abonnement Unibet Coolblue
pi_33783847
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:20 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Niet halfdood, gewoon wat schrammen.
Net of je dat met een simpele EHBO-cursus kunt beoordelen.. Als iemand buiten bewustzijn is heb jij met je EHBO-cursus geen notie van wat voor schade er is ontstaan...
Power perceived is power achieved.
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:22:27 #152
129127 .Tarzan.
Zwaaien met die billen
pi_33783994
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 22:11 schreef BiMeWet het volgende:
Oke, dan kick ik hem wel met een aardig verhaaltje.

Ik reed op mijn fiets, met een kapotte achteras, en zag ineens een meisje aangereden worden. Ze
Als ze die hersenschudding niet had, dan was ze nooit voor je gegaan.
pau·per (de ~ (m.), ~s)= 1 maatschappelijk misdeeld persoon => arme
to·pic (de ~, ~s) = 1 onderwerp van gesprek
pau·per·to·pic = TVP
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:38:48 #153
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_33784575
Als ze nooit was aangereden, was ze niet voor je gevallen

Snap je 'em?
pi_33784654
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Extend het volgende:
Als ze nooit was aangereden, was ze niet voor je gevallen

Snap je 'em?
JAAAA!1111:D;D D;!!111!111one!11;D ;d;:D!1!
pi_33792434
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Extend het volgende:
Als ze nooit was aangereden, was ze niet voor je gevallen

Snap je 'em?
Kutkloon.
pi_33805246
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:38 schreef Extend het volgende:
Als ze nooit was aangereden, was ze niet voor je gevallen

Snap je 'em?
Kankergrap
Power perceived is power achieved.
  zaterdag 7 januari 2006 @ 19:18:19 #157
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_33807509
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 18:06 schreef Modwire het volgende:

[..]

Kankergrap
pi_33807591
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Dus je hebt haar keihard annaal geneukt neem ik aan, aan die smileys te zien ging het flink hard dus
!
pi_33808498
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

!
Negers.
Kutkloon.
pi_33813986
Ik heb net wel een aantal 'blunders' gemaakt, maar die komen morgen wel
  zondag 8 januari 2006 @ 00:20:59 #161
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_33818825
quote:
Op zaterdag 7 januari 2006 19:44 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Negers.
Laten we het even netjes houden
  zondag 8 januari 2006 @ 04:46:06 #162
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_33823874
Ik vind een meisje leuk.
Ik ken haar niet, en zij kent mij niet.
We hebben al eens oogcontact gehad.
positief/negatief? ik weet het niet.
Maar als ik haar zie.
Dan pak ik een doos slingers tevoorschijn, gooi confetti over der heen.
Dan heb ik haar versierd.
Weet alleen niet of ze het in dank afneemt.

Ik post het resultaat hier wel een keer.
Discreet is het niet, origineel iig wel.
Of het goed uitpakt is een ander verhaal
Of ik de klote heb om het te doen weet ik ook niet, misschien zeg ik wel gewoon "hoi" in de lift, wend ik mijn blik naar mijn o zo interesante schoenen en zie ik haar nooooit meer..
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_33827439
Vind je dat orgineel??
Power perceived is power achieved.
pi_33827711
Of grappig??
  zondag 8 januari 2006 @ 12:44:00 #165
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_33827791
Of uberhaupt waar?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_33828469
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:01 schreef Terreros85 het volgende:
Smakelijk gelachen in dit topic, maar nu ff een verhaaltje van mijn kant

ik was een jaar of 16 en ik was op vakantie (Spanje) in de plaatselijke (klein dorpje aan de kust bar/disco. Ik zie een mooi meisje aan het fotoplayen. Ik wist nix van dat spelletje en ik ging er eens kijken. Na een minuut dacht ik te weten hoe dat spelletje werkte en probeerde ik haar te helpen. Met de eerste zet verneukte ik haar hele spelletje. Weg meisje




!
pi_33831713
Tis nep als je haar per ongeluk aanstoot op t moment dat ze staat te drinken en dus het glas tegen haar tanden komt waarbij er een scheur in het glas komt
Lambo of Rekt
pi_33867818
ik: hey
zei: hey
ik: hoe heet je?
zei: *naam*, jij?
ik: dirkjan, verder alles goed?
zei: ja
ik: ok dit word niks ik ga weer

tevens (en vooral )tvp
pi_33867937
De domste was ooit nog nuchter als de pest dronken proberen over te komen. Ik dacht namelijk zij is dronken dus ik ga gewoon een beetje erin mee, vervolgens vond ze me een dronken lul en bleek dat ze zelf geen druppel had gehad. Ik heb haar nog proberen te overtuigen dat ik heul niet dronken was, maar ja...
  maandag 9 januari 2006 @ 16:16:14 #170
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_33869137
Ik had dit weekend eindelijk eens een blunder die niet kwam omdat ik er niet op af durfde te stappen

Ik raakte dus met een meiske aan de praat, wel leuk allemaal, en zij zag mij duidelijk wel zitten. We stonden wat te praten en ineens gaat ze dansen en met haar kont wat tegen mijn kruis aan schuren, dus ik gezellig meedoen Op een gegeven moment draait ze zich om, maar ik denk: niet meteen gaan zoenen, want dat is een beetje TE opdringerig (fout 1). Achter haar stond een vriend van mij, en die keek me aan met een blik van "goed bezig", en domme ik: ik wenk met mijn wenkbrouwen met de gedachte "kat in 't bakkie" (fout 2) .... en je raad het al: dat zag ze en volgens mij kon ze het niet echt waarderen.
Vrij snel daarna ging ze weg, later zagen we haar wel, maar ze had al geen interesse meer. Die vriend is er nog heen gegaan (terwijl ik nog zei dat ie dat niet moest doen ). En toen verklaarde ze dat ze uit was op een onenightstand, en dat ik daar niet geschikt voor was (zie fout 1)

(maar ach: ik heb me prima vermaakt verders )
  maandag 9 januari 2006 @ 16:42:25 #171
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_33869942
dat fronzen met die wenkbrauwen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_33870041
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef ConQuestador het volgende:
En toen verklaarde ze dat ze uit was op een onenightstand, en dat ik daar niet geschikt voor was
.
pi_33870443
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef ConQuestador het volgende:
Ik had dit weekend eindelijk eens een blunder die niet kwam omdat ik er niet op af durfde te stappen

Ik raakte dus met een meiske aan de praat, wel leuk allemaal, en zij zag mij duidelijk wel zitten. We stonden wat te praten en ineens gaat ze dansen en met haar kont wat tegen mijn kruis aan schuren, dus ik gezellig meedoen Op een gegeven moment draait ze zich om, maar ik denk: niet meteen gaan zoenen, want dat is een beetje TE opdringerig (fout 1). Achter haar stond een vriend van mij, en die keek me aan met een blik van "goed bezig", en domme ik: ik wenk met mijn wenkbrouwen met de gedachte "kat in 't bakkie" (fout 2) .... en je raad het al: dat zag ze en volgens mij kon ze het niet echt waarderen.
Vrij snel daarna ging ze weg, later zagen we haar wel, maar ze had al geen interesse meer. Die vriend is er nog heen gegaan (terwijl ik nog zei dat ie dat niet moest doen ). En toen verklaarde ze dat ze uit was op een onenightstand, en dat ik daar niet geschikt voor was (zie fout 1)

(maar ach: ik heb me prima vermaakt verders )
Haha, jij hebt nog wel eens een topic geopend toch dat je niet zo goed op meisjes af durfte te stappen? Dan heb je je iig goed verbeterd
pi_33871501
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

.
Ze dacht: 'van dichtbij is ie toch niet zo knap eigenlijk'
pi_33873497
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:57 schreef Ayaxola het volgende:

[..]

Haha, jij hebt nog wel eens een topic geopend toch dat je niet zo goed op meisjes af durfte te stappen? Dan heb je je iig goed verbeterd
eikeltje
pi_33873551
ik bedoel:
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef ConQuestador het volgende:
Ik had dit weekend eindelijk eens een blunder die niet kwam omdat ik er niet op af durfde te stappen

Ik raakte dus met een meiske aan de praat, wel leuk allemaal, en zij zag mij duidelijk wel zitten. We stonden wat te praten en ineens gaat ze dansen en met haar kont wat tegen mijn kruis aan schuren, dus ik gezellig meedoen Op een gegeven moment draait ze zich om, maar ik denk: niet meteen gaan zoenen, want dat is een beetje TE opdringerig (fout 1). Achter haar stond een vriend van mij, en die keek me aan met een blik van "goed bezig", en domme ik: ik wenk met mijn wenkbrouwen met de gedachte "kat in 't bakkie" (fout 2) .... en je raad het al: dat zag ze en volgens mij kon ze het niet echt waarderen.
Vrij snel daarna ging ze weg, later zagen we haar wel, maar ze had al geen interesse meer. Die vriend is er nog heen gegaan (terwijl ik nog zei dat ie dat niet moest doen ). En toen verklaarde ze dat ze uit was op een onenightstand, en dat ik daar niet geschikt voor was (zie fout 1)

(maar ach: ik heb me prima vermaakt verders )
Eikeltje
  maandag 9 januari 2006 @ 18:37:05 #177
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_33873835
2x dus niks nuttigs te melden..
  maandag 9 januari 2006 @ 18:39:19 #178
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_33873901
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:42 schreef Terreros85 het volgende:
dat fronzen met die wenkbrauwen
Geloof me, dat doe ik echt NOOIT weer
  maandag 9 januari 2006 @ 18:51:27 #179
88064 Undergod
Houd u van toffees?
pi_33874366
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:37 schreef Extend het volgende:
2x dus niks nuttigs te melden..
Misschien is het mijn schuld dat hij hier is, hij reageerde op iets wat ik zei in een topic in K&W.
Sorry daarvoor.
Noise is all relative to the silence preceding it
pi_33919979
quote:
Op maandag 9 januari 2006 16:16 schreef ConQuestador het volgende:
Ik had dit weekend eindelijk eens een blunder die niet kwam omdat ik er niet op af durfde te stappen

Ik raakte dus met een meiske aan de praat, wel leuk allemaal, en zij zag mij duidelijk wel zitten. We stonden wat te praten en ineens gaat ze dansen en met haar kont wat tegen mijn kruis aan schuren, dus ik gezellig meedoen Op een gegeven moment draait ze zich om, maar ik denk: niet meteen gaan zoenen, want dat is een beetje TE opdringerig (fout 1). Achter haar stond een vriend van mij, en die keek me aan met een blik van "goed bezig", en domme ik: ik wenk met mijn wenkbrouwen met de gedachte "kat in 't bakkie" (fout 2) .... en je raad het al: dat zag ze en volgens mij kon ze het niet echt waarderen.
Vrij snel daarna ging ze weg, later zagen we haar wel, maar ze had al geen interesse meer. Die vriend is er nog heen gegaan (terwijl ik nog zei dat ie dat niet moest doen ). En toen verklaarde ze dat ze uit was op een onenightstand, en dat ik daar niet geschikt voor was (zie fout 1)

(maar ach: ik heb me prima vermaakt verders )
Lullo!!!
Jupiler is goed
pi_33922155
Hoe gebaar je met je wenkbrauwen "Kat in het bakkie" ?
Power perceived is power achieved.
pi_33922854
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 22:53 schreef Modwire het volgende:
Hoe gebaar je met je wenkbrauwen "Kat in het bakkie" ?
Zit ik ook al 10 minuten te proberen
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33924268
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:08 schreef Jajong het volgende:

[..]

Zit ik ook al 10 minuten te proberen
lol die avatar
pi_33924351
(met uitgaan)

Tegen een vriendin zeggen: leuke jongen.
En dat we dan in de buurt van hem dansen en ze steeds zegt hij kijkt,
hij kijkt. En ik zo ssssht !

En dan praten met hem, nummer uitwisselen, afspreken.

En dan zegt ie. Die vriendin van je hè die was wel hard aan 't praten toen.

En ik zo.. Uhm?

Ja.. Ze riep steeds: hij kijkt.


En ik dude
pi_33924840
Wat is nu de versierblunder?
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  woensdag 11 januari 2006 @ 09:11:48 #186
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33930363
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef MaRySe het volgende:
(met uitgaan)

Tegen een vriendin zeggen: leuke jongen.
En dat we dan in de buurt van hem dansen en ze steeds zegt hij kijkt,
hij kijkt. En ik zo ssssht !

En dan praten met hem, nummer uitwisselen, afspreken.

En dan zegt ie. Die vriendin van je hè die was wel hard aan 't praten toen.

En ik zo.. Uhm?

Ja.. Ze riep steeds: hij kijkt.


En ik dude
heb ik idd ook wel eens meegemaakt dat toen ik naar een meisje keek de vriendin riep : Hij kijkt
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33932453
quote:
Op maandag 9 januari 2006 18:51 schreef Undergod het volgende:

[..]

Misschien is het mijn schuld dat hij hier is, hij reageerde op iets wat ik zei in een topic in K&W.
Sorry daarvoor.
Ik volg je overal (geen idee waar je het over hebt en wie je bent,maar dat terzijde)

maar serieus, ik kan om sommige blunders boos worden. Ik heb een maat die heel goed kan ouwegoeren met dames en er ook 'vrouwvriendelijk' uit ziet. Onze regel is dat als één van ons met een dame gaat babbelen, dat de andere(n) dan minstens een half uur haar vriendinnen moet bezighouden (hoe vervelender, hoe leuker natuurlijk). We worden dan boos als er vervolgens niks gebeurt, en worden met onze dronken hoofden dan heel oprecht boos op elkaar.
Oftwel (kut, nu moet ik op zoek naar een mraal vanuit het verhaal); het is enorm zonde als je niks doet, erwijl je de signalen goed opvangt. Het leven is een grote competitie.

'eikeltje' was dan ook aardig bedoelt, inclusief de boodschap: zet hem op, de volgende keer!
  woensdag 11 januari 2006 @ 13:14:36 #188
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_33935797
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:06 schreef Ciscus het volgende:

'eikeltje' was dan ook aardig bedoelt, inclusief de boodschap: zet hem op, de volgende keer!
Bedankt in dat geval
pi_33942353
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 11:06 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Het leven is een grote competitie.
Mijn leven gelukkig niet..
Power perceived is power achieved.
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:26:55 #190
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_33947716
Bouwvakkers doen het natuurlijk altijd goed.
Ze zijn hier aan de weg aan het werken, en ik moet daar zoiezo langs.. dus elke keer als ik uit huis ga krijg je het weer.
Zeg meissie.... *negeer negeer* wat heb jij een ongelooflijk lekker kontje zegg..

Een een andere Ooh Kees! Dat moppie hep tog allang een vriendjuhhhhh................kek dat kontje gaan dan..."

Fluit fluit fluit, enzo.

En ik maar zo snel mogelijk doorlopen. Ja lekke band sucks.. op zulk soort momenten helemaal...
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:30:47 #191
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33947857
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:26 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Bouwvakkers doen het natuurlijk altijd goed.
Ze zijn hier aan de weg aan het werken, en ik moet daar zoiezo langs.. dus elke keer als ik uit huis ga krijg je het weer.
Zeg meissie.... *negeer negeer* wat heb jij een ongelooflijk lekker kontje zegg..

Een een andere Ooh Kees! Dat moppie hep tog allang een vriendjuhhhhh................kek dat kontje gaan dan..."

Fluit fluit fluit, enzo.

En ik maar zo snel mogelijk doorlopen. Ja lekke band sucks.. op zulk soort momenten helemaal...
hoezo .. kunnen ze makkelijk je auto maken
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33948015
Niet van mezelf (heb al 'n vriendin ), maar de vriend (E) van een vriend (Y) van me .

E: Ja, zij (P) is echt leuk .
Y: Stap op d'r af dan!
E: Nouja, ok
Y:
E: *loopt op meisje af* "Ey.. hond!"
Y:
P: .. *wegloop*

pi_33951636
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 00:08 schreef W1ZZ het volgende:
Wat is nu de versierblunder?
Nou kijk.. Dat we de tactiek aan het bespreken waren en hij het gewoon kon horen.
pi_33953420
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:26 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Bouwvakkers doen het natuurlijk altijd goed.
Ze zijn hier aan de weg aan het werken, en ik moet daar zoiezo langs.. dus elke keer als ik uit huis ga krijg je het weer.
Zeg meissie.... *negeer negeer* wat heb jij een ongelooflijk lekker kontje zegg..

Een een andere Ooh Kees! Dat moppie hep tog allang een vriendjuhhhhh................kek dat kontje gaan dan..."

Fluit fluit fluit, enzo.

En ik maar zo snel mogelijk doorlopen. Ja lekke band sucks.. op zulk soort momenten helemaal...
Loopt vast wel een baas rond (te herkennen aan helm in kroon-vorm ), kerel gewoon aanspreken en vragen of ze er mee kappen. Werkt schijnbaar (niet uit eigen ervaring, lijkt me vrij raar om na gefloten te worden door bouwvakkers )
pi_33955116
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:04 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Nou kijk.. Dat we de tactiek aan het bespreken waren en hij het gewoon kon horen.
Je hebt toch z'n nummer geregeld en met 'm afgesproken? Lijkt mij dat er niet echt iets is misgegaan ofzo...
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_33955940
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 22:27 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Je hebt toch z'n nummer geregeld en met 'm afgesproken? Lijkt mij dat er niet echt iets is misgegaan ofzo...
Ja maar is toch wel een blunder
En nummer krijgen is niet zo een prestatie.
pi_33957062
Okee, wat jij wilt
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_33957708
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 19:26 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Bouwvakkers doen het natuurlijk altijd goed.
Ze zijn hier aan de weg aan het werken, en ik moet daar zoiezo langs.. dus elke keer als ik uit huis ga krijg je het weer.
Zeg meissie.... *negeer negeer* wat heb jij een ongelooflijk lekker kontje zegg..

Een een andere Ooh Kees! Dat moppie hep tog allang een vriendjuhhhhh................kek dat kontje gaan dan..."

Fluit fluit fluit, enzo.

En ik maar zo snel mogelijk doorlopen. Ja lekke band sucks.. op zulk soort momenten helemaal...
Hehe, ik fietste ooit een keer met een meisje naar huis en dat was een erg mooi meisje. Kwamen we ook langs bouwvakkers he dus opeens ging het: FIETWIIEEEWW!! Dus ik zo, dankje dankje, ik weet het Whehe, ze wisten niet meer wat ze moesten zeggen
pi_33957957
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:02 schreef W1ZZ het volgende:
Okee, wat jij wilt
Ja als jongen blunder je zo ongeveer constant, ik ben een meisje dat ligt anders.
pi_33958292
Tijdje terug alweer, in de discotheek;

*Meisje kijkt
*Meisje kijkt nog een keer
*Vriend van me stoot me aan waardoor ik bijna val (hij super lazerus, ik als bob nuchter), "jaaaaaaaaaaa dat meisje zie ik oooook wel..."
*Meisje glimlacht even
*Om mijn ego toch nog hoog te houden moest ik nu wel op haar afstappen, onderweg bedenk ik even snel wat
*" Hoi kom je hier vaker?"

Vond ze waarschijnlijk niet zo origineel meer
pi_33958391
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja als jongen blunder je zo ongeveer constant, ik ben een meisje dat ligt anders.
Damn, iemand is op d'r schaamlippen getrapt
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  woensdag 11 januari 2006 @ 23:28:21 #202
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33958490
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:18 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Ja als jongen blunder je zo ongeveer constant, ik ben een meisje dat ligt anders.
trust me vrouwen kunnen er ook wat van
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33958541
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

trust me vrouwen kunnen er ook wat van
.
pi_33959824
Ik heb nog nooit een versierblunder gehad
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33959898
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:55 schreef cultheld het volgende:
Ik heb nog nooit een versierblunder gehad
Ook nooit vriendin zeker .
pi_33959977
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:57 schreef growth_stage het volgende:

[..]

Ook nooit vriendin zeker .
Genoeg gescoord, zelfverzekerheid is een gave
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33961282
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 23:58 schreef cultheld het volgende:

[..]

Genoeg gescoord, ]zelfverzekerheid is een gave
Ik noem het arrogantie.. en laat dat nou net iets zijn waar de meeste vrouwen niet gek van zijn.
pi_33961708
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:34 schreef growth_stage het volgende:

[..]

Ik noem het arrogantie.. en laat dat nou net iets zijn waar de meeste vrouwen niet gek van zijn.
fixed. zolang je t niet overdrijft natuurlijk.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_33961823
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:34 schreef growth_stage het volgende:

[..]

Ik noem het arrogantie.. en laat dat nou net iets zijn waar de meeste vrouwen niet gek van zijn.
Misplaatste arrogantie zijn ze idd niet gek op, maar ik heb nog nooit klachten gehad m.b.t. mijn gedrag
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 12 januari 2006 @ 09:30:18 #210
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_33965767
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:50 schreef Jajong het volgende:

[..]

fixed. zolang je t niet overdrijft natuurlijk.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_33970225
En als je eenmaal een meisje hebt aangesproken en het gesprek loopt goed, dan weet je vaak dat de rest ook wel goed zit...

Waar ik dus een probleem mee heb is het verder uitbouwen . Aanspreken is geen punt, daar heb ik echt schijt aan, maar dan de rest . Ik had afgelopen zaterdag een leuke avond met 2 meisjes (vriendinnen van elkaar). Allebei erg leuk en veel gein, ik kon echter niet kiezen (ja ik had een trio moeten aanbieden ). En toen moesten ze ineens naar huis, doei kans .

Zo is het heel 2006 nog gegaan . Hopelijk heb ik aan het einde van januari alle blunders opgemaakt voor de rest van dit jaar .
pi_33970385
@ Bak_Beest: Als je weet dat het wel goed zit en je hebt ze aangesproken, dan is het toch in de pocket? Gewoon een paar verdekte opmerkingen maken en dichtbij dansen of iig dichtbij staan. Als je weet dat ze je wil is het niet meer zo moeilijk he
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_33970426
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:37 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Als je weet dat ze je wil is het niet meer zo moeilijk he
En vaak ook niet zo interessant meer.
pi_33970478
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:39 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

En vaak ook niet zo interessant meer.
Misschien is dat onbewust het probleem wel, zo van dat is binnen...ja ehh leuk
pi_33970594
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:39 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

En vaak ook niet zo interessant meer.
Ja, dat gebeurt ook wel eens. Maar als ze lekker zijn vind ik dat bijna nooit een probleem hoor
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_33970908
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:44 schreef Mr._T-Rex het volgende:

[..]

Ja, dat gebeurt ook wel eens. Maar als ze lekker zijn vind ik dat bijna nooit een probleem hoor
Als ze exceptioneel lekker zijn is het geen probleem. Als ze er gewoon leuk uitzien wel.
pi_33971426
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 00:50 schreef Jajong het volgende:

[..]

fixed. zolang je t niet overdrijft natuurlijk.
Arrogantie + relativeringsvermogen.
pi_33971529
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 12:55 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Als ze exceptioneel lekker zijn is het geen probleem. Als ze er gewoon leuk uitzien wel.
Ligt eraan waar ik voor in the mood ben
Maar laten we maar weer ontopic gaan, al heb ik even geen blunders te melden. Misschien komende vrijdag. (al ga ik de blunders wel even proberen te voorkomen)
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_33974761
Ik ga vanavond weer blunderen
  donderdag 12 januari 2006 @ 15:06:54 #220
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_33975067
quote:
Op donderdag 12 januari 2006 14:59 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik ga vanavond weer blunderen
Ik sta achter de bar vanavond das ook altijd lachen
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_33981166
Ik kan vanavond wel eens een poging gaan doen om anderen te laten blunderen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_34002498
Geblunderd niet, wel vroeg een meisje hoe oud ik was. ze dacht 18, ik ben 20, ze was 26... einde verhaal .
pi_34002915
'hello do you wanna dance with her??"
- " No I've got a girlfriend/."
"Oh do you wanna kiss with her?""
- "No I don't like her........"
"oke bye"

*meisje met een chagrijnig blik wegloopt..

Jammer.. . Kreeg overigens nog wel n peuk van dr..

verder nie zoveel meegemaakt, ging meer om te chillen vanavond.
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:54:58 #224
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_34014307
Amerikaans meisje ontmoet bij 1e keer uitgaan hier. Ziet er echt leuk uit enzo.

Beetje praten, zoenen we even later is het dus echt net een paard. De overdreven Amerikaanse manier stopt ze ook in dr zoenkunst wat dat nou niet echt ten goede komt. Ze belde me vandaag maar ik zat in de les en heb niet opgenomen. Weinig kans dat ze nog een keer belt, maar ik had dr verteld me niet voor 1 uur te bellen

Nu is het dus wel kut want de groep waar ze mee was zaten nog wel wat leuk uitziende meisjes bij. Hoewel ze waarschijnlijk allemaal wel zo zijn.
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  vrijdag 13 januari 2006 @ 14:55:50 #225
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_34014346
Blunder van ons beide trouwens dus.

Die van mij dat ik een als een paardzoenend meisje er uit kies. En die van haar omdat ze als een paard zoent en een beetje te Amerikaans is.

Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_34014551
Vaag verhaal
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:03:26 #227
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_34014643
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:00 schreef Ayaxola het volgende:
Vaag verhaal
Wat begrijp je niet dan
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_34014690
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef Domai het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet dan
Ik begrijp het wel hoor
pi_34014710
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef Domai het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet dan
Hoe zoent een paard .
Daar heb ik nog geen ervaring mee namelijk .
pi_34015767
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef blieblie het volgende:

[..]

Hoe zoent een paard .
Daar heb ik nog geen ervaring mee namelijk .
Pak een Amerikaanse, dat schijnt ongeveer hetzelfde effect te hebben En als je het effect van een koe wil hebben moet je denk ik een duitse hebben
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34058190
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Pak een Amerikaanse, dat schijnt ongeveer hetzelfde effect te hebben En als je het effect van een koe wil hebben moet je denk ik een duitse hebben
whehe

zeer verkapte teeveepee
  maandag 16 januari 2006 @ 10:01:10 #232
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_34113309
Gisteravond:
quote:
Ik: Hee maar hoe oud ben je dan?
- Hoe oud schat je me?
- Uhhh om en nabij de 22?
- Ik ben 27
- Okay, ik ga weer even met m'n vrienden praten.
Ik ben 20 trouwens.
pi_34113490
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:01 schreef SynchroSteve het volgende:
Gisteravond:
[..]

Ik ben 20 trouwens.
't was geen MILF? .
pi_34254677
Hmm, ik bedenk me zo ineens, het is dan wel niet een echte versierblunder, maar ik baalde er wel van

Ik was met 2 anderen naar de lokale uitgaansstad Oldenzaal gegaan, gingen naar een bepaalde bar genaamd 'De Kelder' (waar ik legaal naar binnen mocht, daar ik de volwassen leeftijd heb bereikt, niet dat we ditmaal werden gecontroleerd). Ik was daar wel eens eerder geweest met mijn (oudere) neven, was reuze-gezellig, zo gezellig dat ik de wasbak daar nog had vol laten lopen met maaginhoud . Kwam ook omdat ik me daar (naast het zuipen) ook erg misselijk voelde worden en maar geen frisse lucht kon vinden, tenzij ik weer helemaal die trap op zou lopen en dan naar buiten.

Anyway, ik was daar afgelopen zaterdag ook weer, wat pilsners achterover geslagen, gezellig plekje aan de bar met een mooi uitzicht op de bardames. Zat ik niet in een gesprek verwikkeld (de 2 anderen waren aan het praten) maar wel opgesloten in mijn twijfels over wat te doen; een erg mooi ogende jongedame (wat een mooi gezicht had zij ) zat mij veelvuldig te bekijken op enige afstand, elders aan de bar. Ik keek natuurlijk beetje (verlegen) terug enzo, maar nooit echt geglimlacht (had ik dat maar gedaan ) want je raadt het al, ik deed NIKS verder. Het was helemaal huilen met de pet op toen ik vernam dat ze de bar verliet en ik nog steeds geen actie had ondernomen, later nog wel in de wat frissere 'ingang' gestaan (ik was wederom zo misselijk als een hond, wordt daar slecht geventileerd denk ik) in de hoop dat ze misschien nog weer terug zou komen, maar helaas.
't wordt niks met mij
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34280096
De reeks bloedt dood. .

Komop mensen, verhalen willen we horen.
Kutkloon.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:00:00 #236
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34281592
Oke, een blunder van een maat/teamgenoot van me:

Met een groep naar Friesland. En allemaal een chickie aan de haak geslagen. Wij allemaal een friezin, hij een duitse

Alles goed en wel, de avond vordert wij gaan allemaal een spannend plekje zoeken. Hij neemt die duitse mee. Beetje zoenen en kloten. Na een half uurtje kleed ie haar uit, beetje vingeren enzo. Op een gegeven moment trekt hij z'n broek naar beneden en houdt z'n jongeheer ervoor. Zij pakt hem en geleid hem naar binnen. Hij doet 3 stoten. Dat duitse meisje komt omhoog, trekt haar broek omhoog, ondertussen "nein, nein" roepend en rent weg

Sindsdien is zijn bijnaam dus mr. nein nein
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_34290498
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef Gronnaephos het volgende:
Hmm, ik bedenk me zo ineens, het is dan wel niet een echte versierblunder, maar ik baalde er wel van

Ik was met 2 anderen naar de lokale uitgaansstad Oldenzaal gegaan, gingen naar een bepaalde bar genaamd 'De Kelder' (waar ik legaal naar binnen mocht, daar ik de volwassen leeftijd heb bereikt, niet dat we ditmaal werden gecontroleerd). Ik was daar wel eens eerder geweest met mijn (oudere) neven, was reuze-gezellig, zo gezellig dat ik de wasbak daar nog had vol laten lopen met maaginhoud . Kwam ook omdat ik me daar (naast het zuipen) ook erg misselijk voelde worden en maar geen frisse lucht kon vinden, tenzij ik weer helemaal die trap op zou lopen en dan naar buiten.

Anyway, ik was daar afgelopen zaterdag ook weer, wat pilsners achterover geslagen, gezellig plekje aan de bar met een mooi uitzicht op de bardames. Zat ik niet in een gesprek verwikkeld (de 2 anderen waren aan het praten) maar wel opgesloten in mijn twijfels over wat te doen; een erg mooi ogende jongedame (wat een mooi gezicht had zij ) zat mij veelvuldig te bekijken op enige afstand, elders aan de bar. Ik keek natuurlijk beetje (verlegen) terug enzo, maar nooit echt geglimlacht (had ik dat maar gedaan ) want je raadt het al, ik deed NIKS verder. Het was helemaal huilen met de pet op toen ik vernam dat ze de bar verliet en ik nog steeds geen actie had ondernomen, later nog wel in de wat frissere 'ingang' gestaan (ik was wederom zo misselijk als een hond, wordt daar slecht geventileerd denk ik) in de hoop dat ze misschien nog weer terug zou komen, maar helaas.
't wordt niks met mij
Eyey, het zijn versierblunders hoor. Geen ik-kijk-wel-maar-doe-niks-blunders, alhoewel dit ook wel een blunder was want ze zat je gewoon aan te gapen Je had er ook heen moeten gaan en een praatje maken, ik had je gewoon dronken moeten voeren dan was het misschien wel gelukt.... Ey maar dit keer zijn onze fietsen niet gejat dus er zat nog wel een positieve kant aan de avond. Ojah, ik heb ook niet gescoord die avond....maar ik was het ook niet van plan dus sja geen blunder van mijn kant
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34341096
Gisteravond wezen bowlen met een paar vrienden, op de baan naast waren een stel leuke meiden aan't bowlen. Nou ik had wel intresse in een van die meiden en besloot een praatje te gaan maken, was erg gezellig, op een gegeven moment gaan die meiden weg en die ene meid komt naar me toe voor mijn 06, wat doe ik...(ff een note heb sinds een paar dagen een nieuw nummer) ik geef dus mijn oude nummer (en dat nummer is dus afgesloten) en ben vergeten die van haar te vragen...
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_34341228
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Gisteravond wezen bowlen met een paar vrienden, op de baan naast waren een stel leuke meiden aan't bowlen. Nou ik had wel intresse in een van die meiden en besloot een praatje te gaan maken, was erg gezellig, op een gegeven moment gaan die meiden weg en die ene meid komt naar me toe voor mijn 06, wat doe ik...(ff een note heb sinds een paar dagen een nieuw nummer) ik geef dus mijn oude nummer (en dat nummer is dus afgesloten) en ben vergeten die van haar te vragen...
Dat is idd niet echt slim!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34341248
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Gisteravond wezen bowlen met een paar vrienden, op de baan naast waren een stel leuke meiden aan't bowlen. Nou ik had wel intresse in een van die meiden en besloot een praatje te gaan maken, was erg gezellig, op een gegeven moment gaan die meiden weg en die ene meid komt naar me toe voor mijn 06, wat doe ik...(ff een note heb sinds een paar dagen een nieuw nummer) ik geef dus mijn oude nummer (en dat nummer is dus afgesloten) en ben vergeten die van haar te vragen...
Pijnlijk.
Lambo of Rekt
pi_34344638
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Gisteravond wezen bowlen met een paar vrienden, op de baan naast waren een stel leuke meiden aan't bowlen. Nou ik had wel intresse in een van die meiden en besloot een praatje te gaan maken, was erg gezellig, op een gegeven moment gaan die meiden weg en die ene meid komt naar me toe voor mijn 06, wat doe ik...(ff een note heb sinds een paar dagen een nieuw nummer) ik geef dus mijn oude nummer (en dat nummer is dus afgesloten) en ben vergeten die van haar te vragen...
'*tuututuu* dit nummer is buiten werking.'

Dat gezicht van haar.....
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
pi_34382861
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:30 schreef Thirdeye het volgende:
Ik lees alleen maar blunders van jongens, wat zijn we toch altijd hard bezig zeg... laat die meiden eens blunders maken!
tralalala
pi_34383151
Niet echt een blunder maar ja als niemand anders wat verteld

Afgelopen zaterdag in een kroeg. Ik ben daar met een maat van mij en dat zusje. Opeens praat dat zusje met een ongelovelijk lekker ding, een vriendin van haar blijkbaar. En ze zit hele tijd lief naar mij te lachen en te kijken, eerst dacht ik, ja is niet naar mij bedoelt. Maar uiteindelijk dacht ik, . Dus ik ga er wat mee praten. Best leuk enzo. Op een gegeven moment gaat ze naar de wc met die zus van die maat, beetje buurten enzo van, ja lukt me wel he Nah alleen die zus kwam trug, dus ik vragen, waar is dat andere meisje? Ja dies daar en daar. Ging ik er weer mee buurten, maar toen leek het net of alle interesse van haar kant was verdwenen, kwas niet boeiend meer Had ik toch nog telefoonnummer gekregen van dat zusje en heb ik haar nog ff gesmst waar ik eigenlijk meteen spijt van had Kreeg ook nix trug, tot vandaag Dus misschien nog een vervolg ook al verwacht ik die niet
pi_34384152
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Gisteravond wezen bowlen met een paar vrienden, op de baan naast waren een stel leuke meiden aan't bowlen. Nou ik had wel intresse in een van die meiden en besloot een praatje te gaan maken, was erg gezellig, op een gegeven moment gaan die meiden weg en die ene meid komt naar me toe voor mijn 06, wat doe ik...(ff een note heb sinds een paar dagen een nieuw nummer) ik geef dus mijn oude nummer (en dat nummer is dus afgesloten) en ben vergeten die van haar te vragen...
Ik kan hiet niet eens om lachen

Sterkte.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34384424
Blunder van afgelopen zaterdag.... 2 erg mooie meisjes/dames die met z'n tweeen me aan het versieren waren. Het feit dat een meter erachter hun "vrienden/vriendinnengroep" stond te lachen deed me besluiten te doen alsof ze lucht waren. Al vraag ik me nu af of ik er niet op in had moeten gaan .
pi_34389751
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef blieblie het volgende:
Blunder van afgelopen zaterdag.... 2 erg mooie meisjes/dames die met z'n tweeen me aan het versieren waren. Het feit dat een meter erachter hun "vrienden/vriendinnengroep" stond te lachen deed me besluiten te doen alsof ze lucht waren. Al vraag ik me nu af of ik er niet op in had moeten gaan .
Kan ik me voorstellen.. Dat soort streken hou ik ook niet van Ik bedoel, 2 mooie exemplaren van het vrouwelijk geslacht Tegelijk en dan met een lachende vriendengroep erachter, erg dubieus
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
  dinsdag 24 januari 2006 @ 07:48:22 #247
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_34403576
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Gisteravond wezen bowlen met een paar vrienden, op de baan naast waren een stel leuke meiden aan't bowlen. Nou ik had wel intresse in een van die meiden en besloot een praatje te gaan maken, was erg gezellig, op een gegeven moment gaan die meiden weg en die ene meid komt naar me toe voor mijn 06, wat doe ik...(ff een note heb sinds een paar dagen een nieuw nummer) ik geef dus mijn oude nummer (en dat nummer is dus afgesloten) en ben vergeten die van haar te vragen...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 24 januari 2006 @ 08:33:36 #248
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_34403929
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen.. Dat soort streken hou ik ook niet van Ik bedoel, 2 mooie exemplaren van het vrouwelijk geslacht Tegelijk en dan met een lachende vriendengroep erachter, erg dubieus
Idd. je hebt de goede keuze gemaakt!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:43:20 #249
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_34404990
Weet niet zeker of het een blunder is, maar toch het vermelden waard denk ik.

Paar maanden terug ging ik in m'n eentje uit naar een dancing, omdat ik daat wat medewerkers ken (denk 'ff bijkleppen'). Nadat ik wat heb bijgekletst ga ik eens kijken of er nog meer bekenden rondliepen. Dat niet, maar wel een leuk uitziende meid die met een vriendin stond te dansen en te praten. Nou heb ik al een lange tijd een relatie, dus was verder niks van plan, maar ik kijk die leuke meid aan en zij mij. En die meid begint lief te lachen (en ik shcijnbaar ook, tja ze was wel erg leuk).

Dus we raken aan de praat, beetje gekletst, beetje sexy gedanst, en het was duidelijk dat ze me wel zag zitten. Maar omdat ik mijn vriendin niet wou beduvelen hou ik dus de boot af. Ga ik even wat drinken (alleen voor mezelf, ben niet gek) halen, zie ik haar even niet meer. Kijk ik nog eens goed, zie ik haar op de dansvloer met een paar maroks staan flikflooien.

Voelde me vreemd genoeg toch een beetje niet blij

ps. achteraf gezien ook wel een beetje opgelucht, die meid was hot genoeg om een one-nightje mee op te zetten, maar weegt niet op tegen een relatie
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:14:30 #250
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34407011
Wat slow chat en off-topic weggehaald. Laten we het on-topic houden.
pi_34407092
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Gisteravond wezen bowlen met een paar vrienden, op de baan naast waren een stel leuke meiden aan't bowlen. Nou ik had wel intresse in een van die meiden en besloot een praatje te gaan maken, was erg gezellig, op een gegeven moment gaan die meiden weg en die ene meid komt naar me toe voor mijn 06, wat doe ik...(ff een note heb sinds een paar dagen een nieuw nummer) ik geef dus mijn oude nummer (en dat nummer is dus afgesloten) en ben vergeten die van haar te vragen...
Haleloeja
pi_34413075
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 09:43 schreef Blind_Guardian het volgende:
Weet niet zeker of het een blunder is, maar toch het vermelden waard denk ik.

Paar maanden terug ging ik in m'n eentje uit naar een dancing, omdat ik daat wat medewerkers ken (denk 'ff bijkleppen'). Nadat ik wat heb bijgekletst ga ik eens kijken of er nog meer bekenden rondliepen. Dat niet, maar wel een leuk uitziende meid die met een vriendin stond te dansen en te praten. Nou heb ik al een lange tijd een relatie, dus was verder niks van plan, maar ik kijk die leuke meid aan en zij mij. En die meid begint lief te lachen (en ik shcijnbaar ook, tja ze was wel erg leuk).

Dus we raken aan de praat, beetje gekletst, beetje sexy gedanst, en het was duidelijk dat ze me wel zag zitten. Maar omdat ik mijn vriendin niet wou beduvelen hou ik dus de boot af. Ga ik even wat drinken (alleen voor mezelf, ben niet gek) halen, zie ik haar even niet meer. Kijk ik nog eens goed, zie ik haar op de dansvloer met een paar maroks staan flikflooien.

Voelde me vreemd genoeg toch een beetje niet blij

ps. achteraf gezien ook wel een beetje opgelucht, die meid was hot genoeg om een one-nightje mee op te zetten, maar weegt niet op tegen een relatie
tja dit zegt imo meer dan genoeg over jouw relatie....
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:42:32 #253
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_34422563
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:23 schreef Breukink het volgende:

[..]

tja dit zegt imo meer dan genoeg over jouw relatie....
Die opmerking slaat imo nergens op...
pi_34423601
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:23 schreef Breukink het volgende:

[..]

tja dit zegt imo meer dan genoeg over jouw relatie....
Hoe voelde zich niet goed omdat ze nu in handen van Marokkanen was, duh
  dinsdag 24 januari 2006 @ 21:27:40 #255
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_34426480
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:23 schreef Breukink het volgende:

[..]

tja dit zegt imo meer dan genoeg over jouw relatie....
Er is niks mis met mijn relatie hoor. Mijn vriendin en ik laten elkaar redelijk vrij, alleen zoenen en verder dan dat is niet de bedoeling. Maar een beetje flirten en dansen doet zij even goed, en toch zijn we al 4 jaar samen .

Waarom ik het uiteindelijk wel een beetje jammer vond dat ze aan't flikflooien was met een paar maroks had er gewoon mee te maken dat het twee van die typische blingbling-bimbo's waren, en die meid er gewoon wel leuk uitzag (maar ondertussen met iedereen die ze tegenkwam flirtte blijkbaar). En ga me nou niet vertellen dat jij immuun voor andere meiden bent als je een relatie hebt, dat is vrijwel niemand.
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_34426612
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:27 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

En ga me nou niet vertellen dat jij immuun voor andere meiden bent als je een relatie hebt, dat is vrijwel niemand.
Tuurlijk wel!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34494523
Als jij degene op de adverta bent is het begrijpelijk
pi_34495180
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 21:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
En ga me nou niet vertellen dat jij immuun voor andere meiden bent als je een relatie hebt, dat is vrijwel niemand.
Immuun niet, wel bij verstande er verder niet naar te handelen.
  donderdag 26 januari 2006 @ 22:25:19 #259
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_34498801
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:05 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Immuun niet, wel bij verstande er verder niet naar te handelen.
Tja, alsof ik er nou zo zeer naar handelde . We hebben in feite niks gedaan wat aanleiding zou geven tot wantrouwen imho. En dat er een vonk oversloeg en we wat sexy hebben gedanst, dat kan de beste overkomen.

Maar goed, genoeg geleuterd over mijn dancing-uitspattingen. Het is hier nog altijd een blunder-topic, geen beoordeel-B_G's-escapades-topic .
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_34500465
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 22:25 schreef Blind_Guardian het volgende:

[..]

Tja, alsof ik er nou zo zeer naar handelde . We hebben in feite niks gedaan wat aanleiding zou geven tot wantrouwen imho. En dat er een vonk oversloeg en we wat sexy hebben gedanst, dat kan de beste overkomen.
Het is me niet overkomen.
pi_34521696
Maak ik weer mee . Ik heb gister wat staan kloten met een leuk meisje, het was vrij gezellig. Nou kom ik haar even later weer tegen en maak nog even een praatje. Op een gegeven moment kijk ik op mijn shirt, zat ik onder het bloed . Ik snapte er geen drol van, want ik bloedde niet. Dus ik kijk nog even goed, was het haar hand dat bloedde . Ze had een vrij grote snee in haar hand en had mij lekker zitten betasten met die wond . Ze was blijkbaar zo lam dat ze dat niet eens meer zelf doorhad . Gelukkig was ik toch al van plan weg te gaan, kon ik snel m'n jas aandoen, want om nou de hele avond met een bebloed shirt te moeten hebben gelopen is ook geen pretje denk ik zo .
pi_34522095
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 16:38 schreef Bak_Beest het volgende:
Maak ik weer mee . Ik heb gister wat staan kloten met een leuk meisje, het was vrij gezellig. Nou kom ik haar even later weer tegen en maak nog even een praatje. Op een gegeven moment kijk ik op mijn shirt, zat ik onder het bloed . Ik snapte er geen drol van, want ik bloedde niet. Dus ik kijk nog even goed, was het haar hand dat bloedde . Ze had een vrij grote snee in haar hand en had mij lekker zitten betasten met die wond . Ze was blijkbaar zo lam dat ze dat niet eens meer zelf doorhad . Gelukkig was ik toch al van plan weg te gaan, kon ik snel m'n jas aandoen, want om nou de hele avond met een bebloed shirt te moeten hebben gelopen is ook geen pretje denk ik zo .
Je had wel mooi haar telefoonnummer makkelijk kunnen krijgen, ivm geleden schade.
  vrijdag 27 januari 2006 @ 22:05:23 #263
121738 The_Prophecy
Of The Harder Styles
pi_34532178
Ik was laatst aan het uitgaan, zitten wat van de meisjes de hele tijd te kijken, zegt die ene zo de hele tijd HIJ KIJKT HIJ KIJKt. dat vond ik wel een blunder van hun kant,.


Mssssssl
Nogeenkeer en Nogeenkeer zaten in een bootje, bootje viel om, Nogeenkeer viel eruit, wie bleef er over?
pi_34532904
Waren ze leuk en deed jij er wat mee? Anders was het gewoon weer eentje in de categorie 'te schijterig om er wat mee te doen' natuurlijk
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_34557974
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef The_Prophecy het volgende:
Ik was laatst aan het uitgaan, zitten wat van de meisjes de hele tijd te kijken, zegt die ene zo de hele tijd HIJ KIJKT HIJ KIJKt. dat vond ik wel een blunder van hun kant,.


Mssssssl
Waarom ben je er dan niet gewoon heen gegaan?

[ Bericht 1% gewijzigd door YellowLedbetter op 28-01-2006 19:42:53 (foutjuuuuuuuuuh :')) ]
Tralalalala Die Dom Die Dom
  zondag 29 januari 2006 @ 00:02:39 #266
74523 BaggerUser
ModderFokker!
pi_34566647
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef The_Prophecy het volgende:
Ik was laatst aan het uitgaan, zitten wat van de meisjes de hele tijd te kijken, zegt die ene zo de hele tijd HIJ KIJKT HIJ KIJKt. dat vond ik wel een blunder van hun kant,.


Mssssssl
De enige echte BaggerUser!
Riemen
fiets kopen
pi_34566690
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 22:05 schreef The_Prophecy het volgende:
Ik was laatst aan het uitgaan, zitten wat van de meisjes de hele tijd te kijken, zegt die ene zo de hele tijd HIJ KIJKT HIJ KIJKt. dat vond ik wel een blunder van hun kant,.


Mssssssl
Ja van mij hoeft het dan ook niet echt meer, lompe wijven.
  zondag 29 januari 2006 @ 01:02:44 #268
111964 Jitse
add goes here
pi_34568556
Sja als je eens een echte blunder wil horen...

Tijdje in Zweden op erasmus geweest. M'n maat en ik besloten om op 2 typische skandinavische mokkeltjes af te stappen. Al snel was uitgemaakt wie wie nam. Zo gezegd zo gedaan. Alles liep van een leien dakje en m'n maat was op een gegeven al met zijn "flicka" aan het zoenen. Dat verhoogt natuurlijk de prestatiedruk bij mij ook (male ego enzo) en ik besloot om haar even apart mee te nemen naar de lounge van die club.

Zat lekker naast haar een beetje te praten in de zetel met m'n arm rond haar een kaugompje in m'n mond. MAAR.. ze had van dat vrij lang wild blond haar. De muziek stond vrij hard en ik moest dus dicht tegen haar oor spreken. Opeens voel ik dat haar haren zijn verstrengeld in mijn kauwgom in mijn mond..

Daar liep het allemaal mis, ik moest de kauwgom lossen omdat ie zo vast zat in haar haren.. En daar hing ie dan; ne bruine stimerol in haar mooie blonde lokken. Ik twijfelde in eerste instantie of ik het haar zou zeggen maar besloot van nog even te wachten. Op een gegeven moment ging ik ervoor: "oh shit, there is gum in your hair.." Ik probeerde het nog te verdoezelen door te zeggen dat het wss aan de leuning van de zetel hing, maar kon niet vertellen of ze me geloofde. " I think I have to cut it off" zei ik dan maar na even prutsen. En dus nam ik mijn sleutel en sneed het stukje haar met kauwgom af.

Heb dus niet meer gescoord die avond.
or here.. contact me for further information or prices
pi_34569284
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef Jitse het volgende:
..verhaal..
pi_34569435
Bah. Tjah of het een echte versierblunder is, weet ik niet. Naai streek in ieder geval wel. Een meisje die ik al langer kende vanavond weer gezien. Beetje buurten. Op een gegeven moment met elkaar kussen. Ben ik ff weg gegaan, later weer terug gekomen. Weer kussen enzo. Nah ja ging wel goed dacht ik. Stond ik met wat vriendinnen van me te buurten, zeg de ene: waar is ze nou? Ik zo, ze is daar boven. "is ze nou met iemand aan et kussen!!??" "Ja dat vraag ik me nou ook af!!". Was die slet met iemand anders aan het kussen Dus ik spreek der op aan. "ja ik ben gewoon een slet" Hele avond naar de klote door die slet
pi_34573215
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:49 schreef DuranK het volgende:
Bah. Tjah of het een echte versierblunder is, weet ik niet. Naai streek in ieder geval wel. Een meisje die ik al langer kende vanavond weer gezien. Beetje buurten. Op een gegeven moment met elkaar kussen. Ben ik ff weg gegaan, later weer terug gekomen. Weer kussen enzo. Nah ja ging wel goed dacht ik. Stond ik met wat vriendinnen van me te buurten, zeg de ene: waar is ze nou? Ik zo, ze is daar boven. "is ze nou met iemand aan et kussen!!??" "Ja dat vraag ik me nou ook af!!". Was die slet met iemand anders aan het kussen Dus ik spreek der op aan. "ja ik ben gewoon een slet" Hele avond naar de klote door die slet
Dat je je druk kan maken om zo'n snol. .
Kutkloon.
  zondag 29 januari 2006 @ 10:42:23 #272
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_34573278
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:49 schreef DuranK het volgende:
-verhaal-
geplayed
pi_34573889
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:02 schreef Jitse het volgende:
Sja als je eens een echte blunder wil horen...

Tijdje in Zweden op erasmus geweest. M'n maat en ik besloten om op 2 typische skandinavische mokkeltjes af te stappen. Al snel was uitgemaakt wie wie nam. Zo gezegd zo gedaan. Alles liep van een leien dakje en m'n maat was op een gegeven al met zijn "flicka" aan het zoenen. Dat verhoogt natuurlijk de prestatiedruk bij mij ook (male ego enzo) en ik besloot om haar even apart mee te nemen naar de lounge van die club.

Zat lekker naast haar een beetje te praten in de zetel met m'n arm rond haar een kaugompje in m'n mond. MAAR.. ze had van dat vrij lang wild blond haar. De muziek stond vrij hard en ik moest dus dicht tegen haar oor spreken. Opeens voel ik dat haar haren zijn verstrengeld in mijn kauwgom in mijn mond..

Daar liep het allemaal mis, ik moest de kauwgom lossen omdat ie zo vast zat in haar haren.. En daar hing ie dan; ne bruine stimerol in haar mooie blonde lokken. Ik twijfelde in eerste instantie of ik het haar zou zeggen maar besloot van nog even te wachten. Op een gegeven moment ging ik ervoor: "oh shit, there is gum in your hair.." Ik probeerde het nog te verdoezelen door te zeggen dat het wss aan de leuning van de zetel hing, maar kon niet vertellen of ze me geloofde. " I think I have to cut it off" zei ik dan maar na even prutsen. En dus nam ik mijn sleutel en sneed het stukje haar met kauwgom af.

Heb dus niet meer gescoord die avond.
.

Zelf heb ik vannacht succes gehad, dus geen blunder! . Naja of je moet 2x per ongeluk bier over haar heen gooien en daarna nog een keer bier over je heen krijgen tijdens het zoenen ook mee willen tellen.. .
pi_34576783
quote:
Op zondag 29 januari 2006 01:49 schreef DuranK het volgende:
Bah. Tjah of het een echte versierblunder is, weet ik niet. Naai streek in ieder geval wel. Een meisje die ik al langer kende vanavond weer gezien. Beetje buurten. Op een gegeven moment met elkaar kussen. Ben ik ff weg gegaan, later weer terug gekomen. Weer kussen enzo. Nah ja ging wel goed dacht ik. Stond ik met wat vriendinnen van me te buurten, zeg de ene: waar is ze nou? Ik zo, ze is daar boven. "is ze nou met iemand aan et kussen!!??" "Ja dat vraag ik me nou ook af!!". Was die slet met iemand anders aan het kussen Dus ik spreek der op aan. "ja ik ben gewoon een slet" Hele avond naar de klote door die slet
Owned . Het is ook niet erg tactisch van dat wijf om al een ander te pakken terwijl jij er nog was dat moet ze beter aanpakken
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34594905
Gisternacht behoorlijk wat meiden gesproken en ook geregeld m'n nummer uitgewisseld. Belt er zonet een meisje waarvan ik géén idee had wie het was.. dus ik nogmaals naam vragen, nou ik kende haar echt niet. Zegt ze vervolgens "ben je me nu al vergeten - BAF" en hangt op.. .

Vraag me echt af wie het is...
pi_34595274
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:41 schreef Sport_Life het volgende:
Gisternacht behoorlijk wat meiden gesproken en ook geregeld m'n nummer uitgewisseld. Belt er zonet een meisje waarvan ik géén idee had wie het was.. dus ik nogmaals naam vragen, nou ik kende haar echt niet. Zegt ze vervolgens "ben je me nu al vergeten - BAF" en hangt op.. .

Vraag me echt af wie het is...
Heb je met je nummer gestrooid alsof het pepernoten zijn ofzo
pi_34595618
quote:
Op zondag 29 januari 2006 21:50 schreef DuranK het volgende:

[..]

Heb je met je nummer gestrooid alsof het pepernoten zijn ofzo
K had 1 meisje mn nummer gegeven en een stel vriendinnen van haar wilde het nummer ook hebben.. nou prima.

Maar het kan ook best een klasgenote zijn trouwens (bedenk ik me nu ineens), kon de stem ook niet echt herkennen aangezien mn bereik niet echt jofel is hier.
pi_34597012
quote:
Op zondag 29 januari 2006 11:17 schreef Sport_Life het volgende:
Naja of je moet 2x per ongeluk bier over haar heen gooien en daarna nog een keer bier over je heen krijgen tijdens het zoenen ook mee willen tellen.. .
Zo heb ik ooit een wet t-shirtcontest gestart.
pi_34597287
Ik heb donderdag wel wat blunders gemaakt, maar het probleem is dat ik te bezopen was om ze te herinneren
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_34678651
het is hier veel te stil. Er moeten toch wel mensen zijn die blunders hebben begaan en zo nog gedeeltelijk herinneren? Ikzelf, ik blunder niet (nauwelijks). Vrijdagavond was het zelfs 2 keer raak op 1 avond dus ik heb niks te klagen.

Ohja, tevens dus een kickjuh
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34694409
Ooit... Was ik in een pub.
Er werd een nummer van Nirvana gedraaid, en ik kon niet op de naam komen.
Het toeval wilde dat er een leuk meisje stond.
En met m'n zatte kop besloot ik aan haar te vragen hoe dat nummer heet, wat op dat moment gedraaid werd.
Dus ik waggel naar haar toe, en vraag met een grote grijns op m'n gezicht hoe het heet. Waarop ze zegt "als dit een versierpoging is, moet je toch écht beter je best doen".
* EsPe zo van dit is helemaal geen versierpoging, ik wil gewoon weten hoe dit nummer heet!
Maar ze geloofde me niet.
pi_34694506
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef EsPe het volgende:
Ooit... Was ik in een pub.
Er werd een nummer van Nirvana gedraaid, en ik kon niet op de naam komen.
Het toeval wilde dat er een leuk meisje stond.
En met m'n zatte kop besloot ik aan haar te vragen hoe dat nummer heet, wat op dat moment gedraaid werd.
Dus ik waggel naar haar toe, en vraag met een grote grijns op m'n gezicht hoe het heet. Waarop ze zegt "als dit een versierpoging is, moet je toch écht beter je best doen".
* EsPe zo van dit is helemaal geen versierpoging, ik wil gewoon weten hoe dit nummer heet!
Maar ze geloofde me niet.
Weet je he? Ik denk dat het 'Rape me' was, en ja dan is het niet zo tactisch een meisje naar de titel te vragen want dat kan ze weleens verkeerd opvatten
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34695742
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:23 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Weet je he? Ik denk dat het 'Rape me' was, en ja dan is het niet zo tactisch een meisje naar de titel te vragen want dat kan ze weleens verkeerd opvatten
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
pi_34701037
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:23 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Weet je he? Ik denk dat het 'Rape me' was, en ja dan is het niet zo tactisch een meisje naar de titel te vragen want dat kan ze weleens verkeerd opvatten
Hehehehe!
Ik hoop niet dat je gelijk hebt. Daar had ik toen nog niet echt aan gedacht.
pi_34703644


Ik ga morgen weer uit (naja, naar een optreden in de Melkweg), maar ik heb niks te doen dus ik herkauw maar een oudje:

4 jaar terug onderhand, op vakantie naar Rimini met zn 8en. Hartstikke gezellig daar, leuk uitgaan. Op een avond zitten we in zo'n discotent daar op een bank. Er zit een groep Duitse meisjes naast ons en ze zijn druk aan het praten. Zegt 1 van mn vrienden "Hey die Duitsers kunnen ons toch niet verstaan, dus we kunnen alles zeggen wat we willen over ze ". Draait er één van die meiden om, "Hey ik versta het wel, dus ik zou dat maar laten". Dat was best grappig, dus die vriend raakt met haar aan de praat in het Nederlands en hij verneemt dat 1 van haar Duitse vriendinnen mij wel leuk vond. Ik was nog een nul op gebied van vrouwen toen , maar durfde haar toch te vragen of ze mee wilde dansen . Daarna wat mee gepraat, alles gezellig en ze zei al zoiets van "ik wil je kamer erg graag zien!". Jaaa dat komt nog wel zei ik (ik scheet in mn broek ). De volgende dag afgesproken op het strand, we stonden daar te volleyballen komen ze aangelopen. Ze vraagt gelijk of ik m'n kamer wil laten zien, lekker to the point. Wat zeg ik: "Nee ik ga liever volleyballen" .
  donderdag 2 februari 2006 @ 04:25:17 #286
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_34705144
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:51 schreef Bak_Beest het volgende:
Ze vraagt gelijk of ik m'n kamer wil laten zien, lekker to the point. Wat zeg ik: "Nee ik ga liever volleyballen" .


Ik had zoiets gisternacht maar dan nog erger. Had met drie meiden de avond doorgebracht, wat drugs, wat drank, wat wiet enz, lekker puberaal stoer doen enzo . Was rond half vier 's nachts, we waren allemaal nogal gaar en wilden wel gaan slapen. Die meiden zaten beetje moeilijk te doen over hoe ze gingen slapen en dat ze niet echt op die gare slaapbank wilden enzo. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ze maar alledrie bij mij bleven slapen aangezien ik een grote slaapbank had. Dus aldus geschiedde, pakten slaapspullen, op naar mijn kamer (ik woon twee verdiepingen boven de kamer van het meisje waar we zaten), klap slaapbank uit. Gaan nog wat kletsen enzo, uiteindelijk toch maar slapen. Liggen er dus drie naakte vrouwen op mijn slaapbank en ze zeiden zo van "Wil je er ook bij? Hoef je niet in je eentje in je eigen bed (hoogslaper) te slapen. " En ik zeg met mijn stomme kop "nah, dat slaapt toch voor geen meter, met zjjn vieren op een tweepersoonsslaapbank" en ben mijn bed ingegaan en gaan slapen.

Ik ga mezelf echt nooit vergeven dat ik zo gaar was dat ik de hint niet snapte.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_34705258
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 21:21 schreef EsPe het volgende:
Ooit... Was ik in een pub.
Er werd een nummer van Nirvana gedraaid, en ik kon niet op de naam komen.
Het toeval wilde dat er een leuk meisje stond.
En met m'n zatte kop besloot ik aan haar te vragen hoe dat nummer heet, wat op dat moment gedraaid werd.
Dus ik waggel naar haar toe, en vraag met een grote grijns op m'n gezicht hoe het heet. Waarop ze zegt "als dit een versierpoging is, moet je toch écht beter je best doen".
* EsPe zo van dit is helemaal geen versierpoging, ik wil gewoon weten hoe dit nummer heet!
Maar ze geloofde me niet.
hehehehhehehehehehe

*vraagt nummer aan

*meisje vraagt aan mij welk nummer ik vroeg (vann greenday)

*meisje: wtf nooit van gehoord

ik: Onder welke steen kom jij vandaan dan, ben je dom ofzo?

toen liep ze weg

-

zonet kleine blunder begaan, was met meisje aan het praten komt een vriendin van haaar naar me toe "ja je wilt met haar zoenen he?", einde verhaal
pi_34715775
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 04:25 schreef ethiraseth het volgende:

[..]



Ik had zoiets gisternacht maar dan nog erger. Had met drie meiden de avond doorgebracht, wat drugs, wat drank, wat wiet enz, lekker puberaal stoer doen enzo . Was rond half vier 's nachts, we waren allemaal nogal gaar en wilden wel gaan slapen. Die meiden zaten beetje moeilijk te doen over hoe ze gingen slapen en dat ze niet echt op die gare slaapbank wilden enzo. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ze maar alledrie bij mij bleven slapen aangezien ik een grote slaapbank had. Dus aldus geschiedde, pakten slaapspullen, op naar mijn kamer (ik woon twee verdiepingen boven de kamer van het meisje waar we zaten), klap slaapbank uit. Gaan nog wat kletsen enzo, uiteindelijk toch maar slapen. Liggen er dus drie naakte vrouwen op mijn slaapbank en ze zeiden zo van "Wil je er ook bij? Hoef je niet in je eentje in je eigen bed (hoogslaper) te slapen. " En ik zeg met mijn stomme kop "nah, dat slaapt toch voor geen meter, met zjjn vieren op een tweepersoonsslaapbank" en ben mijn bed ingegaan en gaan slapen.

Ik ga mezelf echt nooit vergeven dat ik zo gaar was dat ik de hint niet snapte.
Beetje teveel fantasie hm?
Kutkloon.
pi_34716543
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 01:51 schreef Bak_Beest het volgende:
Op een avond zitten we in zo'n discotent daar op een bank. Er zit een groep Duitse meisjes naast ons en ze zijn druk aan het praten.

Ze vraagt gelijk of ik m'n kamer wil laten zien, lekker to the point. Wat zeg ik: "Nee ik ga liever volleyballen" .
Ik durf bijna blind te wedden dat het de lifedisco was. Goede herinneringen.

Dat is niet bijster snugger, hoe oud was je?
pi_34723250
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik durf bijna blind te wedden dat het de lifedisco was. Goede herinneringen.
Ik zou eerder denken de Carnaby
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_34723867
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:03 schreef BiMeWet het volgende:

[..]

Beetje teveel fantasie hm?
Het had iig een leuke nacht kunnen worden, hoeft niet persee met seks oid.
  donderdag 2 februari 2006 @ 23:23:46 #292
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34723963
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 04:25 schreef ethiraseth het volgende:

[..]



Ik had zoiets gisternacht maar dan nog erger. Had met drie meiden de avond doorgebracht, wat drugs, wat drank, wat wiet enz, lekker puberaal stoer doen enzo . Was rond half vier 's nachts, we waren allemaal nogal gaar en wilden wel gaan slapen. Die meiden zaten beetje moeilijk te doen over hoe ze gingen slapen en dat ze niet echt op die gare slaapbank wilden enzo. Uiteindelijk kwam het er op neer dat ze maar alledrie bij mij bleven slapen aangezien ik een grote slaapbank had. Dus aldus geschiedde, pakten slaapspullen, op naar mijn kamer (ik woon twee verdiepingen boven de kamer van het meisje waar we zaten), klap slaapbank uit. Gaan nog wat kletsen enzo, uiteindelijk toch maar slapen. Liggen er dus drie naakte vrouwen op mijn slaapbank en ze zeiden zo van "Wil je er ook bij? Hoef je niet in je eentje in je eigen bed (hoogslaper) te slapen. " En ik zeg met mijn stomme kop "nah, dat slaapt toch voor geen meter, met zjjn vieren op een tweepersoonsslaapbank" en ben mijn bed ingegaan en gaan slapen.

Ik ga mezelf echt nooit vergeven dat ik zo gaar was dat ik de hint niet snapte.
omfg n00b

ik heb het wel vorig jaar gehad dat ik met 2 vrouwen in een 2 pers. bed heb geslapen. alleen zijn dat gewoon vriendinnen van me dus is er niets gebeurd
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_34737127
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 16:24 schreef Tranceptor het volgende:

[..]

Ik durf bijna blind te wedden dat het de lifedisco was. Goede herinneringen.

Dat is niet bijster snugger, hoe oud was je?
inderdaad, het was de Life , hoe raad je het zo? En ik was 16 :'). Het was mn eerste vakantie in het buitenland zonder mn ouders, ik wist echt niet wat ik meemaakte .

En ik kan me nog steeds voor m'n kop slaan een paar weken terug toen ik met een meisje aan het praten was tijdens uitgaan. Zelfs dr vriendin zei "zijn jullie nog steeds niet aan het zoenen", maar zelfs toen was ik niet echt 100% en liep op een gegeven moment weg . Wat ben ik sleeecht :').
pi_34737341
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

-knip-

En ik kan me nog steeds voor m\'n kop slaan een paar weken terug toen ik met een meisje aan het praten was tijdens uitgaan. Zelfs dr vriendin zei \"zijn jullie nog steeds niet aan het zoenen\", maar zelfs toen was ik niet echt 100% en liep op een gegeven moment weg . Wat ben ik sleeecht :\').
Ja, je bent erg sleeecht! Als een vriendin van zo'n meisje zegt dat je moet zoenen dan zeg je gewoon zo van: 'zullen we haar advies dan maar opvolgen?' Simpel als dat, als je zoiets laat glippen is het wel erg triest met je gesteld

Ik had laatst ongeveer het zelfde. Stond met een meisje op de dansvloer en al die vriendinnen zo schreeuwen van ZOENEN ZOENEN ZOENEN, dus ik zeg haar zo:'Zullen we doen of niet? Jij mag het zeggen' (ik ben een echte heer he ) En toen zei zij dat ik mocht beslissen en ja de afloop kunnen jullie wel raden
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34738212
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:35 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]
En toen zei zij dat ik mocht beslissen en ja de afloop kunnen jullie wel raden
Jep, je bent weggelopen, je eigen kapot gezopen en je hebt nog steeds spijt als haren op je kop dat je haar niet gezoend hebt !

:')
pi_34738535
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:35 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Ja, je bent erg sleeecht! Als een vriendin van zo\\\'n meisje zegt dat je moet zoenen dan zeg je gewoon zo van: \\\'zullen we haar advies dan maar opvolgen?\\\' Simpel als dat, als je zoiets laat glippen is het wel erg triest met je gesteld

Ik had laatst ongeveer het zelfde. Stond met een meisje op de dansvloer en al die vriendinnen zo schreeuwen van ZOENEN ZOENEN ZOENEN, dus ik zeg haar zo:\\\'Zullen we doen of niet? Jij mag het zeggen\\\' (ik ben een echte heer he ) En toen zei zij dat ik mocht beslissen en ja de afloop kunnen jullie wel raden
Ik heb eens meegemaakt dat een vriend van mij en een vriendin van mijn danspartner bijna een weddenschap hadden gelegd of we zouden zoenen of niet... Die vriendin won . (ja dus ).

Hoorde ik de volgende dag dan .
pi_34739153
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 20:12 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Ik heb eens meegemaakt dat een vriend van mij en een vriendin van mijn danspartner bijna een weddenschap hadden gelegd of we zouden zoenen of niet... Die vriendin won . (ja dus ).

Hoorde ik de volgende dag dan .
Ze hadden 'bijna' een weddenschap gelegd en toch won ze . Knap .
pi_34740447
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 19:28 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

inderdaad, het was de Life , hoe raad je het zo? En ik was 16 :\'). Het was mn eerste vakantie in het buitenland zonder mn ouders, ik wist echt niet wat ik meemaakte .
Och, het was zomaar een gokje.

Ik was gelukkig al wat ouder toen ik daar was.
pi_34740503
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 21:20 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Ik zou eerder denken de Carnaby
Juist niet, de Carnaby wordt veel meer bevolkt door Italiaansen (daar is overigens minder dan niets mis mee) en niet door Duitse vrouwen, behalve op een excursie-avond natuurlijk.

Ik heb de folder gelezen.
pi_34742029
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 20:33 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Ze hadden \'bijna\' een weddenschap gelegd en toch won ze . Knap .
Vriend van mij dacht van niet, die andere meid van wel en die meid had gelijk
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')