Nee hoorquote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef doka het volgende:
Te laat zekerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef MissHobje het volgende:
neehoor prima optijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, mij ook, maar heb gisteren voor het eerst in bijna 2 jaar zo'n 12 uur in bed gelegen, waarvan ik dan ook nog 90 % van de tijd sliepquote:Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
uhm.. nee niet echt, de "nacht van cuall"heft me behoorlijk ontregeld geloof ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welkom in deze afkick wereld, fijn dat je het licht gezien hebtquote:Op maandag 26 december 2005 00:45 schreef I_doubt het volgende:
De Profundis clamavi ad te domine Fok
knip
Fok leeft nog!
I_doubt, schuchter en vol twijfel had het pad hervonden.
En hoe gaat het met jullie?
Ook een leuke Eerste Kerstdag gehad?
quote:Op maandag 26 december 2005 00:45 schreef I_doubt het volgende:
De Profundis clamavi ad te domine Fokom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
uhm.. nee niet echt, de "nacht van cuall"heft me behoorlijk ontregeld geloof ik.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh maar dan komt het dus niet door mijquote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, mij ook, maar heb gisteren voor het eerst in bijna 2 jaar zo'n 12 uur in bed gelegen, waarvan ik dan ook nog 90 % van de tijd sliepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 00:45 schreef I_doubt het volgende:
De Profundis clamavi ad te domine Fok
Het gebeurde.....
[KNIP]
I_doubt, schuchter en vol twijfel had het pad hervonden.
Ik ook niet, maar smorgen wel weer verplicht op tijd eruit. Ach ja, we hadden plezier daar gaat 't omquote:Op maandag 26 december 2005 00:57 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.heb er ook last van, ik kom 's avonds mijn bed niet meer inJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaa....? echt....... ? ooitttt...?quote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar smorgen wel weer verplicht op tijd eruit. Ach ja, we hadden plezier daar gaat 't omom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De rest komt vanzelf weer wel goed, ooit
quote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar smorgen wel weer verplicht op tijd eruit. Ach ja, we hadden plezier daar gaat 't omom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De rest komt vanzelf weer wel goed, ooit
Hoi SuperMammiequote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo lieve BB vriendjes en vriendinnetjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kom even uitbuiken na eerste Kerstdagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Was even de topics aan het (verder) doorspitten en zag dat er echt geluid uit de streams kwamen?? Van de bouwvakkers?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hai wickedangelquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Zoooo ik kom nog maar eens effe buurtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil niet, ik wil niet, maar de lokroep van dit fijne (sub)forum is gewoon te grootom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
Hallo lieve BB vriendjes en vriendinnetjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kom even uitbuiken na eerste Kerstdagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Was even de topics aan het (verder) doorspitten en zag dat er echt geluid uit de streams kwamen?? Van de bouwvakkers?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Zoooo ik kom nog maar eens effe buurtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil niet, ik wil niet, maar de lokroep van dit fijne (sub)forum is gewoon te grootom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga een bos bloemen in ontvangst nemen en dan heeeeeeeeeeeeel hard wegrennenquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai wickedangelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet je er niet teveel tegen verzetten joh, afkicken moet je langzaam aan doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat hoorde ik, heb je een date aan BB over gehoudenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja lachuh joh, ze vonden zelfs op een gegeven moment 250 euro, werd het zelfs nog spannend ookquote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef I_doubt het volgende:
Ik vind jullie best knap.
Mijn frustratie nav de exit was best wel groot.
Op vreemd plekken (bv supermarkten) ging ik mopperen tegen cassières.
Die moesten af en toe wel lachen
Van Arliator?quote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga een bos bloemen in ontvangst nemen en dan heeeeeeeeeeeeel hard wegrennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga een bos bloemen in ontvangst nemen en dan heeeeeeeeeeeeel hard wegrennenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trust Manu, en strekte met de ziekenboegquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, ik ga nu nog even filmpje kijken in bed, tot morgen allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is de statistiekenman weer, twee tot de tiende machtquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef Arcee het volgende:
Deeltje 1024.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
210om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Extreem cool.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustequote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:
Luitjes, ik val letterlijk in slaap achter mijn pc.. Volgens mij kan ik dus beter naar bed gaan nu op de streams gebeurt nu toch niets
Fijne avond/nacht verder... en tot morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja is me verteld dat er nog best hoop voor me is. Begon me weer redelijk normaal te gedragen zeiden ze zelfs.quote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Jaaa....? echt....... ? ooitttt...?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:
Luitjes, ik val letterlijk in slaap achter mijn pc.. Volgens mij kan ik dus beter naar bed gaan nu op de streams gebeurt nu toch niets
Fijne avond/nacht verder... en tot morgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet de Jostiflip doen in de supermarkt, de ervaringen zijn zéér positiefquote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef I_doubt het volgende:
Ik vind jullie best knap.
Mijn frustratie nav de exit was best wel groot.
Op vreemd plekken (bv supermarkten) ging ik mopperen tegen cassières.
Die moesten af en toe wel lachen
Als je het al weet, waarom vraag je 't danquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef doka het volgende:
[..]
Van Arliator?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, en dan kruipt het bloed waar het niet gaan kan he?quote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef Arcee het volgende:
Deeltje 1024.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
210om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Extreem cool.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trust, ga maar snel je bed in danquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
Tot morgen Teamlead. Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
Mooie verhandeling van je in de vorige SCquote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Slaap lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en tot een volgende keer.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef Arcee het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Doei doei Manu, slaap lekker straksquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Manu82 het volgende:
Nouja, ik ga nu nog even filmpje kijken in bed, tot morgen allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi supermom, goeie eerste kerstdag gehad?quote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef teamlead het volgende:
ik accepteer de cookies.
Meen je niet!!!quote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja lachuh joh, ze vonden zelfs op een gegeven moment zelfs 250 euro, werd het zelfs nog spannend ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahahaha JOSTIFLIP!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef M-en-A het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Die cassières zijn ondertussen wel wat gewend als er Fokkers "JOSTIFLIP" roepen als ze boodschappen doenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja is me verteld dat er nog best hoop voor me is. Begon me weer redelijk normaal te gedragen zeiden ze zelfs.
Heb voorlopig vandaag als therapie iedereen maar knettergek gemaakt, ze hadden het uitgeroepen tot spelletjesdag dat hebben ze geweten ook. Niemand wil meer met me spelen nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus maar naar huisgevlucht en snel m'n toevlucht hier gezocht
Heeft de kleine gisteren al gedaanquote:Op maandag 26 december 2005 01:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Je moet de Jostiflip doen in de supermarkt, de ervaringen zijn zéér positiefom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja is me verteld dat er nog best hoop voor me is. Begon me weer redelijk normaal te gedragen zeiden ze zelfs.
Heb voorlopig vandaag als therapie iedereen maar knettergek gemaakt, ze hadden het uitgeroepen tot spelletjesdag dat hebben ze geweten ook. Niemand wil meer met me spelen nuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus maar naar huisgevlucht en snel m'n toevlucht hier gezocht
Waar kwam dat geld vandaanquote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja lachuh joh, ze vonden zelfs op een gegeven moment 250 euro, werd het zelfs nog spannend ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heeft de kleine gisteren al gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geloof me jewilt niet dat ze dat in de supermarkt doen, met een gevulde bus en dan nog vrolijk door blijven roepen ook "kijk mama jostiflip, nog een keer"Probeer ze dan nog aar eens wijs te maken dat ze dat niet van jou heeft geleerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Heeft de kleine gisteren al gedaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geloof me jewilt niet dat ze dat in de supermarkt doen, met een gevulde bus en dan nog vrolijk door blijven roepen ook "kijk mama jostiflip, nog een keer"Probeer ze dan nog aar eens wijs te maken dat ze dat niet van jou heeft geleerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja was gezellie hoor, voor het eerst surprises gemaakt en wonderwel goed gelukt allemaal en vreselijk gelachen! Zelfs nog Twister gedaan met de kids!quote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi supermom, goeie eerste kerstdag gehad?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heej Beertje!quote:Op maandag 26 december 2005 01:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Slaap lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thnx, WA.quote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooie verhandeling van je in de vorige SCom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij vermoeden dat het van het geld van Roel kwam. Toen dat moest worden verstopt, er was toen geld verdwenen en Chantal werd er van verdacht. Maar zeker weten doen we het niet, Het kan niet uit de kluis komen want die zat op slot.quote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Waar kwam dat geld vandaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Tell me about it. Ik denk dat ik tijdens BB5 alvast mijn complete drankquotum voor 2006 heb opgebruiktquote:Op maandag 26 december 2005 01:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar ik moest (tot mijn spijtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) stimulerende middelen gebruiken, zoals alcohol en koffie.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wishfull thinking heet dat denk ik!quote:Op maandag 26 december 2005 01:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ja dan voel je je misschien wat ongemakkelijk. Maar misschien denken die anderen in de winkel wel..... "DAT WIL IK OOK"Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(positieve benadering heet dat geloof ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
Ik moet er ook broodnodig vandoor richting slaapplaats. Cadeautjes inpakken bijna klaar, ook wat voor morgen bewaard. Ik wou jullie nog opzadelen met een rudimentair ideetje wat ik in een flits aan me voorbij zag trekken.
Als we een topic zouden maken met daarin een aantal vrijwillige bewoners.
Die bewoners kunnen alleen posten in dat topic. Niemand anders kan daar posten.
De rest beziet het gedrag van de bewoners en levert commentaar.
Afijn, net BB dus, en er moet nog wel e.e.a. ingevuld worden geloof ik.
Zou dat helpen? Met afkicken?
Truste allen tesamen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Truste deminsquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
Ik moet er ook broodnodig vandoor richting slaapplaats. Cadeautjes inpakken bijna klaar, ook wat voor morgen bewaard. Ik wou jullie nog opzadelen met een rudimentair ideetje wat ik in een flits aan me voorbij zag trekken.
Truste allen tesamen!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trust Deminsquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
Ik moet er ook broodnodig vandoor richting slaapplaats.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Hey supermomquote:Op maandag 26 december 2005 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja was gezellie hoor, voor het eerst surprises gemaakt en wonderwel goed gelukt allemaal en vreselijk gelachen! Zelfs nog Twister gedaan met de kids!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Heej Beertje!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hahahaha, had je toch weer een BB gevoel bij de kerstquote:Op maandag 26 december 2005 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zelfs nog Twister gedaan met de kids!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Trustequote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
ik accepteer de cookies.
Wat bizar. Dan heeft Roel dus geen 10.000 euro, maarruh... help me even... 9750 euro? Hij zal het toch wel helemaal hebben nageteldquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Wij vemoeden dat het van het geld van Roel kwam, toen dat moest worden verstopt, er was toen geld verdwenen en Chantal werd er van verdacht. Maar zeker weten doen we het niet, Het kan niet uit de kluis komen want die zat op slot.
Machten van 2 roeleren zwaar de statistiekenpan uit.quote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is de statistiekenman weer, twee tot de tiende machtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trusten deminsquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
ik accepteer de cookies.
Truste Deminsquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
ik accepteer de cookies.
Oke, dan moeten we [BB SC 2048] zien te halen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Machten van 2 roeleren zwaar de statistiekenpan uit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tell me about it. Ik denk dat ik tijdens BB5 alvast mijn complete drankquotum voor 2006 heb opgebruiktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap ook lekker demins!quote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
ik accepteer de cookies.
Is wel een mooi idee, slaap lekker, en fijne dag morgen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
ik accepteer de cookies.
Dan moeten we hier een jaar blijven posten... dat overleef ik niet.quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef doka het volgende:
[..]
Oke, dan moeten we [BB SC 2048] zien te halen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik dacht al dat ze de flessen steeds kleiner maakten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuurlijk wel. Kom op, doorbikkelenquote:Op maandag 26 december 2005 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan moeten we hier een jaar blijven posten... dat overleef ik niet.
Neehee. En dat BB Hotel, dat ga ik ook niet eh... trekken.quote:Op maandag 26 december 2005 01:26 schreef doka het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Kom op, doorbikkelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
volgens mij zaten er gaatjes in de bodem gepriktquote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik dacht al dat ze de flessen steeds kleiner maakten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welkom terug angelquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom terug angelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallo allemaal... BEWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom terug angelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hallo allemaal... BEWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi. Je hebt alle actie net gemist.quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Lig niet aan jou hoor, is ook gewoon zo.quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef cuall het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ja, maar mogelijk heeft hij het wel gemeld, maar is het geld nooit boven water gekomen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat bizar. Dan heeft Roel dus geen 10.000 euro, maarruh... help me even... 9750 euro? Hij zal het toch wel helemaal hebben nageteldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik sta toevallig aan de andere kant en vang je op, in overleg met Arliator, wantquote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ja en toen kwam er toch nog twintig euro ofzo boven water? Blijft vreemd.quote:Op maandag 26 december 2005 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Alleen het geld van Roel heeft omzwervingen door het huis gemaakt. Het kan ook nog zo zijn dat het Rob was. Die had ook een deel van dat geld ergens verstopt.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef doka het volgende:
[..]
Oke, dan moeten we [BB SC 2048] zien te halen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb alles teruggelezen net... pffffffff ik heb geen nagels meer over van de spanning zegquote:Op maandag 26 december 2005 01:29 schreef doka het volgende:
[..]
Hoi. Je hebt alle actie net gemist.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi FBquote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Hai FBquote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Nou gezellig, dan gaan we de stad in en maken we er een echte meidenavond vanquote:Op maandag 26 december 2005 01:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik sta toevallig aan de andere kant en vang je op, in overleg met Arliator, want
- lang, zo hard kun je toch niet rennen,
- word je moe van, en dat wil je niet,
- en nog een paar redenen die me zo gauw niet te binnen schietenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi I_Dquote:Op maandag 26 december 2005 01:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hoi FBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zijn jouw nachten ook lang en eenzaam (maar niet alleen) terwijl het hele huis snurkt van een apres 1e kerstdag?
Ha geniaal meesterbreinquote:Op maandag 26 december 2005 01:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai FBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij bang voor mij??quote:Op maandag 26 december 2005 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou gezellig, dan gaan we de stad in en maken we er een echte meidenavond vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Of was het de bedoeling dat ik hier bang van werdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach wij hebben andere kwaliteitenquote:Op maandag 26 december 2005 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha geniaal meesterbreinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We weten voortaan dat rekenpuzzels niet aan ons besteed zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welja... dat wordt makkelijk gecompenseerd (kuch)quote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ach wij hebben andere kwaliteitenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., als je overal goed in benJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoi FBquote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Vlijmscherp? Valt wel mee tochquote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jij bang voor mij??
Met je vlijmscherpe tong?
Maar ik ben ik cactusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welja... dat wordt makkelijk gecompenseerd (kuch)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ha SuperMomquote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Hoi FBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uit principe lees ik het AD nietquote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
Is het trouwens al bekend of Dido en Roel in het AD hebben gestaan, of nog komen?
Nee, ik heb er behalve in dat intervieuw nog niks over gelezen, zal dinsdag dan wel komenquote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef Foreverblue het volgende:
Is het trouwens al bekend of Dido en Roel in het AD hebben gestaan, of nog komen?
De Telegraaf was veelste druk met het controleren of het wel eerlijk ging allemaalquote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Uit principe lees ik het AD nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat denk ik dan ook wel ja.quote:Op maandag 26 december 2005 01:41 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, ik heb er behalve in dat intervieuw nog niks over gelezen, zal dinsdag dan wel komen
Ik heb antwoorden van je gezien dat ik me, inlevende in het slachtoffer, stierf onder jouw medogenloze priemprikken. En dat voelde niet prettig.quote:Op maandag 26 december 2005 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vlijmscherp? Valt wel mee tochom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja dat was echt een kutstukje, met een hele kleine foto van Joost, om wie het in feite draaide.quote:Op maandag 26 december 2005 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
De Telegraaf was veelste druk met het controleren of het wel eerlijk ging allemaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In het AD (mijn principes liggen op dat gebied niet zo zwaar) stond ook niet veel meer hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja dat was echt een kutstukje, met een hele kleine foto van Joost, om wie het in feite draaide.
Aiaiai... moet ik me met terugwerkende kracht toch nog schuldig gaan voelenquote:Op maandag 26 december 2005 01:42 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb antwoorden van je gezien dat ik me, inlevende in het slachtoffer, stierf onder jouw medogenloze priemprikken. En dat voelde niet prettig.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier gewoon bij de deurquote:Op maandag 26 december 2005 01:44 schreef cuall het volgende:
Waar is de verjaardagskalender gebleven?
Bij ons op het toiletquote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hier gewoon bij de deurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We gaan door tot we aan het gaatje zijn...quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef koffiekoppen het volgende:
hoelang gaan jullie nog door... jullie weten dat het al is afgelopen?
Kwam hij er dus nóg bekaaider vanafquote:Op maandag 26 december 2005 01:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
In het AD (mijn principes liggen op dat gebied niet zo zwaar) stond ook niet veel meer hoor.
Ergens op pagina 5 een klein stukje met fotootje: Joost winnaar big brother.
WC deuren. Verbazingwekkend hoe vaak die daar hangt.quote:Op maandag 26 december 2005 01:44 schreef cuall het volgende:
Hier eerst ook, maar dan keek ik er gewoon nog steeds niet op :quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij ons op het toiletom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij zijn van die WO II-veteranen, na vijftig jaar duiken we op een Indonesisch eilandje op, geweer in de aanslag.quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef koffiekoppen het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 01:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
WC deuren. Verbazingwekkend hoe vaak die daar hangt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wie zegt dat?quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef koffiekoppen het volgende:
Die kans zit er dik in ja. Ik ben benieuwd of die al een contract heeft aangeboden gekregen voor bij de tv... hij lijkt me geknipt als showmaster.quote:Op maandag 26 december 2005 01:46 schreef cuall het volgende:
In de Gelderlander stond een aardig groot stuk, maar goed dat zal ook komen doordat Joost uit Nijmegen komt
Een vd mooiste dingen in dit leven (en ik heb een heel leven geleid en geleden afgelopen drie dagen)quote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Aiaiai... moet ik me met terugwerkende kracht toch nog schuldig gaan voelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hehe okquote:Op maandag 26 december 2005 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij zijn van die WO II-veteranen, na vijftig jaar duiken we op een Indonesisch eilandje op, geweer in de aanslag.
Hahaha met die Japanner toen ja... geweldig.quote:Op maandag 26 december 2005 01:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wij zijn van die WO II-veteranen, na vijftig jaar duiken we op een Indonesisch eilandje op, geweer in de aanslag.
Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topicquote:Op maandag 26 december 2005 01:44 schreef cuall het volgende:
Het is hier nog steeds open huis, dus er is nog niets geloten hoorquote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef koffiekoppen het volgende:
De nieuwe Carlo Boszhart... met Lieske als de nieuwe Irene Moors.quote:Op maandag 26 december 2005 01:48 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Die kans zit er dik in ja. Ik ben benieuwd of die al een contract heeft aangeboden gekregen voor bij de tv... hij lijkt me geknipt als showmaster.
En anders doen we als Roel... kraken we de tent gewoon hierquote:Op maandag 26 december 2005 01:49 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Het is hier nog steeds open huis, dus er is nog niets geloten hoor
Nou dan ben je mij aan het verkeerde adres hoor, schatquote:Op maandag 26 december 2005 01:48 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Een vd mooiste dingen in dit leven (en ik heb een heel leven geleid en geleden afgelopen drie dagen)
is iemand een schuldcomplex aanpraten.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was lekker eerderquote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef cuall het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.gevondenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je leest echt alle SC's na?quote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
Zit nu pas op SC BB 1015 bij te lezen (pffff ja sorry maar ik probeer mijn sociale leven weer op te pakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) en zie er een opmerking staan over MediaWatchers en dat het daar zo gemoedelijk toe gaatJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik kwam het eerst in aanraking met BB(1) via MW maar kwam al snel op Fok! terecht omdat het hier ten eerste sneller ging met postenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en ten tweede omdat je hier zo lekker je botte zelf kan zijnJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(oke sommige users te botJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
MW is echt een bejaardentehuis in vergelijking met hier.quote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
Zit nu pas op SC BB 1015 bij te lezen (pffff ja sorry maar ik probeer mijn sociale leven weer op te pakkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) en zie er een opmerking staan over MediaWatchers en dat het daar zo gemoedelijk toe gaatJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik kwam het eerst in aanraking met BB(1) via MW maar kwam al snel op Fok! terecht omdat het hier ten eerste sneller ging met postenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en ten tweede omdat je hier zo lekker je botte zelf kan zijnJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(oke sommige users te botJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hier ookquote:Op maandag 26 december 2005 01:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Bij ons op het toiletom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik was lekker eerderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat vind ik ook. Ik lurkte al een hele poos mee op fok, ben sinds 2003 geregistreerd, maar poste haast nooit wat. Eigelijk sinds bb5 ben ik actief... en dan alleen hier. De cultuur van Fok spreekt me goed aan. Vooral de sfeer die hier in het bb forum hangt vind ik prettig. Je zult er altijd users tussen hebben die over de grens gaan, maar daar hebben we CW en F voor.quote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
- Verhaal -
Heb daar alleen maar een avondje meegelezen zelfs, vond het er dodelijk saai. Het bejaardenhuis hier bezoeken is spannender.quote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
ik accepteer de cookies.
MediaWatjesquote:Op maandag 26 december 2005 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
MW is echt een bejaardentehuis in vergelijking met hier.
Er zijn ook nog andere kandidaten die staan te popelen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou dan ben je mij aan het verkeerde adres hoor, schatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij MW was je allang klaar geweestquote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef SuperMOM het volgende:
ik accepteer de cookies.
Sssttttt... Scan heeft die leeftijd nog nietquote:Op maandag 26 december 2005 01:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
MW is echt een bejaardentehuis in vergelijking met hier.
Ja triest he, veels te bang dat ik iets misquote:Op maandag 26 december 2005 01:52 schreef doka het volgende:
[..]
Je leest echt alle SC's na?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Van mij mag je hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:53 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.jaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat soort humor komt mij bekend voor.quote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Er zijn ook nog andere kandidaten die staan te popelen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:52 schreef doka het volgende:
[..]
Je leest echt alle SC's na?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Van mij mag je hoorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou, je bent in ieder geval wel gemotiveerdquote:Op maandag 26 december 2005 01:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja triest he, veels te bang dat ik iets misom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En anders doen we als Roel... kraken we de tent gewoon hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zegt hij.quote:Op maandag 26 december 2005 01:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Sssttttt... Scan heeft die leeftijd nog nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja triest he, veels te bang dat ik iets misom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* M-en-A geeft cuall een aai over de bol en leent even zijn schoudertje, zodat ze flink kan uithuilen van frustratiequote:Op maandag 26 december 2005 01:53 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.jaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In 2001 heb ik zowel op Fok als op MW gepost, maar als je daar eens uit je slof schoot, kreeg je gelijk de hele bond voor huisvrouwen over je heen, dus dar was ik snel van genezen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb daar alleen maar een avondje meegelezen zelfs, vond het er dodelijk saai. Het bejaardenhuis hier bezoeken is spannender.
De hele femina zullen we maar zeggenquote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
[..]
In 2001 heb ik zowel op Fok als op MW gepost, maar als je daar eens uit je slof schoot, kreeg je gelijk de hele bond voor huisvrouwen over je heen, dus dar was ik snel van genezen.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* M-en-A geeft cuall een aai over de bol en leent even zijn schoudertje, zodat ze flink kan uithuilen van frustratieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
[..]
In 2001 heb ik zowel op Fok als op MW gepost, maar als je daar eens uit je slof schoot, kreeg je gelijk de hele bond voor huisvrouwen over je heen, dus dar was ik snel van genezen.
OMG!!!!!!!!!!!!!!! cuall jij op MWquote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ikdat had gepost had ik zeker een ban gekregen, das véél te persoonlijkquote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!
De bond van huisvrouwen? Had je ze dan niet beter kunnen vragen je huis te poetsen, te wassen, te strijken, te koken etc voor je tijdens BB. Hadden zij wat om handen en kon jij lekker ongestoord postenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb een mailtje gestuurd naar: senaat @ vindicat.nl (het bestuur v Vindicat) en gesuggereerd dat er misschien een ballotagecommissie ingesteld zou moeten worden, en als die er al is, dat deze haar toelatingsregels zou moeten aanscherpen teneinde problematische gevallen, zoals recentelijk geïllustreerd in BB, uit te kunnen sluiten, omdat zij een smet werpen op de studentenverenigingen in het algemeen en vindicat in het bijzonder.quote:Op maandag 26 december 2005 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
....................... er zit een héle leuke studentenvereniging in Groningen, Vindicat..."
quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ikdat had gepost had ik zeker een ban gekregen, das véél te persoonlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gestuurd naar: senaat @ vindicat.nl (het bestuur v Vindicat) en gesuggereerd dat er misschien een ballotagecommissie ingesteld zou moeten worden, en als die er al is, dat deze haar toelatingsregels zou moeten aanscherpen teneinde problematische gevallen, zoals recentelijk geïllustreerd in BB, uit te kunnen sluiten, omdat zij een smet werpen op de studentenverenigingen in het algemeen en vindicat in het bijzonder.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
boeiuhquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ikdat had gepost had ik zeker een ban gekregen, das véél te persoonlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOLquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gestuurd naar: senaat @ vindicat.nl (het bestuur v Vindicat) en gesuggereerd dat er misschien een ballotagecommissie ingesteld zou moeten worden, en als die er al is, dat deze haar toelatingsregels zou moeten aanscherpen teneinde problematische gevallen, zoals recentelijk geïllustreerd in BB, uit te kunnen sluiten, omdat zij een smet werpen op de studentenverenigingen in het algemeen en vindicat in het bijzonder.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klasse!quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
En jij zegt dat Wicked scherp van tong is..quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
Ik zou nog even komen gillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dus bij dezeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
Ik zou nog even komen gillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dus bij dezeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gelukkig niet te hard... want er zijn er al bij die tegen de slaap vechtenquote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
ik accepteer de cookies.
Of met Roel. Ze houden wel van zuipen, kotsen en lallen, volgens mijquote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klasse!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben alleen bang dat het niveau van Vindicat dusdanig is dat ze BLIJ zijn met Lieske.
Quod erum demonstrandum. Ofzo.quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En jij zegt dat Wicked scherp van tong is..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze voor jou in de herhalingquote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
ik accepteer de cookies.
Studentenverenigingenquote:Op maandag 26 december 2005 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
Of met Roel. Ze houden wel van zuipen, kotsen en lallen, volgens mij
Jij bent gemeenquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze voor jou in de herhalingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik waarschuw je wel
Ha haom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow nou heb het zachtjes gedaan hoorquote:Op maandag 26 december 2005 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig niet te hard... want er zijn er al bij die tegen de slaap vechtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.welkom terugJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eensquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Studentenverenigingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SSssstttttt, niet te hard gillenquote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik wacht op antwoord (dat ik hier uiteraard pontificaal zal afdrukkenquote:Op maandag 26 december 2005 02:04 schreef cuall het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Heb je dat echt gedaan???Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tuurlijk, elke studentenvereniging heeft er een, onder auspiciën vd senaat. Want leden moeten geroyeerd kunnen worden bij "negatief opvallend" gedrag.quote:Op maandag 26 december 2005 02:04 schreef doka het volgende:
[..]
LOLom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Maar een ballotage-commissie hebben ze wel. (En nee, ik ben geen lid (geweest))Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja duh, ons op te zadelen met puzzeltjesquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij bent gemeenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Toch niet staan karaoken vanavond he?quote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow nou heb het zachtjes gedaan hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
komt bijna geen geluid meer uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whahahaquote:Op maandag 26 december 2005 02:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja duh, ons op te zadelen met puzzeltjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dan weet ik ze ook te verzinnen, meer van mijn nivoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij gaat mij waarschuwenquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze voor jou in de herhalingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik waarschuw je wel
Ha haom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit schrééuwt om een apart topicquote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik wacht op antwoord (dat ik hier uiteraard pontificaal zal afdrukkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik wacht op antwoord (dat ik hier uiteraard pontificaal zal afdrukkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook bij opvallend irritant gedrag?quote:Op maandag 26 december 2005 02:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Tuurlijk, elke studentenvereniging heeft er een, onder auspiciën vd senaat. Want leden moeten geroyeerd kunnen worden bij "negatief opvallend" gedrag.
En je hield zo van puzzeltjesquote:Op maandag 26 december 2005 02:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja duh, ons op te zadelen met puzzeltjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dan weet ik ze ook te verzinnen, meer van mijn nivoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sssssst niet zo hard!quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik was even verbijsterd van haar zwakke reactiequote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En jij zegt dat Wicked scherp van tong is..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
slaap lekker cuall en tot morgenquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
Ik ga nu echt naar bed luitjes, ik zie jullie morgen, slaap lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Slaap lekker Cuallquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
Ik ga nu echt naar bed luitjes, ik zie jullie morgen, slaap lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sssssst niet zo hard!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De baby ligt te slapen en Tanja is heel even een sigaretje roken in de tuin!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En je hield zo van puzzeltjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.was een moeilijke héJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geef nou maar toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tja......................om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AAAAAAAAAAAAAAAHH!quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ow dacht al wie ligt daarquote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sssssst niet zo hard!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.De baby ligt te slapen en Tanja is heel even een sigaretje roken in de tuin!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vóel gewoon een nieuw ondertiteltje opkomenquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik was even verbijsterd van haar zwakke reactieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk dat zij een goed muze zou zijn voor dit forum: iemand die zodanig het bloed onder je nagels vandaan weet te halen, dat je uit pure frustratie je nagels gaat knippen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Truste slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
Trustequote:Op maandag 26 december 2005 02:13 schreef cuall het volgende:
Nu ga ik echtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
Hmmmquote:Op maandag 26 december 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Quod erum demonstrandum. Ofzo.
Staat me vaag iets van bij, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen. Lekkere vereniging dan, als het zo is.quote:Op maandag 26 december 2005 02:13 schreef doka het volgende:
Was het ook niet bij Vindicat in Groningen dat er iemand dood ging tijdens een (huis-)ontgroening na teveel drank? En dat de vereniging en de verwanten de daders bij hoog en bij laag verdedigden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als ze Lieske om BB gaan royeren hebben ze lekkere prioriteiten.. Maar goed.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
/einde pissed-mode
quote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
Trustequote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
Niet iedereen kan even goede kwaliteiten hebben natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 02:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zal niet meer met die puzzeltjes komen, ent was zo simpelJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
sweet dreamsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en tot laterJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hé nu al?quote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
ik accepteer de cookies.
Nee dat is waar duhhhquote:Op maandag 26 december 2005 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet iedereen kan even goede kwaliteiten hebben natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:19 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Nee dat is waar duhhhom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De ratten verlaten 't zinkende schip...quote:Op maandag 26 december 2005 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, ik doe nog 1om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en dan ga ik ook duiken...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik de rat ben... ben jij het zinkende schip... okquote:Op maandag 26 december 2005 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De ratten verlaten 't zinkende schip...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja.quote:Op maandag 26 december 2005 02:13 schreef doka het volgende:
Was het ook niet bij Vindicat in Groningen dat er iemand dood ging tijdens een (huis-)ontgroening na teveel drank? En dat de vereniging en de verwanten de daders bij hoog en bij laag verdedigden?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als ze Lieske om BB gaan royeren hebben ze lekkere prioriteiten.. Maar goed.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
/einde pissed-mode
Zinkend schip = BB5 (sub)forum.quote:Op maandag 26 december 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ik de rat ben... ben jij het zinkende schip... okom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik volg het totaal niet... maar de enige die me bij staat is dat een jongen zoveel liter jenever moest drinken... wat fout afliep.quote:Op maandag 26 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja.
Bij vindicat was de meest recente, voor zover ik me kan herinneren.
Maar andere verenigingen en hun ontgroeningen kenden ook slachtoffers.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zinkend schip = BB5 (sub)forum.
Moet ik dan ook alles uitleggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dubbel duhhhhhhhhquote:Op maandag 26 december 2005 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.duhhhh zoals WP zou zeggenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan me herrinneren dat Lieske dit ook nog verdedigde (buiten in de tuin? nadat Joost over zijn ontgroening had verteld en Ingrid erop doorging?) en dit vond ik zo belachelijk dat zij dit verdedigde omdat ze zonodig bij een "vereniging" wil horen om zoiets goed te willen praten dan!quote:Op maandag 26 december 2005 02:13 schreef doka het volgende:
ik accepteer de cookies.
/einde pissed-mode
De baby slaapt en Tanja staat in de tuin een sigaretje te roken las ik netquote:Op maandag 26 december 2005 02:22 schreef melke het volgende:
Hallo nachtmensen! Nog BB nieuwtjes?
Slaap lekker aennem en emmennaquote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef M-en-A het volgende:
mensjes we gaan ons bedje opzoeken. (ja A-en-M gaat ook meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog veel plezier en voor straks slaap lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot morgen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trustenquote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef M-en-A het volgende:
mensjes we gaan ons bedje opzoeken. (ja A-en-M gaat ook meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nog veel plezier en voor straks slaap lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tot morgen....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Coosquote:Op maandag 26 december 2005 02:23 schreef Coos het volgende:
Gaat nog hard ook hier zeg!!! En dat zonder BB.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben je even weg en zou je eik een paar topics door moeten lezen.
Maar ik hoop op een korte samenvatting van een van jullieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef M-en-A het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
O lekker.quote:Op maandag 26 december 2005 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Coosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Roel heeft het BB-huis gekraakt in de hoop de gevonden 250 euro te kunnen bemachtigen.
In Utrecht, Leiden en Amsterdam zijn ook doden gevallen bij ontgroeningen.quote:Op maandag 26 december 2005 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik volg het totaal niet... maar de enige die me bij staat is dat een jongen zoveel liter jenever moest drinken... wat fout afliep.
slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 02:25 schreef A-en-M het volgende:
Truste, slaap lekker strakkies.
het was weer gezellig, houdoe en bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trusten, sweet dreams voor beidequote:Op maandag 26 december 2005 02:25 schreef A-en-M het volgende:
Truste, slaap lekker strakkies.
het was weer gezellig, houdoe en bedanktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[BB SC 1014] Werklui op de streams!quote:Op maandag 26 december 2005 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
O lekker.
Waar staan de streamverslagen??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
slaap lekker FB, tot morgenquote:Op maandag 26 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Hoewel het weer zeer gezellig is... ga ik jullie toch ook maar verlaten.
Veel plezier verder allemaal en slaap zacht straksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Veel plezier verder allemaal en slaap zacht straksom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zinkend schip = BB5 (sub)forum.
Moet ik dan ook alles uitleggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh ja alsjeblieftquote:Op maandag 26 december 2005 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan begrijp je 't dus verkeerd.
Slaap lekker FBquote:Op maandag 26 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
ik accepteer de cookies.
Jij ook!quote:Op maandag 26 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
ik accepteer de cookies.
Jij bent toch geen lid van zo'n studentenvereniging?quote:Op maandag 26 december 2005 02:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
In Utrecht, Leiden en Amsterdam zijn ook doden gevallen bij ontgroeningen.
Utrecht is o.a. bekend vanwege het geval met een roetkap affaire waarbij het Utrechts Studenten Corps (het vindicat van Utrecht) ook een student letterlijk liet stikken.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef M-en-A het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
A+M en M+A: Slaap lekker!quote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef M-en-A het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
Kind, waar maak je je druk om. Als je nu toch weet dat dat soort lui tot dat soort dingen in staat zijn, dan wil je daar toch niets mee te maken hebben??quote:Op maandag 26 december 2005 02:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
In Utrecht, Leiden en Amsterdam zijn ook doden gevallen bij ontgroeningen.
Utrecht is o.a. bekend vanwege het geval met een roetkap affaire waarbij het Utrechts Studenten Corps (het vindicat van Utrecht) ook een student letterlijk liet stikken.
Same wave.........quote:Op maandag 26 december 2005 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent toch geen lid van zo'n studentenvereniging?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke waarschuwing en welke zoete wraak?quote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo Melkeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit nog steeds op die waarschuwing te wachten en die zoete wraak
Whahahahaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou vooruit, ik heb toch niks beters te doenquote:Op maandag 26 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[..]
Oh ja alsjeblieft
Leg uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wij luisteren met gespitste oortjes
Heb je je tolk bij je, Coos? Geef Henriëtte anders even, misschien begrijp ik haar wel.quote:Op maandag 26 december 2005 02:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Same wave.........om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oww sorry melke, dat sloeg even ergens anders op.quote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Welke waarschuwing en welke zoete wraak?
Zweten als een paard in de keuken. Maar dat heb ik graag over voor een goeie vriendin.quote:
ging even om iets anders eerder vandaag,quote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Welke waarschuwing en welke zoete wraak?
Een man die kookt, kijk, dat mag ik graag horen (lezen).quote:Op maandag 26 december 2005 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Zweten als een paard in de keuken. Maar dat heb ik graag over voor een goeie vriendin.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:35 schreef Bartoli het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ben ik ook weer ff na filmpie kijkenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah oke, ik snapte het al nietquote:Op maandag 26 december 2005 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ging even om iets anders eerder vandaag,om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
had betrekking op cuall en FBom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Flightplan, eerder op de dag ook nog History of Violence en Into the Blue gezienquote:Op maandag 26 december 2005 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Welke film?
WA, de suggestie alleen al.quote:Op maandag 26 december 2005 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent toch geen lid van zo'n studentenvereniging?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oww jij bent ondeugend, die draaien gewoon nog in de bioscoop!quote:Op maandag 26 december 2005 02:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Flightplan, eerder op de dag ook nog History of Violence en Into the Blue gezien
Die is werken.quote:Op maandag 26 december 2005 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je je tolk bij je, Coos? Geef Henriëtte anders even, misschien begrijp ik haar wel.
Ik kijk met een half oog naar home alone. Kan ook niet missen he...quote:Op maandag 26 december 2005 02:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Flightplan, eerder op de dag ook nog History of Violence en Into the Blue gezien
ok, ik had het inderdaad iets anders opgevat.quote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb toch niks beters te doenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij beweert dat ik een vlijmscherpe tong heb, en na je post over Vindicat zeiden M&A dat dat ook voor jou geldt. Als ik dan 'Quod erum demonstrandum' post, betekent dat dat gedemonstreerd is dat M&A gewoon gelijk hebben. Snappie wel.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 26 december 2005 02:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
WA, de suggestie alleen al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.My image.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoals Nietzsche zei: als je (m/v liet hij in het midden) naar de vrouwen toegaat neem een zweep mee:
Is éénom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.genoeg bij jou?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben geen lid ve corps-studentenvereniging.
Ik heb meegedaan aan de introductie van de studenten verenigingen toen ik naar de HS Zuyd in Heerlen ging. Maar heb me gelukkig nergens voor ingeschreven toenquote:Op maandag 26 december 2005 02:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
WA, de suggestie alleen al.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.My image.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoals Nietzsche zei: als je (m/v liet hij in het midden) naar de vrouwen toegaat neem een zweep mee:
Is éénom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.genoeg bij jou?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben geen lid ve corps-studentenvereniging.
Morgen voor zes man koken.quote:Op maandag 26 december 2005 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een man die kookt, kijk, dat mag ik graag horen (lezen).
Nee hoor, blijft leuk!!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 02:38 schreef SuperMOM het volgende:
Het is GVD half 3 geweest!!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(blijft leuk he Wicked?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
flauw ik weet het maar blijft leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben ontroerdquote:Op maandag 26 december 2005 02:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Hein trekt haar jas aan
Hein brengt thee naar Coos
Coos heeft mantelzorg
ik accepteer de cookies.
History of Violence was idd de moeite waard om te kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oww jij bent ondeugend, die draaien gewoon nog in de bioscoop!
Is History of violence de moeite waard? Ik wil 'm binnenkort gaan zien.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:40 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vandoor lieve mensen, veel plezier nog, en voor nu of later
sweet dreamsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.bye byeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dit is een HááiCóquote:Op maandag 26 december 2005 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben ontroerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het is bijna een haiku.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank je, ben benieuwd.quote:Op maandag 26 december 2005 02:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
History of Violence was idd de moeite waard om te kijken
ik ben inderdaad ondeugend. Ik download ze voor de collectieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Ow ja ik ga ook nog wel vaker naar de bios dus het is niet zo dat ik dat niet meer doeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Baai baai zwaai zwaaiquote:Op maandag 26 december 2005 02:40 schreef White_Pearl het volgende:
sweet dreamsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.bye byeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is een HááiCóom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bye bye witte parelquote:Op maandag 26 december 2005 02:40 schreef White_Pearl het volgende:
ik accepteer de cookies.
Sorry hoor, maar ik heb een acute aanval van literaire genialiteit.quote:Op maandag 26 december 2005 02:43 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Ik zou je graag van tips willen voorzien. Maar sorry ik lees praktisch nooitquote:Op maandag 26 december 2005 02:46 schreef melke het volgende:
Heeft iemand hier nog een goede leestip?
Maar jij bent slecht op papier, heb je gezegd.quote:Op maandag 26 december 2005 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb een acute aanval van literaire genialiteit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga mezelf maar quoten.quote:Op maandag 26 december 2005 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb een acute aanval van literaire genialiteit.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb tijdens BB geen boek aangeraaktquote:Op maandag 26 december 2005 02:46 schreef melke het volgende:
Heeft iemand hier nog een goede leestip?
Op papier wel.quote:Op maandag 26 december 2005 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar jij bent slecht op papier, heb je gezegd.
Eerste teken van gekte, jezelf quotenquote:Op maandag 26 december 2005 02:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga mezelf maar quoten.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.jammer dat en niets te "sparren" is.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar weet jij alles van zeker......????quote:Op maandag 26 december 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eerste teken van gekte, jezelf quotenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
TMIquote:Op maandag 26 december 2005 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Op papier wel.
Maar tussen de lakens handhaaf ik mij een stuk beter.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee ik ook niet. Vandaar dat het weer eens tijd word om er eentje aan te raken. Heb alleen geen flauw idee welkequote:Op maandag 26 december 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb tijdens BB geen boek aangeraaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had voor mijn zusje voor kerst een boek van Rosita Steenbeek gekocht dat me wel wat leek. Titel ben ik kwijt, maar het gaat erom dat zij en haar moeder in een ziekenhuis terechtkomen na een ongeluk en haar observaties daar.quote:Op maandag 26 december 2005 02:49 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Vandaar dat het weer eens tijd word om er eentje aan te raken. Heb alleen geen flauw idee welke
Nou eh... neuh.quote:Op maandag 26 december 2005 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van zeker......????om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet niet wat dat betekend hoor.....quote:Op maandag 26 december 2005 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
TMIom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Too much information.quote:Op maandag 26 december 2005 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekend hoor.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kom, duidelijke taal. We zijn nu toch onder elkaar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij hebt de meeste ervaringquote:Op maandag 26 december 2005 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
We naderen de 300... wie gaat er een nieuw topic openen?
quote:Op maandag 26 december 2005 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hoezo onder elkaar, alles dat je hier post blijft bewaard voor het nageslachtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop