True.quote:Op maandag 26 december 2005 12:40 schreef Thomas87 het volgende:
Stairway to Heaven![]()
November Rain![]()
Bohemian Rhapsody![]()
Let It Be![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 12:43 schreef Market_Garden het volgende:
Top 2000 zijn mooie oude nummers.. Stukken beter dan die bagger van nu
Daarom staat een nummer uit de jaren 90 op 1 en Katie Melua nu al op 23quote:Op maandag 26 december 2005 12:43 schreef Market_Garden het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen? Katie Melua heeft een van de weinige mooie nummers gemaakt dit jaar.quote:Op maandag 26 december 2005 12:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom staat een nummer uit de jaren 90 op 1 en Katie Melua nu al op 23![]()
Er zijn negen miljoen fietsen in Bejingquote:Op maandag 26 december 2005 12:52 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zere are naaain miljun baaizekels in beizjing
Toch logisch? Als je een lijst maakt van de beste nummers aller tijden (of dan toch een doorsnede van de beste "bekende" nummers), dan gaat die niet erg anders zijn dan de lijst van het jaar ervoor.quote:Op maandag 26 december 2005 12:42 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
True. [afbeelding]
Maar ik bedoel dat het altijd kut zo'n kutclichélijstje is
quote:Op maandag 26 december 2005 12:52 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen? Katie Melua heeft een van de weinige mooie nummers gemaakt dit jaar.
tsjimpquote:Op maandag 26 december 2005 12:41 schreef tsjimp het volgende:
Top2000 is gewoon goede muziek, klaar. Beter dan die SL4MFM baggah
Dan zenden we het 1 x uit of 1 x in de 10 jaar en klaar. Is deze hysterie nergens voor nodig.quote:Op maandag 26 december 2005 12:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toch logisch? Als je een lijst maakt van de beste nummers aller tijden (of dan toch een doorsnede van de beste "bekende" nummers), dan gaat die niet erg anders zijn dan de lijst van het jaar ervoor.
Daar heb je wel weer gelijk inquote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan zenden we het 1 x uit of 1 x in de 10 jaar en klaar. Is deze hysterie nergens voor nodig.
niemand luistert naar die pauperzender. Ik juichde van blijdschap toen ze naar de AM moesten maar ze zijn nog niet failliet die teringlijersquote:Op maandag 26 december 2005 13:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Nee, dan de top 4000:
http://www.top4000.nl/
![]()
John is eigenaar dus failliet gaan duurt nog wel ffquote:Op maandag 26 december 2005 13:09 schreef broodaap het volgende:
[..]
niemand luistert naar die pauperzender. Ik juichde van blijdschap toen ze naar de AM moesten maar ze zijn nog niet failliet die teringlijers
Jij wilt Nathalie Imbruglia met Torn de eer van plek 1136 ontnemen door Katie Melua op plek 1136 te zettenquote:Op maandag 26 december 2005 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
als dat van Katie Melua over 3 jaar nog een leuk nummer word gevonden, dat de mensen onthouden hebben, dan mag ie er een keer in, op 1136 ofzo
iedereen die op die fietssnol heeft gestemd mag van mij vanavond nog geserveerd worden ipv de kalkoen.quote:Op maandag 26 december 2005 12:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Daarom staat een nummer uit de jaren 90 op 1 en Katie Melua nu al op 23![]()
Hij liet tenminste Jamie Lidell draaien, Mathijs van Nieuwkerk wist er niks op te zeggen.quote:Op maandag 26 december 2005 15:38 schreef dolle_hond het volgende:
het wordt pas erg als giel beelen iets uitzendt
Het enige waar ik het mee eens ben.quote:Op maandag 26 december 2005 12:33 schreef SCH het volgende:
Om van die misselijke lobby om Boudewijn de Groot op 1 te krijgen nog maar te zwijgen. Stel als makers dan de gewoon zelf de lijst samen zonder de luisteraars te neppen.
Volledig mee eens!!quote:Op maandag 26 december 2005 12:52 schreef okkie-man het volgende:
Waarom zou dat niet kunnen? Katie Melua heeft een van de weinige mooie nummers gemaakt dit jaar.
Volledig mee eens!! Eindelijk weer is eens goede muziek zonder als te veel commercieel gebagger en gebling bling op de radioquote:Op maandag 26 december 2005 12:41 schreef tsjimp het volgende:
Top2000 is gewoon goede muziek, klaar. Beter dan die SL4MFM baggah
Die muziek van vroeger is niet commercieel? Laat me toch niet lachen.quote:Op maandag 26 december 2005 16:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Volledig mee eens!! Eindelijk weer is eens goede muziek zonder als te veel commercieel gebagger en gebling bling op de radio![]()
En stuk minder dan het nu is. Nu moet iedere artiest minimaal 5 top merken roepen in zijn rap van 3 minutenquote:Op maandag 26 december 2005 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Die muziek van vroeger is niet commercieel? Laat me toch niet lachen.
Ik ben ook niet bejaard maar ik hou van goede muziek!!quote:Op maandag 26 december 2005 17:02 schreef WeirdMicky het volgende:
Verder is niet iedereen bejaard en zou iets verfrissends op de radio ook van harte welkom zijn.
Overdreven, dit is echt niet het geval. Als je trouwens alleen radio luistert, dan snap ik dat je er niet veel verstand van hebtquote:Op maandag 26 december 2005 17:04 schreef Martijn_77 het volgende:
En stuk minder dan het nu is. Nu moet iedere artiest minimaal 5 top merken roepen in zijn rap van 3 minuten![]()
Je vindt de muziek goed...dat is wat anders dan dat die daadwerkelijk ook goed is. Veel mensen luisteren er naar, wat vaak al aangeeft hoe simplistisch die vorm van muziek vaak isquote:Ik ben ook niet bejaard maar ik hou van goede muziek!!
Ze zouden alleen nummers ouder dan 1 jaar moeten toelaten in een dergelijke lijst. Dat zou degelijke hypes uitsluiten.quote:Op maandag 26 december 2005 12:59 schreef TradeMarkie het volgende:
als dat van Katie Melua over 3 jaar nog een leuk nummer word gevonden, dat de mensen onthouden hebben, dan mag ie er een keer in, op 1136 ofzo
Ik dacht dat het uit een reclame van een fietsmerk kwamquote:Op maandag 26 december 2005 17:20 schreef Joppy het volgende:
[..]
Ze zouden alleen nummers ouder dan 1 jaar moeten toelaten in een dergelijke lijst. Dat zou degelijke hypes uitsluiten.
Overigens heb ik dit nummer nog maar 1 keer gehoord en ik vond er weinig aan. Ik was zelfs verbaasd toen ik hoorde dat dat nummer hoog in de top 40 stond.![]()
Radio 10 Goldquote:Op maandag 26 december 2005 13:04 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Nee, dan de top 4000:
http://www.top4000.nl/
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 15:46 schreef keeper het volgende:
En dan die zogenaamde popkenners die over elkaar heen krioelen met weetjes over The Doors en Pink Floyd, struikelend over superlatieven om de schitterendheid van zeiknummers Hotel California en Stairway to Heaven onder woorden te brengen en vooral duidelijk te maken dat zij van de unieke generatie die nog wel goede muziek heeft meegemaakt afkomstig zijn.
Blegh.
quote:Op maandag 26 december 2005 16:47 schreef Martijn_77 het volgende:
Volledig mee eens!! Eindelijk weer is eens goede muziek zonder als te veel commercieel gebagger en gebling bling op de radio![]()
Schni Schna Schnappiquote:Op maandag 26 december 2005 23:04 schreef _The_General_ het volgende:
De Pedo top 100, kon die je goedkeuring wel wegdragen?
die zal over 3 jaar vast niet op 1136 staan, of weet jij dat nu al?quote:Op maandag 26 december 2005 14:35 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Jij wilt Nathalie Imbruglia met Torn de eer van plek 1136 ontnemen door Katie Melua op plek 1136 te zetten![]()
![]()
???????????
Ik pak er helaas weleens een stukje van mee. Radio 2 presentatoren die bijkans klaarkomen als er weer een plaatje gedraaid wordt uit de gouden jaren 60/70 van de popmuziek. En ze zijn nog nog niet eens bij de 1000, wat moet dat wel niet worden bij de top 100....quote:Op maandag 26 december 2005 12:33 schreef SCH het volgende:
Om van die misselijke lobby om Boudewijn de Groot op 1 te krijgen nog maar te zwijgen. Stel als makers dan de gewoon zelf de lijst samen zonder de luisteraars te neppen.
Ja hoor, er zit een knop op de radio - dat weet ik
over het algemeen wel...quote:Op maandag 26 december 2005 12:43 schreef Market_Garden het volgende:
Dat zijn allemaal homo'squote:Op dinsdag 27 december 2005 23:38 schreef olsentwinnetje het volgende:
Als je het niet fijn vind flikker je maar op...er zijn genoeg mensen die top xxxx leuk vinden
Hey tof, clubje oprichten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Kijk met jou kan ik praten.
Ik ben ook anti-homo.
En toch vind je Jamai - Step right up leuk?quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:40 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Kijk met jou kan ik praten.
Ik ben ook anti-homo.
Nee sorryquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:41 schreef McGilles het volgende:
[..]
En toch vind je Jamai - Step right up leuk?
Sorry maar ik ben getrouwd en ik en mijn vrouw vinden de top 2000 erg leuk. Dus hoe is dat mogelijkquote:
Best lief van je dat je vriend het vrouwtje mag zijn....quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben getrouwd en ik en mijn vrouw vinden de top 2000 erg leuk. Dus hoe is dat mogelijk![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Best lief van je dat je vriend het vrouwtje mag zijn....![]()
Ik merk dat je mijn foto boek niet bekeken hebtquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:46 schreef McGilles het volgende:
[..]
Best lief van je dat je vriend het vrouwtje mag zijn....![]()
*kijktquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik merk dat je mijn foto boek niet bekeken hebt![]()
Juist getrouwde nichten vinden het enigjes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Sorry maar ik ben getrouwd en ik en mijn vrouw vinden de top 2000 erg leuk. Dus hoe is dat mogelijk![]()
Child in timequote:Op maandag 26 december 2005 12:40 schreef Thomas87 het volgende:
Stairway to Heaven![]()
November Rain![]()
Bohemian Rhapsody![]()
Let It Be![]()
De studio waar die hele shitzooi wordt uitgezonden, twee trapjes af, deurtje door, naar rechts en daar zit Frits S.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:08 schreef RichardQuest het volgende:
Vlakbij wat?
Die kerel houdt van Blof.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]
De studio waar die hele shitzooi wordt uitgezonden, twee trapjes af, deurtje door, naar rechts en daar zit Frits S.
my two cents..quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is dat genoeg?quote:Op woensdag 28 december 2005 11:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die kerel houdt van Blof.. Ik zeg middelvinger.
Hahahahahaha! inderdaad... Het is gaar omdat iedereen al weet wat er allemaal in de top 10 staat! Maar stiekem zingt iedereen toch heel hard meequote:Op woensdag 28 december 2005 00:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ieder jaar hetzelfde :/ zo gaar
Het zijn niet allemaal singles geweest...laat staan dat ze allemaal in de top 40 hebben gestaanquote:Op woensdag 28 december 2005 11:47 schreef Doc het volgende:
Die achterlijke top 2000 singles...
Wil hier best even wegquote:Op woensdag 28 december 2005 12:08 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Om jou nog net niet uit het pand verwijderd te krijgen.
Kan je die tape/CD/MD van Boudewijn de Groot - Avond niet meejatten en er dan een ander nummer opzetten.quote:
De laatste uren worden vanaf de woonboot van Hans Schiffers uitgezondenquote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Kan je die tape/CD/MD van Boudewijn de Groot - Avond niet meejatten en er dan een ander nummer opzetten..
Zou een mooie grap zijn.
mompelt iets over een torpedo....quote:Op woensdag 28 december 2005 12:36 schreef SCH het volgende:
[..]
De laatste uren worden vanaf de woonboot van Hans Schiffers uitgezonden![]()
Ik dacht één jaar, dat was toen met de Top 100 aller tijden het geval . . .quote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef Djeez het volgende:
Vroeger had je nog de regel dat een plaat minimaal twee jaar oud moest zijn, anders kon je er niet op stemmen. Was dat nu nog maar zo, dan was Anouk met het afgrijselijke 'Girl' nooit de hoogste binnekomer geweest in de Top 1000 op Veronica.
De fans . . .quote:Ohja, welke idioot vindt Boudewijn de groot beter dan Queens meesterwerk ?![]()
Doe je dingquote:Op woensdag 28 december 2005 10:24 schreef SCH het volgende:
Ik zit er vlakbij.
Zal ik iets met een stekker eruit ofzo.....
Waar zeg ik dat het ALLEMAAL singles zijn geweest? Die album tracks in de top 2000 die nooit op single zijn (minder dan 5%) verschenen zijn nou meestal het aardigst omdat die meestal niet dood zijn gedraaid en daar erger ik me dan dus ook iets minder aan. Vandaar dat ik ook met name singles noemde.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Het zijn niet allemaal singles geweest...laat staan dat ze allemaal in de top 40 hebben gestaan![]()
De correlatie tussen de ordening 2004 en 2005 is meer dan ,74 dus om te zeggen dat het ieder jaar het zelfde is te bepleiten.quote:Op woensdag 28 december 2005 12:37 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, SCH. Eén keer zo'n Top 2000 was wel leuk, maar ieder jaar hetzelfde gezanik niet.
't Zal de slechte invloed van de Kerst wel zijnquote:Op woensdag 28 december 2005 11:53 schreef SCH het volgende:
Fijn dat we het jaar zo eensgezind afsluiten Doc
Vroegah was alles beter.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:06 schreef Doc het volgende:
Vroegah, toen de top 2000 nog de Top 100 allertijden was stond volgens mij AC er nog wel in ...
Frits Spits... begon een paar jaar geleden al een hetze tegen Boh Rap...quote:Op woensdag 28 december 2005 12:32 schreef Djeez het volgende:
welke idioot vindt Boudewijn de groot beter dan Queens meesterwerk ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |