abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34014551
Vaag verhaal
  vrijdag 13 januari 2006 @ 15:03:26 #227
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_34014643
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:00 schreef Ayaxola het volgende:
Vaag verhaal
Wat begrijp je niet dan
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_34014690
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef Domai het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet dan
Ik begrijp het wel hoor
pi_34014710
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:03 schreef Domai het volgende:

[..]

Wat begrijp je niet dan
Hoe zoent een paard .
Daar heb ik nog geen ervaring mee namelijk .
pi_34015767
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:05 schreef blieblie het volgende:

[..]

Hoe zoent een paard .
Daar heb ik nog geen ervaring mee namelijk .
Pak een Amerikaanse, dat schijnt ongeveer hetzelfde effect te hebben En als je het effect van een koe wil hebben moet je denk ik een duitse hebben
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34058190
quote:
Op vrijdag 13 januari 2006 15:32 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Pak een Amerikaanse, dat schijnt ongeveer hetzelfde effect te hebben En als je het effect van een koe wil hebben moet je denk ik een duitse hebben
whehe

zeer verkapte teeveepee
  maandag 16 januari 2006 @ 10:01:10 #232
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_34113309
Gisteravond:
quote:
Ik: Hee maar hoe oud ben je dan?
- Hoe oud schat je me?
- Uhhh om en nabij de 22?
- Ik ben 27
- Okay, ik ga weer even met m'n vrienden praten.
Ik ben 20 trouwens.
pi_34113490
quote:
Op maandag 16 januari 2006 10:01 schreef SynchroSteve het volgende:
Gisteravond:
[..]

Ik ben 20 trouwens.
't was geen MILF? .
pi_34254677
Hmm, ik bedenk me zo ineens, het is dan wel niet een echte versierblunder, maar ik baalde er wel van

Ik was met 2 anderen naar de lokale uitgaansstad Oldenzaal gegaan, gingen naar een bepaalde bar genaamd 'De Kelder' (waar ik legaal naar binnen mocht, daar ik de volwassen leeftijd heb bereikt, niet dat we ditmaal werden gecontroleerd). Ik was daar wel eens eerder geweest met mijn (oudere) neven, was reuze-gezellig, zo gezellig dat ik de wasbak daar nog had vol laten lopen met maaginhoud . Kwam ook omdat ik me daar (naast het zuipen) ook erg misselijk voelde worden en maar geen frisse lucht kon vinden, tenzij ik weer helemaal die trap op zou lopen en dan naar buiten.

Anyway, ik was daar afgelopen zaterdag ook weer, wat pilsners achterover geslagen, gezellig plekje aan de bar met een mooi uitzicht op de bardames. Zat ik niet in een gesprek verwikkeld (de 2 anderen waren aan het praten) maar wel opgesloten in mijn twijfels over wat te doen; een erg mooi ogende jongedame (wat een mooi gezicht had zij ) zat mij veelvuldig te bekijken op enige afstand, elders aan de bar. Ik keek natuurlijk beetje (verlegen) terug enzo, maar nooit echt geglimlacht (had ik dat maar gedaan ) want je raadt het al, ik deed NIKS verder. Het was helemaal huilen met de pet op toen ik vernam dat ze de bar verliet en ik nog steeds geen actie had ondernomen, later nog wel in de wat frissere 'ingang' gestaan (ik was wederom zo misselijk als een hond, wordt daar slecht geventileerd denk ik) in de hoop dat ze misschien nog weer terug zou komen, maar helaas.
't wordt niks met mij
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_34280096
De reeks bloedt dood. .

Komop mensen, verhalen willen we horen.
Kutkloon.
  vrijdag 20 januari 2006 @ 16:00:00 #236
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_34281592
Oke, een blunder van een maat/teamgenoot van me:

Met een groep naar Friesland. En allemaal een chickie aan de haak geslagen. Wij allemaal een friezin, hij een duitse

Alles goed en wel, de avond vordert wij gaan allemaal een spannend plekje zoeken. Hij neemt die duitse mee. Beetje zoenen en kloten. Na een half uurtje kleed ie haar uit, beetje vingeren enzo. Op een gegeven moment trekt hij z'n broek naar beneden en houdt z'n jongeheer ervoor. Zij pakt hem en geleid hem naar binnen. Hij doet 3 stoten. Dat duitse meisje komt omhoog, trekt haar broek omhoog, ondertussen "nein, nein" roepend en rent weg

Sindsdien is zijn bijnaam dus mr. nein nein
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_34290498
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 21:05 schreef Gronnaephos het volgende:
Hmm, ik bedenk me zo ineens, het is dan wel niet een echte versierblunder, maar ik baalde er wel van

Ik was met 2 anderen naar de lokale uitgaansstad Oldenzaal gegaan, gingen naar een bepaalde bar genaamd 'De Kelder' (waar ik legaal naar binnen mocht, daar ik de volwassen leeftijd heb bereikt, niet dat we ditmaal werden gecontroleerd). Ik was daar wel eens eerder geweest met mijn (oudere) neven, was reuze-gezellig, zo gezellig dat ik de wasbak daar nog had vol laten lopen met maaginhoud . Kwam ook omdat ik me daar (naast het zuipen) ook erg misselijk voelde worden en maar geen frisse lucht kon vinden, tenzij ik weer helemaal die trap op zou lopen en dan naar buiten.

Anyway, ik was daar afgelopen zaterdag ook weer, wat pilsners achterover geslagen, gezellig plekje aan de bar met een mooi uitzicht op de bardames. Zat ik niet in een gesprek verwikkeld (de 2 anderen waren aan het praten) maar wel opgesloten in mijn twijfels over wat te doen; een erg mooi ogende jongedame (wat een mooi gezicht had zij ) zat mij veelvuldig te bekijken op enige afstand, elders aan de bar. Ik keek natuurlijk beetje (verlegen) terug enzo, maar nooit echt geglimlacht (had ik dat maar gedaan ) want je raadt het al, ik deed NIKS verder. Het was helemaal huilen met de pet op toen ik vernam dat ze de bar verliet en ik nog steeds geen actie had ondernomen, later nog wel in de wat frissere 'ingang' gestaan (ik was wederom zo misselijk als een hond, wordt daar slecht geventileerd denk ik) in de hoop dat ze misschien nog weer terug zou komen, maar helaas.
't wordt niks met mij
Eyey, het zijn versierblunders hoor. Geen ik-kijk-wel-maar-doe-niks-blunders, alhoewel dit ook wel een blunder was want ze zat je gewoon aan te gapen Je had er ook heen moeten gaan en een praatje maken, ik had je gewoon dronken moeten voeren dan was het misschien wel gelukt.... Ey maar dit keer zijn onze fietsen niet gejat dus er zat nog wel een positieve kant aan de avond. Ojah, ik heb ook niet gescoord die avond....maar ik was het ook niet van plan dus sja geen blunder van mijn kant
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_34341096
Gisteravond wezen bowlen met een paar vrienden, op de baan naast waren een stel leuke meiden aan't bowlen. Nou ik had wel intresse in een van die meiden en besloot een praatje te gaan maken, was erg gezellig, op een gegeven moment gaan die meiden weg en die ene meid komt naar me toe voor mijn 06, wat doe ik...(ff een note heb sinds een paar dagen een nieuw nummer) ik geef dus mijn oude nummer (en dat nummer is dus afgesloten) en ben vergeten die van haar te vragen...
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_34341228
quote:
Op zondag 22 januari 2006 13:26 schreef Jay_Snake het volgende:
Gisteravond wezen bowlen met een paar vrienden, op de baan naast waren een stel leuke meiden aan't bowlen. Nou ik had wel intresse in een van die meiden en besloot een praatje te gaan maken, was erg gezellig, op een gegeven moment gaan die meiden weg en die ene meid komt naar me toe voor mijn 06, wat doe ik...(ff een note heb sinds een paar dagen een nieuw nummer) ik geef dus mijn oude nummer (en dat nummer is dus afgesloten) en ben vergeten die van haar te vragen...
Dat is idd niet echt slim!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_34341248
quote:
Pijnlijk.
Lambo of Rekt
pi_34344638
quote:
'*tuututuu* dit nummer is buiten werking.'

Dat gezicht van haar.....
Eend : het meest onderschatte stukje vlees.
pi_34382861
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 14:30 schreef Thirdeye het volgende:
Ik lees alleen maar blunders van jongens, wat zijn we toch altijd hard bezig zeg... laat die meiden eens blunders maken!
tralalala
pi_34383151
Niet echt een blunder maar ja als niemand anders wat verteld

Afgelopen zaterdag in een kroeg. Ik ben daar met een maat van mij en dat zusje. Opeens praat dat zusje met een ongelovelijk lekker ding, een vriendin van haar blijkbaar. En ze zit hele tijd lief naar mij te lachen en te kijken, eerst dacht ik, ja is niet naar mij bedoelt. Maar uiteindelijk dacht ik, . Dus ik ga er wat mee praten. Best leuk enzo. Op een gegeven moment gaat ze naar de wc met die zus van die maat, beetje buurten enzo van, ja lukt me wel he Nah alleen die zus kwam trug, dus ik vragen, waar is dat andere meisje? Ja dies daar en daar. Ging ik er weer mee buurten, maar toen leek het net of alle interesse van haar kant was verdwenen, kwas niet boeiend meer Had ik toch nog telefoonnummer gekregen van dat zusje en heb ik haar nog ff gesmst waar ik eigenlijk meteen spijt van had Kreeg ook nix trug, tot vandaag Dus misschien nog een vervolg ook al verwacht ik die niet
pi_34384152
quote:
Ik kan hiet niet eens om lachen

Sterkte.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_34384424
Blunder van afgelopen zaterdag.... 2 erg mooie meisjes/dames die met z'n tweeen me aan het versieren waren. Het feit dat een meter erachter hun "vrienden/vriendinnengroep" stond te lachen deed me besluiten te doen alsof ze lucht waren. Al vraag ik me nu af of ik er niet op in had moeten gaan .
pi_34389751
quote:
Op maandag 23 januari 2006 17:45 schreef blieblie het volgende:
Blunder van afgelopen zaterdag.... 2 erg mooie meisjes/dames die met z'n tweeen me aan het versieren waren. Het feit dat een meter erachter hun "vrienden/vriendinnengroep" stond te lachen deed me besluiten te doen alsof ze lucht waren. Al vraag ik me nu af of ik er niet op in had moeten gaan .
Kan ik me voorstellen.. Dat soort streken hou ik ook niet van Ik bedoel, 2 mooie exemplaren van het vrouwelijk geslacht Tegelijk en dan met een lachende vriendengroep erachter, erg dubieus
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
  dinsdag 24 januari 2006 @ 07:48:22 #247
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_34403576
quote:
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_34403929
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:17 schreef Gronnaephos het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen.. Dat soort streken hou ik ook niet van Ik bedoel, 2 mooie exemplaren van het vrouwelijk geslacht Tegelijk en dan met een lachende vriendengroep erachter, erg dubieus
Idd. je hebt de goede keuze gemaakt!
  dinsdag 24 januari 2006 @ 09:43:20 #249
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_34404990
Weet niet zeker of het een blunder is, maar toch het vermelden waard denk ik.

Paar maanden terug ging ik in m'n eentje uit naar een dancing, omdat ik daat wat medewerkers ken (denk 'ff bijkleppen'). Nadat ik wat heb bijgekletst ga ik eens kijken of er nog meer bekenden rondliepen. Dat niet, maar wel een leuk uitziende meid die met een vriendin stond te dansen en te praten. Nou heb ik al een lange tijd een relatie, dus was verder niks van plan, maar ik kijk die leuke meid aan en zij mij. En die meid begint lief te lachen (en ik shcijnbaar ook, tja ze was wel erg leuk).

Dus we raken aan de praat, beetje gekletst, beetje sexy gedanst, en het was duidelijk dat ze me wel zag zitten. Maar omdat ik mijn vriendin niet wou beduvelen hou ik dus de boot af. Ga ik even wat drinken (alleen voor mezelf, ben niet gek) halen, zie ik haar even niet meer. Kijk ik nog eens goed, zie ik haar op de dansvloer met een paar maroks staan flikflooien.

Voelde me vreemd genoeg toch een beetje niet blij

ps. achteraf gezien ook wel een beetje opgelucht, die meid was hot genoeg om een one-nightje mee op te zetten, maar weegt niet op tegen een relatie
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 11:14:30 #250
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_34407011
Wat slow chat en off-topic weggehaald. Laten we het on-topic houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')