Klinkt niet leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Jens is schijnbaar nog minder fit dan zondag, gisteren weer overgegeven en nog steeds houdt hij niet voldoende vocht vast![]()
Mjah, zulk soort zeikerds heb je altijd...quote:Mijn zusje belde vandaag om te zeggen dat ze ivm Jens niet kan komen werken, en daar deed haar collega moeilijk over! Hoe komt ze op het belachelijke idee! Alsof mijn zusje voor haar plezier de Kerstdagen in het ziekenhuis heeft doorgebracht met een behoorljik ziek kind!!![]()
Goedemorgen Bengeltjequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Reya en trinity
Wat is gerechtigheid in zo'n zaak? Zou jij de daders willen veroordelen?quote:Was even over dat drietal aan het lezen, in nws, die wat een 20 jarige hebben doodgeslagen.![]()
Zucht, waarom toch, wat bezielt zo'n mensen, En wat krijgen ze? Hier in Nederland
te lage straf waarschijnlijk.
Nee, ik zou zoiets niet alleen kunnen, daarom gaat dat gelukkig als groep,quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:46 schreef Reya het volgende:
[..]
Goedemorgen Bengeltje
[..]
Wat is gerechtigheid in zo'n zaak? Zou jij de daders willen veroordelen?
Het soort mensen dat lijkt te denken dat je zoiets voor de lol doet zijn er helaas nog heel veel van.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:41 schreef miss_sly het volgende:
Jens is schijnbaar nog minder fit dan zondag, gisteren weer overgegeven en nog steeds houdt hij niet voldoende vocht vast![]()
Mijn zusje belde vandaag om te zeggen dat ze ivm Jens niet kan komen werken, en daar deed haar collega moeilijk over! Hoe komt ze op het belachelijke idee! Alsof mijn zusje voor haar plezier de Kerstdagen in het ziekenhuis heeft doorgebracht met een behoorljik ziek kind!!![]()
Hangt er van af wat de aanklacht wordt. Daar valt zonder het hele verhaal nog niets over te zeggen.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:44 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen Reya en trinity
Was even over dat drietal aan het lezen, in nws, die wat een 20 jarige hebben doodgeslagen.![]()
Zucht, waarom toch, wat bezielt zo'n mensen, En wat krijgen ze? Hier in Nederland
te lage straf waarschijnlijk.
Het feit dat we als groep de bestraffing van criminaliteit regelen, houdt ook in dat er een collectieve consensus bestaat over hoe die bestraffing dient te gebeuren. Collectieve besluitvorming is dan ook zelden op de meet van individuele wensen gesneden.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee, ik zou zoiets niet alleen kunnen, daarom gaat dat gelukkig als groep,
Maar voor zoiets mogen ze van mij wel strenger zijn, als ze 10 jaar geven dan ook echt die 10 jaar
uitzitten en niet vervroegt eruit wegens goedgedrag.![]()
Dat past wel bij elkaar ja.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:07 schreef SingleCoil het volgende:
ik heb ook geen zin om te werken. maar ik heb vakantie dus dat scheelt.
* Reya studentquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Hier alles OK, ook al heb ik geen zin om te werken
ja hoor, wrijf het maar inquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:07 schreef SingleCoil het volgende:
ik heb ook geen zin om te werken. maar ik heb vakantie dus dat scheelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |