quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:54 schreef Arliator het volgende:
[..]
Helaas, alles wordt gelogd door mijn prog, dus alle schadelijke teksten t.a.v mij zijn gelogd![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef Muerte het volgende:
Goedenavond allemaal en een fijne kerst.![]()
Jij ook fijne kerstquote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef Muerte het volgende:
quote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef Muerte het volgende:
*Arliator activeert zijn eigen afweer systeem genaamd Alriator wars* (vrij naar het project star wars, van een zekere amerikaanse president)quote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
Mission Control ready to launch "LOGDESTROYER"......
5....4...3...2...1.....
Ready to take-off![]()
[afbeelding]
Dat is een heel mooi streven! En dat werkt door naar anderequote:Op zaterdag 24 december 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Stukje levenswijsheid van deze jongeling (vergeleken bij sommige hier) het zo makkelijk om de negatieve dingen op te merken, des te moeilijker is het om de positieve dingen op te merken, ik probeer altijd op de positieve dingen te letten, en de negatieve te negeren
Ja het is ook hoe je tegen iets aankijkt, uit heel veel dingen die niet zo lopen zoals je had gewilt, kun je heel veel goeds halen, je kunt het dan als negatief labelen, maar ik label het liever als positief, was nodig om dat inzicht te krijgen. Je weet dan wat je de volgende keer beter niet moet doen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 23:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Stukje levenswijsheid van deze jongeling (vergeleken bij sommige hier) het zo makkelijk om de negatieve dingen op te merken, des te moeilijker is het om de positieve dingen op te merken, ik probeer altijd op de positieve dingen te letten, en de negatieve te negeren
Tot straks...quote:Op zondag 25 december 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat is een heel mooi streven! En dat werkt door naar andereDat is dus zo jammer dat je dit niet merkt op de rest van Fok!, waarom moeten ze grof, bot en ronduit onbeschoft zijn? Is dat modern (oh jee nu klink ik heel oud
) maar ik snap het dus echt niet?
Ben zo terug, ff Liesken (nieuw werkwoord van Cuall geloof ik, betekend tuttenin mijn geval haar verven en nagels doen voor de kerst
)
Hai Muerte, jij ook een fijne kerstquote:Op zondag 25 december 2005 00:04 schreef Muerte het volgende:
Zal zo even mijn defense-system inschakelenquote:Op zondag 25 december 2005 00:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
*Arliator activeert zijn eigen afweer systeem genaamd Alriator wars* (vrij naar het project star wars, van een zekere amerikaanse president)![]()
Bong wb jj ook een fijne kerstquote:Op zondag 25 december 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
* BONG4002 wenst iedereen hier een zeer fijne Kerst met veel geluk en plezier![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 00:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Bong wb jj ook een fijne kerst![]()
![]()
En een big hug![]()
Sommige mensen lezen zeer selectief, dus daar zal je nooit iets aan kunnen veranderen, maar dat is hun probleem, niet die van mij. Ik focus mij meer op de positieve, vrolijke, humorvolle mensen, ga niet mijn energie verspillen aan mensen die toch niet luisteren naar wat je te zeggen hebt. NIet hier, irl is het anders, dan wil ik er wel heel veel tijd aan besteden.quote:Op zondag 25 december 2005 00:06 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dat is een heel mooi streven! En dat werkt door naar andereDat is dus zo jammer dat je dit niet merkt op de rest van Fok!, waarom moeten ze grof, bot en ronduit onbeschoft zijn? Is dat modern (oh jee nu klink ik heel oud
) maar ik snap het dus echt niet?
Ben zo terug, ff Liesken (nieuw werkwoord van Cuall geloof ik, betekend tuttenin mijn geval haar verven en nagels doen voor de kerst
)
Hai Bong4002quote:Op zondag 25 december 2005 00:07 schreef BONG4002 het volgende:
BEW!
* BONG4002] wenst iedereen hier een zeer fijne Kerst met veel geluk en plezier![]()
[/me]
Hebben jullie ff geluk dat ik net thuiskom...quote:Op zondag 25 december 2005 00:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te zoeken![]()
Flugeltje kan het vast wel aanpassen![]()
Ik heb mezelf ook toegevoegd aan de lijst, ik ga niet met de billen bloot, ik ben er trots op.quote:Op zondag 25 december 2005 00:07 schreef M-en-A het volgende:Verjaardagskalender leeftijdnoemers-topic
![]()
02-01 (1957) A-en-M
03-01 (1957) Cuall
03-01 (1961) Kissa
29-01 (1952) PH52
??-09 (1966) Supermom
15-10 (1955) M-en-A
24-12 (1972) Versabommie![]()
??-?? (1965) LekkerSimpel
??-?? (1969) Sanne
??-?? (1970) PC eend
??-?? (1974) Foreverblue
??-?? (1984) Bartoli
??-?? (1985) Lovebear
07-03 (1969) Arliator
Aanvullingen/correcties via deze lijst.
Sortering op dag-maand
Als de persoon ZELF zijn/haar verjaardag/leeftijd noemt en geen bezwaar aantekent mag je de gegevens bij plaatsen.![]()
En zo gaan we met de billen bloot![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |