Ken 'm alleen maar van naam en dat vind ik al teveel . . .quote:Op maandag 26 december 2005 00:46 schreef MrBadGuy het volgende:
ken jij Benny Neyman nietWat een geluksvogel ben je
![]()
Ik kende alleen die tournedos niet, nu helaas welquote:
Dan gaan ze toch op de bank slapen ??quote:Op maandag 26 december 2005 00:49 schreef Jane het volgende:
Ik hoop maar dat mijn ouders nog niet naar bed willen. (de computer staat in de slaapkamer)
Ik wil nog even hier blijven hoor.![]()
Ik bijna allemaal of komen tenminste vaag bekend voor . . .quote:
Pffff, met een vaste pc enz?quote:Op maandag 26 december 2005 00:50 schreef ThunderChild het volgende:
Of verkas je het spul naar je eigen kamer/beneden . . .
Ja, ik ook.quote:
Sja, maar ik woon allang niet meer thuis, he? Blijf hier ook maar slapen vanwege de Kerst (en de wijn die ik gedronken hebquote:Op maandag 26 december 2005 00:53 schreef Knoekie het volgende:
Mijn ouders wilde ook niet over op ADSL
Todat ze de telefoonrekening kregen![]()
Die muil van me vader![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als blikken konden doden
![]()
![]()
Internetten via de telefoon ?? Mijn god, da's antiek !!quote:Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef Jane het volgende:
Pffff, met een vaste pc enz?![]()
![]()
Nee, dat zal helaas niet gaan.![]()
Zou ook niet goed zijn voor de telefoonrekening, trouwens.![]()
Oke op die mountainbike. Ja dan kan ik het wel begrijpenquote:Op maandag 26 december 2005 00:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Sja, maar ik woon allang niet meer thuis, he? Blijf hier ook maar slapen vanwege de Kerst (en de wijn die ik gedronken heb).
Bij mezelf thuis heb ik natuurlijk wel ADSL.
Tja, die van mij wonen maar 550m verder *hik* . . .quote:Op maandag 26 december 2005 00:55 schreef Jane het volgende:
Sja, maar ik woon allang niet meer thuis, he? Blijf hier ook maar slapen vanwege de Kerst (en de wijn die ik gedronken heb).
Bij mezelf thuis heb ik natuurlijk wel ADSL.![]()
Viel mij ook op ja.quote:
Ik ook nog wel, alleen één probleem: moet morgenvroeg weer bij pa & moe aanwezig zijn voor het kerstontbijt plus de rest van de week is ook weer vroeg . . .quote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Gatalin het volgende:
Eerste uur zit er al weer op, dit hou ik nog wel even vol![]()
Hier ook zo iemandquote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef Jane het volgende:
Please Don't Go...
Ik had gezegd 'een uurtje', maar ik blijf nog even zitten.
Ik verwacht tot een uurtje of 5 te luisteren. Ik 'moet' morgen namelijk ook weer op visite bij kennissen, verplicht naar Feyenoord - AZ kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik ook nog wel, alleen één probleem: moet morgenvroeg weer bij pa & moe aanwezig zijn voor het kerstontbijt plus de rest van de week is ook weer vroeg . . .![]()
![]()
Versatel of voor het eggie naar de kuip??quote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik verwacht tot een uurtje of 5 te luisteren. Ik 'moet' morgen namelijk ook weer op visite bij kennissen, verplicht naar Feyenoord - AZ kijken![]()
Ik ga morgen naar Feyenoord - AZquote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik verwacht tot een uurtje of 5 te luisteren. Ik 'moet' morgen namelijk ook weer op visite bij kennissen, verplicht naar Feyenoord - AZ kijken![]()
Yuck ...quote:
Onderste regionen nog. De echte onbekende (lees: Radio 2) platen zitten ergens in het midden te bungelen . . .quote:
Ik dacht al, dit zijn allemaal redelijk bekende nummers en vorig jaar had ik toch redelijk vaak dat ik een nummer niet kenden...maar dat zal het verklarenquote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Onderste regionen nog. De echte onbekende (lees: Radio 2) platen zitten ergens in het midden te bungelen . . .
Ach hoef je de nederlaag van je clubje niet te aanschouwenquote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Ik had ook graag gegaan, maar ik heb nog steeds geen uitkaart gecheft![]()
OT: Embarrassment![]()
Mij hoef je dat echt niet meer te vertellen wie de Osmonds zijn, hoop schoonzusters die ook allemaal waus van ze/hem waren . . .quote:
mwa ook niet echt...maar wel het nieuwste nummer tot nu toe (1986, eerste van na mijn geboorte)quote:Op maandag 26 december 2005 01:19 schreef Knoekie het volgende:
Hmm dit nummer vind ik dan weer niks
Ik zit dus wel voor de tvquote:Op maandag 26 december 2005 01:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ach hoef je de nederlaag van je clubje niet te aanschouwen![]()
![]()
Toen het liedje nog belangrijk was ipv weet ik het allemaal . . .quote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef Jane het volgende:
Is het lang geleden, is het lang geleden....
speciaal voor jou draaien ze hemquote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
Gebroeders Gibb nu weer, ook al zo'n vreselijk nummer.
Tot morgen Janequote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef Jane het volgende:
Mensen, ik ga er maar mee kappen. Anderhalf uur is wel de limit, denk ik.
Tot morgen, denk ik!
Welterustenquote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef Jane het volgende:
Mensen, ik ga er maar mee kappen. Anderhalf uur is wel de limit, denk ik.
Tot morgen, denk ik!![]()
Geloof dat ze in de supermarkt vrijwel alles op band hadden staan van hem toe ik nog vakken vulde vroegerquote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef golfer het volgende:
Cat Stevens is wel weer jeugdsentiment.
Dat bedacht ik me ook al.quote:Op maandag 26 december 2005 01:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Europe, hebben die meer dan 1 nummer gemaakt dan?![]()
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 26 december 2005 01:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Europe, hebben die meer dan 1 nummer gemaakt dan?![]()
Ik denk dat je dat niet echt makkelijk kan volhoudenquote:Op maandag 26 december 2005 01:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Zouden er bepaalde mensen zijn, die ze niet helemaal op een rijtje hebben, en alle 2000 nummers luisteren?![]()
Niet echt een slecht nummer van hem hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh wacht nu ik hem hoor komt ie wel bekent voor
De rest van de week stem ik me slaap af op de lijst, gewoon kijken of ik ergens ruimte vind om een paar uurtjes te slapen en ook naar de super kan voor bier enzoquote:Op maandag 26 december 2005 01:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Zouden er bepaalde mensen zijn, die ze niet helemaal op een rijtje hebben, en alle 2000 nummers luisteren?![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
\
De rest van de week stem ik me slaap af op de lijst, gewoon kijken of ik ergens ruimte vind om een paar uurtjes te slapen en ook naar de super kan voor bier enzo
Ik heb het voordeel dat ik door me huidige werk al een sterk verstoord slaapritme heb, dat scheelt een hoop. En alles ligt zo'n beetje stil in deze periode, dus toch verplicht vakantie.quote:Op maandag 26 december 2005 01:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik hou gewoon de normale nachtrust, maar probeer als ik wakker ben wel zoveel mogelijk naar de lijst te luisteren.
Daar woon ikquote:Op maandag 26 december 2005 01:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Geloof dat ze in de supermarkt vrijwel alles op band hadden staan van hem toe ik nog vakken vulde vroegerRotterdam-zuid, misschien dat het wat verklaart
Ik heb voor de rest ook weinig verplichtingen deze dagen, dus heb alle tijd om te luisterenquote:Op maandag 26 december 2005 01:46 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik heb het voordeel dat ik door me huidige werk al een sterk verstoord slaapritme heb, dat scheelt een hoop. En alles ligt zo'n beetje stil in deze periode, dus toch verplicht vakantie.
Dan heet het Radio Bquote:Op maandag 26 december 2005 01:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Alhoewel het grappig zou zijn de lijst over twintig jaar te bekijken (mogelijk is er dan niet eens meer een Radio 2 maar dat ter zijde).
Dat deed het net voor de top 2000 begon al, zonder veel succesquote:Op maandag 26 december 2005 01:55 schreef ThunderChild het volgende:
OK, het musicalbloed begint weer te stromen hier![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 01:59 schreef Beathoven het volgende:
Zo.. ook ff ingetuned
Ik had het nummer wat nu speelt eigenlijk wel hoger in de lijst verwacht, ook al weet ik niet meer precies wat de titel en wie de uitvoerende artieste is
| 1 |
Ik niet meer, ik ga naar bed. Tot morgenquote:Op maandag 26 december 2005 01:58 schreef MrBadGuy het volgende:
Laatste nummer van uur 2 alweer, kblijf nog even![]()
Trustequote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik ga naar bed. Tot morgen
Het is anders tijd om op te staanquote:Op maandag 26 december 2005 02:02 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik niet meer, ik ga naar bed. Tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |