quote:Op zondag 25 december 2005 00:18 schreef flugeltje het volgende:
Hoi Flugel
Dank je voor het aanpassen van de TT
*zich genegeerd voelt*
doe eens een streamverslag dan.quote:Op zondag 25 december 2005 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik heb hier gewoon beeld
Auw!quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 00:21 schreef M-en-A het volgende:
[..]
* aai over bol van flugeltje
hallo meisje..... niet
komt allemaal wel weer goed.
En bedankt voor de aanpassing.
![]()
Ik zag net even een flits en daarin was Roel idd weer even terug en stak een joint op, of heb ik nu teveel gekeken?quote:Op zondag 25 december 2005 00:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
doe eens een streamverslag dan.
Zit Roel nog steeds te wachten?
quote:Op zondag 25 december 2005 00:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
knip
Maar ik had gekozen voor Nathalieen, want dat was voor mij de prinses van het tutten![]()
ik vast de erste aflevering wel, maar kan me niet voorstellen dat het me zal boeienquote:
* BONG4002 vind je ookquote:Op zondag 25 december 2005 00:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
![]()
A kijk, toch nog mensen die me wél lief vinden....
Ik ben onderwegquote:Op zondag 25 december 2005 00:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
kissa!![]()
Kom eens hier dan geef ik je een hele dikke![]()
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Zal wel een topic in SHO over komen...quote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
* BONG4002 vind je ook![]()
hoor
Jammer dat het straks stopt hier, gelukkig hebben we VIPS nog maar daar zal wel een apart forum voor komen?
Sorry... daar doe ik niet aanquote:Op zondag 25 december 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk nog iemand naar de kerk geweest vanavond?
die verdomde hosti plakt nog steeds aan m'n gehemelte
Traditie bij ons... En aangezien ik vanavond bij m'n moeder was moest ik eraan geloven. Gelukkig was het de gezins-/kindermis dus er waren veel liedjes...quote:
Jaaaaaaaaaaquote:
Euhh....nou nee, ben niet echt een kerkgangerquote:Op zondag 25 december 2005 00:25 schreef flugeltje het volgende:
Eigenlijk nog iemand naar de kerk geweest vanavond?
die verdomde hosti plakt nog steeds aan m'n gehemelte
Dat had ik niet meegekregen, maar je hebt gelijk hoor, en als je eenmaal een naam hebt aangenomen blijft dat zo.quote:Op zondag 25 december 2005 00:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik ben het met je eens dat Naat er ook wat van kon, maar ik gebruikte het voor mijzelf hier thuis al langer (liesken), sinds Lieske zich zo aan het schminken is geweest, was al in het begin, dat ze een hele avond bezig was met van die rare maantjes op haar lippen en die sproeten.
Als we ergens heen moesten en ik wilde me even opmaken zie ik tegen manlief dat ik nog even moest liesken, dus vandaar![]()
Toen was nog niet zo duidelijk dat Naat zeker zo lang kon tutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |