Vergeef Harry maar. Hij denkt dat het niet opvalt als hij om deze manier om kledingadvies vraagt.quote:Op zondag 25 december 2005 17:19 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ligt eraan, toen ik nog een echt volwassen baan had wel, nu zo ik gewoon in me sweatpants komen
Welnee, het is gewoon dat ik kwijlquote:Op zondag 25 december 2005 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vergeef Harry maar. Hij denkt dat het niet opvalt als hij om deze manier om kledingadvies vraagt.
Oh, maar zuipen kan in elk kledingstuk wel hoor, zelfs in een galajurkquote:Op zondag 25 december 2005 17:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vergeef Harry maar. Hij denkt dat het niet opvalt als hij om deze manier om kledingadvies vraagt.
Fuck, reageer ik gewoon in een topic van je. Maar ja, ik vond het wel een mooie.quote:Op zondag 25 december 2005 17:24 schreef pberends het volgende:
Welke oude nummers heb je herondekt in 2005?
Maar hij is al een tijdje niet meer buiten geweest.quote:Op zondag 25 december 2005 17:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Oh, maar zuipen kan in elk kledingstuk wel hoor, zelfs in een galajurk![]()
Vandaar dat ie ook caterhoer wil zijn, wil jij ook, kantoor in Leiden zit recht tegenover Minervaquote:Op zondag 25 december 2005 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar hij is al een tijdje niet meer buiten geweest.
het is de bedoeling dat je naar binnen gaat..quote:Op zondag 25 december 2005 17:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar hij is al een tijdje niet meer buiten geweest.
Jij denkt toch niet echt dat ik lid ben, he?quote:Op zondag 25 december 2005 17:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Vandaar dat ie ook caterhoer wil zijn, wil jij ook, kantoor in Leiden zit recht tegenover Minerva
Nee, niet dat ik je gelijk een Catenaan vind, maar dan weet je waar het zit op de breestraat. Had ook kunnen zeggen 30 meter vanaf de diefsteeg, maar dat werkt niet zoquote:Op zondag 25 december 2005 17:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij denkt toch niet echt dat ik lid ben, he?
Heb je niet nodig daar alle opdrachtgevers mensen hebben lopen met die certs. Gewoon een beetje ervaring is goed, liefst veel, borden lopen is een pre.quote:Op zondag 25 december 2005 17:33 schreef Tafkahs het volgende:
wat voor certificaten moet je eigenlijk halen, DoG? Is 'Sociale Hygiene' genoeg? 't lijkt me wel een grappig bijbaantje
Veelal dingen als concertgebouw, ridderzaal, mediapark Hilversum, RAI, NCC in den haag etc etcquote:Op zondag 25 december 2005 17:40 schreef Tafkahs het volgende:
In wat voor soort gelegenheden kom je dan terecht?
geilquote:Op zondag 25 december 2005 17:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Veelal dingen als concertgebouw, ridderzaal, mediapark Hilversum, RAI, NCC in den haag etc etc
Ook leuke dingen zoals Abn Armo toernooi, KLM Open en dat soort dingen.
Nog 2 liter whisky... hell yeah.. ik ga met afterburner 2005 door.quote:Op zondag 25 december 2005 16:41 schreef Tafkahs het volgende:
wie wat heeft, die bewaart wat
Wat moet je in godsnaam met zo'n ding?quote:Op zondag 25 december 2005 18:31 schreef Drugshond het volgende:
Vandaag fazant (illegaal geschoten) op... damn dat is taai-taai vlees. Wel apart...
Een hamburger van MD schuift er makkelijker in![]()
Ja, dat zou dan de volgende vraag zijn geweest, die loodballetjes.. Eet je zoiets als kip ofzoquote:Op zondag 25 december 2005 18:41 schreef Drugshond het volgende:
Eten... what else ?!?.
Bijna een kersttraditie.
[Vage verwanten van de familie die op wild ligt te schieten].
En dat lag dus vandaag op mijn bord. (zonder loodballetjes).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |