Waar kwam dat geld vandaanquote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja lachuh joh, ze vonden zelfs op een gegeven moment 250 euro, werd het zelfs nog spannend ook![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heeft de kleine gisteren al gedaan![]()
Geloof me jewilt niet dat ze dat in de supermarkt doen, met een gevulde bus en dan nog vrolijk door blijven roepen ook "kijk mama jostiflip, nog een keer"Probeer ze dan nog aar eens wijs te maken dat ze dat niet van jou heeft geleerd![]()
[..]
Geloof me jewilt niet dat ze dat in de supermarkt doen, met een gevulde bus en dan nog vrolijk door blijven roepen ook "kijk mama jostiflip, nog een keer"Probeer ze dan nog aar eens wijs te maken dat ze dat niet van jou heeft geleerd![]()
Ja was gezellie hoor, voor het eerst surprises gemaakt en wonderwel goed gelukt allemaal en vreselijk gelachen! Zelfs nog Twister gedaan met de kids!quote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi supermom, goeie eerste kerstdag gehad?![]()
Heej Beertje!quote:
Thnx, WA.quote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooie verhandeling van je in de vorige SC![]()
Wij vermoeden dat het van het geld van Roel kwam. Toen dat moest worden verstopt, er was toen geld verdwenen en Chantal werd er van verdacht. Maar zeker weten doen we het niet, Het kan niet uit de kluis komen want die zat op slot.quote:
[..]
Tell me about it. Ik denk dat ik tijdens BB5 alvast mijn complete drankquotum voor 2006 heb opgebruiktquote:Op maandag 26 december 2005 01:17 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Maar ik moest (tot mijn spijt) stimulerende middelen gebruiken, zoals alcohol en koffie.
Wishfull thinking heet dat denk ik!quote:Op maandag 26 december 2005 01:19 schreef M-en-A het volgende:
[..]
ja dan voel je je misschien wat ongemakkelijk. Maar misschien denken die anderen in de winkel wel..... "DAT WIL IK OOK"
![]()
(positieve benadering heet dat geloof ik)
quote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
Ik moet er ook broodnodig vandoor richting slaapplaats. Cadeautjes inpakken bijna klaar, ook wat voor morgen bewaard. Ik wou jullie nog opzadelen met een rudimentair ideetje wat ik in een flits aan me voorbij zag trekken.
Als we een topic zouden maken met daarin een aantal vrijwillige bewoners.
Die bewoners kunnen alleen posten in dat topic. Niemand anders kan daar posten.
De rest beziet het gedrag van de bewoners en levert commentaar.
Afijn, net BB dus, en er moet nog wel e.e.a. ingevuld worden geloof ik.
Zou dat helpen? Met afkicken?
Truste allen tesamen!![]()
![]()
![]()
Truste deminsquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
Ik moet er ook broodnodig vandoor richting slaapplaats. Cadeautjes inpakken bijna klaar, ook wat voor morgen bewaard. Ik wou jullie nog opzadelen met een rudimentair ideetje wat ik in een flits aan me voorbij zag trekken.
![]()
![]()
Trust Deminsquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
Ik moet er ook broodnodig vandoor richting slaapplaats.
![]()
![]()
Hey supermomquote:Op maandag 26 december 2005 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja was gezellie hoor, voor het eerst surprises gemaakt en wonderwel goed gelukt allemaal en vreselijk gelachen! Zelfs nog Twister gedaan met de kids!![]()
[..]
Heej Beertje!![]()
![]()
Hahahaha, had je toch weer een BB gevoel bij de kerstquote:Op maandag 26 december 2005 01:17 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Zelfs nog Twister gedaan met de kids!![]()
[..]
Trustequote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Wat bizar. Dan heeft Roel dus geen 10.000 euro, maarruh... help me even... 9750 euro? Hij zal het toch wel helemaal hebben nageteldquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef cuall het volgende:
[..]
Wij vemoeden dat het van het geld van Roel kwam, toen dat moest worden verstopt, er was toen geld verdwenen en Chantal werd er van verdacht. Maar zeker weten doen we het niet, Het kan niet uit de kluis komen want die zat op slot.
Machten van 2 roeleren zwaar de statistiekenpan uit.quote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is de statistiekenman weer, twee tot de tiende macht![]()
![]()
Trusten deminsquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Truste Deminsquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Oke, dan moeten we [BB SC 2048] zien te halen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef Arcee het volgende:
[..]
Machten van 2 roeleren zwaar de statistiekenpan uit.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tell me about it. Ik denk dat ik tijdens BB5 alvast mijn complete drankquotum voor 2006 heb opgebruikt![]()
Slaap ook lekker demins!quote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Is wel een mooi idee, slaap lekker, en fijne dag morgen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef demins het volgende:
![]()
![]()
Dan moeten we hier een jaar blijven posten... dat overleef ik niet.quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef doka het volgende:
[..]
Oke, dan moeten we [BB SC 2048] zien te halen.![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ze de flessen steeds kleiner maakten.
Tuurlijk wel. Kom op, doorbikkelenquote:Op maandag 26 december 2005 01:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan moeten we hier een jaar blijven posten... dat overleef ik niet.
Neehee. En dat BB Hotel, dat ga ik ook niet eh... trekken.quote:
volgens mij zaten er gaatjes in de bodem gepriktquote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Welkom terug angelquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Wickedangel het volgende:
Zoooo ik kom nog maar eens effe buurten![]()
Ik wil niet, ik wil niet, maar de lokroep van dit fijne (sub)forum is gewoon te groot![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom terug angel![]()
Hallo allemaal... BEW
quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom terug angel![]()
Hallo allemaal... BEW
Hoi. Je hebt alle actie net gemist.quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom terug angel![]()
Hallo allemaal... BEW
Lig niet aan jou hoor, is ook gewoon zo.quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar mogelijk heeft hij het wel gemeld, maar is het geld nooit boven water gekomen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat bizar. Dan heeft Roel dus geen 10.000 euro, maarruh... help me even... 9750 euro? Hij zal het toch wel helemaal hebben nageteld![]()
Ik sta toevallig aan de andere kant en vang je op, in overleg met Arliator, wantquote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ga een bos bloemen in ontvangst nemen en dan heeeeeeeeeeeeel hard wegrennen![]()
Ja en toen kwam er toch nog twintig euro ofzo boven water? Blijft vreemd.quote:Op maandag 26 december 2005 01:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Alleen het geld van Roel heeft omzwervingen door het huis gemaakt. Het kan ook nog zo zijn dat het Rob was. Die had ook een deel van dat geld ergens verstopt.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef doka het volgende:
[..]
Oke, dan moeten we [BB SC 2048] zien te halen.![]()
Heb alles teruggelezen net... pffffffff ik heb geen nagels meer over van de spanning zegquote:
Hoi FBquote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom terug angel![]()
Hallo allemaal... BEW
Hai FBquote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom terug angel![]()
Hallo allemaal... BEW
Nou gezellig, dan gaan we de stad in en maken we er een echte meidenavond vanquote:Op maandag 26 december 2005 01:30 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik sta toevallig aan de andere kant en vang je op, in overleg met Arliator, want
- lang, zo hard kun je toch niet rennen,
- word je moe van, en dat wil je niet,
- en nog een paar redenen die me zo gauw niet te binnen schieten![]()
Hoi I_Dquote:Op maandag 26 december 2005 01:32 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Hoi FB![]()
Zijn jouw nachten ook lang en eenzaam (maar niet alleen) terwijl het hele huis snurkt van een apres 1e kerstdag?
Ha geniaal meesterbreinquote:
Jij bang voor mij??quote:Op maandag 26 december 2005 01:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou gezellig, dan gaan we de stad in en maken we er een echte meidenavond van![]()
Of was het de bedoeling dat ik hier bang van werd![]()
Ach wij hebben andere kwaliteitenquote:Op maandag 26 december 2005 01:35 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ha geniaal meesterbrein![]()
We weten voortaan dat rekenpuzzels niet aan ons besteed zijn![]()
Welja... dat wordt makkelijk gecompenseerd (kuch)quote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef cuall het volgende:
[..]
Ach wij hebben andere kwaliteiten, als je overal goed in ben
![]()
Hoi FBquote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welkom terug angel![]()
Hallo allemaal... BEW
Vlijmscherp? Valt wel mee tochquote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jij bang voor mij??
Met je vlijmscherpe tong?
Maar ik ben ik cactus![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:36 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Welja... dat wordt makkelijk gecompenseerd (kuch)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |