Een nieuw deel openen
Vorige delen
Een nieuw deel openen
Vorige delen
jah. maar moet de oven dan nog aan blijven ?quote:Op maandag 26 december 2005 15:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Even inpakken in aluminiumfolie dus.
Hm, ik weet niet of die kalkoen zo lang warm blijft... Van binnen wrs. wel, maar ik zou toch een beetje warmte blijven toevoeren.quote:Op maandag 26 december 2005 15:32 schreef SingleCoil het volgende:
jah. maar moet de oven dan nog aan blijven ?
Vandaag niet hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 15:37 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
uhhh...het was eigenlijk meer een grapje...ligt het gevoelig ?![]()
Veel plezier Lupaquote:Op maandag 26 december 2005 16:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ga even de hondsels uitlaten, daarna Dennis bij de bushalte wegplukken en dan naar het eten en de cadeautjes. En naar mijn lieve papa en mama natuurlijk.
Have fun!quote:Op maandag 26 december 2005 17:33 schreef -Trinity- het volgende:
Net broer & vrienden geholpen met koken (groente snijden en wassen voornamelijk) omdat mijn pa met z'n middelvinger in het verband zit en daardoor niet kon helpen. Nu wachten op mijn visite. Ik ga lekker beneden bij mams zitten
.
Ja hoor vandaag welquote:
Aaaaaaah wat liefquote:Op maandag 26 december 2005 17:34 schreef -Trinity- het volgende:
Trin in de keuken op 1e kerstdag: strawberry shortcake uitproberen.
[afbeelding]
Ik word wel rood als ik lach.
[afbeelding]
Resultaat: erg lekker.
Vind je zalm in het geheel niet te eten, of wordt het gewoon niet goed klaar gemaakt?quote:Op maandag 26 december 2005 17:53 schreef OoAstridoO het volgende:
wij eten zalm(ja ik ben kieskeurig
)
Ik lust t niet (maar ik lust heel veel nietquote:Op maandag 26 december 2005 17:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vind je zalm in het geheel niet te eten, of wordt het gewoon niet goed klaar gemaakt?
Hoe komt dat zo dat je zoveel niet lust?quote:Op maandag 26 december 2005 17:56 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik lust t niet (maar ik lust heel veel nietdus vandaar dak mezelf kieskeurig noem)
Wist ik dat maarquote:Op maandag 26 december 2005 17:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe komt dat zo dat je zoveel niet lust?
Je kunt ook proberen iets anders klaar te maken.. Vaak scheelt het ook enorm hoe iets klaargemaakt is.quote:Op maandag 26 december 2005 17:58 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Wist ik dat maarmaar ik begin wel steeds vakker meer te eten uit fatsoen enzo
Ik ga de zalm nu ook wel proven aangezien er allerelei kruiden opzaten dus wie weetquote:Op maandag 26 december 2005 18:00 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen iets anders klaar te maken.. Vaak scheelt het ook enorm hoe iets klaargemaakt is.
Eet ze!quote:Op maandag 26 december 2005 18:02 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik ga de zalm nu ook wel proven aangezien er allerelei kruiden opzaten dus wie weetmaar ik ben dus erten
fijne avond nog
Mn moeder had er rekening mee gehoudenquote:
Nog leuke ruzies gehad?quote:Op maandag 26 december 2005 19:07 schreef SingleCoil het volgende:
*even ontsnapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |