quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
C's moeder!quote:Op maandag 26 december 2005 02:13 schreef cerror het volgende:
Mijn moeder./
Wat frank roept!quote:Op maandag 26 december 2005 02:13 schreef killswitch het volgende:
mooi hier verder dus
Neequote:Op maandag 26 december 2005 02:14 schreef ma_jojo het volgende:
En tijd voor kerstliedjes!!!
Of niet..
Nee, kijk en leerquote:Op maandag 26 december 2005 02:14 schreef olsentwinnetje het volgende:
dubbel dicht
Sla jij maar dicht.. auftyfenquote:Op maandag 26 december 2005 02:14 schreef olsentwinnetje het volgende:
dubbel dicht
DP willen opvolgen?quote:Op maandag 26 december 2005 02:16 schreef cerror het volgende:
Ik heb nu zo'n [SC] Flashback.
Toen verknalde één zo'n enorme cockjosti de hele SC.
Zijn naam was DePresident.
En als die nieuwe Emballagemedewerkers in zijn voetsporen willen treden, Ga je gang.
Maar verwacht absoluut geen respect... (niet dat het nodig is op een forum)
is het hier tenminste iets rustigerquote:Op maandag 26 december 2005 02:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Al het tuig is nu dus over 3 topics verdeeld![]()
Blijkbaar geilen ze erop.quote:Op maandag 26 december 2005 02:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
DP willen opvolgen?
dan ben je wel erg laag gezonken
quote:Op maandag 26 december 2005 02:17 schreef Dribbel_ het volgende:
Al het tuig is nu dus over 3 topics verdeeld![]()
net als in de zomer vakantie iddquote:Op maandag 26 december 2005 02:18 schreef cerror het volgende:
Ik kan weer duidelijk merken dat puberaal nederland vrij heeft.
Neuh, maar als het topic niet op een normale manier geopend wordt en ook niet door degene die het zou moeten doen, krijg je dit soort verhalenquote:Op maandag 26 december 2005 02:18 schreef remlof het volgende:
[afbeelding] 302 is nog steeds open, of mogen slowchats van kliekjes weer?
nope maar als je de regels gelezen had had je gezien dat de laatste poster de nieuwe maakt en dat is deze dusquote:Op maandag 26 december 2005 02:18 schreef remlof het volgende:
Dat zeg ik.quote:
De laatste poster van het oude topic opent de nieuwe..quote:Op maandag 26 december 2005 02:18 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 02:19 schreef The_Terminator het volgende:
Degene die het vorige deel heeft afgesloten opend het nieuwe deel.
De toevoeging aan de OP zegt ook al genoeg eigenlijk.
[..]
Deze gaat dus mooi dicht.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:18 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Idd...ik bedoel maar
Ach ja als zij het zo willen dan ga ik ervoor zorgen dat ik de laatste post heb en dan open ik geen Bef topic..gelijk einde aan deze kut reeks
Er is een groot verschil tussen: Rel schoppen en meedoen.quote:Op maandag 26 december 2005 02:18 schreef remlof het volgende:
En dan staan we open voor nieuwe mensen.quote:Op maandag 26 december 2005 02:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
De laatste poster van het oude topic opent de nieuwe..
Zo is het nu en al 100 topics..
Ze passen zich maar aan aan de regels..
Het enige waar zij zich in interesseren is posten posten posten.quote:Op maandag 26 december 2005 02:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh hier heerst een strak regime? In andere slowchats wordt daar niet zo moeilijk over gedaan hoor... Bewijst maar eens te meer wat voor een kliek jullie zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 02:20 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik had die toevoeging wel door hoorquote:
Ja de andere slowchats zijn ook gesloten door gezeik van het bijbehorende groepje sc'ers, want een reeksch wordt niet gesloten door het gezeik van buitenstaanders.quote:Op maandag 26 december 2005 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh hier heerst een strak regime? In andere slowchats wordt daar niet zo moeilijk over gedaan hoor... Bewijst maar eens te meer wat voor een kliek jullie zijn.
niets meer aan toe te voegenquote:Op maandag 26 december 2005 02:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen: Rel schoppen en meedoen.
Meedoen heb ik geen problemen mee mits je jezelf aan de regels houd.
Doe je dat niet: Sterf.
Neuh.. zo strak zijn die regels niet..quote:Op maandag 26 december 2005 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh hier heerst een strak regime? In andere slowchats wordt daar niet zo moeilijk over gedaan hoor... Bewijst maar eens te meer wat voor een kliek jullie zijn.
Nu krijgen we straks dus een stormloop wie de laatste post gaat doenquote:Op maandag 26 december 2005 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik had die toevoeging wel door hoorMaar hier dus verder, als je graag een nieuw deel wilt openen moet je zorgen dat je de laaste post doet
![]()
Het probleem is dat je anders veel dubbeltopics krijgt.quote:Op maandag 26 december 2005 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Daarom ga ik proberen de laatste post te hebben en dan open ik geen topic meer dus en dat betekentquote:Op maandag 26 december 2005 02:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik had die toevoeging wel door hoorMaar hier dus verder, als je graag een nieuw deel wilt openen moet je zorgen dat je de laaste post doet
![]()
regels zijn ingesteld door de modsquote:Op maandag 26 december 2005 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie heeft de eerste BeF geopend dan eignelijk ?quote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
regels zijn ingesteld door de mods
hele reeks is verdomme geopend door een mod
Havocquote:Op maandag 26 december 2005 02:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wie heeft de eerste BeF geopend dan eignelijk ?
als het echt te lang duurt kan er best door iemand anders een topic geopend worden hoorquote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Daarom ga ik proberen de laatste post te hebben en dan open ik geen topic meer dus en dat betekentBEF
Jullie staat niet open voor nieuwe mensen want jullie begonnen al gelijk met zeiken tegen ons in het vorige topic terwijl we nog nix fout deden, ja zo gaan we vanzelf wel ruzie krijgen en sc-enquote:Op maandag 26 december 2005 02:21 schreef DeLeider het volgende:
[..]
En dan staan we open voor nieuwe mensen.
Ja, en dan gaan we huilend bij pappie en mammie op schoot kruipenquote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Daarom ga ik proberen de laatste post te hebben en dan open ik geen topic meer dus en dat betekentBEF
HEt duurde meer dan 10 seconde dus ik dacht dat de kliek was uitgemoord dus ik dacht..laat ik eens een BEF topic openenquote:Op maandag 26 december 2005 02:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
als het echt te lang duurt kan er best door iemand anders een topic geopend worden hoor
maare het enige wat je wil is dus de reeks verzieken?
mooi dat je dat dan ff duidelijk gemaakt hebt
En wat maakt mij een buitenstaander?quote:Op maandag 26 december 2005 02:23 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja de andere slowchats zijn ook gesloten door gezeik van het bijbehorende groepje sc'ers, want een reeksch wordt niet gesloten door het gezeik van buitenstaanders.
Ik geloof niet dat dat om te zieken was, okee ik had niets aan de OP toegevoegd, maar het is toch gewoon een nieuw deel in de reeks, maakt niet zoveel uit wie hem opent toch? Of mogen alleen "bepaalde" users dat?quote:Op maandag 26 december 2005 02:23 schreef Janetje het volgende:
[..]
Neuh.. zo strak zijn die regels niet..
Alleen zij openen dat topic om te zieken.. en dat weet jij ook..
Die toevoeging van ot aan zijn op bewijst dat alleen maar..
Ik bedoel maarquote:Op maandag 26 december 2005 02:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan we huilend bij pappie en mammie op schoot kruipen
Ja, raar he. Wat de nueck had die TT met bef te maken?quote:Op maandag 26 december 2005 02:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jullie staat niet open voor nieuwe mensen want jullie begonnen al gelijk met zeiken tegen ons in het vorige topic terwijl we nog nix fout deden, ja zo gaan we vanzelf wel ruzie krijgen en sc-en
Jullie zeurden al 10 posts ofzo alleen om de TT![]()
was ik dus niet bij maar om eerlijk te zijn erger ik me ook dood aan andere topics die vermelden dat er weer iemand unbanned is dus aan die TT ookquote:Op maandag 26 december 2005 02:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Jullie staat niet open voor nieuwe mensen want jullie begonnen al gelijk met zeiken tegen ons in het vorige topic terwijl we nog nix fout deden, ja zo gaan we vanzelf wel ruzie krijgen en sc-en
Wat heeft dan wel met BeF te maken ? dat kan toch van alles zijnquote:Op maandag 26 december 2005 02:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja, raar he. Wat de nueck had die TT met bef te maken?
Die TT was ook alleen maar omdat je dat idiote nieuws kwijt wou.. voorbeeld: Ik heb dribbel_ nog nooit in BeF gezien..quote:Op maandag 26 december 2005 02:26 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
mja ok das waarquote:Op maandag 26 december 2005 02:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb dribbel_ nog nooit in BeF gezien..
Dat is nu al 238.987.451,23 keer uitgelegd, zelfs door een modquote:Op maandag 26 december 2005 02:27 schreef remlof het volgende:
[..]
En wat maakt mij een buitenstaander?
[..]
Ik geloof niet dat dat om te zieken was, okee ik had niets aan de OP toegevoegd, maar het is toch gewoon een nieuw deel in de reeks, maakt niet zoveel uit wie hem opent toch? Of mogen alleen "bepaalde" users dat?
zoals T_T al zei doet de laatste dat zoadat er geen dubbele topics worden geopend.quote:Op maandag 26 december 2005 02:27 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof niet dat dat om te zieken was, okee ik had niets aan de OP toegevoegd, maar het is toch gewoon een nieuw deel in de reeks, maakt niet zoveel uit wie hem opent toch? Of mogen alleen "bepaalde" users dat?
Klopt op een paar post na kom ik hier nooit. Omdat precies zoals nu weer altijd dezelfde mensen gaan lopen kankeren. Het is hún hokje en daar willen ze samen in weg rotten zonder andere mensen erbij want hier voelen ze zich thuis. Dolletjes, heus.quote:Op maandag 26 december 2005 02:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die TT was ook alleen maar omdat je dat idiote nieuws kwijt wou.. voorbeeld: Ik heb dribbel_ nog nooit in BeF gezien..
Ik kwam vroeger wel een BeFquote:Op maandag 26 december 2005 02:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die TT was ook alleen maar omdat je dat idiote nieuws kwijt wou.. voorbeeld: Ik heb dribbel_ nog nooit in BeF gezien..
Dat topic was wel degelijk om te zieken..quote:Op maandag 26 december 2005 02:27 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Als je het zo wilt spelen dan post ik gewoon door jou slotje heen en open ik een nieuw deelquote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Jaquote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef cerror het volgende:
Wat is het nut van gerel?
In de OP staat er dat er geen postkrikken word toegestaan.
Is dat het punt?
dat gerel gebeurde vanzelf omdat we al gelijk niet welkom waren hierquote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef cerror het volgende:
Wat is het nut van gerel?
In de OP staat er dat er geen postkrikken word toegestaan.
Is dat het punt?
cerror was te laat, zo erg zelfs dat ie in de TT het nummer al had opgehoogd.... Zijn jullie in de DDR opgevoed ofzo?quote:Op maandag 26 december 2005 02:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
zoals T_T al zei doet de laatste dat zoadat er geen dubbele topics worden geopend.
bijna alle SC topics hebben die regel, heel simpel en effectief
Doe is nietquote:Op maandag 26 december 2005 02:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je het zo wilt spelen dan post ik gewoon door jou slotje heen en open ik een nieuw deel![]()
toch verdacht dat er ineens een groep hier gezammelijk komt posten en baggeren niet?quote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Klopt op een paar post na kom ik hier nooit. Omdat precies zoals nu weer altijd dezelfde mensen gaan lopen kankeren. Het is hún hokje en daar willen ze samen in weg rotten zonder andere mensen erbij want hier voelen ze zich thuis. Dolletjes, heus.
Zeker mmruasassaauuuu of niet.quote:Op maandag 26 december 2005 02:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je het zo wilt spelen dan post ik gewoon door jou slotje heen en open ik een nieuw deel![]()
laat nou maar tis maar fok hoorquote:Op maandag 26 december 2005 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
cerror was te laat, zo erg zelfs dat ie in de TT het nummer al had opgehoogd.... Zijn jullie in de DDR opgevoed ofzo?
Trustenquote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga maar slapen en andere x proberen in BeF dag liefies
[afbeelding]
14.hiv!quote:Op maandag 26 december 2005 02:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mennnnn.... die meid is ziek, heeft allemaal blauwe strepen!quote:Op maandag 26 december 2005 02:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
dat gerel gebeurde vanzelf omdat we al gelijk niet welkom waren hier
ok en laten we nu lief doen tegen elkaar en elkaar een kans geven
[afbeelding]
peace
Neen, iets dat in bef speelt en anders een zin met bier en frituur erin. Onthouden en niet meer vergeten, grote jongen.quote:Op maandag 26 december 2005 02:28 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Wat heeft dan wel met BeF te maken ? dat kan toch van alles zijn
Nee, helemaal niet..quote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ik kwam vroeger wel een BeF
Krijg ik nu extra privilege?
ik zie weinig frituurachtigs in de TT nuquote:Op maandag 26 december 2005 02:34 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Neen, iets dat in bef speelt en anders een zin met bier en frituur erin. Onthouden en niet meer vergeten, grote jongen.
Zie mijn vorige post, 302 was allang open en cerror had em al gezien, dus wie loopt er nu te zieken?quote:Op maandag 26 december 2005 02:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat topic was wel degelijk om te zieken..Kom op..
En zoals ik al zei.. de laatste user opent hem... dat is een tot voor kort ongeschreven regel, en daar houden we ons aan.. nieuwkomers moeten dat ook..
Nee dat is geen strakke regel, maar geef de laatste poster iig de kans...
De meeste BeFers zijn idd best liefquote:Nou.. allemaal vriendjes?
Regeltjes zijn goed?
We zijn allemaal lief.. zo.
Heb je wel, die smink weer van je gezicht poetsen, en je brilletje weer opzettenquote:Op maandag 26 december 2005 02:34 schreef cerror het volgende:
Trekt deze reeks van die pubertjes die er anders nooit zijn aan ofzo?
Van die acné vervuilde clearasil geesten die denken van: Postkrikken of rellen voor beginners, kheb toch niets beters te doen.
Geeft verder niet, het nieuwe deel is er. Daarbij miste bij dat andre topic de OP en werd later één of andere onnozele zin toegevoegd. Ik heb het nummer van dit topic even aangepast om het te compenseren.quote:Op maandag 26 december 2005 02:32 schreef remlof het volgende:
[..]
cerror was te laat, zo erg zelfs dat ie in de TT het nummer al had opgehoogd.... Zijn jullie in de DDR opgevoed ofzo?
Waarom begin je nou weer ruzie te maken het was klaar tochquote:Op maandag 26 december 2005 02:34 schreef cerror het volgende:
Van die acné vervuilde clearasil geesten die denken van: Postkrikken of rellen voor beginners, kheb toch niets beters te doen.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:34 schreef zapsel het volgende:
[..]
Mennnnn.... die meid is ziek, heeft allemaal blauwe strepen!![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 02:18 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Zeg we hoeven je toch niet weer te laten janken of wat?
So fuckiin what?quote:Op maandag 26 december 2005 02:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik zie weinig frituurachtigs in de TT nu
Ik ben noch puber noch postopkrikker cerror...quote:Op maandag 26 december 2005 02:34 schreef cerror het volgende:
Raar dat je dan een doodsverwensing in de TT laatquote:Op maandag 26 december 2005 02:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geeft verder niet, het nieuwe deel is er. Daarbij miste bij dat andre topic de OP en werdt later één of andere onnozele zin toegevoegd. Ik heb het nummer van dit topic even aangepast om het te compenseren.
Je gaat zo wel tegen het Fok! beleid in dat de SC van kliekjes ontmoedigt...quote:Op maandag 26 december 2005 02:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geeft verder niet, het nieuwe deel is er. Daarbij miste bij dat andre topic de OP en werdt later één of andere onnozele zin toegevoegd. Ik heb het nummer van dit topic even aangepast om het te compenseren.
Heb je nog een nieuwe reactie??quote:
Zelfde, weltrusten iedereenquote:Op maandag 26 december 2005 02:39 schreef killswitch het volgende:
maargoed genoeg gelul weer, iedereen is hier wat mij betreft welkom, zolang er maar niet gebaggerd of post gekrikt word, en nu ben ik slapen
loaterz
Oh, jij bent ook weer op je wekelijkse kruistocht tegen [BeF]?quote:Op maandag 26 december 2005 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gaat zo wel tegen het Fok! beleid in dat de SC van kliekjes ontmoedigt...
Nu moet je even wat grof brood eten want je diarree neemt erge vormen aan.quote:Op maandag 26 december 2005 02:36 schreef zapsel het volgende:
[..]
Heb je wel, die smink weer van je gezicht poetsen, en je brilletje weer opzetten![]()
En toch zag ik je in ieder moemoe topic weer helemaal wegzwijmelen.quote:Op maandag 26 december 2005 02:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben noch puber noch postopkrikker cerror...
Wel bierliefhebber trouwens!
remlof, bitch op met dat klikjes gezeur van je, tis oud uitgekotst en het enige wat je doet is herhalen, dus rot ff op wil jequote:Op maandag 26 december 2005 02:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Je gaat zo wel tegen het Fok! beleid in dat de SC van kliekjes ontmoedigt...
* Denkt aan een meisje en een badkuip.quote:Op maandag 26 december 2005 02:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Nu moet je even wat grof brood eten want je diarree neemt erge vormen aan.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:40 schreef cerror het volgende:
[..]
En toch zag ik je in ieder moemoe topic weer helemaal wegzwijmelen.
Ik jou lief vinden....quote:Op maandag 26 december 2005 02:30 schreef zapsel het volgende:
Ik weet dat je mij lief vind cerror, maar je topictitel snap ik niet!![]()
Maar als ik in congo woonde snapte ik hem misschien wel
Hitler is joodquote:Op maandag 26 december 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik jou lief vinden....
En hitler knuffelt een jood.
quote:
Kleindeels.quote:
Weet je overigens ook waar zijn haat vandaan komt?quote:
Maar genoeg gezeurt tegen elkaar nuquote:Op maandag 26 december 2005 02:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik jou lief vinden....
En hitler knuffelt een jood.
Hij heeft gewoon geld gekregen van rijke joden om de armere joden naar Israel (toenmalig palestiena) te jagenquote:Op maandag 26 december 2005 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Weet je overigens ook waar zijn haat vandaan komt?
Tief toch op, zodra je schaamhaar krijgt kom je maar terug.quote:Op maandag 26 december 2005 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
Hé Cerror, heb je geen betere TT?![]()
Hij zat in een slowchattopic?quote:Op maandag 26 december 2005 02:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Weet je overigens ook waar zijn haat vandaan komt?
Ok, educatie doet jou nog wel goed de komende jaren.quote:Op maandag 26 december 2005 02:43 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon geld gekregen van rijke joden om de armere joden naar Israel (toenmalig palestiena) te jagen
Tief jij maar op met je achterlijke klote TT.quote:Op maandag 26 december 2005 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Tief toch op, zodra je schaamhaar krijgt kom je maar terug.
Ga jij dat checken?quote:Op maandag 26 december 2005 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Tief toch op, zodra je schaamhaar krijgt kom je maar terug.
Hoezo...tis toch een goede theoriequote:Op maandag 26 december 2005 02:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Ok, educatie doet jou nog wel goed de komende jaren.
[BeF] #302 - Ondanks Kerst, toch aan de vetpanquote:Op maandag 26 december 2005 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
Ja oei, misschien heb ik daar wel 50 posts aan besteedquote:Op maandag 26 december 2005 02:40 schreef cerror het volgende:
[..]
En toch zag ik je in ieder moemoe topic weer helemaal wegzwijmelen.
Jij bent hier de enige die de TT kan veranderen dus verzin iets leuks .quote:Op maandag 26 december 2005 02:43 schreef The_Terminator het volgende:
Komop demoon, wil jij niet heel even kijken.quote:
Je praat echt poep. Pas als je hier een weekje hebt gelurkt en niet alleen flauw komt meedoen op avonden als deze mag je weer eens een oordeel gaan vellen over nieuwe mensen in [BeF].quote:Op maandag 26 december 2005 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja oei, misschien heb ik daar wel 50 posts aan besteed
En nee ik ben niet aan m'n wekelijkse crusade tegen BeF bezig, ik schrik alleen van jullie bijna xenofobe reacties.... Dit is een open forum, maar jullie zijn zoooo bang voor vreemde invloeden in jullie sc, het is bijna eng.
Maar groet, lul rustig verder over bier en frituur dan doe ik misschien nog wel mee als ik me welkom voel.
Dat word em, Cerror kan toch niet normaal reageren, dus dan maar zo.quote:Op maandag 26 december 2005 02:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
[BeF] #302 - Ondanks Kerst, toch aan de vetpan
Beste jongeman, in een open forum gaan we niet posten als een hondsdolle jostidirigent.quote:Op maandag 26 december 2005 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja oei, misschien heb ik daar wel 50 posts aan besteed
En nee ik ben niet aan m'n wekelijkse crusade tegen BeF bezig, ik schrik alleen van jullie bijna xenofobe reacties.... Dit is een open forum, maar jullie zijn zoooo bang voor vreemde invloeden in jullie sc, het is bijna eng.
Maar groet, lul rustig verder over bier en frituur dan doe ik misschien nog wel mee als ik me welkom voel.
Kan dit topic ook naar C&H...we beginnen al over hitler enzo..quote:Op maandag 26 december 2005 02:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat word em, Cerror kan toch niet normaal reageren, dus dan maar zo.
normaal = zoals altijd.quote:Op maandag 26 december 2005 02:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat dacht je van dit: Bier deed ons kutpubers vergeten.quote:Op maandag 26 december 2005 02:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat mag best hoorquote:Op maandag 26 december 2005 02:47 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Kan dit topic ook naar C&H...we beginnen al over hitler enzo..
Wie ben jij nou weerquote:Op maandag 26 december 2005 02:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat mag best hoor
Er mag best veel namelijk. Het enige wat we vragen is dat je de drie halve regels die we hebben wél respecteert
Beste jongeman, waar was jij de laatste tijd.quote:
Helaas is al dit nu kennelijk ontopic. En nee het is geen alternatief voor bagger, maar dàt moet je tegen de ONZ mods zeggen die in de sluitpost van een baggertopic hierheen verwijzenquote:Op maandag 26 december 2005 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Beste jongeman, in een open forum gaan we niet posten als een hondsdolle jostidirigent.
Je hoeft ook niet te diep na te denken, maar het is geen alternatief voor één van Pauls, jouw etc. baggertopics.
Lees even mee, en post eens ontopic..
En ik ben nu zo mild als een fucking dove-zeepje dus ga nu niet de lolbroek uithangen.
wtf is een idioom..klinkt erg eng...gebruikten ze dat in de 2e wereld oorlog ofzo?quote:Op maandag 26 december 2005 02:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Beste jongeman, waar was jij de laatste tijd.
Hard bezig je idioom Frans op te stampen?
Als je eerder was geweest en normaal had gereageerd misschien wel. Ik laat hem nu mooi zo staan. Moet je in het vervolg maar normaal reageren op een reactie van mij. Gebruik die titel maar voor een volgend deel.quote:Op maandag 26 december 2005 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Wat dacht je van dit: Bier deed ons kutpubers vergeten.
In ieder geval beter dan die kuthippietitel.
verkapt kijk mij eensch stoer doen met m'n rechten, fear me bitches!quote:Op maandag 26 december 2005 02:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je eerder was geweest en normaal had gereageerd misschien wel. Ik laat hem nu mooi zo staan. Moet je in het vervolg maar normaal reageren op een reactie van mij. Gebruik die titel maar voor een volgend deel.
Dus jouw denkmethode is maar een enkele verbinding?quote:Op maandag 26 december 2005 02:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Helaas is al dit nu kennelijk ontopic. En nee het is geen alternatief voor bagger, maar dàt moet je tegen de ONZ mods zeggen die in de sluitpost van een baggertopic hierheen verwijzen
Zo en nu nog een biertje
ph34r teh 1337h4xm0dquote:Op maandag 26 december 2005 02:53 schreef DeLeider het volgende:
[..]
verkapt kijk mij eensch stoer doen met m'n rechten, fear me bitches!
Zie ik eruit als een hulpverleenster?!?!?! Gedraag ik me er als een?!?!?!?!quote:Op maandag 26 december 2005 02:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Komop demoon, wil jij niet heel even kijken.
1 seconde, all I ask.
Hehe, grapjas!quote:
quote:Op maandag 26 december 2005 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hehe, grapjas!
Idioom is woordjes, als ik me niet vergis. Heb je toch al heel wat geleerd vanavond
Ben jij moderator in Onzin?quote:Op maandag 26 december 2005 02:51 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Als je eerder was geweest en normaal had gereageerd misschien wel. Ik laat hem nu mooi zo staan. Moet je in het vervolg maar normaal reageren op een reactie van mij. Gebruik die titel maar voor een volgend deel.
Maar je loopt wel met zo'n plastieken geldding voor Gehandicaptenquote:Op maandag 26 december 2005 02:53 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een hulpverleenster?!?!?! Gedraag ik me er als een?!?!?!?!
NEE.
Dus je antwoord?
NEE!
Dat lucht op..
Heb je mij dat ooit zien doen hier?quote:Op maandag 26 december 2005 02:53 schreef cerror het volgende:
...
POSTENPOSTENPOSTENONZINTTIETENBIERWHAHAWHAH!!!????
...
BIER TIETEN WHEEIUEI!! !124524!~1!1
...
Dat moet je wel doen, c. wil nog wel eens uit z'n Franse slof schieten bij het openen van een BeFquote:Op maandag 26 december 2005 02:55 schreef olsentwinnetje het volgende:
Overigens heb ik vakantie en hoef ik dus frans niet te leren
Dat komt omdat je triest bent. Zo gaat dat ook in het echte leven, mogen mensen je niet omdat je een zeikerd bent, wordt je afgezeken.quote:Op maandag 26 december 2005 02:55 schreef zapsel het volgende:
Ik vind eigenlijk, en ik zal wel weer verkeerd reageren orso....
dat t nu wel leuk geweest is en dit topic dicht kan..
Ik ben zelf al genoeg afgezeken in topics hier, maar na 250 reacties vind ik deze ookwel zat
het is leuk geweest, maar nu is het saai
Och gut, is je mannelijkheid ietsje rood aangelopen hier?quote:Op maandag 26 december 2005 02:55 schreef zapsel het volgende:
Ik vind eigenlijk, en ik zal wel weer verkeerd reageren orso....
dat t nu wel leuk geweest is en dit topic dicht kan..
Ik ben zelf al genoeg afgezeken in topics hier, maar na 250 reacties vind ik deze ookwel zat
het is leuk geweest, maar nu is het saai
Hoer, een collectenbus wordt zo'n ding genoemd.quote:Op maandag 26 december 2005 02:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar je loopt wel met zo'n plastieken geldding voor Gehandicapten
PFT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |