 december 2005 14:48 schreef miss_sly het volgende:
Jens is weer thuis
Nog wat gammel en huilerig omdat hij het allemaal niet zo snapt, maar hij heeft alweer een halve boterham gegeten en drinkt goed.
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
en hoe is het met tante Sly ?
Ineens overal last van?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat wel. Ik heb een crackertje gegeten en zal zo eens gaan douchen, misschien dat ik me opgefrist ook wel weer wat beter ga voelen.
Gisteren overdag eigenlijk niet echt, hoogstens dat mijn eten niet zo goed viel. En gisteravond ging ik me in de loop van de avond steeds minder goed voelen, tot ik me echt ziek voelde...zo vreemd. Ik ben zelfs niet gaan werken!quote:
Hmm.. Misschien iets verkeerds gegeten?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gisteren overdag eigenlijk niet echt, hoogstens dat mijn eten niet zo goed viel. En gisteravond ging ik me in de loop van de avond steeds minder goed voelen, tot ik me echt ziek voelde...zo vreemd. Ik ben zelfs niet gaan werken!
Dan gaat het vast snel over.quote:Maar ik heb een hele goede verzorging gehad van schaapje
Voor zover ik weet niet zo goed. Mijn moeder is iig vanmiddag naar het ziekenhuis toegegaan waar hij ligt, dus vanavond weet ik misschien wat meerquote:Op woensdag 28 december 2005 15:53 schreef miss_sly het volgende:
Dank je Reya!
Hoe is het met je opa?
Gek genoeg ben ik nooit ziek geworden van die keren dat er een datumoverschrijding was, en wel een aantal keer plotseling misselijk geworden zonder iets "verdachts" gegeten te hebben... Maargoed, weten doe je het toch nooit.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:53 schreef miss_sly het volgende:
Iets verkeerds gegeten kan best, weet alleen niet wat. De tonijnsalade kwam vers uit de AH, dus daar zou niets mis mee moeten zijn. Ik voel me wel al wat beter nu, en het crackertje doet niet naar ofzo
Maar je hebt dan nog wel een paar daagjes om op te knappen.quote:Met de goede verzorging ben ik vast zo beter!![]()
Moet ook, want met oud & nieuw gaan we stappen
Vervelend Reyaquote:Op woensdag 28 december 2005 15:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet zo goed. Mijn moeder is iig vanmiddag naar het ziekenhuis toegegaan waar hij ligt, dus vanavond weet ik misschien wat meer
Dat is ook zo. Dus ik hou het er maar op dat ik iets verkeerds gegeten heb en het zo over is!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik nooit ziek geworden van die keren dat er een datumoverschrijding was, en wel een aantal keer plotseling misselijk geworden zonder iets "verdachts" gegeten te hebben... Maargoed, weten doe je het toch nooit.
En het gaat al beter. Min buik is nog niet in orde, want mijn behoorlijk ruime spijkerbroek voelt alsof hij te strak zit, maar dat gaat vanzelf weer overquote:Maar je hebt dan nog wel een paar daagjes om op te knappen.
Dat laatste komt gewoon door de feestdagen.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Dus ik hou het er maar op dat ik iets verkeerds gegeten heb en het zo over is!
[..]
En het gaat al beter. Min buik is nog niet in orde, want mijn behoorlijk ruime spijkerbroek voelt alsof hij te strak zit, maar dat gaat vanzelf weer over
Wij hebben echt heel rustig met eten. Eerste Kerstdag uit eten in een eetcafe kipsate met aardappeltjes en geen uitgebreid diner en Tweede Kerstdag wel een lekker diner, maar ook niet overdreven veel ofzo. Dus dit keer kan het niet echt aan de feestdagen liggenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste komt gewoon door de feestdagen.
Dan zal dat het inderdaad niet zijn.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:15 schreef miss_sly het volgende:
nope, ik ben geen grote of ongezonde eter, en zelfs snoepen doe i tegenwoordig zelden
Vast wel, nog genoeg tijd!quote:Min buik is gewoon wat gevoelig nu, toch wat verkeerds gegeten denk ik. Maar ik voel me wel beter, dus het komt vast goed met oud & nieuw
Beejjjjjjjquote:Op woensdag 28 december 2005 17:33 schreef Bengeltje het volgende:
Een hele goedemiddag![]()
Lekker gaan schaatsen vandaag. En weer optijd weg, net voor de drukte.![]()
Beter kan het niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |