quote:Op maandag 26 december 2005 01:50 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En anders doen we als Roel... kraken we de tent gewoon hier![]()
Zegt hij.quote:Op maandag 26 december 2005 01:55 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Sssttttt... Scan heeft die leeftijd nog niet![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:55 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ja triest he, veels te bang dat ik iets mis![]()
* M-en-A geeft cuall een aai over de bol en leent even zijn schoudertje, zodat ze flink kan uithuilen van frustratiequote:
In 2001 heb ik zowel op Fok als op MW gepost, maar als je daar eens uit je slof schoot, kreeg je gelijk de hele bond voor huisvrouwen over je heen, dus dar was ik snel van genezen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:54 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Heb daar alleen maar een avondje meegelezen zelfs, vond het er dodelijk saai. Het bejaardenhuis hier bezoeken is spannender.
De hele femina zullen we maar zeggenquote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
[..]
In 2001 heb ik zowel op Fok als op MW gepost, maar als je daar eens uit je slof schoot, kreeg je gelijk de hele bond voor huisvrouwen over je heen, dus dar was ik snel van genezen.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* M-en-A geeft cuall een aai over de bol en leent even zijn schoudertje, zodat ze flink kan uithuilen van frustratie![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
[..]
In 2001 heb ik zowel op Fok als op MW gepost, maar als je daar eens uit je slof schoot, kreeg je gelijk de hele bond voor huisvrouwen over je heen, dus dar was ik snel van genezen.
OMG!!!!!!!!!!!!!!! cuall jij op MWquote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ikdat had gepost had ik zeker een ban gekregen, das véél te persoonlijkquote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
OMG!!!!!!!!!!!!!!!
De bond van huisvrouwen? Had je ze dan niet beter kunnen vragen je huis te poetsen, te wassen, te strijken, te koken etc voor je tijdens BB. Hadden zij wat om handen en kon jij lekker ongestoord posten![]()
Ik heb een mailtje gestuurd naar: senaat @ vindicat.nl (het bestuur v Vindicat) en gesuggereerd dat er misschien een ballotagecommissie ingesteld zou moeten worden, en als die er al is, dat deze haar toelatingsregels zou moeten aanscherpen teneinde problematische gevallen, zoals recentelijk geïllustreerd in BB, uit te kunnen sluiten, omdat zij een smet werpen op de studentenverenigingen in het algemeen en vindicat in het bijzonder.quote:Op maandag 26 december 2005 01:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
....................... er zit een héle leuke studentenvereniging in Groningen, Vindicat..."
quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ikdat had gepost had ik zeker een ban gekregen, das véél te persoonlijk![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gestuurd naar: senaat @ vindicat.nl (het bestuur v Vindicat) en gesuggereerd dat er misschien een ballotagecommissie ingesteld zou moeten worden, en als die er al is, dat deze haar toelatingsregels zou moeten aanscherpen teneinde problematische gevallen, zoals recentelijk geïllustreerd in BB, uit te kunnen sluiten, omdat zij een smet werpen op de studentenverenigingen in het algemeen en vindicat in het bijzonder.![]()
boeiuhquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef cuall het volgende:
[..]
Als ikdat had gepost had ik zeker een ban gekregen, das véél te persoonlijk![]()
LOLquote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik heb een mailtje gestuurd naar: senaat @ vindicat.nl (het bestuur v Vindicat) en gesuggereerd dat er misschien een ballotagecommissie ingesteld zou moeten worden, en als die er al is, dat deze haar toelatingsregels zou moeten aanscherpen teneinde problematische gevallen, zoals recentelijk geïllustreerd in BB, uit te kunnen sluiten, omdat zij een smet werpen op de studentenverenigingen in het algemeen en vindicat in het bijzonder.![]()
Klasse!quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
En jij zegt dat Wicked scherp van tong is..quote:Op maandag 26 december 2005 02:03 schreef I_doubt het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
Ik zou nog even komen gillendus bij deze
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gelukkig niet te hard... want er zijn er al bij die tegen de slaap vechtenquote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Of met Roel. Ze houden wel van zuipen, kotsen en lallen, volgens mijquote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klasse!![]()
Ben alleen bang dat het niveau van Vindicat dusdanig is dat ze BLIJ zijn met Lieske.
Quod erum demonstrandum. Ofzo.quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En jij zegt dat Wicked scherp van tong is..![]()
Deze voor jou in de herhalingquote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Studentenverenigingenquote:Op maandag 26 december 2005 02:06 schreef doka het volgende:
[..]
Of met Roel. Ze houden wel van zuipen, kotsen en lallen, volgens mij
Jij bent gemeenquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze voor jou in de herhaling![]()
Ik waarschuw je wel
Ha ha![]()
Ow nou heb het zachtjes gedaan hoorquote:Op maandag 26 december 2005 02:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Gelukkig niet te hard... want er zijn er al bij die tegen de slaap vechtenwelkom terug
![]()
SSssstttttt, niet te hard gillenquote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk, elke studentenvereniging heeft er een, onder auspiciën vd senaat. Want leden moeten geroyeerd kunnen worden bij "negatief opvallend" gedrag.quote:Op maandag 26 december 2005 02:04 schreef doka het volgende:
[..]
LOLMaar een ballotage-commissie hebben ze wel. (En nee, ik ben geen lid (geweest))
Toch niet staan karaoken vanavond he?quote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
Ow nou heb het zachtjes gedaan hoor![]()
komt bijna geen geluid meer uit![]()
Whahahaquote:Op maandag 26 december 2005 02:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja duh, ons op te zadelen met puzzeltjesdan weet ik ze ook te verzinnen, meer van mijn nivo
![]()
Jij gaat mij waarschuwenquote:Op maandag 26 december 2005 02:07 schreef cuall het volgende:
[..]
Deze voor jou in de herhaling![]()
Ik waarschuw je wel
Ha ha![]()
Dit schrééuwt om een apart topicquote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik wacht op antwoord (dat ik hier uiteraard pontificaal zal afdrukken)
quote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik wacht op antwoord (dat ik hier uiteraard pontificaal zal afdrukken)
Ook bij opvallend irritant gedrag?quote:Op maandag 26 december 2005 02:09 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Tuurlijk, elke studentenvereniging heeft er een, onder auspiciën vd senaat. Want leden moeten geroyeerd kunnen worden bij "negatief opvallend" gedrag.
En je hield zo van puzzeltjesquote:Op maandag 26 december 2005 02:09 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja duh, ons op te zadelen met puzzeltjesdan weet ik ze ook te verzinnen, meer van mijn nivo
![]()
Sssssst niet zo hard!quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik was even verbijsterd van haar zwakke reactiequote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En jij zegt dat Wicked scherp van tong is..![]()
slaap lekker cuall en tot morgenquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
Ik ga nu echt naar bed luitjes, ik zie jullie morgen, slaap lekker![]()
![]()
![]()
Slaap lekker Cuallquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef cuall het volgende:
Ik ga nu echt naar bed luitjes, ik zie jullie morgen, slaap lekker![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sssssst niet zo hard!De baby ligt te slapen en Tanja is heel even een sigaretje roken in de tuin!
quote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
En je hield zo van puzzeltjeswas een moeilijke hé
geef nou maar toe![]()
tja......................![]()
AAAAAAAAAAAAAAAHH!quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef White_Pearl het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ow dacht al wie ligt daarquote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Sssssst niet zo hard!De baby ligt te slapen en Tanja is heel even een sigaretje roken in de tuin!
Ik vóel gewoon een nieuw ondertiteltje opkomenquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Ik was even verbijsterd van haar zwakke reactie![]()
Ik denk dat zij een goed muze zou zijn voor dit forum: iemand die zodanig het bloed onder je nagels vandaan weet te halen, dat je uit pure frustratie je nagels gaat knippen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |