Lying Leg Curlsquote:Op woensdag 11 januari 2006 12:52 schreef diep-in-de-war het volgende:
dat ik niet eens meer op een bankje kan liggen daarna om me hams aan te pakken (weet ik veel hoe die oefening heet).
Alternatieve oefeningen voor Hams:quote:Op woensdag 11 januari 2006 12:52 schreef diep-in-de-war het volgende:
vraag
squads hoort bij de quads. Volgens mij klopt dat niet, van dat je te lang ben. Ik heb mijn knie / scharnierpunt ook ver over het zitvlak heen... Pak dan wat minder gewicht, en probeer nog es.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef diep-in-de-war het volgende:
lunges spreken die het meest de hams aan? oke dat is wel een vette oefening, scheelt me die weer voor de quads. die seated leg curls kan ik niet doen omdat me benen te lang zijn, dan moet me knie ergens buigen waar ik geen knie heb.
Met lunges kan je wel enig accent op je hamstrings leggen (deed ik ook een tijdje) maar is eigenlijk gewoon voor je quads+glutes.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:12 schreef diep-in-de-war het volgende:
lunges spreken die het meest de hams aan? oke dat is wel een vette oefening, scheelt me die weer voor de quads. die seated leg curls kan ik niet doen omdat me benen te lang zijn, dan moet me knie ergens buigen waar ik geen knie heb.
daar trainen ze dan ook niet voor. ik vind dat dippen chinnen en pullups wel moet kunnen, anders ben je verkeerd bezig.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:40 schreef BertV het volgende:
volgens mij staat hier op fok het topic BB gelijk aan die van Fitness.
De paar echte zware BB'ers op mijn sportschool kunnen echt niet cardio-en.
Dippen, chinnen en pullups gaan moeizaam en met veel gevloek, laat staan dat ze een uurtje kunnen hardlopen.
Het niet-cardio-en is niet negatief bedoeld maar het viel mij op.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:44 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
daar trainen ze dan ook niet voor. ik vind dat dippen chinnen en pullups wel moet kunnen, anders ben je verkeerd bezig.
Iets wat je glutes (billen) aanspreekt hoeft niet direct ook goed je hamstrings aan te spreken. Zie bijv. de squat. Je pakt daar heel erg je glutes en quads mee, maar hamstring dienen meer als ondersteunende spiergroep daarbij.quote:Op woensdag 11 januari 2006 16:42 schreef diep-in-de-war het volgende:
dat dacht ik dus ook al, ik heb een een variant gehoord met achteruit stappen. dan schijn je meer je reet aan te pakken, die lijkt me dan wel beter voor je hams toch?
Ik doe 2 curl oefeningen (staand, liggend, zittend etc) en tussen die 2 oefeningen een stiff leg dl.quote:ik ben sinds kort 5 dagen in de week aan het trainen in plaats van 3 (hey blijft toch je hobby he). hoe is jouw hamstrings schema j?
sorry foutje, dat was het dus, ben volgens mij in de war met frisdrankquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:39 schreef Sloper het volgende:
Combo caff en creatine is slecht. Maar volgens mij is er aan caffeine niks slecht aan. Msschien dat je hierdoor een iets hogere hartslag krijgt, en alsnog vet gaat verbranden...
Juist, hele dag door keihard koolhydraten rammen zodat je helemaal verzadigd bent met suikers als je de sportschool binnenstapt. Als je een dagje minder ramt merk je dat goed terug in de prestaties tijdens het trainen.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:31 schreef diep-in-de-war het volgende:
eerst gewoon netjes brood rammen en dan naar de sportschool. ik eet ongeveer 1 uur voor me training niks. na me training eet ik zo snel mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |