zo nu en dan gaat de radio hier dus perongeluk uit.quote:Op zondag 25 december 2005 00:21 schreef RayMania het volgende:
1999 Archies - Sugar Sugar (1969)
Begint goed.
Kijk de OPquote:Op zondag 25 december 2005 00:20 schreef Jojogirl het volgende:
Oja, niet vergeten die lijst mee te nemen als ik 2e Kerstdag naar mijn ouders ga. En niet vergeten op te zoeken wat de etherfrequentie van Radio 2 is onderweg.
Mooi he dat de Beatles de lijst openen. Ik zit morgen om 12 uur klaarquote:Op zondag 25 december 2005 00:31 schreef Jane het volgende:
Jongens, het begint werkelijk waar gewéldig!
2000) Beatles - I should have known better (1964)
[afbeelding]
Hebben ze dat nummer van Jim Diamond gecoverd?quote:Op zondag 25 december 2005 00:31 schreef Jane het volgende:
2000) Beatles - I should have known better (1964)
Ach, dat is de afgelopen vijf jaar ook gezegd over Bohemian Rhapsody.quote:Op zondag 25 december 2005 10:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mensen lijken op dat nummer te stemmen "omdat het moet".![]()
Dat laatste, daar zit wel wat in natuurlijk.quote:Op zondag 25 december 2005 10:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ach, dat is de afgelopen vijf jaar ook gezegd over Bohemian Rhapsody.
Lekker belangrijk wat er op #1 staat, dan luistert er toch geen hond meer.
Ja, ben ik met je eens. Het gaat om de hele top 2000, het is de beleving van 2000 platen tussen kerst en nieuwjaar met wetenswaardigheden, leuke platen, anekdotes van luisteraars. Je luistert niet naar de Top 2000 voor de nummer 1, maar ook voor al die andere 1999 platen.quote:Op zondag 25 december 2005 10:47 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ach, dat is de afgelopen vijf jaar ook gezegd over Bohemian Rhapsody.
Lekker belangrijk wat er op #1 staat, dan luistert er toch geen hond meer.
Avond is een prima nummer 1. Het geeft ook mooi aan dat de Top 2000 een echte Nederlandse aangelegenheid is.quote:Op zondag 25 december 2005 10:51 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het gaat me dan even om het idee dat 'n bepaalde plaat op nummer 1 staat. Luisteren doe ik op dat moment allang niet meer.
Ik vind het maar 'n waardeloze nummer 1, net zoals Bohemian Rhapsody. Gelukkig zitten tussen nummer 2000 en pakweg de top 10 wel een hoop platen die de moeite waard zijn.quote:Op zondag 25 december 2005 10:52 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Avond is een prima nummer 1. Het geeft ook mooi aan dat de Top 2000 een echte Nederlandse aangelegenheid is.
Die andere plaat van d'r in de lijst is ruim 1800 plaatsen gestegenquote:Op zondag 25 december 2005 11:50 schreef Jojogirl het volgende:
Ik was trouwens erg verbaasd dat Katie Melua zo hoog staat. Die zal volgend jaar wel weer naar beneden duikelen.
Dus inclusiefquote:Op zondag 25 december 2005 13:01 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik heb de presentatoren en de frequenties ook op de wiki gezet (dus zoals de OP nu is).
?quote:
Ik niet maar ik probeer wel zo veel mogelijk naar de top 2000 te luisteren tussen kerst en oud en nieuwquote:Op zondag 25 december 2005 10:49 schreef SunChaser het volgende:
En iddj, hoeveel mensen horen de nummer 1 nog, om 4 minuten voor nieuwjaar?
Ik heb zelf ook op Avond gestemd, omdat ik het altijd al een mooi nummer heb gevonden. Ik heb van meer mensen gehoord uit mijn omgeving en ook op Fok dat zij op het nummer gestemd hebben. Dat er een lobby voor geweest is geloof ik dan ook niet, Avond staat op één omdat het gewoon echt een mooi nummer is.quote:Op zondag 25 december 2005 10:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mensen lijken op dat nummer te stemmen "omdat het moet".![]()
Inderdaad, wat een ramp. Ik heb hem nu 20 minuten aanstaan, en alleen maar kwijlende jankende kinderkoppen.quote:
Ik had het er daarna ook pas bij gezetquote:Op zondag 25 december 2005 10:03 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja dat zag ik net. Gisterenavond overheen gelezen.
Nog maar 14 uurtjes.
Dat hoort zo in hilversum, titels en groepsnamen verneukenquote:Op maandag 26 december 2005 00:13 schreef Jane het volgende:
Wat zegt 'ie nou? All the young Judes?![]()
Dude!![]()
Hey Dude, take a said songquote:Op maandag 26 december 2005 00:13 schreef Jane het volgende:
Wat zegt 'ie nou? All the young Judes?![]()
Dude!![]()
Denk dat ik dat maar niet doe. Die inbelverbinding hier gaat gelijk plat, ben ik bang.quote:Op maandag 26 december 2005 00:19 schreef MrBadGuy het volgende:
Voor wie mee wil kijken in de studio: http://cam1.camcontrol.nl/top2000/cam.php
je zit je ouders toch op kosten te jagenquote:Op maandag 26 december 2005 00:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Denk dat ik dat maar niet doe. Die inbelverbinding hier gaat gelijk plat, ben ik bang.
Dat hoort toch ook zo?quote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
je zit je ouders toch op kosten te jagen![]()
![]()
eigenlijk wel jaquote:Op maandag 26 december 2005 00:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook zo?
Hmmm, misschien op mijn leeftijd niet meer.quote:Op maandag 26 december 2005 00:22 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat hoort toch ook zo?
Wat is er mis mee dan?quote:Op maandag 26 december 2005 00:23 schreef Jane het volgende:
Telstar.
Grappig dat 'ie er in staat, maar ik ben toch benieuwd wat voor figuren dit in hun Top 10 aller tijden hebben staan.
Ik zou het niet weten . . .quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef Knoekie het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARG
Waarom luister ik hiernaar![]()
![]()
Omdat het juist leuk is om allerlei verschillende soorten nummers door elkaar te horen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef Knoekie het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAARG
Waarom luister ik hiernaar![]()
![]()
Halloquote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten . . .![]()
* ThunderChild komt ook maar ff het topic binnenvallen![]()
Ja, ach het gaat nu wel. Maar ik denk dat het door het bier komtquote:Op maandag 26 december 2005 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Omdat het juist leuk is om allerlei verschillende soorten nummers door elkaar te horen.
Dat vind ik nu juist het leuke aan de Top 2000. De variatie.
Kan ik helaas niet . . .quote:
Dan komt jouw nummer zo op 1988.quote:
Zeker weten.quote:Op maandag 26 december 2005 00:42 schreef Knoekie het volgende:
Dit is ook wel een beste.
quote:
ken jij Benny Neyman nietquote:Op maandag 26 december 2005 00:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ja, gezien jij het nummer kent en ik niet, maakt dat je toch wel héél . . .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |