quote:Schone lei
We beginnen 2005 met frisse moed en een schone lei. Dit jaar zullen we strenger zijn: woorden die naar ons oordeel aan een subcultuur zijn gebonden worden verwijderd. Die kunnen terecht in onze zandbak op vetste.woordvanhetjaar.nl.
quote:
Mischien ook wel een actie van een of ander oude wijven forumquote:Op maandag 26 december 2005 13:37 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
geen idee, heel vreemd dat dat ook zoveel stemmen heeft gekregen, zeker in vergelijking met alle andere woorden
quote:Op maandag 26 december 2005 00:11 schreef Cracka-ass het volgende:
gestemd
de margrietquote:Op maandag 26 december 2005 13:38 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Mischien ook wel een actie van een of ander oude wijven forum![]()
Ik hoop het niet.quote:Op maandag 26 december 2005 13:39 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
fok is geen subcultuur
Zien we dan wel weerquote:Op maandag 26 december 2005 13:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik heb trouwens al ff de OP gekopieerd en aangevuld, als deze vol is open ik deel 3 wel ff. (voordat 5 anderen dat ook doen en we weer met slotjes enzo zitten)
gedraag ik me 's niet als een klootzak, is het weer niet goedquote:
Als we met zo'n tempo doorgaan halen we dat ook nogquote:Op maandag 26 december 2005 13:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
geen idee, het woord staat er natuurlijk pas net in dus die maandtellingen gaan voor ons niet op...
max is 2400 dus we kunnen nog even vooruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |