Truste slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
Ik ga nu echt naar bed luitjes, ik zie jullie morgen, slaap lekker![]()
![]()
![]()
slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Hmmmquote:Op maandag 26 december 2005 02:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Quod erum demonstrandum. Ofzo.
Staat me vaag iets van bij, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen. Lekkere vereniging dan, als het zo is.quote:Op maandag 26 december 2005 02:13 schreef doka het volgende:
Was het ook niet bij Vindicat in Groningen dat er iemand dood ging tijdens een (huis-)ontgroening na teveel drank? En dat de vereniging en de verwanten de daders bij hoog en bij laag verdedigden?Als ze Lieske om BB gaan royeren hebben ze lekkere prioriteiten.. Maar goed.
/einde pissed-mode
quote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Niet iedereen kan even goede kwaliteiten hebben natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 02:15 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
zal niet meer met die puzzeltjes komen, ent was zo simpel
![]()
sweet dreamsen tot later
![]()
![]()
Hé nu al?quote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
![]()
![]()
Nee dat is waar duhhhquote:Op maandag 26 december 2005 02:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Niet iedereen kan even goede kwaliteiten hebben natuurlijk
De ratten verlaten 't zinkende schip...quote:Op maandag 26 december 2005 02:19 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, ik doe nog 1en dan ga ik ook duiken...
Als ik de rat ben... ben jij het zinkende schip... okquote:Op maandag 26 december 2005 02:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De ratten verlaten 't zinkende schip...![]()
Ja.quote:Op maandag 26 december 2005 02:13 schreef doka het volgende:
Was het ook niet bij Vindicat in Groningen dat er iemand dood ging tijdens een (huis-)ontgroening na teveel drank? En dat de vereniging en de verwanten de daders bij hoog en bij laag verdedigden?Als ze Lieske om BB gaan royeren hebben ze lekkere prioriteiten.. Maar goed.
/einde pissed-mode
Zinkend schip = BB5 (sub)forum.quote:Op maandag 26 december 2005 02:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als ik de rat ben... ben jij het zinkende schip... ok![]()
Ik volg het totaal niet... maar de enige die me bij staat is dat een jongen zoveel liter jenever moest drinken... wat fout afliep.quote:Op maandag 26 december 2005 02:20 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ja.
Bij vindicat was de meest recente, voor zover ik me kan herinneren.
Maar andere verenigingen en hun ontgroeningen kenden ook slachtoffers.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zinkend schip = BB5 (sub)forum.
Moet ik dan ook alles uitleggen![]()
Ik kan me herrinneren dat Lieske dit ook nog verdedigde (buiten in de tuin? nadat Joost over zijn ontgroening had verteld en Ingrid erop doorging?) en dit vond ik zo belachelijk dat zij dit verdedigde omdat ze zonodig bij een "vereniging" wil horen om zoiets goed te willen praten dan!quote:Op maandag 26 december 2005 02:13 schreef doka het volgende:
/einde pissed-mode
De baby slaapt en Tanja staat in de tuin een sigaretje te roken las ik netquote:Op maandag 26 december 2005 02:22 schreef melke het volgende:
Hallo nachtmensen! Nog BB nieuwtjes?
Slaap lekker aennem en emmennaquote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef M-en-A het volgende:
mensjes we gaan ons bedje opzoeken. (ja A-en-M gaat ook mee)
Nog veel plezier en voor straks slaap lekker![]()
![]()
Tot morgen....![]()
![]()
Trustenquote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Tot morgen....![]()
![]()
Coosquote:Op maandag 26 december 2005 02:23 schreef Coos het volgende:
Gaat nog hard ook hier zeg!!! En dat zonder BB.![]()
Ben je even weg en zou je eik een paar topics door moeten lezen.
Maar ik hoop op een korte samenvatting van een van jullie![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Tot morgen....![]()
![]()
O lekker.quote:Op maandag 26 december 2005 02:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Coos![]()
Roel heeft het BB-huis gekraakt in de hoop de gevonden 250 euro te kunnen bemachtigen.
In Utrecht, Leiden en Amsterdam zijn ook doden gevallen bij ontgroeningen.quote:Op maandag 26 december 2005 02:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik volg het totaal niet... maar de enige die me bij staat is dat een jongen zoveel liter jenever moest drinken... wat fout afliep.
slaap lekkerquote:Op maandag 26 december 2005 02:25 schreef A-en-M het volgende:
Truste, slaap lekker strakkies.
het was weer gezellig, houdoe en bedankt![]()
![]()
Trusten, sweet dreams voor beidequote:Op maandag 26 december 2005 02:25 schreef A-en-M het volgende:
Truste, slaap lekker strakkies.
het was weer gezellig, houdoe en bedankt![]()
![]()
[BB SC 1014] Werklui op de streams!quote:Op maandag 26 december 2005 02:26 schreef Coos het volgende:
[..]
O lekker.
Waar staan de streamverslagen??![]()
slaap lekker FB, tot morgenquote:Op maandag 26 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Hoewel het weer zeer gezellig is... ga ik jullie toch ook maar verlaten.
Veel plezier verder allemaal en slaap zacht straks![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
quote:Op maandag 26 december 2005 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zinkend schip = BB5 (sub)forum.
Moet ik dan ook alles uitleggen![]()
Oh ja alsjeblieftquote:Op maandag 26 december 2005 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan begrijp je 't dus verkeerd.
Slaap lekker FBquote:Op maandag 26 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Jij ook!quote:Op maandag 26 december 2005 02:27 schreef Foreverblue het volgende:
Jij bent toch geen lid van zo'n studentenvereniging?quote:Op maandag 26 december 2005 02:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
In Utrecht, Leiden en Amsterdam zijn ook doden gevallen bij ontgroeningen.
Utrecht is o.a. bekend vanwege het geval met een roetkap affaire waarbij het Utrechts Studenten Corps (het vindicat van Utrecht) ook een student letterlijk liet stikken.
quote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Tot morgen....![]()
![]()
A+M en M+A: Slaap lekker!quote:Op maandag 26 december 2005 02:24 schreef M-en-A het volgende:
![]()
Tot morgen....![]()
![]()
Kind, waar maak je je druk om. Als je nu toch weet dat dat soort lui tot dat soort dingen in staat zijn, dan wil je daar toch niets mee te maken hebben??quote:Op maandag 26 december 2005 02:26 schreef I_doubt het volgende:
[..]
In Utrecht, Leiden en Amsterdam zijn ook doden gevallen bij ontgroeningen.
Utrecht is o.a. bekend vanwege het geval met een roetkap affaire waarbij het Utrechts Studenten Corps (het vindicat van Utrecht) ook een student letterlijk liet stikken.
Same wave.........quote:Op maandag 26 december 2005 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent toch geen lid van zo'n studentenvereniging?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |