quote:Op zondag 25 december 2005 14:41 schreef Dirktator het volgende:
Palletsorteerder Kees uit Woensel-West was boos. Zijn kachel werkte niet, waardoor hij een koude douche moest ondergaan. Daarop spuide hij zijn legendarische woorden: "stervende hoeren kankerkachel".
Deze geniale bijdrage aan de Neerlandsche taal dient natuurlijk gewaardeerd te worden op veel groter gebied. Derhalve, klik allemaal op onderstaande link en stem voor "kankerkachel" als Woord van het Jaar 2005!
[afbeelding]
http://www.woordvanhetjaar.nl/lijst.php?ini=k&jaar=
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja, heb je de afgelopen weken onder een steen geleefd, raadpleeg de FOK-encyclopedie over Kees en de zijnen: Kees de Palletsorteerder, godverdomme wat was ze nat zeg!
per dagquote:Op zondag 25 december 2005 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoevaak mag je nou stemmen?
1x per woord?
kep 't al 3 keer gedaan??quote:Op zondag 25 december 2005 23:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hoevaak mag je nou stemmen?
1x per woord?
op dit tempo staat kankerkachel binnen 'n uurtje op 1quote:Op maandag 26 december 2005 00:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
1. bandstemmen 516
2. kankerkachel 450
van 419 naar 450 in een half uur![]()
Zit nog een klein foutje inquote:
daarom moeten we ook een groter aantal stemmen halen...quote:Op maandag 26 december 2005 00:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Hoe wordt de eindstand berekend?
De som van 1. en 2. bepaalt het aantal punten van een woord (dat maximaal 2400 kan bedragen). Het woord met het hoogste aantal punten wordt Woord van het Jaar.
BRB, ff rukken op dat linkje in je sigquote:
het moet wel JPEG zijn, die van jpg is trouwens ook een puike site, moet je vooral eens kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 00:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
BRB, ff rukken op dat linkje in je sig
Ik wist niet dat wormen dat konden joh!quote:Op maandag 26 december 2005 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het moet wel JPEG zijn, die van jpg is trouwens ook een puike site, moet je vooral eens kijken
Ja, vast...quote:Volgens onze gegevens is vanaf uw pc onlangs nog gestemd. Om 'veelstemmen' te voorkomen is een limiet gesteld op het aantal stemmen in een bepaalde tijdspanne vanaf een pc. Excuses voor het ongemak; probeert u het svp morgen nog eens.
quote:
nog 21 min en mijn 3e stem komt eraanquote:Op maandag 26 december 2005 00:08 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb ook voor de tweede keer gestemt!
pas 'm nu aanquote:Op maandag 26 december 2005 00:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kiwi moet je niet linken naar dit nieuwe topic? anders lopen mensen achter
Relaxt.quote:Op maandag 26 december 2005 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nog 21 min en mijn 3e stem komt eraan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |