ja dat dusquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 00:29 schreef Sas22 het volgende:
Ik vond net een oude mailtje terug die mijn nogal onintelligente blonde vriendin ooit had gestuurd met zo ongeveer 120 mensen op kopie of / en in de mailhistorie.
Even geforward naar mijn gmail, adressen uit de mailhistorie gekopieerd en op cc gezet...reply to all ... weer 120 zieltjes op deze kerst geprobeerd te winnen.![]()
![]()
![]()
![]()
Zolang hij maar geen Goebbels heetquote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef Mastertje het volgende:
Domain name:
woordvanhetjaar.nl (next domain)
Status: active
Registrant:
The Language Lab Talenservice
Tussen Kadijken 15
1018 BC AMSTERDAM
Netherlands
Domicile:
N/A
Committed to ADR: yes
Administrative contact:
H.K. Gubbels
+31 (0)206206810
postmaster@languagelab.nl
Registrar:
Versatel Nederland B.V.
Hullenbergweg 101
1101 CL AMSTERDAM ZUIDOOST
Netherlands
Menneer Gubbels
Jupp Goebbels was een zoon van Fritz Goebbels en Maria Oldenhausen. Hij werd in de Eerste Wereldoorlog afgekeurd voor militaire dienst wegens een misvormde voet.quote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zolang hij maar geen Goebbels heet
quote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
nou zeg jaag die man nou niet tegen ons in het harnas he
Dat zijn de minder belangrijke feiten over hemquote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Jupp Goebbels was een zoon van Fritz Goebbels en Maria Oldenhausen. Hij werd in de Eerste Wereldoorlog afgekeurd voor militaire dienst wegens een misvormde voet.
Ik heb jeuk aan m'n voetquote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Jupp Goebbels was een zoon van Fritz Goebbels en Maria Oldenhausen. Hij werd in de Eerste Wereldoorlog afgekeurd voor militaire dienst wegens een misvormde voet.
okeujquote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
edit die info ff weg ofzo, niet bepaald relevant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |