zo nu en dan gaat de radio hier dus perongeluk uit.quote:Op zondag 25 december 2005 00:21 schreef RayMania het volgende:
1999 Archies - Sugar Sugar (1969)
Begint goed.
Kijk de OPquote:Op zondag 25 december 2005 00:20 schreef Jojogirl het volgende:
Oja, niet vergeten die lijst mee te nemen als ik 2e Kerstdag naar mijn ouders ga. En niet vergeten op te zoeken wat de etherfrequentie van Radio 2 is onderweg.
Mooi he dat de Beatles de lijst openen. Ik zit morgen om 12 uur klaarquote:Op zondag 25 december 2005 00:31 schreef Jane het volgende:
Jongens, het begint werkelijk waar gewéldig!
2000) Beatles - I should have known better (1964)
[afbeelding]
Hebben ze dat nummer van Jim Diamond gecoverd?quote:Op zondag 25 december 2005 00:31 schreef Jane het volgende:
2000) Beatles - I should have known better (1964)
Ach, dat is de afgelopen vijf jaar ook gezegd over Bohemian Rhapsody.quote:Op zondag 25 december 2005 10:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mensen lijken op dat nummer te stemmen "omdat het moet".![]()
Dat laatste, daar zit wel wat in natuurlijk.quote:Op zondag 25 december 2005 10:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ach, dat is de afgelopen vijf jaar ook gezegd over Bohemian Rhapsody.
Lekker belangrijk wat er op #1 staat, dan luistert er toch geen hond meer.
Ja, ben ik met je eens. Het gaat om de hele top 2000, het is de beleving van 2000 platen tussen kerst en nieuwjaar met wetenswaardigheden, leuke platen, anekdotes van luisteraars. Je luistert niet naar de Top 2000 voor de nummer 1, maar ook voor al die andere 1999 platen.quote:Op zondag 25 december 2005 10:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ach, dat is de afgelopen vijf jaar ook gezegd over Bohemian Rhapsody.
Lekker belangrijk wat er op #1 staat, dan luistert er toch geen hond meer.
Avond is een prima nummer 1. Het geeft ook mooi aan dat de Top 2000 een echte Nederlandse aangelegenheid is.quote:Op zondag 25 december 2005 10:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat me dan even om het idee dat 'n bepaalde plaat op nummer 1 staat. Luisteren doe ik op dat moment allang niet meer.
Ik vind het maar 'n waardeloze nummer 1, net zoals Bohemian Rhapsody. Gelukkig zitten tussen nummer 2000 en pakweg de top 10 wel een hoop platen die de moeite waard zijn.quote:Op zondag 25 december 2005 10:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Avond is een prima nummer 1. Het geeft ook mooi aan dat de Top 2000 een echte Nederlandse aangelegenheid is.
Die andere plaat van d'r in de lijst is ruim 1800 plaatsen gestegenquote:Op zondag 25 december 2005 11:50 schreef Jojogirl het volgende:
Ik was trouwens erg verbaasd dat Katie Melua zo hoog staat. Die zal volgend jaar wel weer naar beneden duikelen.
Dus inclusiefquote:Op zondag 25 december 2005 13:01 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb de presentatoren en de frequenties ook op de wiki gezet (dus zoals de OP nu is).
?quote:
Ik niet maar ik probeer wel zo veel mogelijk naar de top 2000 te luisteren tussen kerst en oud en nieuwquote:Op zondag 25 december 2005 10:49 schreef SunChaser het volgende:
En iddj, hoeveel mensen horen de nummer 1 nog, om 4 minuten voor nieuwjaar?
Ik heb zelf ook op Avond gestemd, omdat ik het altijd al een mooi nummer heb gevonden. Ik heb van meer mensen gehoord uit mijn omgeving en ook op Fok dat zij op het nummer gestemd hebben. Dat er een lobby voor geweest is geloof ik dan ook niet, Avond staat op één omdat het gewoon echt een mooi nummer is.quote:Op zondag 25 december 2005 10:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mensen lijken op dat nummer te stemmen "omdat het moet".![]()
Inderdaad, wat een ramp. Ik heb hem nu 20 minuten aanstaan, en alleen maar kwijlende jankende kinderkoppen.quote:
Ik had het er daarna ook pas bij gezetquote:Op zondag 25 december 2005 10:03 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net. Gisterenavond overheen gelezen.
Nog maar 14 uurtjes.
Dat hoort zo in hilversum, titels en groepsnamen verneukenquote:Op maandag 26 december 2005 00:13 schreef Jane het volgende:
Wat zegt 'ie nou? All the young Judes?![]()
Dude!![]()
Hey Dude, take a said songquote:Op maandag 26 december 2005 00:13 schreef Jane het volgende:
Wat zegt 'ie nou? All the young Judes?![]()
Dude!![]()
Denk dat ik dat maar niet doe. Die inbelverbinding hier gaat gelijk plat, ben ik bang.quote:Op maandag 26 december 2005 00:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Voor wie mee wil kijken in de studio: http://cam1.camcontrol.nl/top2000/cam.php
je zit je ouders toch op kosten te jagenquote:Op maandag 26 december 2005 00:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar niet doe. Die inbelverbinding hier gaat gelijk plat, ben ik bang.
Dat hoort toch ook zo?quote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
je zit je ouders toch op kosten te jagen![]()
![]()
eigenlijk wel jaquote:Op maandag 26 december 2005 00:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook zo?
Hmmm, misschien op mijn leeftijd niet meer.quote:Op maandag 26 december 2005 00:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook zo?
Wat is er mis mee dan?quote:Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Jane het volgende:
Telstar.
Grappig dat 'ie er in staat, maar ik ben toch benieuwd wat voor figuren dit in hun Top 10 aller tijden hebben staan.
Ik zou het niet weten . . .quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef Knoekie het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARG
Waarom luister ik hiernaar![]()
![]()
Omdat het juist leuk is om allerlei verschillende soorten nummers door elkaar te horen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef Knoekie het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARG
Waarom luister ik hiernaar![]()
![]()
Halloquote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten . . .![]()
* ThunderChild komt ook maar ff het topic binnenvallen![]()
Ja, ach het gaat nu wel. Maar ik denk dat het door het bier komtquote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Omdat het juist leuk is om allerlei verschillende soorten nummers door elkaar te horen.
Dat vind ik nu juist het leuke aan de Top 2000. De variatie.
Kan ik helaas niet . . .quote:
Dan komt jouw nummer zo op 1988.quote:
Zeker weten.quote:Op maandag 26 december 2005 00:42 schreef Knoekie het volgende:
Dit is ook wel een beste.
quote:
ken jij Benny Neyman nietquote:Op maandag 26 december 2005 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ja, gezien jij het nummer kent en ik niet, maakt dat je toch wel héél . . .![]()
Ken 'm alleen maar van naam en dat vind ik al teveel . . .quote:Op maandag 26 december 2005 00:46 schreef MrBadGuy het volgende:
ken jij Benny Neyman nietWat een geluksvogel ben je
![]()
Ik kende alleen die tournedos niet, nu helaas welquote:
Dan gaan ze toch op de bank slapen ??quote:Op maandag 26 december 2005 00:49 schreef Jane het volgende:
Ik hoop maar dat mijn ouders nog niet naar bed willen. (de computer staat in de slaapkamer)
Ik wil nog even hier blijven hoor.![]()
Ik bijna allemaal of komen tenminste vaag bekend voor . . .quote:
Pffff, met een vaste pc enz?quote:Op maandag 26 december 2005 00:50 schreef ThunderChild het volgende:
Of verkas je het spul naar je eigen kamer/beneden . . .
Ja, ik ook.quote:
Sja, maar ik woon allang niet meer thuis, he? Blijf hier ook maar slapen vanwege de Kerst (en de wijn die ik gedronken hebquote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef Knoekie het volgende:
Mijn ouders wilde ook niet over op ADSL
Todat ze de telefoonrekening kregen![]()
Die muil van me vader![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als blikken konden doden
![]()
![]()
Internetten via de telefoon ?? Mijn god, da's antiek !!quote:Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef Jane het volgende:
Pffff, met een vaste pc enz?![]()
![]()
Nee, dat zal helaas niet gaan.![]()
Zou ook niet goed zijn voor de telefoonrekening, trouwens.![]()
Oke op die mountainbike. Ja dan kan ik het wel begrijpenquote:Op maandag 26 december 2005 00:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Sja, maar ik woon allang niet meer thuis, he? Blijf hier ook maar slapen vanwege de Kerst (en de wijn die ik gedronken heb).
Bij mezelf thuis heb ik natuurlijk wel ADSL.
Tja, die van mij wonen maar 550m verder *hik* . . .quote:Op maandag 26 december 2005 00:55 schreef Jane het volgende:
Sja, maar ik woon allang niet meer thuis, he? Blijf hier ook maar slapen vanwege de Kerst (en de wijn die ik gedronken heb).
Bij mezelf thuis heb ik natuurlijk wel ADSL.![]()
Viel mij ook op ja.quote:
Ik ook nog wel, alleen één probleem: moet morgenvroeg weer bij pa & moe aanwezig zijn voor het kerstontbijt plus de rest van de week is ook weer vroeg . . .quote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Gatalin het volgende:
Eerste uur zit er al weer op, dit hou ik nog wel even vol![]()
Hier ook zo iemandquote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef Jane het volgende:
Please Don't Go...
Ik had gezegd 'een uurtje', maar ik blijf nog even zitten.
Ik verwacht tot een uurtje of 5 te luisteren. Ik 'moet' morgen namelijk ook weer op visite bij kennissen, verplicht naar Feyenoord - AZ kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ook nog wel, alleen één probleem: moet morgenvroeg weer bij pa & moe aanwezig zijn voor het kerstontbijt plus de rest van de week is ook weer vroeg . . .![]()
![]()
Versatel of voor het eggie naar de kuip??quote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik verwacht tot een uurtje of 5 te luisteren. Ik 'moet' morgen namelijk ook weer op visite bij kennissen, verplicht naar Feyenoord - AZ kijken![]()
Ik ga morgen naar Feyenoord - AZquote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik verwacht tot een uurtje of 5 te luisteren. Ik 'moet' morgen namelijk ook weer op visite bij kennissen, verplicht naar Feyenoord - AZ kijken![]()
Yuck ...quote:
Onderste regionen nog. De echte onbekende (lees: Radio 2) platen zitten ergens in het midden te bungelen . . .quote:
Ik dacht al, dit zijn allemaal redelijk bekende nummers en vorig jaar had ik toch redelijk vaak dat ik een nummer niet kenden...maar dat zal het verklarenquote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Onderste regionen nog. De echte onbekende (lees: Radio 2) platen zitten ergens in het midden te bungelen . . .
Ach hoef je de nederlaag van je clubje niet te aanschouwenquote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik had ook graag gegaan, maar ik heb nog steeds geen uitkaart gecheft![]()
OT: Embarrassment![]()
Mij hoef je dat echt niet meer te vertellen wie de Osmonds zijn, hoop schoonzusters die ook allemaal waus van ze/hem waren . . .quote:
mwa ook niet echt...maar wel het nieuwste nummer tot nu toe (1986, eerste van na mijn geboorte)quote:Op maandag 26 december 2005 01:19 schreef Knoekie het volgende:
Hmm dit nummer vind ik dan weer niks
Ik zit dus wel voor de tvquote:Op maandag 26 december 2005 01:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ach hoef je de nederlaag van je clubje niet te aanschouwen![]()
![]()
Toen het liedje nog belangrijk was ipv weet ik het allemaal . . .quote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef Jane het volgende:
Is het lang geleden, is het lang geleden....
speciaal voor jou draaien ze hemquote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
Gebroeders Gibb nu weer, ook al zo'n vreselijk nummer.
Tot morgen Janequote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef Jane het volgende:
Mensen, ik ga er maar mee kappen. Anderhalf uur is wel de limit, denk ik.
Tot morgen, denk ik!
Welterustenquote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef Jane het volgende:
Mensen, ik ga er maar mee kappen. Anderhalf uur is wel de limit, denk ik.
Tot morgen, denk ik!![]()
Geloof dat ze in de supermarkt vrijwel alles op band hadden staan van hem toe ik nog vakken vulde vroegerquote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef golfer het volgende:
Cat Stevens is wel weer jeugdsentiment.
Dat bedacht ik me ook al.quote:Op maandag 26 december 2005 01:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Europe, hebben die meer dan 1 nummer gemaakt dan?![]()
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 26 december 2005 01:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Europe, hebben die meer dan 1 nummer gemaakt dan?![]()
Ik denk dat je dat niet echt makkelijk kan volhoudenquote:Op maandag 26 december 2005 01:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Zouden er bepaalde mensen zijn, die ze niet helemaal op een rijtje hebben, en alle 2000 nummers luisteren?![]()
Niet echt een slecht nummer van hem hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh wacht nu ik hem hoor komt ie wel bekent voor
De rest van de week stem ik me slaap af op de lijst, gewoon kijken of ik ergens ruimte vind om een paar uurtjes te slapen en ook naar de super kan voor bier enzoquote:Op maandag 26 december 2005 01:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Zouden er bepaalde mensen zijn, die ze niet helemaal op een rijtje hebben, en alle 2000 nummers luisteren?![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
\
De rest van de week stem ik me slaap af op de lijst, gewoon kijken of ik ergens ruimte vind om een paar uurtjes te slapen en ook naar de super kan voor bier enzo
Ik heb het voordeel dat ik door me huidige werk al een sterk verstoord slaapritme heb, dat scheelt een hoop. En alles ligt zo'n beetje stil in deze periode, dus toch verplicht vakantie.quote:Op maandag 26 december 2005 01:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik hou gewoon de normale nachtrust, maar probeer als ik wakker ben wel zoveel mogelijk naar de lijst te luisteren.
Daar woon ikquote:Op maandag 26 december 2005 01:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Geloof dat ze in de supermarkt vrijwel alles op band hadden staan van hem toe ik nog vakken vulde vroegerRotterdam-zuid, misschien dat het wat verklaart
Ik heb voor de rest ook weinig verplichtingen deze dagen, dus heb alle tijd om te luisterenquote:Op maandag 26 december 2005 01:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ik door me huidige werk al een sterk verstoord slaapritme heb, dat scheelt een hoop. En alles ligt zo'n beetje stil in deze periode, dus toch verplicht vakantie.
Dan heet het Radio Bquote:Op maandag 26 december 2005 01:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Alhoewel het grappig zou zijn de lijst over twintig jaar te bekijken (mogelijk is er dan niet eens meer een Radio 2 maar dat ter zijde).
Dat deed het net voor de top 2000 begon al, zonder veel succesquote:Op maandag 26 december 2005 01:55 schreef ThunderChild het volgende:
OK, het musicalbloed begint weer te stromen hier![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef Beathoven het volgende:
Zo.. ook ff ingetuned
Ik had het nummer wat nu speelt eigenlijk wel hoger in de lijst verwacht, ook al weet ik niet meer precies wat de titel en wie de uitvoerende artieste is
1 |
Ik niet meer, ik ga naar bed. Tot morgenquote:Op maandag 26 december 2005 01:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Laatste nummer van uur 2 alweer, kblijf nog even![]()
Trustequote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik ga naar bed. Tot morgen
Het is anders tijd om op te staanquote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik ga naar bed. Tot morgen
Ze staat op plaatsie nummer 1965, maar het zou me niks verbazen als ze het door elkaar heen hebben gehaald met 1985.quote:Op maandag 26 december 2005 02:08 schreef MrBadGuy het volgende:
Zei die nou uit 1965![]()
Nouja, blijft een rotnummer van een naar mijn mening rot artiest, maar ook dat hoort erbij
![]()
misschien heb ik het ook verkeerd verstaan, maar ik dacht echt dat ie het zeiquote:Op maandag 26 december 2005 02:11 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ze staat op plaatsie nummer 1965, maar het zou me niks verbazen als ze het door elkaar heen hebben gehaald met 1985.
Ik vind dit wel een leuk nummer eigelijk![]()
Op de site wordt ie ook uit 1965 gegevenquote:Op maandag 26 december 2005 02:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
misschien heb ik het ook verkeerd verstaan, maar ik dacht echt dat ie het zei![]()
in excel niet, het nummer ervoor en erna komen wel ui 1965quote:Op maandag 26 december 2005 02:17 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Op de site wordt ie ook uit 1965 gegeven
Op de excel sheet staat gewoon 85, dus zullen ze het wel weer verneukt hebben overgklopt.quote:Op maandag 26 december 2005 02:17 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Op de site wordt ie ook uit 1965 gegeven
Laat maar, ik scheef te kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 02:17 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
in excel niet, het nummer ervoor en erna komen wel ui 1965![]()
herstel, The Jacksonsquote:
Ja, maar het draait toch allemaal om hem, dus dan kan je het net zo goed MJ noemen.quote:Op maandag 26 december 2005 02:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
herstel, The Jacksons
ok, beetje gemierenneuk maar toch
Het is nu bijna nieuwsquote:
Een nummer of 200quote:
Je moest eens weten hoeveel nummers ik onbewust kent vanuit me jeugd en dan echt die jonge jeugd dan. Denk dat dat bij jou ook wel zo zal zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 11:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Toch verbazend om te horen hoeveel nummers ik van de lijst ken
iets eerder komt neil diamond met longfellow serenadequote:Op maandag 26 december 2005 11:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, bij de laatste 5 nummers van het volgende uur ga ik me wel vermaken
1790 Creedence Clearwater Revival - Travelin' band 1970 ----
1789 Diesel - Sausolito Summernight 1980 1550
1788 Gene Pitney - Something's gotten hold of my heart 1968 1627
1787 Honeycombs - Have I the right 1964 ----
1786 Norman Greenbaum - Spirit in the sky 1970 1576
Honeycombs erin
Over je eige ADSelltje of nog steeds bij je ouders over de tikkenlijn?quote:
En nog even een hele late reactie...quote:Op maandag 26 december 2005 01:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
alleen wijlen Robin Gibb dit keer
Ik vermoedquote:Op maandag 26 december 2005 12:43 schreef SunChaser het volgende:
Wat is het meest recente nummer dat er in de lijst staat?
9 nummers uit 2005quote:Op maandag 26 december 2005 12:43 schreef SunChaser het volgende:
En staat er ook dance in?
Die komt elk uur voorbij op Skyquote:Op maandag 26 december 2005 12:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vermoedKatie
Melua - 9 miljoen fietsen.
. Op 23!
.
Katie is wel leuk, en Vivre is prachtig. De rest van deze singersongwriters mogen best met pensioen. Deze nog nooit gehoord trouwens: Neet oet Lottum Hald mich 's vasquote:Op maandag 26 december 2005 12:46 schreef Jane het volgende:
[..]
9 nummers uit 2005
23 Katie Melua Nine million bicycles 2005
135 James Blunt You're beautiful 2005
195 Racoon Love you more 2005
209 Alderliefste & Ramses Shaffy & Liesbeth List Laat me/vivre 2005
331 De Dijk Recht in de ogen 2005
508 Neet oet Lottum Hald mich 's vas 2005
820 Daniel Powter Bad day 2005
1339 John Legend Ordinary people 2005
1890 John Mayer Daughters 2005
Tja, of je er nu blij mee moet zijn...
En een vrouwelijke drummer, dacht ik!quote:Op maandag 26 december 2005 12:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hierna The Honeycombs
Met geweldige produktie van Joe Meek
Katie melua - nege miljoen fietsjesquote:Op maandag 26 december 2005 12:43 schreef SunChaser het volgende:
Zie hier!quote:Op maandag 26 december 2005 12:49 schreef Jane het volgende:
[..]
En een vrouwelijke drummer, dacht ik!
WB, MrBadGuy!quote:Op maandag 26 december 2005 12:50 schreef MrBadGuy het volgende:
Duurde ff (computer was in gebruik), maar ik ben er weer![]()
Ik ken mensen die de hele top 2000 op mp3 hebben en het daarna nog eens dunnetjes overdoen in de auto enzoquote:Op maandag 26 december 2005 12:51 schreef Modus het volgende:
En het is weer ouderwets proppen, gezien de hoeveelheid nummers die na de helft al weggedraaid worden..
Die mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd.quote:Op maandag 26 december 2005 12:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik ken mensen die de hele top 2000 op mp3 hebben en het daarna nog eens dunnetjes overdoen in de auto enzo
Ik ook niet, btw? Toch geen cover van onze Herbert G., he?quote:Op maandag 26 december 2005 12:49 schreef SunChaser het volgende:
Deze nog nooit gehoord trouwens: Neet oet Lottum Hald mich 's vas
Ken je die niet?quote:Op maandag 26 december 2005 13:02 schreef Neleos het volgende:
Zo, ik ga ook ff luisteren, wat is nou eigenlijk het hoogst genoteerde nummer dat jullie niet kennen? Bij mij Voor Haar van Frans Halsema.
Nou, ik heb hem schijnbaar al 2 jaar gehoord in de Top 2000, maarquote:Op maandag 26 december 2005 13:02 schreef Neleos het volgende:
Zo, ik ga ook ff luisteren, wat is nou eigenlijk het hoogst genoteerde nummer dat jullie niet kennen?
Zegt me zo niks, misschien als ik het hoor...quote:Op maandag 26 december 2005 13:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Ken je die niet?
Echt een HEEL mooi liedje?
Het nummer zegt me ook niks, maar dat had ik vannacht ook met een paar nummers, maar ik kende ze vrijwel allemaalquote:Op maandag 26 december 2005 13:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, misschien als ik het hoor...
Zij verstaat de kunst van bij me horenquote:Op maandag 26 december 2005 13:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Zegt me zo niks, misschien als ik het hoor...
gewoon radio mee de badkamer inquote:Op maandag 26 december 2005 13:18 schreef MaJo het volgende:
Wat is de top2000 toch weer mooiWil in bad maar dan moet ik weer allerlei prachtige nummers missen
Komen ze er alweer aan dan? Dat zou dan al de 4e keer zijn vandaag, geloof ik.quote:Op maandag 26 december 2005 13:13 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Het is wachten op The Cats voor Jane's eerstvolgende minder positieve reacte, geloof ik
Gewoon radio luider zettenquote:Op maandag 26 december 2005 13:18 schreef MaJo het volgende:
Wat is de top2000 toch weer mooiWil in bad maar dan moet ik weer allerlei prachtige nummers missen
]quote:Op maandag 26 december 2005 13:18 schreef MaJo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |