Wacht nog even, en plaats een foto!!!quote:Op zondag 25 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank je
Ik ook van jou![]()
Ja ja ben er weer voor 30 minuten anders wordt het paars ben ik bang![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
En bedankt dan moet ik er ook nog 1 serveren![]()
Wat een lief stel toch he..quote:Op zondag 25 december 2005 01:00 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik wacht tot mijn vrouwtje een baco gaat serveren. Want dat is een teken van echte liefde
Maar ze doet het wel! Net eentje gehad, dizzyquote:Op zondag 25 december 2005 01:03 schreef M-en-A het volgende:
[..]
[..]
Wat een lief stel toch he..nog helemaal in love en zoooo op elkaar ingespeeld
![]()
Jammer weer geenquote:Op zondag 25 december 2005 01:04 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar ze doet het wel! Net eentje gehad, dizzy![]()
![]()
![]()
Hoe herkenbaar, vroeger vroeg ik altijd aan mn moeder of ze even wilde 'vertalen' als er belangrijke berichten waren in het spel (m.n. Zelda) en ik kon toen nog geen Engels natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2005 01:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hahahah , ja zegt me neefje ook altijd , die is 11 , is er weer een nieuw spel uitgebracht , ja ik moet alleen de eindbaas nog en dan heb ik hem uitgespeeld,is ie pas in level 1
Neuh, zal ik jullie verlossen van deze kwellende vraag?quote:Op zondag 25 december 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
Arliator, dan is het Flugeltje, dat is echt een positiefve poster
Ik moet om mijn eigen zin lachen
![]()
Maar je bent er wel eentje!!!quote:Op zondag 25 december 2005 01:04 schreef cuall het volgende:
Arliator, dan is het Flugeltje, dat is echt een positiefve poster
Ik moet om mijn eigen zin lachen
![]()
Wees onze verlosser in deze donkere tijdenquote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Neuh, zal ik jullie verlossen van deze kwellende vraag?
Krijgen we dit jaar toch nog een paarse kerstquote:Op zondag 25 december 2005 01:02 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dank je
Ik ook van jou![]()
Ja ja ben er weer voor 30 minuten anders wordt het paars ben ik bang![]()
Heb nooit Zelda gespeeld, kan niet meepratenquote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoe herkenbaar, vroeger vroeg ik altijd aan mn moeder of ze even wilde 'vertalen' als er belangrijke berichten waren in het spel (m.n. Zelda) en ik kon toen nog geen Engels natuurlijk
Dizzy geeft het antwoordquote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wees onze verlosser in deze donkere tijden![]()
Ja doe maarquote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
De meest optimistische en vriendelijke vrolijke persoon is inderdaad een vrouw en het was...... Melkequote:Op zondag 25 december 2005 01:05 schreef Arliator het volgende:
[..]
Zelf gemaakt?quote:Op zondag 25 december 2005 01:07 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002] strooit even een heel lief Kerst nummer en dat is [url=http://www.filedump.nl/getmedia.php?img=Christmas.mp3]deze[/url
Weer in NES stijl btw
Nope dat nietquote:
En ook gelijk de meest naieve persoon somsquote:Op zondag 25 december 2005 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De meest optimistische en vriendelijke vrolijke persoon is inderdaad een vrouw en het was...... Melke![]()
![]()
Dizzy-Lizzyquote:Op zondag 25 december 2005 01:08 schreef Arliator het volgende:
Nog eentje, wie van de fokkers ga ik binnenkort ontmoeten?
Ssssssssssssssssssstquote:Op zondag 25 december 2005 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En ook gelijk de meest naieve persoon soms![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 01:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De meest optimistische en vriendelijke vrolijke persoon is inderdaad een vrouw en het was...... Melke![]()
![]()
Zelda is een van de beste games ooit gemaaktquote:Op zondag 25 december 2005 01:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heb nooit Zelda gespeeld, kan niet meepraten![]()
Chantalquote:Op zondag 25 december 2005 01:08 schreef cuall het volgende:
Wie zei:
Er is maar 1 kwestie in mijn leven die niet goed voelt, de rest voelt als een appel en een ei
Hahahahahah, die heb ik een paar jaar geleden al ontmoet, ze komt nooit meer van me, al zou ze af en toe wel willenquote:
Ik slaap al ff naast hem en leer hem steeds beter kennen, dus niet leren kennenquote:
Dan moet het Rob zijn, die voelt zijn ene voet niet meerquote:Op zondag 25 december 2005 01:08 schreef cuall het volgende:
Wie zei:
Er is maar 1 kwestie in mijn leven die niet goed voelt, de rest voelt als een appel en een ei
M-en-A denk ik, of A-en-Mquote:Op zondag 25 december 2005 01:08 schreef Arliator het volgende:
Nog eentje, wie van de fokkers ga ik binnenkort ontmoeten?
Yup, weet helaas niet meer wanneer, maar toen ik het las heb ik aan dizzy verteld, daarom weet zij het ook. Is een paar dagen geledenquote:
Wederom Fokkers! en ik heb rob niet op fok! gezien, als het nou Menno was......quote:Op zondag 25 december 2005 01:10 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Dan moet het Rob zijn, die voelt zijn ene voet niet meer![]()
Van fok, of BB?quote:Op zondag 25 december 2005 01:08 schreef cuall het volgende:
Wie zei:(bewoner)
quote:Op zondag 25 december 2005 01:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wacht nog even, en plaats een foto!!!![]()
Bijna, ik heb geen afspraak met een van hun, maar met iemand anders heb ik over een paar dagen een date, een vrouwelijk persoon dusquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 01:11 schreef Arliator het volgende:
[..]
Yup, weet helaas niet meer wanneer, maar toen ik het las heb ik aan dizzy verteld, daarom weet zij het ook. Is een paar dagen geleden
Een date? Je hebt toch een vrouw?quote:Op zondag 25 december 2005 01:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bijna, ik heb geen afspraak met een van hun, maar met iemand anders heb ik over een paar dagen een date, een vrouwelijk persoon dus![]()
Ja, en?quote:Op zondag 25 december 2005 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een date? Je hebt toch een vrouw?![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 01:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
Hahahah , ja zegt me neefje ook altijd , die is 11 , is er weer een nieuw spel uitgebracht , ja ik moet alleen de eindbaas nog en dan heb ik hem uitgespeeld,is ie pas in level 1
W-Angel??quote:Op zondag 25 december 2005 01:13 schreef Arliator het volgende:
[..]
Bijna, ik heb geen afspraak met een van hun, maar met iemand anders heb ik over een paar dagen een date, een vrouwelijk persoon dus![]()
Heel vaag, de titel is zeker 'Outrun"?quote:Op zondag 25 december 2005 01:13 schreef Foreverblue het volgende:
Bong... dit is meer uit mijn jeugd... herken je het arcadespel?
Klikken
Ik val op vrouwen met het haar in de verf!!quote:Op zondag 25 december 2005 01:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Dan zijn jullie de sexy MOM en sensuele poster gelijk kwijt, ik met mijn haar in de verf
![]()
(qua idee dan)
Bong nog tijd over om een bos bloemen te komen brengen hierzo??quote:Op zondag 25 december 2005 01:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Een date? Je hebt toch een vrouw?![]()
Nee, niet goed, Is wel een BB bewoner die het heeft gezegdquote:Op zondag 25 december 2005 01:13 schreef A-en-M het volgende:
Dan is het Dido
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |