Dat werkt toch meestal bij paupersletjes?quote:Op zondag 1 januari 2006 17:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vannacht nog... `Ooohw, wat ben jij LEKKER zeg´.
Je hebt liever dat hij zegt : " Nee je bent van dichtbij echt even lelijk'quote:Op zondag 1 januari 2006 17:48 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vannacht nog...Hij staat voor mijn neus stil, mond valt open en `Ooohw, wat ben jij LEKKER zeg´!
Ooohw, ik wist niet hoe snel ik weg moest zijn!![]()
Dat kon je tienermoeder wel zijnquote:Op zondag 1 januari 2006 18:04 schreef Ciscus het volgende:
Ik gister: 'jezus, ik voel me eigenlijk best oud vanavond
zij: hoe oud ben je dan?
ik: 28
zij: ik 38
....sorry mevrouw
hahaha haijo Silver... awaaaayy! schitterend.quote:Wat deed ik? Ik fietste gewoonweg in een keer keihard weg en keek niet meer achterom
run forest run... hihihihiquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:50 schreef Sander_K het volgende:
[..]
hahaha haijo Silver... awaaaayy! schitterend.![]()
* zou graag dat gezicht willen zien op het moment dat jij demareerdquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb nog wel een aardige. En nee dit verhaal vertel ik niet om mijn mannelijkheid te showen, daar ben ik al overtuigd genoeg van, ik voelde me best kut na dit voorval.
Op een doordeweekse avond aan het einde van de avond in mijn favoriete tent aangekomen schuif ik met mijn vriend aan op een bank onder het motto 'eerst chillen daarna zien we wel.'
Beetje bier drinken en naar muziek luisteren en na niet al te lange tijd als mijn maat naar de plee gaat schuift er een dame naast me aan en begint over van alles en nog wat te lullen.
Ik was al redelijk heen en lul vrolijk mee, zonder nog enige bedoelingen. Ook als mijn maat terug is blijven we naast elkaar zitten, bier drinken en lullen en na een tijdje begint ze me spontaan te zoenen en vraagt ze uiteindelijk of ze met mij mee naar huis kan.
Ik vond het allemaal wel best en dacht natuurlijk bij mezelf "wohooh chill, zo makkelijk is het nog nooit gegaan" en na enkele uren bier drinken gaat een avondje palen er altijd wel in.
Nou was ik zo langzamerhand wel aan het eind van mijn latijn en besloten we maar om de tent te verlaten op weg naar huis, mijn kamer welteverstaan (mijn maat pendelde vrolijk mee).
Eenmaal bij de uitgang aangekomen en ook echt de deur gevonden (was toch best ver heen) komen we buiten bij een lantaarnpaal uit en het was ook nog eens zeer fris.
Die combinatie van licht en koude lucht werkte schijnbaar ontnuchterend want eenmaal mijn zojuist in de schootgeworpen trofee aankijkend schrok ik me helemaal het apelazer. Het was natuurlijk helemaal niet zo gek dat deze dame zich zo gewillig aanbood, ze was for fucks sake nog groter dan dat ik was, en ik ben een gast van 1.85 en 85 kilo. Ze was gewoon niet het soort dame dat ik zelfs na een zeer overmatig bier gebruik nog met een stok aan zou willen raken.
Anyway, in een roes maakte ik mijn fietsslot los en liep ze met mee wachtend tot ze achterop kon stappen. Dit lukte uiteindelijk niet (vind je het gek vet wicht?!)want mijn achterband bleek lek te zijn (tot mijn grote redding bleek later).
Anyway we sjokten nog even een stukje voort, ik op mijn lekke fiets heftig denkend hoe ik me zo conflictloos mogelijk uit deze situatie redden kon, en zei lopend ernaast wachtend tot ik iets beters verzon.
Dit lukte uiteindelijk, conflictloos dat wel maar 'beter' voor haar dat niet.
Wat deed ik? Ik fietste gewoonweg in een keer keihard weg en keek niet meer achterom. Mijn maat die nog naast haar fietste was net zo verbaasd als zij maar volgde me na enkele seconden toch maar.
En zij, tsja die bleef daar maar staan denk ik.
Ik kon het toendertijd echt niet anders oplossen dan op deze manier.
' Vrouwwezen als je dit leest, sorry maar dit was het echte verhaal.'
Vroeg het me ook al af, lijkt me een soort van ongeschreven wet onder vrienden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:55 schreef sanger het volgende:
* zou graag dat gezicht willen zien op het moment dat jij demareerd![]()
![]()
![]()
Waarschuwt jouw vriend je niet eens als zij helemaal niks is en jij er toch op duikt?
Woeha, deze isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
Wat deed ik? Ik fietste gewoonweg in een keer keihard weg en keek niet meer achterom. Mijn maat die nog naast haar fietste was net zo verbaasd als zij maar volgde me na enkele seconden toch maar.
Wij sporen elkaar dan eerder aanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:05 schreef paparia het volgende:
[..]
Vroeg het me ook al af, lijkt me een soort van ongeschreven wet onder vrienden.
Behoed elkaar voor dergelijke misstappen.
Of als het niet zo'n goede vriend is... neem een foto van het gedrocht voor de wall of shame.
Haha, ik snap 'emquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:34 schreef Rapaille het volgende:
Oke eerlijk is eerlijk, heb volgens mij zo'n beetje alle delen gelezen volgens mij. Maar steeds weinig te melden.
Afgelopen tijd 2 blunders:
Nadat ik een meisje (kende haar wel een beetje) weer tegen kwam op een verjaardag en leuk aan het praten was, later ook in de kroeg ook goed bezig (herkende mezelf bijna niet zo goed). Het was echt heel gezellig, oke toen naar huis. Er zou een vriendin van haar blijven slapen bij haar maar het plan was om haar wel veilig thuis te brengen. Oke lopen we de kroeg uit langs de andere (waar de rest van het verjaardagsgezelschap was) zegt ze opeens 'ik ga even naar MIJN vrienden toe' --argh, naja oke denk ik haal mijn fiets en breng haar thuis. Haal ik mijn fiets is ze nergens meer te vinden (ben zelfs nog omgereden richting haar huis) --> nu wel weer een beetje goed bezig met hetzelfde meisje trouwens
Met oud en nieuw kreeg ik een leuk flirterig sms-je van iemand die niet in mijn telefoonboek staat maar het was al wat later en de afsluiting was x-jes Kirsten. Hmm ik denken&denken, oh ja heb een ex-collega die Kirsten heet waarmee ik goed kan opschieten (heb wel een telefoonnummer maar weet dat ze meerdere telefoons heeft) maar die best wel heel erg lelijk is. Dus ik passeerde de vraag (ging over iets met koffiedrinken) en maak een opmerking die alleen voor insiders grappig is (over broekmaten en vetrollen) 's middags belt mijn een vriendin mij op --> waarom ik sms dat kist dik is. Huh waar heb je het over? Blijkt dat een goede vriendin van haar die ik alleen ken als 'kist' mij sms'te en niet die ex-collega
. Boeit toch niet zoveel want het is toch mijn type niet enzo maar was wel ff dikke ruzie tussen ons
![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
Wat deed ik? Ik fietste gewoonweg in een keer keihard weg en keek niet meer achterom.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
wat hij zegtquote:
Ik ook wel maar ik durfde haar toen echt niet meer aan te kijken.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:55 schreef sanger het volgende:
[..]
* zou graag dat gezicht willen zien op het moment dat jij demareerd![]()
![]()
![]()
Nee zo'n eikel is het welquote:Waarschuwt jouw vriend je niet eens als zij helemaal niks is en jij er toch op duitk?
Haha werkelijk prachtigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
Ik heb nog wel een aardige. En nee dit verhaal vertel ik niet om mijn mannelijkheid te showen, daar ben ik al overtuigd genoeg van, ik voelde me best kut na dit voorval.
Op een doordeweekse avond aan het einde van de avond in mijn favoriete tent aangekomen schuif ik met mijn vriend aan op een bank onder het motto 'eerst chillen daarna zien we wel.'
Beetje bier drinken en naar muziek luisteren en na niet al te lange tijd als mijn maat naar de plee gaat schuift er een dame naast me aan en begint over van alles en nog wat te lullen.
Ik was al redelijk heen en lul vrolijk mee, zonder nog enige bedoelingen. Ook als mijn maat terug is blijven we naast elkaar zitten, bier drinken en lullen en na een tijdje begint ze me spontaan te zoenen en vraagt ze uiteindelijk of ze met mij mee naar huis kan.
Ik vond het allemaal wel best en dacht natuurlijk bij mezelf "wohooh chill, zo makkelijk is het nog nooit gegaan" en na enkele uren bier drinken gaat een avondje palen er altijd wel in.
Nou was ik zo langzamerhand wel aan het eind van mijn latijn en besloten we maar om de tent te verlaten op weg naar huis, mijn kamer welteverstaan (mijn maat pendelde vrolijk mee).
Eenmaal bij de uitgang aangekomen en ook echt de deur gevonden (was toch best ver heen) komen we buiten bij een lantaarnpaal uit en het was ook nog eens zeer fris.
Die combinatie van licht en koude lucht werkte schijnbaar ontnuchterend want eenmaal mijn zojuist in de schootgeworpen trofee aankijkend schrok ik me helemaal het apelazer. Het was natuurlijk helemaal niet zo gek dat deze dame zich zo gewillig aanbood, ze was for fucks sake nog groter dan dat ik was, en ik ben een gast van 1.85 en 85 kilo. Ze was gewoon niet het soort dame dat ik zelfs na een zeer overmatig bier gebruik nog met een stok aan zou willen raken.
Anyway, in een roes maakte ik mijn fietsslot los en liep ze met mee wachtend tot ze achterop kon stappen. Dit lukte uiteindelijk niet (vind je het gek vet wicht?!)want mijn achterband bleek lek te zijn (tot mijn grote redding bleek later).
Anyway we sjokten nog even een stukje voort, ik op mijn lekke fiets heftig denkend hoe ik me zo conflictloos mogelijk uit deze situatie redden kon, en zei lopend ernaast wachtend tot ik iets beters verzon.
Ik denk niet dat ik d'r nog herken, had veel gezopen.quote:
Ik moest wel heel hard lachenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
Ik fietste gewoonweg in een keer keihard weg en keek niet meer achterom. Mijn maat die nog naast haar fietste was net zo verbaasd als zij maar volgde me na enkele seconden toch maar.
Dat is pas dumpenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
verhaal
Hell noquote:
ik heb zeker 15 min de slappe lach gehad...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
Haha nou ja de verhalen die ik van de Blauwe Engel hoor lijken er ook wel beetje op (meest kansloze wijfen lopen daar rondquote:
quote:
&zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:57 schreef W1ZZ het volgende:
Ik dacht ook meteen aan de Blauwe Engel hoorShadrak vind ik nog erger trouwens, ga dan naar de &zo ofzo
Kijk voor zulke verhaaltjes kom ik nou naar deze topicquote:Op dinsdag 3 januari 2006 04:14 schreef piet_pelle het volgende:
verhaal
maar hij blijft leuk!quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:08 schreef Ayaxola het volgende:
Heeft er niemand een nieuw verhaal, is nu wel genoeg gelachen omdat dat verhaal van piet_pelle![]()
Dus je hebt haar keihard annaal geneukt neem ik aan, aan die smileys te zien ging het flink hard dusquote:Op donderdag 5 januari 2006 16:38 schreef Appellenflappen het volgende:
Meisje: ik wil een kus op mijn wang!
Ik: *kus op wang geeft*
5min later:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toen pakte ik mn hamer en ramde mezelf keihard op mn eigen harses en toen kwam ik...quote:Op donderdag 5 januari 2006 16:41 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Dus je hebt haar keihard annaal geneukt neem ik aan, aan die smileys te zien ging het flink hard dus
Niet halfdood, gewoon wat schrammen. Ze was geraakt met een snelheid van ongeveer 30km/u.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:16 schreef Extend het volgende:
Komt niet echt geloofwaardig over, jij ziet iemand half-dood gereden op straat liggen en je belt geeneens een ambulance/dokter/ziekenhuis/whatever?
Of je denkt dat jij over zoveel medische kennis (geleerd door een EHBO cursus) beschikt dat je precies kon inschatten wat er aan de hand was met die meid en haar goed kon oplappen?
Lijkt me beide even sterk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |