quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Helaas, alles wordt gelogd door mijn prog, dus alle schadelijke teksten t.a.v mij zijn gelogd![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef Muerte het volgende:
Goedenavond allemaal en een fijne kerst.![]()
Jij ook fijne kerstquote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef Muerte het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef Muerte het volgende:
*Arliator activeert zijn eigen afweer systeem genaamd Alriator wars* (vrij naar het project star wars, van een zekere amerikaanse president)quote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Mission Control ready to launch "LOGDESTROYER"......
5....4...3...2...1.....
Ready to take-off![]()
[afbeelding]
Dat is een heel mooi streven! En dat werkt door naar anderequote:Op zaterdag 24 december 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Stukje levenswijsheid van deze jongeling (vergeleken bij sommige hier) het zo makkelijk om de negatieve dingen op te merken, des te moeilijker is het om de positieve dingen op te merken, ik probeer altijd op de positieve dingen te letten, en de negatieve te negeren
Ja het is ook hoe je tegen iets aankijkt, uit heel veel dingen die niet zo lopen zoals je had gewilt, kun je heel veel goeds halen, je kunt het dan als negatief labelen, maar ik label het liever als positief, was nodig om dat inzicht te krijgen. Je weet dan wat je de volgende keer beter niet moet doen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Stukje levenswijsheid van deze jongeling (vergeleken bij sommige hier) het zo makkelijk om de negatieve dingen op te merken, des te moeilijker is het om de positieve dingen op te merken, ik probeer altijd op de positieve dingen te letten, en de negatieve te negeren
Tot straks...quote:Op zondag 25 december 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat is een heel mooi streven! En dat werkt door naar andereDat is dus zo jammer dat je dit niet merkt op de rest van Fok!, waarom moeten ze grof, bot en ronduit onbeschoft zijn? Is dat modern (oh jee nu klink ik heel oud
) maar ik snap het dus echt niet?
Ben zo terug, ff Liesken (nieuw werkwoord van Cuall geloof ik, betekend tuttenin mijn geval haar verven en nagels doen voor de kerst
)
Hai Muerte, jij ook een fijne kerstquote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef Muerte het volgende:
Zal zo even mijn defense-system inschakelenquote:Op zondag 25 december 2005 00:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
*Arliator activeert zijn eigen afweer systeem genaamd Alriator wars* (vrij naar het project star wars, van een zekere amerikaanse president)![]()
Bong wb jj ook een fijne kerstquote:Op zondag 25 december 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
* BONG4002 wenst iedereen hier een zeer fijne Kerst met veel geluk en plezier![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bong wb jj ook een fijne kerst![]()
![]()
En een big hug![]()
Sommige mensen lezen zeer selectief, dus daar zal je nooit iets aan kunnen veranderen, maar dat is hun probleem, niet die van mij. Ik focus mij meer op de positieve, vrolijke, humorvolle mensen, ga niet mijn energie verspillen aan mensen die toch niet luisteren naar wat je te zeggen hebt. NIet hier, irl is het anders, dan wil ik er wel heel veel tijd aan besteden.quote:Op zondag 25 december 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat is een heel mooi streven! En dat werkt door naar andereDat is dus zo jammer dat je dit niet merkt op de rest van Fok!, waarom moeten ze grof, bot en ronduit onbeschoft zijn? Is dat modern (oh jee nu klink ik heel oud
) maar ik snap het dus echt niet?
Ben zo terug, ff Liesken (nieuw werkwoord van Cuall geloof ik, betekend tuttenin mijn geval haar verven en nagels doen voor de kerst
)
Hai Bong4002quote:Op zondag 25 december 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
* BONG4002] wenst iedereen hier een zeer fijne Kerst met veel geluk en plezier![]()
[/me]
Hebben jullie ff geluk dat ik net thuiskom...quote:Op zondag 25 december 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te zoeken![]()
Flugeltje kan het vast wel aanpassen![]()
Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de lijst, ik ga niet met de billen bloot, ik ben er trots op.quote:Op zondag 25 december 2005 00:07 schreef M-en-A het volgende:Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topic
![]()
02-01 (1957) A-en-M
03-01 (1957) Cuall
03-01 (1961) Kissa
29-01 (1952) PH52
??-09 (1966) Supermom
15-10 (1955) M-en-A
24-12 (1972) Versabommie![]()
??-?? (1965) LekkerSimpel
??-?? (1969) Sanne
??-?? (1970) PC eend
??-?? (1974) Foreverblue
??-?? (1984) Bartoli
??-?? (1985) Lovebear
07-03 (1969) Arliator
Aanvullingen/correcties via deze lijst.
Sortering op dag-maand
Als de persoon ZELF zijn/haar verjaardag/leeftijd noemt en geen bezwaar aantekent mag je de gegevens bij plaatsen.![]()
En zo gaan we met de billen bloot![]()
![]()
Ga jij maar lekker ff liesken, mijn nagels zijn ook mooi geliesk, helemaal klaar voor kerstquote:Op zondag 25 december 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
)
Goedenaaf Muertequote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef Muerte het volgende:
Hey Bongiequote:Op zondag 25 december 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
* BONG4002 wenst iedereen hier een zeer fijne Kerst met veel geluk en plezier![]()
![]()
Ik schakel over op mijn maandverbandalwaysmodus (invisible)quote:Op zondag 25 december 2005 00:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Zal zo even mijn defense-system inschakelen![]()
Meen je dat nou? Ik heb hier gewoon beeldquote:
aanvulling gedaanquote:Op zondag 25 december 2005 00:07 schreef M-en-A het volgende:Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topic
![]()
02-01 (1957) A-en-M
03-01 (1957) Cuall
03-01 (1961) Kissa
29-01 (1952) PH52
??-09 (1966) Supermom
15-10 (1955) M-en-A
24-12 (1972) Versabommie![]()
??-?? (1965) LekkerSimpel
??-?? (1969) Sanne
??-?? (1970) PC eend
??-?? (1974) Foreverblue
18-09 (1984) Bartoli
??-?? (1985) Lovebear
het was gezelligquote:Op zondag 25 december 2005 00:18 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Eeeeeeeej![]()
En nu ben ik even weg, tot zo (alweer pfff lijkt de hoogtij dagen van BB wel)
kissa!quote:
Vrolijk kerstfeest allemaalquote:
quote:
* BONG4002 o.a. wel jaquote:Op zondag 25 december 2005 00:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zijn er mensen die dat gaan kijken?
quote:Op zondag 25 december 2005 00:18 schreef flugeltje het volgende:
Hoi Flugel
Dank je voor het aanpassen van de TT
*zich genegeerd voelt*
doe eens een streamverslag dan.quote:Op zondag 25 december 2005 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik heb hier gewoon beeld
Auw!quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 00:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* aai over bol van flugeltje
hallo meisje..... niet
komt allemaal wel weer goed.
En bedankt voor de aanpassing.
![]()
Ik zag net even een flits en daarin was Roel idd weer even terug en stak een joint op, of heb ik nu teveel gekeken?quote:Op zondag 25 december 2005 00:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
doe eens een streamverslag dan.
Zit Roel nog steeds te wachten?
quote:Op zondag 25 december 2005 00:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
knip
Maar ik had gekozen voor Nathalieen, want dat was voor mij de prinses van het tutten![]()
ik vast de erste aflevering wel, maar kan me niet voorstellen dat het me zal boeienquote:
* BONG4002 vind je ookquote:Op zondag 25 december 2005 00:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
A kijk, toch nog mensen die me wél lief vinden....
Ik ben onderwegquote:Op zondag 25 december 2005 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
kissa!![]()
Kom eens hier dan geef ik je een hele dikke![]()
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Zal wel een topic in SHO over komen...quote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 vind je ook![]()
hoor
Jammer dat het straks stopt hier, gelukkig hebben we VIPS nog maar daar zal wel een apart forum voor komen?
Sorry... daar doe ik niet aanquote:Op zondag 25 december 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk nog iemand naar de kerk geweest vanavond?
die verdomde hosti plakt nog steeds aan m'n gehemelte
Traditie bij ons... En aangezien ik vanavond bij m'n moeder was moest ik eraan geloven. Gelukkig was het de gezins-/kindermis dus er waren veel liedjes...quote:
Jaaaaaaaaaaquote:
Euhh....nou nee, ben niet echt een kerkgangerquote:Op zondag 25 december 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
Dat had ik niet meegekregen, maar je hebt gelijk hoor, en als je eenmaal een naam hebt aangenomen blijft dat zo.quote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ben het met je eens dat Naat er ook wat van kon, maar ik gebruikte het voor mijzelf hier thuis al langer (liesken), sinds Lieske zich zo aan het schminken is geweest, was al in het begin, dat ze een hele avond bezig was met van die rare maantjes op haar lippen en die sproeten.
Als we ergens heen moesten en ik wilde me even opmaken zie ik tegen manlief dat ik nog even moest liesken, dus vandaar![]()
Toen was nog niet zo duidelijk dat Naat zeker zo lang kon tutten.
Flugeltje je bent super, precies hier op het juiste moment binnen komenquote:Op zondag 25 december 2005 00:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
A kijk, toch nog mensen die me wél lief vinden....
Wij ook dat jij er bent Cuall.... merry christmas everybody ho ho hoquote:Op zondag 25 december 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
ben blij dat jullie er nog wel zijn
![]()
Nope, kaarten waren uitverkochtquote:Op zondag 25 december 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
Tja, een aantal zijn al weg waaronder WickedAngel en noem nog maar een paar maar ik blijf tot de boel hier dichtgaat iigquote:Op zondag 25 december 2005 00:26 schreef cuall het volgende:
[..]
ben blij dat jullie er nog wel zijn
![]()
Dank je Odie... ook voor jouquote:
Eeuwige roem.quote:Op zondag 25 december 2005 00:27 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
![]()
Wat heb ik nu gewonnen?
Ik dacht dat ik die al had met de Naat capquote:
Er was ooit eerder een VIP big brother geweest maar deze keer is het ook met gratis livestreams dus hopelijk komt er een apart forum, zo niet maakt me dat ook niet uitquote:Op zondag 25 december 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Zal wel een topic in SHO over komen...
Maar pin me er niet op vast, ik weet het namelijk écht niet...
Kleurtje is weer bijna wegquote:Op zondag 25 december 2005 00:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Flugeltje je bent super, precies hier op het juiste moment binnen komen![]()
Ik vind je nu wel een volleerd modje hoor, en ook een hele lieve![]()
Ik denk niet dat ik het ga volgen, probeer langzaam weer het contact te herstellen met familie, vrienden en kennissen, als ik nu over een paar weken weer van de aardbol verdwijn komt het nooit meer goedquote:Op zondag 25 december 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Zal wel een topic in SHO over komen...
Maar pin me er niet op vast, ik weet het namelijk écht niet...
Zeker, maar dit is toch anders.quote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik die al had met de Naat cap
quote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef Sanne het volgende:
Ik ga in mijn bedje verder Jostiflippen.
Veel plezier allemaal nog en trusten voor straks.
quote:Op zondag 25 december 2005 00:31 schreef odie22 het volgende:
Zometeen een leeg scherm, met de vraag "van wie is deze piemel ? "
quote:Op zondag 25 december 2005 00:31 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik het ga volgen, probeer langzaam weer het contact te herstellen met familie, vrienden en kennissen, als ik nu over een paar weken weer van de aardbol verdwijn komt het nooit meer goed
Josti Flip ze..... Plop> en fijne dagenquote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef Sanne het volgende:
Van mijn part gaan we gewoon door in deze... alleen wel de SC op 1 zetten... anders tik ik me steeds ongans aan de nummers, als ik een nieuwe SC aanmaakquote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Er was ooit eerder een VIP big brother geweest maar deze keer is het ook met gratis livestreams dus hopelijk komt er een apart forum, zo niet maakt me dat ook niet uit
Truste beebquote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef Sanne het volgende:
Slaap lekker dizzy... fijne dagenquote:Op zondag 25 december 2005 00:31 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Josti Flip ze..... Plop> en fijne dagen![]()
Ik dacht dat jij ook al weg was?quote:Op zondag 25 december 2005 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, een aantal zijn al weg waaronder WickedAngel en noem nog maar een paar maar ik blijf tot de boel hier dichtgaat iig
Truste Sanne, fijne dagenquote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef Sanne het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
Ik ga niet hoor, zoek nog een cap sitequote:Op zondag 25 december 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker dizzy... fijne dagen
Wauw... wat een mooie kerstspirit hier...quote:
Dan krijg je de melding "Dit topic bestaat al" ofzoietsquote:Op zondag 25 december 2005 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van mijn part gaan we gewoon door in deze... alleen wel de SC op 1 zetten... anders tik ik me steeds ongans aan de nummers, als ik een nieuwe SC aanmaak![]()
![]()
In het vorige topic kwamen we op verjaardagen en leeftijden. Dus maar een lijstje gemaakt. Wie zich er op wil zetten is daar vrij in.quote:Op zondag 25 december 2005 00:28 schreef D.Rose het volgende:
rare vraag misschien, maar vanwaar die verjaardagskalender?
Joost?quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 00:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik er ook in...
Tot morgen maar weer...
Tot morgen flugeltjequote:Op zondag 25 december 2005 00:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik er ook in...
Tot morgen maar weer...
Maken we er een andere naam van... ik stel voor :quote:Op zondag 25 december 2005 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan krijg je de melding "Dit topic bestaat al" ofzoiets
Nee idd dan moet de teller wel op 0 natuurlijk
Dizzy gaat nog niet slapen, hoor, nog lange niet, nog lange niet!! tralalala!!quote:Op zondag 25 december 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker dizzy... fijne dagen
Nog niet helemaalquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
Echt? Die heb ik dan gemist, ga even kijken!quote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal![]()
Maar het word wel aanzienlijk minder
PS: Had een paar posts terug een nummertje verstopt
quote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef Sanne het volgende:
Chantal?? Sorry kom weer even kijken na het haren wassen en nu weer weg is om de verf erin te tiefenquote:
ok, duidelijkquote:Op zondag 25 december 2005 00:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
In het vorige topic kwamen we op verjaardagen en leeftijden. Dus maar een lijstje gemaakt. Wie zich er op wil zetten is daar vrij in.En wie het niet wil....... die doet het gewoon niet.
![]()
En zit een van je favorieten er bij op de lijst, dan kun je natuurlijk altijd op de juiste dag feliciteren![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 00:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Echt? Die heb ik dan gemist, ga even kijken!
Gevonden, dacht dat een plaatje was van een kerkquote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal![]()
Maar het word wel aanzienlijk minder
PS: Had een paar posts terug een nummertje verstopt
Jostiquote:Op zondag 25 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
Okee, van wie is dit oog?
[afbeelding]
Nee neequote:Op zondag 25 december 2005 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Gevonden, dacht dat een plaatje was van een kerk![]()
Naatquote:Op zondag 25 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Joost?quote:Op zondag 25 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
Ik had beter moeten wetenquote:Op zondag 25 december 2005 00:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee nee
Als iets blauw is in mijn tekst dan weet je het wel en is het muziek![]()
![]()
Nee, ik stel dit voor:quote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Maken we er een andere naam van... ik stel voor :
[HBB SC 1] Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Ben bang van wel.quote:Op zondag 25 december 2005 00:39 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Naat? sorrie ik loop achter geloof ik?
ook al nietquote:Op zondag 25 december 2005 00:39 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Dan moet het Rob, menno of Ralph zijn
Geen man dus, hoewel waren bovengenoemde echte mannen???quote:
Hmmm.. je maakt het wel moeilijk he? Ehh. Dido?quote:
had niet gedacht dat het zo moeilijk wasquote:Op zondag 25 december 2005 00:41 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Geen man dus, hoewel waren bovengenoemde echte mannen???![]()
Linda dan maar
nopequote:Op zondag 25 december 2005 00:41 schreef Muerte het volgende:
[..]
Hmmm.. je maakt het wel moeilijk he? Ehh. Dido?
Was ook mijn idee maar klopt niet blijkbaarquote:Op zondag 25 december 2005 00:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Joost (met die scheve tanden van um)
Joostquote:Op zondag 25 december 2005 00:38 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
sorry, je bent al de vijfde die dat dacht, maar helaasquote:Op zondag 25 december 2005 00:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Misschien kannie zijn scheve tandjes recht laten zettenquote:Op zondag 25 december 2005 00:42 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Heel goed Cuall... maar het was al gezegdquote:
Dido , naat, chan of Liesquote:Op zondag 25 december 2005 00:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
sorry, je bent al de vijfde die dat dacht, maar helaas
quote:Op zondag 25 december 2005 00:45 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Heel goed Cuall... maar het was al gezegd
Succesquote:Op zondag 25 december 2005 00:45 schreef SuperMOM het volgende:
en nu ben ik mijn haar verfen (schrijf je dat zo????) nou ja ik ben zo terug!
quote:Op zondag 25 december 2005 00:47 schreef Bartoli het volgende:
ik ben weg. Prettige feestdagen iig en tot de vlgd keer
Ja ga jij het maar mooi rood verven voor de kerstquote:Op zondag 25 december 2005 00:45 schreef SuperMOM het volgende:
en nu ben ik mijn haar verfen (schrijf je dat zo????) nou ja ik ben zo terug!
Zekerquote:Op zondag 25 december 2005 00:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
mooi dat kerst gevoel
Als je d'r van houdt wel jaquote:Op zondag 25 december 2005 00:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Het heeft iets heel gemoedelijks en gezelligs
*ook weg isquote:Op zondag 25 december 2005 00:47 schreef Bartoli het volgende:
Lieskequote:Op zondag 25 december 2005 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
En de laatste van mijn kant...
[afbeelding]
Nee, dit is geen vunzig plaatje![]()
Ideaal voor een fakepic!!!quote:Op zondag 25 december 2005 00:49 schreef Foreverblue het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Proost!quote:Op zondag 25 december 2005 00:50 schreef kissa het volgende:
![]()
![]()
Truste!!
(gaat nu nog 1 glas wijn drinken)
(morgen slaap ik uit)
Gaat hard he? Lijkt wel of BB nog volop aan de gang isquote:Op zondag 25 december 2005 00:50 schreef odie22 het volgende:
pfff was effe filmpje kijken van josti paragnosti en ben weer 3 pagina's verder
Jij bent te goed... je mag niet meer meedoenquote:
Lieske!!!quote:Op zondag 25 december 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij bent te goed... je mag niet meer meedoen![]()
Nee hoor... helemaal goed![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 december 2005 00:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Jij bent te goed... je mag niet meer meedoen![]()
quote:
Is het toch ook? Ze zijn allemaal net gaan slapen... morgen nieuwe weekopdrachtquote:Op zondag 25 december 2005 00:51 schreef Arliator het volgende:
[..]
Gaat hard he? Lijkt wel of BB nog volop aan de gang is![]()
[afbeelding]
Alleen zien we ze niet meer als ze slapen dat is het enige verschil ;quote:Op zondag 25 december 2005 00:52 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is het toch ook? Ze zijn allemaal net gaan slapen... morgen nieuwe weekopdracht
Is dat van Mario of van Zelda?quote:Op zondag 25 december 2005 00:51 schreef BONG4002 het volgende:
Nog even voor de mensen die mijn geweldige nummer hebben gemist: its in HERE
Je zou het denken, klinkt net als de NES, tis iig geen van beide, gewoon een fantasie nummerquote:Op zondag 25 december 2005 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is dat van Mario of van Zelda?
Je hebt het goed... je moet nu alleen iets eerder dan Bong zien te postenquote:
Lijkt erg veel op een Lieske opmerkingquote:Op zondag 25 december 2005 00:53 schreef cuall het volgende:
Wie zei:
Zo’n Tarantula moet ik niets van hebben maar een vogelspin vind ik wel leuk
Nathaliequote:Op zondag 25 december 2005 00:53 schreef cuall het volgende:
Wie zei:
En ik ben snel vanavondquote:Op zondag 25 december 2005 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt het goed... je moet nu alleen iets eerder dan Bong zien te posten![]()
Dankje jij ookquote:Op zondag 25 december 2005 00:54 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal [afbeelding] ik wens jullie
allemaal een
http://www.filedump.nl/plaatjes/Xmas.gif
![]()
![]()
![]()
Klinkt als Zeldaquote:Op zondag 25 december 2005 00:53 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Is dat van Mario of van Zelda?
Pareltjeeeeeeeeeequote:Op zondag 25 december 2005 00:54 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal [afbeelding] ik wens jullie
allemaal een
http://www.filedump.nl/plaatjes/Xmas.gif
![]()
![]()
![]()
Joost!quote:
Goed spel was dat he? Maar helaas het is niet van Zelda, het is van een niet bestaand spel zegmaarquote:
Didoquote:Op zondag 25 december 2005 00:53 schreef cuall het volgende:
Wie zei:
Zal ik ff een eerdere post editten?quote:Op zondag 25 december 2005 00:54 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je hebt het goed... je moet nu alleen iets eerder dan Bong zien te posten![]()
Je hebt wel erg dicht op het scherm zitten gluren de afgelopen wekenquote:
Je bent zwart dus kan dat nietquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 00:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Je hebt wel erg dicht op het scherm zitten gluren de afgelopen weken![]()
Maar het is goed![]()
Iemand waarvan je het niet verwacht neem ik aan... dus ik zeg Tanjaquote:Op zondag 25 december 2005 00:57 schreef Arliator het volgende:
Wie was het meest optimistische persoon van FOK! (volgens eigen zeggen)
Ja,quote:Op zondag 25 december 2005 00:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Goed spel was dat he? Maar helaas het is niet van Zelda, het is van een niet bestaand spel zegmaar
scanman?quote:Op zondag 25 december 2005 00:57 schreef Arliator het volgende:
Nee, die op FOK! heeft gepostquote:Op zondag 25 december 2005 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Iemand waarvan je het niet verwacht neem ik aan... dus ik zeg Tanja
Zit Tanje op FOK?quote:Op zondag 25 december 2005 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Iemand waarvan je het niet verwacht neem ik aan... dus ik zeg Tanja
Haha ja 'eindbaas' zo heette dat altijdquote:Op zondag 25 december 2005 00:58 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja,alleen moest mijn zoon altijd helpen bij de "eindbaas"
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 00:58 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Edit: van Fok... niet goed gelezen... ehhhhh Scanman dan denk ik
hahahaha IK ga niet naar bed, ik zwaaide even iemand uit.quote:
Bewoner of Fokker?quote:Op zondag 25 december 2005 00:57 schreef Arliator het volgende:
En bedankt dan moet ik er ook nog 1 serverenquote:Op zondag 25 december 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hahahaha IK ga niet naar bed, ik zwaaide even iemand uit.![]()
Heb net een bacootje geserveerd gekregen van mijn lieve vrouwtje![]()
![]()
Ik wacht tot mijn vrouwtje een baco gaat serveren. Want dat is een teken van echte liefdequote:Op zondag 25 december 2005 00:59 schreef M-en-A het volgende:
[..]
hahahaha IK ga niet naar bed, ik zwaaide even iemand uit.![]()
Heb net een bacootje geserveerd gekregen van mijn lieve vrouwtje![]()
![]()
Doe mij maar een biertjequote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En bedankt dan moet ik er ook nog 1 serveren![]()
Heb ik tijdens BB nooit gezegd, denk ikquote:Op zondag 25 december 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Bewoner of Fokker?
Fokker, dan ben jij het![]()
![]()
Hahahah , ja zegt me neefje ook altijd , die is 11 , is er weer een nieuw spel uitgebracht , ja ik moet alleen de eindbaas nog en dan heb ik hem uitgespeeldquote:Op zondag 25 december 2005 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha ja 'eindbaas' zo heette dat altijd
Die nostalgie![]()
Welke Zelda was dat dan als ik vragen mag?
Ik lus wel eenquote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar toch bedanktquote:Op zondag 25 december 2005 00:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Bewoner of Fokker?
Fokker, dan ben jij het![]()
![]()
Was op de Gameboy, iets met Link, cover was van goud met afbeelding van Zelda eropquote:Op zondag 25 december 2005 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha ja 'eindbaas' zo heette dat altijd
Die nostalgie![]()
Welke Zelda was dat dan als ik vragen mag?
Wacht nog even, en plaats een foto!!!quote:Op zondag 25 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank je
Ik ook van jou![]()
Ja ja ben er weer voor 30 minuten anders wordt het paars ben ik bang![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Wat een lief stel toch he..quote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn vrouwtje een baco gaat serveren. Want dat is een teken van echte liefde
Maar ze doet het wel! Net eentje gehad, dizzyquote:Op zondag 25 december 2005 01:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[..]
Wat een lief stel toch he..nog helemaal in love en zoooo op elkaar ingespeeld
![]()
Jammer weer geenquote:Op zondag 25 december 2005 01:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ze doet het wel! Net eentje gehad, dizzy![]()
![]()
![]()
Hoe herkenbaar, vroeger vroeg ik altijd aan mn moeder of ze even wilde 'vertalen' als er belangrijke berichten waren in het spel (m.n. Zelda) en ik kon toen nog geen Engels natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2005 01:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hahahah , ja zegt me neefje ook altijd , die is 11 , is er weer een nieuw spel uitgebracht , ja ik moet alleen de eindbaas nog en dan heb ik hem uitgespeeld,is ie pas in level 1
Neuh, zal ik jullie verlossen van deze kwellende vraag?quote:Op zondag 25 december 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
Arliator, dan is het Flugeltje, dat is echt een positiefve poster
Ik moet om mijn eigen zin lachen
![]()
Maar je bent er wel eentje!!!quote:Op zondag 25 december 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
Arliator, dan is het Flugeltje, dat is echt een positiefve poster
Ik moet om mijn eigen zin lachen
![]()
Wees onze verlosser in deze donkere tijdenquote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, zal ik jullie verlossen van deze kwellende vraag?
Krijgen we dit jaar toch nog een paarse kerstquote:Op zondag 25 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank je
Ik ook van jou![]()
Ja ja ben er weer voor 30 minuten anders wordt het paars ben ik bang![]()
Heb nooit Zelda gespeeld, kan niet meepratenquote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, vroeger vroeg ik altijd aan mn moeder of ze even wilde 'vertalen' als er belangrijke berichten waren in het spel (m.n. Zelda) en ik kon toen nog geen Engels natuurlijk
Dizzy geeft het antwoordquote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wees onze verlosser in deze donkere tijden![]()
Ja doe maarquote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
De meest optimistische en vriendelijke vrolijke persoon is inderdaad een vrouw en het was...... Melkequote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zelf gemaakt?quote:Op zondag 25 december 2005 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002] strooit even een heel lief Kerst nummer en dat is [url=http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=Christmas.mp3]deze[/url
Weer in NES stijl btw
Nope dat nietquote:
En ook gelijk de meest naieve persoon somsquote:Op zondag 25 december 2005 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De meest optimistische en vriendelijke vrolijke persoon is inderdaad een vrouw en het was...... Melke![]()
![]()
Dizzy-Lizzyquote:Op zondag 25 december 2005 01:08 schreef Arliator het volgende:
Nog eentje, wie van de fokkers ga ik binnenkort ontmoeten?
Ssssssssssssssssssstquote:Op zondag 25 december 2005 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ook gelijk de meest naieve persoon soms![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De meest optimistische en vriendelijke vrolijke persoon is inderdaad een vrouw en het was...... Melke![]()
![]()
Zelda is een van de beste games ooit gemaaktquote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb nooit Zelda gespeeld, kan niet meepraten![]()
Chantalquote:Op zondag 25 december 2005 01:08 schreef cuall het volgende:
Wie zei:
Er is maar 1 kwestie in mijn leven die niet goed voelt, de rest voelt als een appel en een ei
Hahahahahah, die heb ik een paar jaar geleden al ontmoet, ze komt nooit meer van me, al zou ze af en toe wel willenquote:
Ik slaap al ff naast hem en leer hem steeds beter kennen, dus niet leren kennenquote:
Dan moet het Rob zijn, die voelt zijn ene voet niet meerquote:Op zondag 25 december 2005 01:08 schreef cuall het volgende:
Wie zei:
Er is maar 1 kwestie in mijn leven die niet goed voelt, de rest voelt als een appel en een ei
M-en-A denk ik, of A-en-Mquote:Op zondag 25 december 2005 01:08 schreef Arliator het volgende:
Nog eentje, wie van de fokkers ga ik binnenkort ontmoeten?
Yup, weet helaas niet meer wanneer, maar toen ik het las heb ik aan dizzy verteld, daarom weet zij het ook. Is een paar dagen geledenquote:
Wederom Fokkers! en ik heb rob niet op fok! gezien, als het nou Menno was......quote:Op zondag 25 december 2005 01:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan moet het Rob zijn, die voelt zijn ene voet niet meer![]()
Van fok, of BB?quote:Op zondag 25 december 2005 01:08 schreef cuall het volgende:
Wie zei:(bewoner)
quote:Op zondag 25 december 2005 01:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wacht nog even, en plaats een foto!!!![]()
Bijna, ik heb geen afspraak met een van hun, maar met iemand anders heb ik over een paar dagen een date, een vrouwelijk persoon dusquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 01:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Yup, weet helaas niet meer wanneer, maar toen ik het las heb ik aan dizzy verteld, daarom weet zij het ook. Is een paar dagen geleden
Een date? Je hebt toch een vrouw?quote:Op zondag 25 december 2005 01:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bijna, ik heb geen afspraak met een van hun, maar met iemand anders heb ik over een paar dagen een date, een vrouwelijk persoon dus![]()
Ja, en?quote:Op zondag 25 december 2005 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een date? Je hebt toch een vrouw?![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 01:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hahahah , ja zegt me neefje ook altijd , die is 11 , is er weer een nieuw spel uitgebracht , ja ik moet alleen de eindbaas nog en dan heb ik hem uitgespeeld,is ie pas in level 1
W-Angel??quote:Op zondag 25 december 2005 01:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bijna, ik heb geen afspraak met een van hun, maar met iemand anders heb ik over een paar dagen een date, een vrouwelijk persoon dus![]()
Heel vaag, de titel is zeker 'Outrun"?quote:Op zondag 25 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
Bong... dit is meer uit mijn jeugd... herken je het arcadespel?
Klikken
Ik val op vrouwen met het haar in de verf!!quote:Op zondag 25 december 2005 01:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dan zijn jullie de sexy MOM en sensuele poster gelijk kwijt, ik met mijn haar in de verf
![]()
(qua idee dan)
Bong nog tijd over om een bos bloemen te komen brengen hierzo??quote:Op zondag 25 december 2005 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een date? Je hebt toch een vrouw?![]()
Nee, niet goed, Is wel een BB bewoner die het heeft gezegdquote:Op zondag 25 december 2005 01:13 schreef A-en-M het volgende:
Dan is het Dido
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej kan niet!!!!!quote:Op zondag 25 december 2005 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |