Ik dacht dat jij ook al weg was?quote:Op zondag 25 december 2005 00:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, een aantal zijn al weg waaronder WickedAngel en noem nog maar een paar maar ik blijf tot de boel hier dichtgaat iig
Truste Sanne, fijne dagenquote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef Sanne het volgende:
Ik ga in mijn bedje verder Jostiflippen.
Veel plezier allemaal nog en trusten voor straks.
quote:Op zondag 25 december 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk nog iemand naar de kerk geweest vanavond?
die verdomde hosti plakt nog steeds aan m'n gehemelte
Ik ga niet hoor, zoek nog een cap sitequote:Op zondag 25 december 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker dizzy... fijne dagen
Wauw... wat een mooie kerstspirit hier...quote:
Dan krijg je de melding "Dit topic bestaat al" ofzoietsquote:Op zondag 25 december 2005 00:31 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Van mijn part gaan we gewoon door in deze... alleen wel de SC op 1 zetten... anders tik ik me steeds ongans aan de nummers, als ik een nieuwe SC aanmaak![]()
![]()
In het vorige topic kwamen we op verjaardagen en leeftijden. Dus maar een lijstje gemaakt. Wie zich er op wil zetten is daar vrij in.quote:Op zondag 25 december 2005 00:28 schreef D.Rose het volgende:
rare vraag misschien, maar vanwaar die verjaardagskalender?
Joost?quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 00:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik er ook in...
Tot morgen maar weer...
Tot morgen flugeltjequote:Op zondag 25 december 2005 00:33 schreef flugeltje het volgende:
Ik duik er ook in...
Tot morgen maar weer...
Maken we er een andere naam van... ik stel voor :quote:Op zondag 25 december 2005 00:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dan krijg je de melding "Dit topic bestaat al" ofzoiets
Nee idd dan moet de teller wel op 0 natuurlijk
Dizzy gaat nog niet slapen, hoor, nog lange niet, nog lange niet!! tralalala!!quote:Op zondag 25 december 2005 00:32 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Slaap lekker dizzy... fijne dagen
Nog niet helemaalquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk nog iemand naar de kerk geweest vanavond?
die verdomde hosti plakt nog steeds aan m'n gehemelte
Echt? Die heb ik dan gemist, ga even kijken!quote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog niet helemaal![]()
Maar het word wel aanzienlijk minder
PS: Had een paar posts terug een nummertje verstopt
quote:Op zondag 25 december 2005 00:30 schreef Sanne het volgende:
Ik ga in mijn bedje verder Jostiflippen.
Veel plezier allemaal nog en trusten voor straks.
Chantal?? Sorry kom weer even kijken na het haren wassen en nu weer weg is om de verf erin te tiefenquote:
ok, duidelijkquote:Op zondag 25 december 2005 00:33 schreef M-en-A het volgende:
[..]
In het vorige topic kwamen we op verjaardagen en leeftijden. Dus maar een lijstje gemaakt. Wie zich er op wil zetten is daar vrij in.En wie het niet wil....... die doet het gewoon niet.
![]()
En zit een van je favorieten er bij op de lijst, dan kun je natuurlijk altijd op de juiste dag feliciteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |