Welke waarschuwing en welke zoete wraak?quote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo Melke![]()
![]()
Zit nog steeds op die waarschuwing te wachten en die zoete wraak
Whahahaha![]()
![]()
Nou vooruit, ik heb toch niks beters te doenquote:Op maandag 26 december 2005 02:28 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[..]
Oh ja alsjeblieft
Leg uit![]()
Wij luisteren met gespitste oortjes
Heb je je tolk bij je, Coos? Geef Henriëtte anders even, misschien begrijp ik haar wel.quote:
Oww sorry melke, dat sloeg even ergens anders op.quote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Welke waarschuwing en welke zoete wraak?
Zweten als een paard in de keuken. Maar dat heb ik graag over voor een goeie vriendin.quote:
ging even om iets anders eerder vandaag,quote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef melke het volgende:
[..]
Welke waarschuwing en welke zoete wraak?
Een man die kookt, kijk, dat mag ik graag horen (lezen).quote:Op maandag 26 december 2005 02:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Zweten als een paard in de keuken. Maar dat heb ik graag over voor een goeie vriendin.![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 02:35 schreef Bartoli het volgende:ben ik ook weer ff na filmpie kijken
Ah oke, ik snapte het al nietquote:Op maandag 26 december 2005 02:34 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ging even om iets anders eerder vandaag,![]()
had betrekking op cuall en FB![]()
WA, de suggestie alleen al.quote:Op maandag 26 december 2005 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent toch geen lid van zo'n studentenvereniging?![]()
Oww jij bent ondeugend, die draaien gewoon nog in de bioscoop!quote:Op maandag 26 december 2005 02:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Flightplan, eerder op de dag ook nog History of Violence en Into the Blue gezien
Die is werken.quote:Op maandag 26 december 2005 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb je je tolk bij je, Coos? Geef Henriëtte anders even, misschien begrijp ik haar wel.
Ik kijk met een half oog naar home alone. Kan ook niet missen he...quote:Op maandag 26 december 2005 02:37 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Flightplan, eerder op de dag ook nog History of Violence en Into the Blue gezien
ok, ik had het inderdaad iets anders opgevat.quote:Op maandag 26 december 2005 02:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nou vooruit, ik heb toch niks beters te doen![]()
Jij beweert dat ik een vlijmscherpe tong heb, en na je post over Vindicat zeiden M&A dat dat ook voor jou geldt. Als ik dan 'Quod erum demonstrandum' post, betekent dat dat gedemonstreerd is dat M&A gewoon gelijk hebben. Snappie wel.
Gelukkig maar.quote:Op maandag 26 december 2005 02:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
WA, de suggestie alleen al.My image.
Zoals Nietzsche zei: als je (m/v liet hij in het midden) naar de vrouwen toegaat neem een zweep mee:
Is ééngenoeg bij jou?
Ik ben geen lid ve corps-studentenvereniging.
Ik heb meegedaan aan de introductie van de studenten verenigingen toen ik naar de HS Zuyd in Heerlen ging. Maar heb me gelukkig nergens voor ingeschreven toenquote:Op maandag 26 december 2005 02:37 schreef I_doubt het volgende:
[..]
WA, de suggestie alleen al.My image.
Zoals Nietzsche zei: als je (m/v liet hij in het midden) naar de vrouwen toegaat neem een zweep mee:
Is ééngenoeg bij jou?
Ik ben geen lid ve corps-studentenvereniging.
Morgen voor zes man koken.quote:Op maandag 26 december 2005 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een man die kookt, kijk, dat mag ik graag horen (lezen).
Nee hoor, blijft leuk!!!!!quote:Op maandag 26 december 2005 02:38 schreef SuperMOM het volgende:
Het is GVD half 3 geweest!!!!!![]()
(blijft leuk he Wicked?)
flauw ik weet het maar blijft leuk![]()
Ik ben ontroerdquote:Op maandag 26 december 2005 02:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Hein trekt haar jas aan
Hein brengt thee naar Coos
Coos heeft mantelzorg
![]()
History of Violence was idd de moeite waard om te kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oww jij bent ondeugend, die draaien gewoon nog in de bioscoop!
Is History of violence de moeite waard? Ik wil 'm binnenkort gaan zien.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:40 schreef White_Pearl het volgende:
Ik ga er vandoor lieve mensen, veel plezier nog, en voor nu of later
sweet dreamsbye bye
![]()
![]()
Dit is een HááiCóquote:Op maandag 26 december 2005 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik ben ontroerdHet is bijna een haiku.
Dank je, ben benieuwd.quote:Op maandag 26 december 2005 02:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
History of Violence was idd de moeite waard om te kijken
ik ben inderdaad ondeugend. Ik download ze voor de collectie. Ow ja ik ga ook nog wel vaker naar de bios dus het is niet zo dat ik dat niet meer doe
![]()
Baai baai zwaai zwaaiquote:Op maandag 26 december 2005 02:40 schreef White_Pearl het volgende:
sweet dreamsbye bye
![]()
![]()
Bye bye witte parelquote:Op maandag 26 december 2005 02:40 schreef White_Pearl het volgende:
sweet dreamsbye bye
![]()
![]()
Sorry hoor, maar ik heb een acute aanval van literaire genialiteit.quote:
Ik zou je graag van tips willen voorzien. Maar sorry ik lees praktisch nooitquote:Op maandag 26 december 2005 02:46 schreef melke het volgende:
Heeft iemand hier nog een goede leestip?
Maar jij bent slecht op papier, heb je gezegd.quote:Op maandag 26 december 2005 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb een acute aanval van literaire genialiteit.![]()
Ik ga mezelf maar quoten.quote:Op maandag 26 december 2005 02:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb een acute aanval van literaire genialiteit.![]()
Ik heb tijdens BB geen boek aangeraaktquote:Op maandag 26 december 2005 02:46 schreef melke het volgende:
Heeft iemand hier nog een goede leestip?
Op papier wel.quote:Op maandag 26 december 2005 02:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar jij bent slecht op papier, heb je gezegd.
Eerste teken van gekte, jezelf quotenquote:Op maandag 26 december 2005 02:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ga mezelf maar quoten.
jammer dat en niets te "sparren" is.
![]()
Daar weet jij alles van zeker......????quote:Op maandag 26 december 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eerste teken van gekte, jezelf quoten![]()
TMIquote:Op maandag 26 december 2005 02:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Op papier wel.
Maar tussen de lakens handhaaf ik mij een stuk beter.![]()
Nee ik ook niet. Vandaar dat het weer eens tijd word om er eentje aan te raken. Heb alleen geen flauw idee welkequote:Op maandag 26 december 2005 02:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb tijdens BB geen boek aangeraakt![]()
Ik had voor mijn zusje voor kerst een boek van Rosita Steenbeek gekocht dat me wel wat leek. Titel ben ik kwijt, maar het gaat erom dat zij en haar moeder in een ziekenhuis terechtkomen na een ongeluk en haar observaties daar.quote:Op maandag 26 december 2005 02:49 schreef melke het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Vandaar dat het weer eens tijd word om er eentje aan te raken. Heb alleen geen flauw idee welke
Nou eh... neuh.quote:Op maandag 26 december 2005 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van zeker......????![]()
Ik weet niet wat dat betekend hoor.....quote:
Too much information.quote:Op maandag 26 december 2005 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekend hoor.....![]()
Kom, duidelijke taal. We zijn nu toch onder elkaar.![]()
Jij hebt de meeste ervaringquote:Op maandag 26 december 2005 02:52 schreef Wickedangel het volgende:
We naderen de 300... wie gaat er een nieuw topic openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |