quote:Op zondag 25 december 2005 14:41 schreef Dirktator het volgende:
Palletsorteerder Kees uit Woensel-West was boos. Zijn kachel werkte niet, waardoor hij een koude douche moest ondergaan. Daarop spuide hij zijn legendarische woorden: "stervende hoeren kankerkachel".
Deze geniale bijdrage aan de Neerlandsche taal dient natuurlijk gewaardeerd te worden op veel groter gebied. Derhalve, klik allemaal op onderstaande link en stem voor "kankerkachel" als Woord van het Jaar 2005!
[afbeelding]
http://www.woordvanhetjaar.nl/lijst.php?ini=k&jaar=
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja, heb je de afgelopen weken onder een steen geleefd, raadpleeg de FOK-encyclopedie over Kees en de zijnen: Kees de Palletsorteerder, godverdomme wat was ze nat zeg!
per dagquote:Op zondag 25 december 2005 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoevaak mag je nou stemmen?
1x per woord?
kep 't al 3 keer gedaan??quote:Op zondag 25 december 2005 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoevaak mag je nou stemmen?
1x per woord?
op dit tempo staat kankerkachel binnen 'n uurtje op 1quote:Op maandag 26 december 2005 00:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
1. bandstemmen 516
2. kankerkachel 450
van 419 naar 450 in een half uur![]()
Zit nog een klein foutje inquote:
daarom moeten we ook een groter aantal stemmen halen...quote:Op maandag 26 december 2005 00:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Hoe wordt de eindstand berekend?
De som van 1. en 2. bepaalt het aantal punten van een woord (dat maximaal 2400 kan bedragen). Het woord met het hoogste aantal punten wordt Woord van het Jaar.
BRB, ff rukken op dat linkje in je sigquote:
het moet wel JPEG zijn, die van jpg is trouwens ook een puike site, moet je vooral eens kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 00:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
BRB, ff rukken op dat linkje in je sig
Ik wist niet dat wormen dat konden joh!quote:Op maandag 26 december 2005 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het moet wel JPEG zijn, die van jpg is trouwens ook een puike site, moet je vooral eens kijken
Ja, vast...quote:Volgens onze gegevens is vanaf uw pc onlangs nog gestemd. Om 'veelstemmen' te voorkomen is een limiet gesteld op het aantal stemmen in een bepaalde tijdspanne vanaf een pc. Excuses voor het ongemak; probeert u het svp morgen nog eens.
quote:
nog 21 min en mijn 3e stem komt eraanquote:Op maandag 26 december 2005 00:08 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb ook voor de tweede keer gestemt!
pas 'm nu aanquote:Op maandag 26 december 2005 00:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kiwi moet je niet linken naar dit nieuwe topic? anders lopen mensen achter
Relaxt.quote:Op maandag 26 december 2005 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nog 21 min en mijn 3e stem komt eraan
quote:
wat de neuk is ditquote:
wtf?quote:Op maandag 26 december 2005 00:11 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
zomg!quote:Op maandag 26 december 2005 00:12 schreef Mastertje het volgende:
WAT?!
Ik begin een gesprek met ze aan dat ze MOETEN stemmenquote:Op maandag 26 december 2005 00:16 schreef Sas22 het volgende:
Heel me msn en icq lijst een duwtje gegeven om te stemmen![]()
![]()
Ik heb me MSN naam er naar aangepastquote:Op maandag 26 december 2005 00:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik begin een gesprek met ze aan dat ze MOETEN stemmen![]()
...
Bij mij blijft hij op 450quote:Op maandag 26 december 2005 00:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
465 :")
het werkt, er zijn er weer 5 bijquote:Op maandag 26 december 2005 00:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb me MSN naam er naar aangepast
Rick / XBM http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1062.html Stem op Kankerkachel als woord van het jaar
't is bijna half 1 's nachts, wat had je verwacht?quote:Op maandag 26 december 2005 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het werkt, er zijn er weer 5 bij
tgaat wel slechter dan het vorige half uur
474quote:Op maandag 26 december 2005 00:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
klik op het woord en dan rechtsboven
quote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
't is bijna half 1 's nachts, wat had je verwacht?
op die manier kunnen mensen toch niet de tekst kopieren !!quote:Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Sas22 het volgende:
[afbeelding]
Ik heb morgen geen vrienden meer
![]()
klik erop rechtsboven kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 00:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hier staat de teller nog op 450.
Weet ik... maar ik heb ook de hele lijst al een berichtje gestuurd met diezelfde link erinquote:Op maandag 26 december 2005 00:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
op die manier kunnen mensen toch niet de tekst kopieren !!
quote:Op maandag 26 december 2005 00:25 schreef Sas22 het volgende:
[..]
Weet ik... maar ik heb ook de hele lijst al een berichtje gestuurd met diezelfde link erin![]()
duurt niet lang meerquote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
zal je zien, ik val niet in slaap voordat kankerkachel op #1 staat....![]()
Ik hoop dat je snel mag slapen!quote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik ook nietquote:Op maandag 26 december 2005 00:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
hejnig sjiek!quote:
35 hoorquote:Op maandag 26 december 2005 00:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
nog 19, dan kan ik eindelijk naar bed
19+16 hoorquote:Op maandag 26 december 2005 00:28 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
nog 19, dan kan ik eindelijk naar bed
quote:uw stem
Volgens onze gegevens is vanaf uw pc onlangs nog gestemd. Om 'veelstemmen' te voorkomen is een limiet gesteld op het aantal stemmen in een bepaalde tijdspanne vanaf een pc. Excuses voor het ongemak; probeert u het svp morgen nog eens.
Suggesties voor de site? Stuur ons een e-mail!
ja dat dusquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 00:29 schreef Sas22 het volgende:
Ik vond net een oude mailtje terug die mijn nogal onintelligente blonde vriendin ooit had gestuurd met zo ongeveer 120 mensen op kopie of / en in de mailhistorie.
Even geforward naar mijn gmail, adressen uit de mailhistorie gekopieerd en op cc gezet...reply to all ... weer 120 zieltjes op deze kerst geprobeerd te winnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang hij maar geen Goebbels heetquote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef Mastertje het volgende:
Domain name:
woordvanhetjaar.nl (next domain)
Status: active
Registrant:
The Language Lab Talenservice
Tussen Kadijken 15
1018 BC AMSTERDAM
Netherlands
Domicile:
N/A
Committed to ADR: yes
Administrative contact:
H.K. Gubbels
+31 (0)206206810
postmaster@languagelab.nl
Registrar:
Versatel Nederland B.V.
Hullenbergweg 101
1101 CL AMSTERDAM ZUIDOOST
Netherlands
Menneer Gubbels
Jupp Goebbels was een zoon van Fritz Goebbels en Maria Oldenhausen. Hij werd in de Eerste Wereldoorlog afgekeurd voor militaire dienst wegens een misvormde voet.quote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zolang hij maar geen Goebbels heet
quote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
nou zeg jaag die man nou niet tegen ons in het harnas he
Dat zijn de minder belangrijke feiten over hemquote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Jupp Goebbels was een zoon van Fritz Goebbels en Maria Oldenhausen. Hij werd in de Eerste Wereldoorlog afgekeurd voor militaire dienst wegens een misvormde voet.
Ik heb jeuk aan m'n voetquote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Jupp Goebbels was een zoon van Fritz Goebbels en Maria Oldenhausen. Hij werd in de Eerste Wereldoorlog afgekeurd voor militaire dienst wegens een misvormde voet.
okeujquote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
edit die info ff weg ofzo, niet bepaald relevant
Het moet op het spellingsdictee van 2006 worden genoemdquote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef El_Rolando het volgende:
Ik ben druk aan het stemmen. Kankerkachel zal in de Van Dale moeten worden opgenomen!
'Dat zal lachen zijn'.quote:Op maandag 26 december 2005 00:37 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Het moet op het spellingsdictee van 2006 worden genoemd
485 stemmen![]()
Wij zijn hier om bandstemmen van de eerste plaats te donderenquote:Op maandag 26 december 2005 00:40 schreef skiczukie het volgende:
Ik vraag BrauN net, wtf is 'bandstemmen' nou voor kutwoord op nr. 1.![]()
Precies... Dus nu allemaal stemmûh!!!quote:Op maandag 26 december 2005 00:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij zijn hier om bandstemmen van de eerste plaats te donderen![]()
De macht van Fok!quote:Op maandag 26 december 2005 00:44 schreef C2C het volgende:
*weer gestemt heeft
volgens mij is er nog nooit een woord zo snel op nummer 1 gaan staan
quote:25 dec 2005 15:45 | door: Pool
Een schitterend woord met een diepe poëtische klank. Dit wordt mede veroorzaakt door de dubbele interne alliteratie en de passie waarmee het woord kan worden geëxclameerd. Hulde!
quote:Op maandag 26 december 2005 00:41 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wij zijn hier om bandstemmen van de eerste plaats te donderen![]()
Whahahahaquote:Schone lei
We beginnen 2005 met frisse moed en een schone lei. Dit jaar zullen we strenger zijn: woorden die naar ons oordeel aan een subcultuur zijn gebonden worden verwijderd. Die kunnen terecht in onze zandbak op vetste.woordvanhetjaar.nl.
Opdat 2005 een fraaie woordenoogst mag brengen!
499quote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef skiczukie het volgende:
496!
Ik meen 30minutenquote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Maikuuul het volgende:
Om de hoeveel minuten mag je stemmen ?
Neehee. Dat lijkt me trouwens een goeie vraag aan Kees van Sturmvogel. 'Zeg hoereloper, wtf heet je nou eigenlijk!?'.quote:
wel tochquote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Neehee. Dat lijkt me trouwens een goeie vraag aan Kees van Sturmvogel. 'Zeg hoereloper, wtf heet je nou eigenlijk!?'.
Iets met initialen en roepnamen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wel toch? heb je enig bewijsmateriaal dat het kees is dan
?
bij de volgende tussenstand moet het gefikst zijnquote:
Mooiquote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bij de volgende tussenstand moet het gefikst zijn
Nee hoorquote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef skiczukie het volgende:
Nummmmeeerrrrr eeen!-eeen-een-een-een!
![]()
we zijn alweer wat verder hoorquote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef Wokkel1982 het volgende:
Iedereen moet nog wel eff na twaalven stemmen he.
Ja ja,quote:Op maandag 26 december 2005 01:19 schreef Sas22 het volgende:
Om te vieren dat we gaan winnen!
http://www.grapheine.com/bombaytv/playuk.php?id=427119
![]()
![]()
quote:
Als je er klikt zie je de uitleg hequote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef Mastertje het volgende:
heeft bandstemmen iets met dat EVP temaken?!
aH!quote:Op maandag 26 december 2005 01:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je er klikt zie je de uitleg he
quote:Op maandag 26 december 2005 01:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
welke klootviool heeft het nou weer in zijn hoofd gehaald om op bandstemmen te stemmen. achja, de schade is gelukkig zeer beperkt
.
ech nie.quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Mastertje het volgende:
YEAH nog 3 min en 'tis op de voorpagina!
Zou Kees al doorhebben wat hij gedaan heeftquote:
Als hij wint.... dan dan dan.......quote:Op maandag 26 december 2005 01:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Zou Kees al doorhebben wat hij gedaan heeft
quote:Op maandag 26 december 2005 01:42 schreef De_Ananas het volgende:
Er heeft zich een probleem voorgedaan. Probeer het svp straks nog eens!
Excuses voor het ongemak,
redactie woordvanhetjaar.nl
Kies s.v.p. een woord voordat u op de stemknop drukt!
![]()
ff je cookies weggooien en je kunt weer stemmenquote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Maikuuul het volgende:
Om de hoeveel minuten mag je stemmen ?
weetikniet.quote:Op maandag 26 december 2005 10:33 schreef rashudo het volgende:
Hoe krijg je 3 van die rode pijltjes als PI?
iemand die wil slijmen bij zijn baas??quote:Op maandag 26 december 2005 10:35 schreef Toeps het volgende:
Heb gestemd op kankerkachel!
Was trouwens erg verbaasd Triple-Play in de lijst terug te vinden. Welke stervende hoeren kanker-iemand gaat nou een Casema TV-Internet en Telefonie actie invullen?!
Omdat kankerkachel nu in eens 'boom-ed' staat het op 1, maar voorgaande maanden waarschijnlijk niet, op dat 2e punt krijgt 'kankerkachel' dus geen punten.quote:Er wordt naar twee scores gekeken: 1. de totaalscore, en 2. de score per maand. Door de maandscore mee te laten wegen, wordt voorkomen dat woorden die aan het eind van het jaar wellicht weer vergeten zijn minder kans maken. Het valt immers te verwachten dat in het jaaroverzichtenseizoen - december - meer gestemd gaat worden dan in bijvoorbeeld de zomermaanden.
De formule is als volgt:
1. 50%: weging t.o.v. woord met hoogste totale aantal stemmen
(stemmen/maximum)*1200
2. 50%: weging t.o.v. woord met hoogste totaal aantal stemmen in een maand
(stemmen/maximum)*100 , en dat voor elke maand van het jaar
De som van 1. en 2. bepaalt het aantal punten van een woord (dat maximaal 2400 kan bedragen). Het woord met het hoogste aantal punten wordt Woord van het Jaar.
Maar wel aandacht en we hebben lol.quote:Op maandag 26 december 2005 12:17 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ook al staat kankerkachel op 1, gewoon blijven doorstemmen, ze berekenen de eind uitslag ook met maand-scores:
[..]
Omdat kankerkachel nu in eens 'boom-ed' staat het op 1, maar voorgaande maanden waarschijnlijk niet, op dat 2e punt krijgt 'kankerkachel' dus geen punten.
Yeahquote:1. kankerkachel 630
2. bandstemmen 520
3. moslimmoeheid 381
4. fokken 287
Over 3 minuten zijn het er weer meer!quote:Op maandag 26 december 2005 13:26 schreef Lianne__ het volgende:
jeeh.. op naar die 2400
quote:Schone lei
We beginnen 2005 met frisse moed en een schone lei. Dit jaar zullen we strenger zijn: woorden die naar ons oordeel aan een subcultuur zijn gebonden worden verwijderd. Die kunnen terecht in onze zandbak op vetste.woordvanhetjaar.nl.
quote:
Mischien ook wel een actie van een of ander oude wijven forumquote:Op maandag 26 december 2005 13:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
geen idee, heel vreemd dat dat ook zoveel stemmen heeft gekregen, zeker in vergelijking met alle andere woorden
quote:Op maandag 26 december 2005 00:11 schreef Cracka-ass het volgende:
gestemd
de margrietquote:Op maandag 26 december 2005 13:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien ook wel een actie van een of ander oude wijven forum![]()
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 26 december 2005 13:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
fok is geen subcultuur
Zien we dan wel weerquote:Op maandag 26 december 2005 13:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik heb trouwens al ff de OP gekopieerd en aangevuld, als deze vol is open ik deel 3 wel ff. (voordat 5 anderen dat ook doen en we weer met slotjes enzo zitten)
gedraag ik me 's niet als een klootzak, is het weer niet goedquote:
Als we met zo'n tempo doorgaan halen we dat ook nogquote:Op maandag 26 december 2005 13:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
geen idee, het woord staat er natuurlijk pas net in dus die maandtellingen gaan voor ons niet op...
max is 2400 dus we kunnen nog even vooruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |