Uit liefde, iets wat jij nooit zal kennen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef Agiath het volgende:
Waarom kus je iemands ogen?
of als metafoor voor het kussen van iemands zielquote:Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uit liefde, iets wat jij nooit zal kennen.
*stilquote:Op maandag 26 december 2005 23:19 schreef petre86 het volgende:
TC, zoals jij blind loopt te staren in jouw raam, enkel een beelscherm dat duisternis doet doorbreken..
zo is ook ons bestaan hier in de hel, als een luciferkopje dat te langzaam ontbrand om het hellevuur goed te doen ontbranden, zo kuis als een jonge maastrichtse studente met salmonella, zo wit als geschoten witlof, zo heilig als de hoer maria, zó zal dit gegeven in ons nietige bestaan blijven voortleven.
bier
Kan jij in mijn hoofd kijken als door een raam in de buitenlucht?quote:Op maandag 26 december 2005 23:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Uit liefde, iets wat jij nooit zal kennen.
om het echt goed te kunnen waarderenquote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef NJ het volgende:
Ik pak even een biertje en ga het dan nóg een keer lezen.
Puik idee. Ik trek me d'r ook nog even een los.quote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef NJ het volgende:
Ik pak even een biertje en ga het dan nóg een keer lezen.
We willen meer, kan je het onderwerp over bier laten gaan?quote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Puik idee. Ik trek me d'r ook nog even een los.
Dan zou dit topic een ware walhalla zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
We willen meer, kan je het onderwerp over bier laten gaan?
Ik wacht met smart over literaire zinnen over bier!
Ik kan het ook zelf proberen, maar dat zou denk ik een beledeging zijn voor dit topic.....quote:Op maandag 26 december 2005 23:37 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Dan zou dit topic een ware walhalla zijn.
Bier!![]()
iets vanquote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik kan het ook zelf proberen, maar dat zou denk ik een beledeging zijn voor dit topic.....![]()
Nee hoor.quote:
Het kan beide.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, dan is 't wel goed, maar dat staat er niet!
Inderdaad, het is gewoon de tweede persoon enkelvoud, de objectsvorm van 'jij'.quote:
Jammer, dat gezeur over dat gezeur over kanker weer.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:13 schreef SingleCoil het volgende:
jammer, dat gezeur over kanker weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |