mwa ook niet echt...maar wel het nieuwste nummer tot nu toe (1986, eerste van na mijn geboorte)quote:Op maandag 26 december 2005 01:19 schreef Knoekie het volgende:
Hmm dit nummer vind ik dan weer niks
Ik zit dus wel voor de tvquote:Op maandag 26 december 2005 01:15 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ach hoef je de nederlaag van je clubje niet te aanschouwen![]()
![]()
Toen het liedje nog belangrijk was ipv weet ik het allemaal . . .quote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef Jane het volgende:
Is het lang geleden, is het lang geleden....
speciaal voor jou draaien ze hemquote:Op maandag 26 december 2005 01:24 schreef golfer het volgende:
Gebroeders Gibb nu weer, ook al zo'n vreselijk nummer.
Tot morgen Janequote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef Jane het volgende:
Mensen, ik ga er maar mee kappen. Anderhalf uur is wel de limit, denk ik.
Tot morgen, denk ik!
Welterustenquote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef Jane het volgende:
Mensen, ik ga er maar mee kappen. Anderhalf uur is wel de limit, denk ik.
Tot morgen, denk ik!![]()
Geloof dat ze in de supermarkt vrijwel alles op band hadden staan van hem toe ik nog vakken vulde vroegerquote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef golfer het volgende:
Cat Stevens is wel weer jeugdsentiment.
Dat bedacht ik me ook al.quote:Op maandag 26 december 2005 01:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Europe, hebben die meer dan 1 nummer gemaakt dan?![]()
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 26 december 2005 01:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Europe, hebben die meer dan 1 nummer gemaakt dan?![]()
Ik denk dat je dat niet echt makkelijk kan volhoudenquote:Op maandag 26 december 2005 01:38 schreef ItaloDancer het volgende:
Zouden er bepaalde mensen zijn, die ze niet helemaal op een rijtje hebben, en alle 2000 nummers luisteren?![]()
Niet echt een slecht nummer van hem hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 01:40 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oh wacht nu ik hem hoor komt ie wel bekent voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |